Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM beterschap meidd!!! Hoe heet die neusspray????

Kwiebje, die tip zal ik wel onthouden! Hoewel ik wel gelijk een beeld voor me zie van mij die alles onderpiest als ze dan iets te hard op me blaas drukt :p Dus ook echt niet teveel drinken!

Stampertje veel plezier op het feestje!

Hier moe, weer keelpijn en flink chagerijnig! Net al 2 uurtjes ff plat gelegen, was heerlijk, voel me nu alleen nog brakker!

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Spray is van otrivin maar met xylometazoline. Deze mag ik max 1 week gebruiken.

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya ik vroeg nog aan de vk om voorzichtig te zijn, omdat ik zo nodig moest. Zette ze toch dat apparaat op mijn buik, hoppa en ik deed het zowat op die tafel. Ik riep oehhh, haha. Maar ik vergat het toen humpie in beeld kwam.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    #144 Mams136, Sep 11, 2011
    Last edited: Sep 11, 2011
    Eventjes snel over die neusspray. Ik zit er inmiddels al 3,5 jaar aan. Met vlagen dat ik er ff af ben(maar dat gaat helemaal moeilijk) ik was er af voor de zwangerschap..maar zit zo hard verstopt en ik raak in paniek als ik niet door mn neus kan ademen. Die stress is niet goed. Ik probeer weer te minderen door te mixen met zoutoplossing(en ik gebruik de kindervariant ipv de volwassenen, die met 0,5) morgen weer bijlezen en reageren ,nu lekker slapen.

Edit:nou heb ik al vanaf 2006 neus en keelproblemen waarvoor ik bij de kno-arts loop en heb daar ook spray van maar die mag nu niet meer. Gebruik nu voornamelijk cinuforce van a.vogel. die werkt ook wel een beetje.

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen!

Net een testje mogen doen (manlief heeft er een vrijgegeven ;)), maar na 5 minuten niks op te zien. Begin de hoop nu echt te verliezen :( Het tweede testje maar weer laten verstoppen voor volgende week maandag...

6. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Jammer mira :( volgende ronde beter! We blijven hopen en duimen lieverd! Xx

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Stampertje: Thanks!

Deze cyclus is duidelijk geen 34 dagen... Zo mijn banner even veranderen.

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ mira, wat jammer zeg.

@ hier, Zaterdag hebben we een babykamer, wandelwagen en maxicose uit gezocht. als het goed is word het begin november geleverd.

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    Mira: Wat jammer van je testje... Pfff echt k*t hè, dat die cyclus zo raar is! Maar we blijven duimen meid!

Deesjedees: ooh wat leuk! Heb je een afbeelding van het kamertje? En welke kinderwagen en maxi cosi is het geworden? Heb ook al vaak op internet zitten snuffelen, maar der is echt zooooooveel keus!:)

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @tina: hier ook flinke spekjes en hier nog nooit een inwendige echo gehad. (maar kan misschien ook komen omdat ik heb aangegeven daar heel veel moeite mee te hebben)

@Mira: balen dat je ronde weer zo lang duurt. Sterkte meis, kan helaas weinig voor je doen.

Mijn goede voornemen voor deze week: 2 dagen harde buiken aan het einde v.d. dag = ziekmelding. Ga me dus ook zo rustig mogelijk houden. Niet bukken/ tillen.

Gisterenochtend lekker gesport en wat huishoudelijke dingentjes gedaan. Gedoucht en geluncht en daarna naar een verjaardag geweest. Merkte na het eten dat ik een onrustige buik had dus lekker naar huis gegaan en daar nog lekker een spelletje op de wii gespeeld. Na wat onspannende rek en strek oefeningen in bed :) heerlijk geslapen. :)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, gaat het sporten je nog wel goed af? Vind het zo knap dat je nog zo fanatiek bent! Je bent mn voorbeeld hahaha ;)
    Ben vant weekend 2x geweest, maar ga normaal ook altijd 1 of 2x doordeweeks. Dat is er de laatste 2 weken al niet meer van gekomen...slecht slecht!

MiniM, oke thnxx, ik hou het in mn achterhoofd! Hoop dat jij je snel beter voelt!

Mams, jaaa ik heb dat ook! Alleen snachts als ik niet kan slapen van de dichte neus, raak ik flink over de zeik en grijp al gauw naar dat flesje! Zo idd maar die van Vogel halen, me moeder is helemaal weg van die, dus zal het eens een kans geven.
    Vannacht trouwens wel zonder spray kunnen slapen, hoefde er niet vroeg uit dus dan is de nood wat minder hoog om snel in slaap te komen!

Mira, meisss NEEE dat meen je niet!!! Op hoeveel dagen zit je nu met je cyclus? 50 ongeveer alweer toch? Hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen!!! JE MOET OP DE ROZE LIJST ERBIJ!!

Deesje, ooohhhh lekker wezen shoppen!!! Heerlijk!!! Ben ook benieuwd of je fotootjes hebt!!
    Ik blijf wel schrikken van alle prijzen trouwens...of ligt dat aan mij?

