Dinsd 15nov leveren we ons oude huis op!! Dus het schiet al op., we hebben bewust erg krap gedaan voor de dubbele maandlasten., (het voelt nu wel als Het Blok hoor., hahaha strakke deadline) Aankomend weekend over en moet dodag en vrdag werken :S das wel jammer., maar nog ff 3 dagen bikkelen en dan zullen we al een eind zijn!
@Kirsten: Leuk hé.. Had er meteen zo'n babykamer gevoel bij Mijn moeder zei gisteren dat je een kamer had voor als ons baby kwam logeren, was dat dezelfde kamer?
Dat was gewoon in het algemeen want er werden WEEER opmerkingen gemaakt over: Genoeg kamers voor uitbreiding., en toen zei ik: Nou eerst maar eens een kamertje voor mijn nichtje/neefje inrichten he!? Hihihi (mooi weer uit kunnen lullen.,) Heeft zo zijn voordelen dat jij eerder bent! Hahaha
Ja, dat is waar..Maar steeds moeilijker om m'n mond te houden.. Hadden het gisteren over de kaarten voor VoiceMale eind Juni in Harderwijk, en dat ik dan daar wel ga bevallen.. Toen wilde ik zeggen dat jij daar ook was geweest, hihi..Bijna..
Goedmeuning. Hier weer wakker voor een hele week werken. Ik voel me niet toppie. Ik heb keelpijn. Ik ga mezelf toch maar even oplappen en dan gaan. Fijne dag allemaal!!
@ minim, mooie buik hoor. @ stampertje. Wat knap van je zus om die muurschildering te maken. Erg leuk gedaan. @ kirsten, gaat goed zo met de verbouwing als ik dat zo hoor. @ hier, vandaag hier beetje opruimen. Druk weekend gehad en er toen niet aan toe gekomen. Morgen weer werken na bijna 2 weken vrij te zijn geweest.
stampertje, leuk kamertje! ben gewoon jaloers... moeten hier nog beginnen miniM, mooi buikje hoor... zal binnenkort ook weer eens een buikje showen.. alweer veel te lang geleden, maar mijn spiegel hangt niet meer, dus moet mannetje de foto maken en dat komt er meestal niet van.. kirsten, jullie zijn lekker aan het bikkelen lees ik al... veel plezier! ennuh, die reacties... ach, het is nooit goed... ben je vroeg in je relatie zwanger vinden ze het te snel, koop je een huis komen idd ook al die vragen, en duurt het langer is het ook nooit goed... kortom, lekker negeren... hier lekker druk weekendje gehad... uiteindelijk zijn de kids zaterdag op zondag bij mijn schoonouders blijven slapen en hebben we ze om 8.30 zelf ff aangekleed (had geen kleding mee gegeven) en na kerktijd zijn we er nog ff wezen koffiedrinken en borrelen, dus de dag was snel om.. vandaag overblijven bij sjoerd in de klas... erg leuk, want vorig jaar deed ik dat elke maandag.. daarna ff een klasgenootje van sjoerd puntjes knippen... donderdag de intake van de kraamzorg... ben benieuwd!
Goeiemorgen meiden. Jullie hebben weer lekker gekletst zie ik Hier een gezellig maar druk weekend achter de boeg, visites, verjaardag, trouwdag van mn ouders, voetbal... Ik ben gesloopt hahahahaha. Manlief is vanmorgen weer vertrokken en komt deze week helaas zaterdag pas thuis. En aangezien ik zaterdagavond met mn moeder naar Zorro ga, zien we elkaar alleen zondagmiddag/avond(meneer voetbalt op zondag) De dagen richting mn NOD tikken weg...Vind het echt weer zooooo onwijs spannend. Het zal toch wel niet zo zijn maar toch, die spanningen hebben ook hun charmes.
Mams: De dagen tikken zeker snel weg, vooral als je een druk weekend hebt gehad Voor je het weet is het NOD en kan je testen. Gisteren dagje bij schoonzus en zwager geweest, lekker gezwommen en daarna nog een stuk gelopen. Erg gezellig Temp is nog steeds boven de horizontale lijn, alleen niet echt super hoog... We zien we wat er gebeurd!
Ja idd... vrijdag/zater. Enerzijds wil ik uitstellen tot zondag, omdat manlief dan thuis is. Maar ik weet niet of ik dat wel kan, mocht ik niet ongesteld worden.
Stampertje, waaauwwww super leuk!!! Wat knap van je zus en het is gelijk ook een heerlijk persoonlijk stukje aan je muur Leuk!! MiniM, wauwwiee dat gaat hard!!! Mooi hoor!!! Ik ben nog steeds PLAT!! Kan wel goed de bal voelen groeien, hij komt alleen nog niet naar voren. Mams, voel je al dingetjes die misschien signalen kunnen zijn Druk weekend gehad, met mannetje zn verjaardag en het offerfeest was gisteren. Gisteren vroeg naar bed heeft wel wonderen gedaan gelukkig. Morgen 10uur naar de VK, ben benieuwd of ik eindelijk het hartje kan horen en ben heel benieuwd naar mn bloed uitslag.
Hmm niet echt iets waarvan ik denk van JA BINGO!! Heb wel sinds gister continu zuurbrand zonder zuur Zo'n branderig gevoel hoog in de keel. En gister steekjes onderin mn buik.
spannend mams! blijf voor je duimen! mira, voor jou ook spannend.. je temp nog steeds redelijk hoog..
Jannie: Ik vind het ook spannend, vooral de temp! Temp is beetje laag, tegen de grens aan, maar heb geen idee wat normaal voor mij is, is eerste ronde met temp, dus we zien het wel...
Goedemorgen. Gisteren hele leuke maar koude en zeer vermoeiende dag gehad in Slagharen. Veel in de gehuurde rolstoel gezeten want kan het gewone tempo echt niet meer bijhouden. Helaas nog steeds best vaak harde buiken bij actie. (bijvoorbeeld lopen) Dus vanmiddag maar even het ziekenhuis bellen. Nu nog heeel even werken, eten en naar huis.
Vaddie: Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, gewoon de rolstoel pakken als je nog eens weg gaat hoor! Wat vervelend van die harde buiken!!! Vanmiddag meteen de gyn bellen wat je ermee moet. Nog even volhouden en dan lekker naar huis
@ vaddie, wat vreemd dat je zo snel harde buiken hebt. Zeker even bellen. Zou zo snel als je kunt even bellen. @ jannie, je kreeg vandaag toch de uitslag van het onderzoek?