Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier ff snel voor we gaan eten... blijven bij mijn schoonouders eten, dus straks alleen de kids nog ff in bed doen..

vaddie, veel plezeir met je nieuwe dieet.... zeuk om nieuwe dingen uit te proberen...
    misschien een tip qua thee.. er zijn smaken die van zichzelf wat zoeter zijn, misschien is dat een idee?

hier net verrast door mijn mannetje... die wil gaan stoppen met roken... ben daar zo blij om! nu hopen dat hij maandag idd terug word gebelt.... heeft nl al eens eerder via een website gereageerd, maar is toen niet teruggebelt... en weg was de motivatie....

boodschappen maar naar morgen verschoven... vandaag te druk geweest... vanmiddag was wel leuk, maar weet wel dat het goed weer moet zijn, willen we daar heen gaan.. binnen is nl geen speeltuin.. die is alleen buiten (landgoed de kemphaan in almere)..

eten is klaar :D

2. me83

me83 Niet meer actief

hello ladies!! hoop dat hier alles goed gaat met jullie!!

@tina.. beterschap meis!!
    @kirst.. jeetje wat k*t zeg van je baan.. hopelijk komt er snel iets leuks op je pad!

de rest beetje snel gelezen en heb denk ook veel gemist hier dus reageer niet op alles..

hier gaat alles goed... zeer goed eigenlijk..gister waren we precies 5 jaar samen... en ondanks de zo goed als veilige seks toch gister een heel mooi kado gekregen.. wat een verrassing zeg!!!dus bij deze meld ik me hier weer aan! :D

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wauw! Gefeliciteerd!

4. me83

me83 Niet meer actief

:D dankje minim... tis nog zo onwerkelijk gewoon..

na een klein beetje bruinverlies geen ongi gehad.. maar na drie dagen dacht ik toch... miss ff een testje halen... nou die knalde er gelijk 2 strepen op..en voel verder niks raars ofzo.. hahahaha.. blijft raar zo'n lichaam

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahaha wat goed! Gefeliciteerd meid. En welkom terug! :D deze test is zeker niet te missen. Hoe gaat het met je? Alles weer goed tussen jullie?

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Wat een goed nieuws kom je brengen :D Gefeliciteerd meid!!! Fijn dat we weer iets van je horen en het gelijk goed nieuws is. Nu lekker genieten!

7. me83

me83 Niet meer actief

@wen.. ja het gaat zeker weer goed.. we gaan volgende week nog ff lekker eruit met ze tweetjes naar preston palace.. nog nooit geweest maar schijnt wel leuk te zijn..

we praten nu veel makkelijker dus dat is zowiezo fijn.. en hoewel het pas de bedoeling was dat we volgend jaar wel zouden kijken wanneer we een kindje wilde stonden we gister samen keihard te janken van blijdschap en een beetje schrik hhahaha..

al had ik er een paar weken terug over gedroomd dat ik uit het niets een knaltest had.. had ik niet durven denken dat het nog echt uitkwam ook..

hoe is het hier met iedereen? zag dat uiltje zwanger is.. gefeliciteerd nog meis!! superleuk!
    las dat mira is afgevallen.. supergoed meis!! houd vol!!

8. me83

me83 Niet meer actief

tnx meis!! hopelijk jij ook snel zwanger he!!!;) als ik het al kan:cool:dan moet het bij jullie echt wel goed komen hoor

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me, nou zo zie je maar. Hetbkan allemaal raar lopen. Maar het belangrijkste is dat het weer goed is tuisen jullie, en dit kleintje straks een papa en mama heeft die heel veel van elkaar houden. Ben blij voor je!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Thanks! Je bent een schat :D Ik hoop ook dat het bij ons snel zo mag zijn, hopelijk dit jaar nog...
    Afvallen gaat nog even door. Hoop dinsdag bij de diëtist weer wat goed nieuws te krijgen (hopelijk iets meer afgevallen als de vorige keer ;)).
    Fijn om te lezen dat het weer goed gaat tussen jullie! Geniet van je zwangerschap en nu lekker hier blijven kletsen meis!!!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: gefeliciteerd. Fijn dat alles beter gaat tussen jullie.

