Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: hopelijk denken ze er morgen in het ziekenhuis ook zo over. (morgen telefonische afspraak)

@Mams en Mira: veel plezier met de ooievaar. Al dan niet uit het nachtkastje. :)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nou dames, de ooievaar is geweest. Blijkt dat beesie hier ook gewoon een spoedlijn te hebben... Heeft hij het nummer van gegeven voor de volgende keer :D Aardig diertje zeg, die ooievaar, nu hopen dat het geholpen heeft ;)

Vanmorgen weer temp genomen en nu 36,5 :$ vergeleken met een gemiddelde van ongeveer 36,0/35,9. Dus mijn ei kan wel eens zijn geweest... Of het is een trucje van mijn PCOS :( We zullen over 2 weken wel zien!

Verder iedereen ook lekker geslapen? Zonder ooievaar, met kleine ooievaar of een grote ooievaar :p

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Superservice van de ooievaar!!!

Hier zondagmiddag nog een vriendinnetje op visite gehad, met een positief testje waar ze over twijfelde.
    Maar niks over te twijfelen, harstikke zwanger van hun 1e kindje. Superleuk natuurlijk.

Pff gisteravond om half 10 belde mn schoonzusje op...
    Ze is 12 weken zwanger.. Natuurlijk.
    Ik had al wel zo mn vermoedens, maar met struisvogelpolitiek kon ik daar nog wel mee leven de afgelopen weken...
    Nouja, wel harstikke fijn voor hun natuurlijk.

Maar nu heb ik wel genoeg goed nieuws gehad voor deze week
    (4 nieuwe zwangerschapsaankondigingen)

Ik hoop zo dat ik gewoon begin volgende week ongesteld word, en zo niet dat ik dan een positieve test mag hebben.
    Ik heb zooooo geen zin in een lange cyclus.
    Ik wil ook weer in de wolken zijn...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heerlijk geslapen, met de kleine ooievaar hahahahahahaha.

En zonet ging de telefoon dat ik onverwachts een dagje vrij ben.
    Nou zie ik zo dat zonnetje buiten, dus ik vind het helemaaaaaaaal niet erg!

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Erg confronterend, daar heb ik ook wel eens last van. Hopelijk hebben we vanaf nu allebei weer een mooie cyclus of zijn we gewoon zwanger! Lang leve de ooievaar ;)
    Lekker genieten van het weer hoor!

Ik ga nadat ik bij de diëtist ben geweest ff naar de stad denk ik. Stuk lopen en tegelijk winkelen. Ik ga me langzaamaan klaarmaken, om 10.30 uur heb ik de afspraak en dan zal ik rond 11.30 uur wel weer thuis zijn. Dan beslis ik daarna of ik wel of niet ga winkelen/lopen.

Tot straks!

6. me83

me83 Niet meer actief

oeeehh wat spannend!! zie dat er een paar dames rond een eitje zitten!! ik ga hard voor jullie duimen!!!:D

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mira, ben benieuwd wat de diëtiste gaat zeggen. Is er nog wat meer af gegaan deze week?

@ vaddie, Ga duimen voor je dat het met alleen een dieet goed gaat komen.

@ hier, vandaag een lekkere luie dag. Nog wat opruimen van mijn verjaardag. Heb het niet echt gevierd maar wel wat visite gehad. Verder van het zonnetje genieten.

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Is idd heerlijk weer. Heb een goede week uitgezocht om vrij te nemen.
    Nu even lekker thuis rommelen. Zo naar de kapper en een kleine boodschap doen. Natuurlijk lekker op de fiets.

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Net terug van de diëtist: -0,4 kilo lichaamsgewicht en -3 cm tailleomvang. Dus niet super resultaat, maar wel iets. Ze gaf al aan dat de GYN helaas echt naar kilo's kijkt en niet naar tailleomvang (ze gaf aan dat dit een beter beeld geeft dan gewicht, maar dat ze hier in het ziekenhuis nog steeds niet naar kijken :(). We gaan dus nu proberen nog meer te lopen, fietsen enz. In ieder geval de zondagen aanhouden, daarnaast een eetdagboek bijhouden en stappenteller gebruiken om te bekijken hoeveel beweging dat geeft. Over 2 weken weer een afspraak.

