Pink Ladies (Part II)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Tina85, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    1,647
    0
    0
    @ wen, ik heb wel meer dat ik naar de wc moet, maar zo'n buikpijn heb ik nog niet gehad.

@ vaddie, wat fijn dat je suiker goed is nu en je minder hoeft te prikken.
    Foto gezien op hyves. Je buik groeit goed zo. Mooi hoor.

@ skaya, de jgz beurs is vanaf gisteren en ik dacht tot zondag. Moet je anders even op internet kijken.

2. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Wij zijn ook al een heel eind met de kamer! Zo leuk! Nu alles wassen; kleertjes, beddengoed, hydrofiel luiers enz.
    Ga elke dag ff op de kamer kijken, heerlijk!:D

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Goedemorgen.... Vandaag alweer 15 weken. Het gaat snel, maar gelukkig mag ik nog even.

Vaddie fijn dat je suiker zo goed is!!!

Kirsten lekker klussen in jullie eigen huis, leuk hè? Helaas wel erg vermoeiend.

Kamertjes. Ik ben erg benieuwd hoe jullie het kamertje inrichten. Foto's!! Ik zou blij zijn als we straks de inbouw kast hebben staan. Dan kunnen de spullen die nu gewoon op de grond in het kamertje staan erin.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    @kwiebje, wow 15 weken alweer. Gefeliciteerd, gaat zeker snel. Leuk hoor.

Hier weinig nieuws, nog steeds veel harde buiken, en veel steken in me vagina. Maandag als het goed is de uitslag van de kweek.

Van de week de dagen na me verlof ook geregeld. 26 november werk ik voor het laatst. En 1 mei begin ik weer. Wel leuk 1 mei, dan precies een jaar geleden had ik een positieve zwangerschapstest in me handen. :)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: zo wat heb jij lang verlof. Lekker hoor.

Hier helaas veel harde buiken sinds gisterenmiddag. Wel eerder gehad maar nu zijn ze een beetje pijnlijk. Zodra ik wat actiever wordt krijg ik een flinke steek en een harde buik. Dus maar niet te actief vandaag. Gelukkig voel ik frummel nog heel veel schoppen.
    Suiker lijkt ook goed te gaan. Vandaag dus maar een beetje bankhangen. HOpelijk is het morgen weer over. Gaan naar slagharen. Huren wel een rolstoel maar wil daar ook niet te veel in moeten zitten.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, wat heerlijk al 15 weken!! Groeit je buik goed?
    Ik zie aan de buitenkant nog niks, maar kan t wel goed voelen.

Wen, Hallelujaaa zeg wat een verlof heb jij!? Hoe kan dat zo lang zijn? Ik wil dat ook :D
    Als jij moet gaan werken ben ik net een paar weekjes met verlof.

Vaddie, doe maar rustig aan dan vandaag! Hopelijk wordt het dan snel minder! Zag ook je foto op hyves, groeit goed zeg!

Hier nog wat aan het kokkerellen en poetsen voor lief zn verjaardag eind van de middag en avond. Gisteren ook heel druk geweest met schoonmaken en kon savonds bijna niet meer opstaan of gaan zitten van de rugpijn. Heb de (baby)kruik gelijk maar even getest ;) die doet het prima :D Hielp ook goed moet ik zeggen.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Ik ben zo figuur wat bijna nooit vakantie opnam, en heb dus echt heel veel vrije dagen staan. Als mijn verlof is afgelopen ga ik 2 dagen per week werken, dus met 12 vrije dagen plak ik er zo 6 weken aan vast.
    De kleine kan pas 1 mei bij het kdv terecht. vandaar de keus voor lekker lang verlof. Vriendlief neemt dan in april ook 2 of 3 weken vakantie. Gaat alles goed willen we dan ff lekker weg met z'n 3e. En anders blijven we thuis.

@skaya, veel plezier vanavond. Maar rustig aan hè, laat andere mensen of je vriend nu maar even het meeste werk doen.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, ohhhh ben jij zo'n figuur :D. Dat pakt nu wel even mooi uit dan! Ik hoop dat alles goed gaat en jullie lekker met zn drietjes op vakantie kunnen, dat heb je dan wel verdient met al die opgebouwde dagen. Mocht alles op rolletjes lopen, aan wat voor vakantie zat je te denken?
    Wij zouden volgend jaar sept met de hele fam naar Turkije gaan...als alles hier goed gaat wil ik dat ook wel door laten gaan. Heb dan back-up van mn ouders en oom en tante. Wie weet hoe het loopt!

