Kwiebje: Aha, weer wat geleerd Positieve ovutest heb ik niet gehad, waarschijnlijk te laat mee begonnen en slijm heb ik niet bijgehouden, met die bloeding wilde ik eigenlijk niet voelen, en daarna krijg ik vast geen objectief beeld met nog wat zaadjes van manlief ertussen *Hmmm, wat een lekkere praat op de vroege ochtend *
Mams: Ik vind het fijn bij jou op de wachtbank te mogen Wel zo gezellig om dit samen te doen Maar heel erg spannend! Dat zeker!!! Ik heb net een weblog gemaakt met daarin de link naar mijn tempkaartje van FF. Kan er niet meer bij in mijn handtekening en daar is het een mooi vast plekje Mijn temp was vanmorgen hetzelfde als gisteren, dus ik ben benieuwd wat er rond de 16e november gaat gebeuren... Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik mijn banner in mijn handtekening als durf te veranderen... Vind het zo onwerkelijk dat mijn eisprong al geweest kan zijn. Zal ik het doen of niet? *Keuze's, verwarring, ik word er niet goed van!*
ben ik weer... kwiebje, ik heb deze keer ook voor ZIN gekozen. bij jelle heeft mijn schoonzusje gekraamt, 8 dagen van 10 uur... erg luxe.. bij jelle had ik kraamvogel, maar kreeg ik 3 verschillende.. dus daar was ik niet zo blij mee... dus nu weer verder wezen zoeken en veel op ervaring gekeken... ze komen volgende week bij mij thuis... dat heb ik ook nog nooit gehad... als ze het doen is het meestal bij de eerste en daarna meestal via de telefoon.. mira, ik voelde vaak ook aan de baarmoederstand, a.d.h. daarvan kon ik heel goed mijn eisprong spotten..(zeker in combi met slijmpjes ) hier net heerlijk gewandeld... moest ff een verjaardagskadootje halen, sjoerd heeft zaterdag zijn eerste feestje, maar moest terug 7 minuten op de bus wachten... dus ben maar gaan lopen (normaal zo'n 10 min. nu het dubbele.. maar we hebben het gehaald...) dus nu ff lekker relaxen achter de pc... morgen geen tijd voor want dan kan ik eindelijk mijn nieuwe kledingkast gaan inpakken... die gaat tjeerd vanavond neerzetten...
Hier ook weer op. al druk geweest vanmorgen. Nu even wat gegeten en zo boodschappen doen. Vandaag standaard poetswerk. Morgen komen mijn oma en moeder week en hoop ik dat ze wat extra dingen willen doen die ik gedaan wil hebben voor feb. Morgen ook weer naar het ziekenhuis.
vaddie, hier staat het poetsen op een laag pitje.. doordat er word verbouwd kan ik elke dag wel poetsen... zodra onze kamer klaar is kan ik gaan beginnen en dan begin ik op zolder en werk zo naar beneden... alle kasten worden dan leeg gehaald en uitgezocht en gesopt
Jannie: Idd, dat had ik ook nog kunnen doen. Niet gedaan, dus nu een twijfelkruis... Ach, we zien vanzelf wel wat er allemaal komt Vaddie: Succes met de klusjes. Gaat het allemaal een beetje met prikken? Nog steeds aan het schommelen, of valt het wel mee? Ik ga tussendoor ook opruimen en schoonmaken. Is weer nodig, dus ga proberen zo veel als mogelijk vandaag gedaan te krijgen. Onnodige dingen weggooien (morgen komt de papierbak, dus die heb ik net al vol gepropt met al het papier dat er nog in moest, dan kan hij morgen vol met nieuwe papieren ). Heerlijk, lekker opruimen
heerlijk he.. krijg er ook al helemaal zin in... ik ben zo'n heerlijke verzamelaar, maar 1x in de zoveel tijd mest ik het hele huis door... is tot nu toe elke zwangerschap geweest .. dus straks maar gewoon elke zomer doen denk ik.... mira, zou wel een mooi kadootje zijn voor het afvallen.. nu ineens zo'n mooie cyclus... ze zeggen dat als je aan het afvallen bent je ook extra vruchtbaar bent.. weet niet of het een fabel is....
