kylie, zal eens kijken of ik mijn echo kan vinden met het 2de vlekje... kun je vergelijken... moet ff zoeken hoor, maar misschien staat hij ook wel in mijn album...
hier zie je het 2de vruchtzakje... deze zat ook niet in de buurt van het kloppende hartje... Bekijk bijlage 196188
Kylie en Jannie: Ik heb eens een programma op tv gezien over hoe een kleine in de buik groeit. Ze gaven toen aan dat veel linkshandigen (zowel manlief als ik zijn links) als tweelingen begonnen zijn waarbij de andere tweeling verdwenen is (vanishing twin, zoiets noemden ze dat). Schijnt relatief vaak voor te komen dat een vrouw eigenlijk een tweeling verwacht, maar een van deze twee kindjes voor de eerste echo al 'verdwenen' is.
Moest net naar de huisarts (onstoken talgkliertje achter oor),..En hij zei dat het best mogelijk is dat er een tweeling is of is geweest,.. Soms is een hartje net niet goed te zien, misschien wel op de 2e echo.
@ kylie, je moet toch over 2 weken weer een echo laten maken? Misschien zijn het 2 kindjes dat bij het ene kindje het hartje al wel klopte en bij het andere niet. Of kan dat niet? @ hier, doe vandaag rustig aan. Net met een vriendin naar het ziekenhuis geweest voor controle. Vanacht slecht geslapen. Had zo'n buikpijn. Kwam opzetten en trok weer weg. Gelukkig kon ik naar een tijdje naar de wc en was het over. Gisteren denk ik iets verkeerds gegeten. Morgen naar de jonge gezinnenbeurs. Ben erg benieuwd hoe het daar is.
@Deesjedees: Ja dat zou zeker kunnen, zei de HA ook.. moet de 23e terug..Ben benieuwd, heb wel al vanaf het begin zo'n voorgevoel
Oeh Kylie, dat is wel heel spannend zeg!!! Ik zou het ook echt niet weten, heb nooit zo'n vroege echo gehad.
Heeey dames Sorry dat ik weer weinig van me heb laten horen.. Maar ja! Jullie weten de reden We hebben de 2 kamers helemaal klaar, op de plinten na echt super! Zal binnenkort wel n foto uploaden.. Zijn er al meer babykamers klaar? ben zooo benieuwd! Heb hier heel veel gelezen, maar weet echt niet meer waar ik op wilde reageren! Sorry.. X
Stampertje: Nog steeds druk met de kamers dus Ben benieuwd naar de foto's. Lijkt me echt leuk om al die kamertjes te zien Jonge gezinnenbeurs: Mijn schoonzus gaat met 2 vriendinnen van haar, ook morgen. Zou ook wel willen, maar wat heb ik er nu al te zoeken? Ben nog niet eens zwanger... Dit jaar in februari naar de 9-maandenbeurs geweest met mijn schoonzussen, vond ik erg leuk Hopelijk komend jaar voor mezelf Straks nog de laatste was ophangen en dan ben ik wel weer klaar voor vandaag hoor... Mss nog een wasje afhalen en vouwen, maar dat zie ik straks wel
Zooo klaar met werken!! Heerlijk! Ik heb alleen even bijgelezen tussendoor, maar ik moet nu echt gaan. Ik reageer vanavond of morgen weer. Toedels
@mira, ik zou graag naar de 9 maandenbeurs gaan. Ben dan alleen precies uitgerekend. heeft het geen zin meer. Misschien loop jij er dan wel met een beebje in je buik. @jannie, Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden. @stampertje, dan hebben jullie er flink vaart achter gezet zeg
@Dees & Jannie, veel plezier morgen. @Dees, als ik naar de wc moet. Heb ik ook vaak last van me buik. Maar daarna is het weg. Drukt op elkaar dan denk ik. @stampertje, leuk! Foto! Hier zijn de gordijnen over een week of 2 klaar. Dan muurtje verven en verder aankleden. Als het klaar is, show ik de foto.. gaat het goed verder?
@Kirsten: succes met klussen voor jullie nieuwe huis. Spannend he, eerste koopwoning. Wij zijn er nog steeds blij mee. (gekocht in 2009) Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. Diabetoloog. Ze vind mijn suiker er erg goed uit zien. Hoef nu nog maar 2 dagen per week 7x te prikken. De andere dagen 4x. Scheelt een hoop. De suikerverhoging van gisteren is ook verklaard: vergeten handen te wassen. Was gisterenavond voor het slapengaan super hoog. Man zegt: handen wassen. Gedaan en hij was mooi laag. Nu poetsen.
Vaddie, hoe kan het wassen van je handen zo'n invloed hebben op je suiker? Stampertje, ben heel benieuwd naar je foto van het kamertje!! Heerlijk dat hij bijna klaar is!! Hier druk in de weer met het hele huis schoonmaken, taart bakken en tussendoor wat eten en de hond uitlaten. Gelukkig kwam mn schoonmoeder me helpen. Mannetje is vandaag jarig, 27 geworden en morgen vieren we het. Erg veel zin in, maar is altijd een hoop gedoe van te voren en erna.
skaya, gefeliciteerd met je mannetje vaddie, idd... handen wassen voor het prikken.... dat wist ik ook van mijn schoonmoeder... waarom ben ik ff kwijt.. 9maandenbeurs, daar ben ik al een keer of 4 geweest.. altijd erg leuk, maar weet niet of ik dat nu ga redden en moet zowiezo spullen voor de meidenkamer hebben.. bij de JGZbeurs staan meerdere winkels, dus kan mooi uitzoeken wat ik het leukst vind en waar het goedkoopste is... moet nu een beetje gaan uitkijken wat ik uitgeef.. zijn nu bijna door het vakantiegeld heen...
Deesje: Dat zou ik wel willen, met een kleine in mijn buik daar naartoe Afgelopen keer was een van mijn schoonzussen zwanger, vandaar Vaddie: Idd, handen wassen Fijn dat het verklaard is Voor diegene die het willen weten, als je iets zoets vastgehouden hebt en je prikt precies op die plek lijkt het of je suiker heel erg hoog is, maar dat komt door de suiker aan je vingers. Dat was de uitleg toch??? Vebeter maar als ik het fout heb Mail lag er net bij mij uit, dus kreeg geen mailtjes :S Gelukkig nu weer verholpen