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    #152 Mira85, Sep 12, 2011
    Last edited: Sep 12, 2011
    Meiden: bedankt hoor! Fijn dat er nog geduimd wordt voor me... Begin me onderhand een zeur te vinden als ik weer hier ga lopen klagen, hoewel ik weet dat jullie het niet erg vinden...
    Moest manlief smsen (zowel bij positief als negatief) had hem gestuurd 'Niks :(' en hij antwoord daarop ':('. De andere test laat ik weer verstoppen, kan ik komende maandag weer testen ;)
    We blijven gewoon klussen!!! Van de dagen na mijn ongi tot aan nu (dat zijn er 36) hebben we er al 18 van lopen (nou ja, liggen) klussen. We laten er max 2 klusvrije dagen tussen zitten, dus dat zou goed moeten zijn, toch?

Ik ga maar eens aan het werk voor vandaag, boodschappen halen, opruimen, schoonmaken, was ophangen en op de laptop aan de slag... Drukke dag!

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Vandaag dag 46 alweer... gemiddelde cyclus van de laatste 2 (die eerste tel ik even niet mee) is 55 dagen, dus we wachten maar af :(

Net een pendel terug gekregen voor juli 2012!!! Dat is nog zo ver weg...

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: ik sport ook wel een stuk minder hoor. ging normaal 3 tot 4 keer per week. Nu meestal maar 2. Omdat ik zo weinig energie heb kan ik het doordeweek ook niet meer opbrengen. Het sporten zelf doe ik rustiger aan. Met cardio moet ik er echt voor zorgen dat mijn hartslag onder de 140 blijft. (anders is het niet goed voor de baby) Lessen doe ik maar niet meer voor de zekerheid. (ivm die hartslag, ben dan nogal fanatiek en vind het moeilijk om me in te houden)

Snotneus: hier ook regelmatig last van. Ik smeer vasaline op mijn neus. Het vette zorgt er voor dat je neus (een beetje) openblijft. Tip dit ik ooit eens kreeg van mijn oma. (maar vroeger smeerde ze boter op je neus)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Mira wat balen dat dit weer een lange cyclus word:( Hoop zo voor je dat die alsnog eindigt op roze!

Skaya, ik ben altijd al panisch geweest als ik niet door mn neus kan ademen.
    Ik kan ook geen duikbril met neusstuk op, dus snorkelen en duiken zal ik nooit kunnen gaan doen :(

Heb net stap 1 van mn to-do list gedaan.
    De computer naar onze slaapkamer verhuist.
    Dan kan ik het bureau gaan leegpakken en op marktplaats zetten.
    Gek idee dat we weer een kamertje moeten gaan maken :D

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, klamp je niet vast op die pendels hor!!!! Ik had er zelfs 1 voor 2015...die heb ik niet eens in mn handtekening gezet! Er zijn er wel 4 die nu gelijk hebben, maar ook minstens net zo veel die er naast zitten.
    Lekker klagen hor meis, ik begrijp je helemaal! Dat klussen zit trouwens wel goed! Lekker volhouden ;)

Vaddie, die hartslag van 140 geld dat voor iedereen die zwanger is, of is dat ook weer gebaseerd op de leeftijd van de moeder enz. Omdat je max hartslag naarmate je ouders wordt lager wordt. Groepslessen zijn idd heel fanatiek en laat je je snel opjutten. Doe je ook krachttraining?
    Boter op je neus hahaha! :D Die vaseline wil ik wel proberen :p

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, goed bezig!
    Ik heb daar nog helemaaaaaal geen zin in om hier het logeerkamertje te moeten gaan leegruimen. Er staat een gigantische kast in met alle pakken van manlief voor zn werk en die moet er dan even helemaal uit, omdat ik het oude smerige tapijt eruit wil op te lamineren of vinyl erin te leggen!
    Ook gooi ik in dit kamertje altijd al mn t*ringzooi (schoenen, hondenspullen, stoelkussens van buien enz) neer.
    Gelukkig is er nog geen haast bij!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha dat deed ik dus ook, maar aangezien manlief alleen de weekenden heeft om iets te doen, probeer ik de kleine dingetjes gewoon zelf te doen, dan hoeft hij alleen maar mee te helpen puinruimen en de meubels in elkaar te zetten ;)
    Vandaar dat de vaste kast daar ook al geleegd is en weer gevuld met alleen maar babyspulletjes.(heb ik zo'n zwitsal geurzakje in gelegd *zwijmel* het ruikt zoooo lekker!)

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Ik klamp me er ook niet aan vast hoor (heb al meerdere pendels gehad die niet goed waren, soms wel 6 voor 1 maand!), maar als die pendel wel gelijk zou hebben, dan duurt het nog zoooooooo lang, dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen. Hoop dan toch wel zwanger te zijn of, beter natuurlijk, net bevallen!

Mams: Goed bezig meid! Lekker die kamer op orde maken. Lijkt mij heerlijk (ben ook al een hele week bezig om ons rommel/werk/logeer-kamertje op te ruimen) om alles op te ruimen en spulletjes uit te gaan zoeken *droomt even weg*

Ik ga mijn spullen pakken en boodschappen doen! Gezonde voeding halen ;)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, jaaa begrijp wel wat je bedoelt. Het is idd nog ver weg! Daar gaan we lekker niet aan denken! Je bent gewoon heeel snel zwanger!

Meiden, ik heb elke ochtend zoooo last van mn darmen. Ben nu ookal 4x geweest in 2,5 uur ofzo. Je hoort vaak obstipatie toch? Nou ik heb dus mooi het omgekeerde...t zit echt tegen diarree aan al bijna 2 weken. Gelukkig is het steeds alleen sochtends dat ik een paar keer ga en is het de rest van de dag rustig, maar voel me nu wel ellendig!

Share This Page