Jannie: Dat zou zeker een mooi cadeautje zijn Op dit moment heb ik zoiets van 'Het lijkt mij te veel op die cyclus van 34 dagen! Het zal wel weer eenmalig zijn ', maar ik hoop natuurlijk op wat meer regelmatigheid Of het nu wel of niet regelmatig gaat worden (die kortere cyclus), dit eetpatroon ga ik gewoon blijven vasthouden. Ik vind de regelmaat heerlijk (ik weet precies wat ik iedere dag ga eten, alleen avondeten en beleg is steeds wat anders), en dat werkt goed bij mij. Al val ik steeds maar 0,5 kg per 2 weken af, dat is wel 13 kilo per jaar! Mocht dat zo 3 jaar doorgaan, nou dan ben ik weer terug op een, voor mij, redelijk gewicht. Ik ben al blij dat ik nu blijkbaar iets doe waardoor er toch wel 'iets' af gaat Ik heb dat ook, een aantal keer zelfs, hier op het forum gelezen dat je dan extra vruchtbaar zou zijn. Zou natuurlijk mooi meegenomen zijn!
@ mira, iedere ons is er weer een die er af is. Als je een pond in de 2 weken vol kan houden kom je er ook. Snel afvallen is ook niet goed. Die kilo's komen er meestal snel weer bij. Zie het hier wel. Was binnen een paar maanden 15 kilo afgevallen. Na 1 jaar zaten die er met extra ook weer bij. Hopelijk heeft het afvallen al effect op je cyclus.
Deesje: Idd, snel afvallen heeft vaak als resultaat dat het er niet af blijft. Dat ken ik ook, helaas... Toen ik je reactie las bedacht ik me dat vooral buikvet problemen geeft bij PCOS. Tenminste dat zei de GYN. Aangezien ik al 5 cm kwijt ben bij mijn buik, zal dat mss wel gezorgd hebben voor die kortere cyclus (ik zag ineens het licht). Zou natuurlijk super zijn als het zo bleef. We duimen dat het zo blijft en ik al de zwangeren hier snel mag volgen!
Mira, nou je het zegt!! hopelijk komt het echt daardoor dat je nu je ei gehad hebt en hoogstwaarschijnlijk een mooie cyclus hebt! Duim voor je. Vanmorgen lekker op visite geweest bij een vriendin en nu ligt de kleine boef afgemat op de bank en ga ik de keuken maar eens even een beurt geven. Heb er geen zin in, maar zal toch moeten gebeuren..
Mams: We blijven hopen! Ik duim ook voor jou meid Al een gezellige ochtend gehad dus Succes met de keuken (hier moet die ook nog ) Net weer ovutest gedaan en die leek me lichter dan die van gisteren. Ik ga er nu dus echt vanuit dat zondag mijn eisprong was, ik ga niet meer twijfelen en gewoon blijven klussen, ovutestje erbij tot hij wit is en dan hopen...
Dames, we hebben een knipperlichtje gezien!! Moet de 23e terug. Helemaal onderin mijn bm zat een vruchtzakje van een cm, ongeveer een cm daarboven vond de gyn een flikkertje! Denk dat het er 2 geweest zijn, gyn heeft er niets over gezegd.. Ben zo happy!
Mira, als die lichter is geworden en je hebt rond hetzelfde tijdstip getest steeds kun je ervanuit gaan dat je ei geweest is. Maar idd, gewoon lekker blijven klussen en gezellig op het wachtbankje zitten met mij. Ik verwacht mn ongi ongeveer de 11e, maar hou er rekening mee dat het ook later kan zijn. (Weet niet of de LF altijd hetzelfde is of dat die kan wisselen na bijvoorbeeld een zwangerschap of als je weer aan de pil bent geweest)
@Kylie: gaaf. @Mira: suiker gaat goed. Schommelen is normaal maar ben niet meer boven de grens geweest. Al twee dagen niet. Dus hopelijk kan ik dat volhouden.
Kylie: Gaaf meid! Gefeliciteerd Vaddie: Mooi zo meid! Hopelijk gaat het niet meer boven de grens komen Je kunt het meid!!! Mams: Jij een LF van 11, dat is best wel kort, maar niet TE kort Ik ga even uit van een LF van 14 (ik dacht dat ik op 13 a 14 dagen zat, dus dan hou ik gewoon maar het langste aan ), dan kom ik uit op de 15e of 16e november. Ben benieuwd of ik in mijn temp nog iets van een innestelingsdip ofzo ga zien... We gaan het samen helemaal gezellig maken op ons wachtbankje Op naar midden november!!!
@ mira, van dat buikvet bij pcos wist ik niet. 5 cm is best al wel veel vind ik. Hier gaat het op mijn buik altijd het slechtste eraf. Val in mijn gezicht en eerste af. Ik ga hard voor je duimen dat dit een mooie cyclus gaat worden