Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino, meid wat een rotnieuws :( Ik had zo gehoopt op beter nieuws.

Vaddie, he bah :( Daar zit je ook niet op te wachten.

Morgen voor de laatste keer (als het goed is) naar de gyn.
    Dan krijgen we hopelijk alle antwoorden op onze vragen.
    Met natuurlijk als belangrijkste, waarom was ons mannetje niet sterk genoeg.
    Daarna hebben we nog een afsluitend gesprek met de verpleegkundige die bij de bevalling was.
    Ben weer bloedzenuwachtig dus ik hoop dat ik vanacht nog kan slapen..

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Sorry dames., niet echt bijgelezen maar echt een doodssteek gehad vandaag!
    Wegens bezuinigingen wordt mijn contract niet verlengd., gelukkig loopt hij pas half febr af maar damn! Wat voel ik me rot zeg., Dat kon er ook nog wel even bij! Moest het even kwijt dames.,

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: succes bij de gyn.

@Kirsten: Kan me voorstellen dat je je rot voelt. Is ook nogal kutnieuws. Hopelijk vind je voor die tijd een andere baan.

Hier goed geslapen. LIef deed gisteren echt zijn best om me te steunen. Frummel was super actief. Toen ik zat te lezen en het boek op mijn buik rustte vloog het zeker 10 cm omhoog door het schoppen. :) Helaas schijnt frummel dat alleen te willen doen als er niemand kijken. S'avonds heeft Lief zeker 15 minuten naar mijn buik zitten kijken......... helemaal niks.
    Nu werken tot 12 uur en daarna weer naar het ziekenhuis.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Succes vandaag! Ik denk aan jullie!

Vaddie: Dat doen ze altijd ;) Als niemand kijkt, veel schoppen en als je dan je hand op de buik legt, helemaal niks :(

Kirsten: Dat is idd heeeeeel erg vervelend. Gelukkig hoor je dit ruim vooraf, en niet een maandje voor je contract afgelopen is. Hopelijk vind je snel iets anders!

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mams, s6 vandaag!

vaddie, opnemen met je telefoon... heb ik ook gedaan ;)

kirsten, balen meis.. nooit leuk om te horen dat je einde contract niet meer terug hoeft te komen... wel fijn dat ze het tijdig zeggen (mij vertelden ze het op de dag zelf...)

hier alweer een spuit gehad, daarna ff boodschappen gedaan.. zo maar weer verder met behang verwijderen.. wat een rotklus...
    gisteravond ook niets meer kunnen doen.. manlief moest voor de verandering weer eens overwerken, dus toen de kids lagen te slapen was ik afgedraait...

ondertussen veel zin in de JGbeurs... eindelijk spulletjes kopen voor de kleine dame... wilde eerst alles paars/lila doen, maar ga toch voor het grijs/zilver met lila accenten... iets neutraler, ben ik er misschien iets minder snel op uitgekeken...
    badje end. had ik nog (lime), dus dat schaf ik niet extra aan en die staat toch in de badkamer...

ga snel wat doen in huis, anders gebeurt het vandaag niet meer...

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, succes vandaag.

@ kirsten, wat een vervelend nieuws zeg. Hopelijk vind je snel iets anders.

@ vaddie, dat lijkt me echt geweldig. Hier is onze kleine knul nog niet zo aanwezig. Voel hem wel duidelijker nu.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @dees: komt vanzelf.

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, denk aan je meid! Sterkte vandaag.

@kirsten, oohh dat is zuur. Hoop dat je snel iets anders kan vinden.

9. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Je kunt zover ik heb gelezen mee kijken op t scherm of de vloeistof makkelijk zn weg vind door de baarmoeder en eileiders. Daarna heb je weer na 2 weken een gesprek/uitslag over en dan hoe we verder gaan. Poeh vind t doodeng en moet nog 2,5 week tegenop hikken verschrikkelijk.
    Zit er emotioneel flink doorheen nu. Werken valt me bijvoorbeeld ontzettend zwaar. De groep is ook erg onrustig en van de week al aantal aanvaringen gehad met jongeren. Lijk het toch allemaal niet zo te trekken, weet alleen niet wat ik ermee aan moet.

10. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    He getver! Idd dat kan er ook nog wel bij. Wat een rotnieuws. Hopelijk vind je snel iets anders leuks.

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Weer naar het ziekenhuis geweest. Moet tot de bevalling (nog 15 weken) iedere dag 7x keer prikken (in m'n vinger) om mijn suiker te controleren. Morgen naar de dietiste. Dan dinsdag belafspraak om te kijken of dieet genoeg is. Zo niet dan moet ik weer terug om te leren insuline te spuiten.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bezoek aan de gyneacoloog was fijn, eigelijk nog geen definitief antwoord, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk ook niet meer. Ons mannetje had het (hard gezegd) niet zo lang vol moeten houden, het was niet voortbestemd voor hem ons bij ons te mogen komen. Daar kunnen we ons in berusten. Het afsluitende gesprek met de verpleegkundige die de bevalling heeft gedaan was ook erg fijn.
    Nu proberen deze verdrietige tijd af te sluiten en ons vizier op de toekomst te richten.

13. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Mams: heftig.. Maar kan me ook voorstellen dat je het graag af wil sluiten, en dat t fijn is dat dat nu kan..

Kirsten: balen joh :(

All: ik ben nu druk met klussen, dus erg weinig achter de pc te vinden.. Sorry!

Xx

14. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Ps:

Vaddie: das echt klote :( hoop dat je t een beetje kunt opbrengen, is niet makkelijk, zovaak je suiker controleren. Maar dat gaat je vast lukken :D
    Succes xx

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, wow dat is niet niks 7 keer zeg!! Zal je beurze vingers aan overhouden! Sterkte ermee!

Kirsten, ohwwww meid jeetje wat balen!!! Had gehoopt dat we dat bezuinig-gedoe inmiddels wel gehad hadden.

Mams, wat ontzettend moeilijk, maar wel fijn dat je toch een goed gesprek hebt kunnen hebben.

16. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Vaddie., he balen joh.., 7 keer is best veel! Succes ermee..,

@ Mams: Het zal er niet ineens makkelijker op worden maar ik hoop dat je het nu wel goed kan afsluiten.

@ All.., thnx thnx.., lief jullie berichtjes.., ben er zelf wel positief onder maar leuk is anders.., en ben blij dat het niet aan mij lag maar puur de begroting en ze kijken dan wie ze kunnen missen en aangezien ik geen bestellingen doe enzo was de keuze daar.., maar ook mijn werkgever vind dit echt niet leuk, maar hij heeft geen keuze.,

Heb net een pendel van Hannah gehad.., : Febr een jongetje.,! Ben zooo benieuwd.,!!

17. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wen: Balen joh van dat SIG, word je wel flink door beperkt zo… Ik heb er ook nog nooit van gehoord. En haha, ik had jullie wel willen zien staan daar in de supermarkt ;) Die momenten zullen hiero ook vast nog komen!
    En ja, we willen straks wel weten wat het is. Eerst niet, maar het is toch wel handig. Of we het gaan vertellen weet ik nog niet. Een meid of een jongen vind ik allebei super, maar ik denk zelf dat het een meid is.

Mams: Fijn dat het zo goed gegaan is vandaag. Kunnen jullie het eindelijk afsluiten en een plekje geven. Neem je tijd en let goed op jezelf.

Deesje: Fijn dat je weer bent goedgekeurd!

Kirsten: Rare periode voor je ja. Zowel succes als plezier! En jemig, wat klote van je baan!! Gelukkig nog wel de tijd om iets anders te zoeken…
    Hannah is dus weer begonnen met pendelen, ik kreeg er van de week ook een ;)

Skaya: Super dat je zoveel leuke reacties krijgt! Hoe reageerden je schoonouders, want dat heb ik even gemist denk ik. Hier ook zin om iedereen te vertellen dat we een kleintje krijgen, maar nog even wachten. Al zal de buurt het al wel weten aangezien de glazenwasser is geweest; had mijn mama-pillen en zwangerschapsboek bij het raam liggen…

Stampertje: Ook lekker begonnen met klussen! Die van mij vroeg van de week wanneer we aan de kamer konden beginnen, schattig! Wanneer ga je eigenlijk trouwen? Al plannen voor gemaakt?

Nino: oe.. spannende tijden voor je.. is dat dat pregnyl wat je krijgt straks?

Vaddie: Tjee, heftig, sterkte ermee..

Hoop dat ik niets ben vergeten.

Hier vandaag de vk gebeld, we kunnen over 2 weken langskomen voor de intake, ben benieuwd. Daarvoor hebben we gelukkig al wel die echo in het zkh.

18. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ uiltje: we hebben besloten om toch gewoon in t voorjaar te trouwen :) rond mei/juni.. We zijn al wel in ondertrouw geweest hoor! En we hebben de erkenning van de ongeboren vrucht gedaan.. Vind t wel heel leuk dat ik onze beeb dan leuk aan kan kleden enzo :) hoeist met jou?

19. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hallo allemaal hier ben ik eindelijk weer een keer. Ik heb echt lang niks meer van me laten horen. Sorry sorry! Heb vandaag een hoop terug moeten lezen. Ik kan niet overal op reageren, maar doe het wat algemener.

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! Echt heel erg leuk voor jullie.

Nog niet zwangeren meiden. Balen dat jullie vervelende onderzoeken moeten ondergaan, af moeten vallen en spuiten. Ik hoop dat het snel resultaat mag geven!

Zwangeren doe rustig aan jullie moeten nog even!

Hier alles prima. Alleen enorm last van mijn hormonen. Heb een kort lontje! Is op mijn werk al opgevallen. Ze willen een bord op de deur hangen met "Pas op, zwangere vrouw"! Erg!!
    Ik kan nog wel veel meer vertellen, maar ik heb twee lange avonden gehad, dus ben nu erg moe. Morgen kom ik weer meepraten en dam vertel ik meer. Welterusten.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kwiebje: met een beetje geluk word je korte lontje wel weer wat langer. :)

Hier proberen wakker te worden en dan weer richting ziekenhuis.

Deel Deze Pagina