12. me83

me83 Niet meer actief

jaa kan nu weer lekker kletsen hier ipv het van de daken schreeuwen hahaha... dat moet ik nog maar even niet doen..

bij tina ging het ook snel nadat ze wat was afgevallen.. je bent op de goede weg!! en wanneer je het niet verwacht.. is het ineens zover!;)

13. me83

me83 Niet meer actief

tnx vaddie... moet zeggen dat het praten erg heeft geholpen en we weer heel close zijn.. meer als voor dit alles... dus dat is een goed teken..we weten nu veel meer wat we aan elkaar hebben en dat we niet zonder elkaar kunnen...tis een goed gevoel!:D

hoe is het met jou en je kleintje? lees geen rare dingen dus ga ervan uit dat alles goed is met jullie! fijn:D

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

een tijdje niet geweest, het was erg druk en bovendien had ik wat afstand nodig, maar vandaag naar de gynaecoloog geweest en gelukkig is er niet gebeurd waar ik bang voor was. Ik had namelijk heel erg het idee dat ze me wel weg zouden sturen met de mededeling dat ik eerst wat aan mijn overgewicht moest doen. Natuurlijk werd het wel terloops genoemd, maar we werden wel serieus genomen en de onderzoeken zijn ingezet. Ik heb vandaag meteen een inwendige echo gekregen. Mijn baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit. Vervolgens mocht ik bloed laten prikken (moest op dag 3 van de cyclus, maar toen ik zei dat ik op dag 5 zat vandaag mocht het gelukkig meteen) om te kijken of ik chlamydia heb gehad en of er goede hormoonwaardes in mijn bloed zitten. Een week na mijn ovulatie moet ik opnieuw bloed laten prikken op progesteron. In de tussentijd moet mijn man zijn sperma inleveren zodat dit ook getest kan worden. Op 5 december krijgen we daar de uitslag van en dan kijken we wat het vervolgtraject zou kunnen zijn. Ik ga de komende weken dus hopen voor een mooi sinterklaascadeau. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik momenteel alleen niet weet wat dat zou zijn; niks vinden en verder zoals het nu gaat of wel iets vinden en behandeld kunnen worden. Ik schaam me namelijk een beetje dat ik sinds we thuis zijn het idee heb dat het helemaal niet goed gaat komen, maar dat zou goed kunnen komen door de spanning van deze dag...

Verder wilde ik op heel veel mensen reageren, maar ik ben zo moe door alle spanning van vandaag dat ik het meeste weer ben vergeten, sorry!!!

Belangrijk nieuws dat ik wel heb onthouden is natuurlijk van Me: gefeliciteerd!!! :D

15. me83

me83 Niet meer actief

jeetje dutch wat een verhaal... hopelijk gaat alles goed en heb je snel meer antwoorden op je vragen.. die onwetendheid is echt niks!

ik hou me fingers crossed voor je dat jullie allebei gezond zijn en snel zwanger worden.. gelukkig word je serieus genomen en onderzocht... dt is wel fijn.. knuff!!:)

16. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Jeeejh, me is back in da hooooood!
    Gefeliciteerd meid :D wat n supergaaf nieuws! Het heeft vast gewoon zo moeten zijn ;)

Dutch: nu afwachten dan meid! Spannend.. Ik duim met je mee! X

Hier: weer wakker om te gaan werken.. Heb echt geen zin! Tis gelukkig maar 4 uurtjes hoor, maar toch.. Pffff..
    beeb is weer lekker aan t rondschoppen en slaan, heel leuk natuurlijk! Maar het schopt ook vaak tegen m'n maag, lang leve t brandend maagzuur.. Bah :(

Hoeist met jullie?

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen!

Stampertje: Succes vandaag met werken. Hopelijk vliegen die 4 uren voorbij ;)

Vandaag materiaaldag op scouting (soort onderhoudsdag met alle leiding) dus van 9.00 - 17.00 uur klussen (en dan helaas niet om een mooie kleine te maken :() en daarna naborrelen (waar ik dan weer wel zin in heb ;)). Dus ik ben vandaag niet online tot vanavond laat denk ik...

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Vandaag een heerlijk dagje relaxen bij Sanadome met een vriendin!

Dus tot vanavond en fijne dag allemaal

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me83, welkom terug meid!!
    Van harte gefeliciteerd.
    Ik hoop me ook snel weer bij de zwangeren aan te kunnen sluiten.

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Dutchdiva, meid is toch logisch dat je het af en toe even somber inziet. Daar hoef je jezelf echt niet voor te schamen. Denk dat dat heel normaal is. Spannende tijd meid. Je hoopt natuurlijk dat er niks geks uit komt. Maar als er wel wat aan de hand is, wil je zo goed mogelijk geholpen worden. Dikke knuffel meid!

@mams, heb zo gevoel dat jij weer heel snel zwanger mag raken. Hoop het echt voor je! Liefs!

@minim, hier ook weer Heellllllll veel plezier. Heerlijk!

Deel Deze Pagina