Hier de uitslag van de kweek gekregen. Alles is gelukkig schoon. Ze konden er niks geks uit halen. Gelukkig maar. Morgen wel extra afspraak bij de vk om te kijken waar die harde buiken dan steeds vandaan komen. @mams & Mira, spannende tijden weer. @skaya, leuk morgen je afspraak bij de vk. Ik vond de eerste keren echt spannend en leuk. Ga hier ff lekker het bad vol laten lopen, daarna lekker schoon in me jogingpak. Eten koken, kaarsjes aan en lekker niks doen. Heerlijk.
Wen, ohhh wat heerlijk joh!! Geniet lekker van je joggingbroek! Dat zit zo lekker Ja ik kan wel stuiteren door de kamer zo leuk en spannend dat ik het weer vind Vaddie, jeetje dat is balen dat je toch zoveel in die rolstoel hebt moeten zitten. Maarja als het niet goed voelt dan is het niet anders. Wel gek dat je zoveel harde buiken hebt, ben benieuwd wat ze daarover zullen gaan zeggen.
@ vaddie, wat heeft de gynecoloog gezegt over je harde buiken? @ wen, fijn dat ze niks gevonden hebben in je urine. Hopelijk weet je verloskundige waar je harde buiken vandaan komen.
Vanmiddag idd maar gebeld. Ze wilde dat ik even langskwam. Blaasontsteking is het niet. Ctg gehad en echo maar met frummel is gelukkig alles goed. Maar moet echt meer rust houden. En rust = slapen. Dus dat morgen maar even melden op mijn werk. Heb besloten dat ik nog een uur minder ga werken en gewoon iedere dag om 9 uur ga beginnen. Ben heel benieuwd hoe ze daar op gaan reageren........
Vaddie: Goed idee meid! Succes met het brengen van dit nieuws op je werk! Vanavond voor de 2e keer deze week de ketel bijgevuld. Lag vanmorgen water onder, net samen met manlief bijgevuld, daarna tv gekeken en bleek weer water onder te liggen Nu moet ik morgen even bellen of er iemand langs kan komen, hopelijk die middag al, de ochtend ben ik weg, maar kunnen vanwege ons huisdiertje niet zonder verwarming! Hopelijk geen grote problemen, volgens het huurcontract is de ketel onze zorg...
Vaddie: Wat verstandig!! Heel goed., Mira: Hmmm dat is minder., het is wel keteltijd nu he.., Wij zitten te twijfelen over een nieuwe of niet., hij is vrij oud, maarja hij doet het nog.., best een dilemma! Verbouwen: Ja het gaat opzich lekker, maar nog niet snel genoeg.., Morgen komt Kylie helpen.,! Onze slaapkamer in orde maken en ik ga met mijn pa zorgen dat de keuken geplaatst kan worden.., maar jeetje wat een race tegen de klok.,! Ben bekaf en ga nu lekker naar bed.., morgen om 8 u weer in de klus tot......., laat Woensdag ook en donderdag en vrijdag werken en aan de klus., het weekend over? Het zal wel moeten!! Bah, ben het nu al zat.., maaar.., 1 voordeel de dagen vliegen voorbij!! Hahaha
Jannie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van. Kirsten klinkt echt als bikkelen. Succes nog! Sorry meiden ik reageer weinig maar het is poepie druk op het werk en thuis dus ik zit even in de meeleesmodus. Moet nog 6 a 7 weken werken dus nog ff doortrekken.
@Kirsten: ik zou zeggen vervangen die ketel. Toen wij het huis kochten zat er ook een oudje in die we meteen hebben laten vervangen. Vaak zijn die nieuwe ketels een heel stuk zuiniger. (ga er vanuit dat de ketel ouder is dan 10 jaar) @Mira: sterkte met de ketel. HOpelijk geen grote kosten. Hier zo naar mijn werk. Daar mijn bommetje laten vallen. Ben er gewoon nerveus voor.......zucht
Kirsten: Het is erg vervelend. Ketel bijgevuld afgelopen week en radiatoren ontlucht, daarna bouwde hij veel druk op tijdens het aanslaan waardoor hij begon te lekken bij (manlief en ik denken) een overdrukventiel. Dat zou niet moeten gebeuren, dus zo even bellen (wacht even tot 8.00 uur, dan zullen ze wel bereikbaar zijn). Hopelijk is het makkelijk te verhelpen... Kylie: We hebben een cavia, maar deze heeft geen haartjes omdat ik allergisch ben voor huisdieren met haar. Deze cavia moet eigenlijk in een constante temperatuur van 18 - 20 graden gehouden worden, dus dat gaat nu niet nu de ketel gedwongen uit staat. Nu zit hij in zijn kooi met een fleeceplaid erover zodat het een beetje warmte vast kan houden en extra hooi in de kooi om in te zitten. Mocht het te lang duren voordat ze kunnen komen kijken/maken dan gaat hij naar mijn moeder. Juultje: Succes op het werk. Nog een paar weken! Hier zo even bellen voor de verwarming, daarna hopen dat ze vanmiddag in ieder geval tijd hebben om even te komen kijken en een afspraak voor scouting. Vanmorgen temp weer 36,2 dus nog boven de horizontale lijn, maar verwacht er niks meer van tenzij mijn temp morgen weer wat hoger wordt.