Met haar ook even gehad over mijn cyclus, dat ik na ongi vrij snel daarna een bloeding had, mijn temp raar aan het doen is en het mss toch een eisprong is. Ze vertelde dat, zodra iemand er echt voor gaat, er vrij snel veranderingen te zien zijn ook in de cyclus. Dus ik hoop dat die bloeding van zondag toch iets positiefs is!

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben vandaag 30 weken zwanger..:D vind dit toch wel een hele mijlpaal. Voor me gevoel had ik vorige week nog die test in me handen..

@Mira, nou het is in ieder geval iets. Lekker meer bewegen, en op naar een volgend mooi resultaat.

Iedereen die vrij is vandaag, geniet indd van het mooie weer!

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Dees, hou je nog steeds vocht vast. Of is het weer wat minder?

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira dat is idd iig iets vooruitgang meid!

Wen, 30 weken alweer...jeetje wat gaat dat hard.

Net bij mamavanbas (vriendin) koffie wezen drinken en de touristische route genomen, man wat is het bos toch mooi deze dagen.
    Rood,oranje,geel,bruin en soms nog een beetje groen en dan dat herfst zonnetje erbij.
    Prachtig, heb expres omgereden naar huis hahahaha.

Nu ligt de kleine man op de bank uit te rusten en ga ik me bedenken wat ik vanmiddag ga doen.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mn ovulatietestjes net binnen gekregen en meteen maar 1tje gedaan.
    Er staat een licht, maar heel duidelijk streepje op.
    Dus of mn eisprong is net geweest(Hopelijk, dan hebben we 2x in de vruchtbare dagen geklust)
    Of hij moet nog komen (en dan hoop ik op zaterdag, dan kunnen we vrijdag nog ff hahaha)
    Maar mijn cyclus gaat hoe dan ook langer worden dan ik gewend ben, want zit nu op dag 21 en de langste die ik voor mylan heb gehad was 27 dagen haha.

14. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, ja ik hou nog steeds vocht vast. Ik denk dat dat de hele zwangerschap wel zal blijven. Moet optijd met de voetjes omhoog.
    30 weken alweer. Wat gaat dat snel zeg. Nog 10 weken te gaan.

@ mams, Nu is het niet echt te vergelijken, maar ik had na mijn eerste miskraam een cyclus van 7 weken. Normaal was hij 29 dagen. Dus een heel verschil. Hopelijk is hij bij jou niet zo lang.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nouja dat er nu een streepje op de ovulatietest staat is natuurlijk al positief want dat betekend dat mijn lichaam het LH aanmaakt en dat er een eitje op springen staat (of net is gesprongen) En ik heb altijd na mn eisprong een LF van 9-10 dagen. Dus als die een dezer dagen springt dan zou ik uiterlijk over 2 weken mn ongi verwachten.
    Kan niet zo heel veel langer duren dan dat lijkt me.

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Gefeliciteerd met je mijlpaal! Ikke morgen. Gaat snel he! Ik weet t ook nog goed die test.... en test 2 ,3, 4, 5 en 6:D
    Nog maar 10 weekjes! Stop jij ook 6 weken van te voren?

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja jij morgen..:D leuk hè! Weet al die testen ook nog goed. Die cb met de 5+ wkn. Kreeg er geen genoeg van. Volgens mij had jij op koninginnedag een positieve test, en ik die dag daarna. Jij was toen toch zo gevallen?

Nog maar 19 dagen werken hier. Ik stop 26 november. Me ouders willen dat ik deze week ook thuis blijft voordat de uitslag binnen is. Dus eigenlijk nog minder.

Harde buiken zijn gelukkig iets minder vandaag. Dus hopelijk alles vals alarm, en niks aan de hand.

18. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, dat is zo. Als er een streepje te voorschijn komt word er lh aangemaakt. Hopelijk heb je straks al een knaltest.

@ bevallen, ben benieuwd wie er van jullie als eerste bevalt. Dat komt nu natuurlijk ook in zicht.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaha ik hoop het niet:p
    Manlief is weg tot vrijdag dus kan niet klussen de komende dagen hahaha

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Nee dan hopen we het niet. Want van die mini ooievaar word je niet zwanger.
    Dan van het weekend een knaltest.

Deel Deze Pagina