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Lekker hoor, zolang verlof..
    Ik heb vanaf 18 mei t/m 9 sept.. En daar komen nog 3 weken zomervakantie en 1 week voorjaar aan vast, hihi..
    Hier lekker wat eerder naar huis gegaan, voetjes op de bank.. Had gisteren behoorlijke krampen, bleeken scheten te zijn :D

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Hier verlof vanaf 12 december t/m 1 mei. Ongeveer. :)

11. me83

me83 Niet meer actief

was even een paar daagjes naar preston palace!.. was heerlijk! en teveel gegeten ahahahah...

wat een hoop gekletst hier zeg... moest lang bijlezen..

word al echt spannend hierzo al veel bijna tegen de bevallingstijd aan.. jeeejjjjj leuk

het andere nichtje van mijn vriend(die zoveel rookt enzo) is gister bevallen.. van een zoontje.. alles was gelukkig goed.. niet klein ofzo.. bevalling was snel gegaan..

nou verder nog niet veel te melden hier haahha.. maandag maar ff langs de vk voor een afspraak voor intake ed.. ben benieuwd!... iedereen een fijn weekend.. hoop dat jullie allemaal genoten hebben van het mooie weer vandaag:D

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ff snel.... vandaag naar de JGZbeurs geweest, maar vond hem tegenvallen.. uiteindelijk in almere nog ff naar de prenetal en babydump geweest en daar wel geslaagt...

nu bij schoonouders eten en kids wegbrengen en dan openingsfeestje van een vriend zijn zaak...

tjeerd ondertussen bijna klaar met het behangen.. nog 1 muur behangen, maar dat moest met ander plaksel, dus dat word komende week...

eten is klaar.. ben weer weg, kom morgen wel ff bijlezen...

13. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Hoi,
    Hierverlof vanaf 1 dec tot half april.
    En 1 dec is het zo! Moet nog 15 dagen werken, dan zit t er al op!

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Goedemorgen. Hier eigenlijk weinig te melden. Ik moet aan de strijk, maar ik ben aan het uitstellen. Ben aan het golfen op de Wii. Hihi.

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Al die verloffen die ik hier lees zijn niet mis zeg!! Heerlijk!! Duurt ook niet lang meer!
    Zal binnekort eens aan mn leidinggevende vragen wanneer je dat vast moet gaan zetten.

Hier gisteren verjaardag van mn vent gevierd. Was erg druk en ben best wel moe vandaag. Is ook nog eens offerfeest vandaag, dus moest ook weer vroeg op familiebezoek.
    Heb vandaag wat krampjes in mn onderbuik, maar zal wel niks zijn. Niet heel heftig ofzo. Nu thuis lekker niks...ja ff wat wasjes draaien, maar dat is het ook!

16. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Ff mn buik van vandaag showen:

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Mooi miniM!!!

Ik heb helaas niks onthouden verder.., ben kapot.,!! Hard gewerkt de afgelopen dagen.,
    De toog en de keuken zijn eruit gesloopt., de vloer benden en de wanden zijn behangvrij.., plafond is vandaag al helemaal opnieuw gestuuct mooi schuurplafond nu(halve maantjes plafond)! Echt fantastisch!!
    Boven zit de eerste laag wit erop maar doordat er velle en gekke kleuren zijn gebruikt moet alles nog een keer., morgen wordt de keuken geleverd in pakketten, die we in de garage kwijt kunnen, morgen nog een keer aan de verf boven en dinsdag beneden aan de verf en behangen., woensdag hopelijk de keuken plaatsen!
    Het is alleen zooo jammer dat het zo snel donker is savonds, maar goed dan pak je in ieder geval verplicht je rust savonds ;) hihihi

Dat was mijn verhaaltje van de afgelopen dagen die ik even wilde delen.,.,

18. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Hey dames,

Nieuwsgierig naar ons babykamertje? Nou vooruit dan maar ;)
    De wandbeschildering zit boven het ledikantje.. Echt supergaaf! Die heeft mijn zus geschilderd, knap he?

Tot snel ! x

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Leuk stampertje!! Heel knap van je zus,

Kylie kwam vandaag in ons nieuwe huis kijken en wist meteen welke kamer wij als babykamer gaan maken als het zover is., hihi moest er wel om lachen., terwijl gewoon alles wit is gemaakt! vond het wel grappig..,

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten jullie hard aan het werk zeg!! Wanneer willen jullie erin?

Minim mooie buik hoor en al flink. Daarbij is die van mij erg klein, haha. De laptop is alleen stuk, dus ik kan niks plaatsen.

Skaya waarschijnlijk is het banden pijn of je darmen.

Stampertje leuke kamer! Echt knap van je zus zeg! Erg lief ook.

Hier een hoop was weggewerkt, maar er ligt nog een hoop, pff.

Share This Page