Vandaag na 12 uur komen ze kijken naar de ketel Hopelijk is het snel te verhelpen, maar ik vermoed dat er iets vervangen moet worden. Cavia ligt inmiddels in het hooi op te warmen, warmtelamp blijft nog even aan staan zodat het er lekker warm is voordat ik max 3 uurtjes weg ben en de lamp uit zet. Hopelijk kan hij zichzelf een beetje warm houden... Ik ga nog even wat opruimen en spullen pakken en dan ben ik er weg van. Tot straks!
goede morgen dames.... hier ook weer ff in meeleesmodus... drukke week.... veel afspraken en ondertussen ook huisje bijhouden... komende week eindelijk de babyspullen van zolder halen en lekker wassen.... verder hier lekker... wel veel harde buiken, maar dat hoort bij mij.. had ik bij de jongens ook.. ze doen gelukkig nog geen zeer...
@ vaddie, ben benieuwd hoe ze op je werk gaan reageren. En als het echt niet meer gaat gewoon nog minder gaan werken of volledig de ziektewet in. @ kirsten, ik zou als je het geld er voor hebt een andere ketel kopen. en hem anders nog even laten hangen. Zolang hij het doet is het goed. Maar dacht dat oude ketels meestal meer verbruikte. @ mira, fijn dat ze zo snel kunnen komen. Met dit weer zonder verwarming is niks.
Hier verstandig geweest. Heb me volledig ziek gemeld. Had halverwege de reis al een keiharde buik. Er werd verbazingwekkend begripvol gereageerd. Afgesproken dat ik voor 100% ziekgemeld ga worden, oproep krijg voor de bedrijfsarts, mogelijk nog wat thuis ga werken maar wel ziekgemeld blijf zodat ze me aan de balie in de bieb gewoon kunnen vervangen.
Kylie: Heb geen snugglesafe... Ben net terug van mijn afspraak, gelukkig wat eerder klaar, dus de warmtelamp staat weer aan. Nog een uurtje tot 12 en dan zijn ze er hopelijk snel... Anders gaat hij voor een paar nachtjes logeren bij mijn moeder Afspraak gehad, ga even nog wat eten, vanmorgen geen tijd voor gehad, en dan wat opruimen en wachten tot de ketelman komt.
Hey dames! Pff.. hier is t allemaal maar drama hoor.. bah! Vrijdag dacht ik yes! Ik kan de kleertjes gaan wassen! Maar had nog n paar wasjes staan *ivm de verbouwing*.. Wat denken jullie? Wasmachine kapot!! :x Gisterenochtend kwam er een monteur.. en ja hoor! We moeten een nieuwe wasmachine hebben want het is niet te repareren Echt zwaaar klote!! Gisteren aan t eind van de middag zat ik er even helemaal doorheen. Ik kon gewoon echt niet meer! Veel rugpijn maar ook gewoon zoooo klaar met alle rommel en rotzooi hier, en al die mensen hele tijd om me heen..vreselijk! Heb me toen gisterenavond ziekgemeldt want ik kon echt niet denken aan werken laat staan het ook te doen! Vanochtend moest ik m'n manager erover bellen, neemt ze gewoon niet op :S Nu dus maar de voicemail ingesproken en hopen dat ze terugbelt. Vandaag moest ik eigenlijk werken, en morgen was ik al vrij.. dus hoop dat ik er donderdag weer tegen aan kan.. maar nu voel ik me echt k*t! Alles lijkt zooo tegen te zitten.. Gisteren met n emmer op schoot op het toilet gezeten (sorry voor details) maar das niet bepaald fijn hoor, overgeven en ontlasten tegelijk die kleine frummel bleef gewoon zo hard en lang tegen m'n maag aan duwen totdat ik er ook bij moest overgeven.. Echt heel naar. Gisterenavond gingen we (voordat ik dat overgeef-drama had) naar de info-avond van borstvoeding.. Komen we daar aan.. Bleek dat het pas om 8 uur begon, en wij zaten daar al om half 8 Dat kon er ook nog wel eens bij! Toen gisterenavond bij het tandenpoetsen ging ook onze (dure design-) kraan nog kapot Niet normaal toch? Zoveel op een paar dagen tijd.. Ben r zooo moe van! En nu hebben ze de bijkeuken getegeld dus staan de droger en de fietsen allemaal midden in de huiskamer.. Fijn hoor! Maar ja.. Tis niet anders. Vrijdag komt de nieuwe wasmachine binnen, dan kan ik in ieder geval weer gewoon wassen! Dat scheelt al een stuk.. Dus jaaaaaa.. Maar goed, hoe is/was jullie dag
Stampertje: Meid toch!!! Dat is idd wel erg veel bij elkaar. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Goed gedaan van je om je even ziek te melden en lekker 2 dagen voor jezelf te nemen. Hopelijk voel je jezelf inmiddels al ietsje beter doordat je het met ons hebt gedeeld! Knuffel voor jou meid De ketel is weer goed! Het expansievat (geen idee hoe je het schrijft, maar het is het rode bolletje wat bij je ketel hoort ) was kapot. Is nu vervangen en nu staat de verwarming weer lekker aan Zo de huisbaas even mailen hierover, dat hij een rekening kan verwachten, ga dit echt niet betalen (weet niet hoeveel, factuur komt er nog aan). Onderhoud is voor ons (jaarlijkse/tweejaarlijkse controle), maar vervanging van onderdelen... dat dus niet hoor! Als de hele ketel vervangen zou moeten worden, zouden we het dan ook moeten betalen? Nee, deze kosten mag hij doen hoor! Ik ga nu genieten van de warmte, middagje rust, want heb me veel te veel zorgen gemaakt over die ketel de afgelopen dag!
@Stampertje: vervelend al die dingen die kapot gaan. Sterkte @Mira: fijn dat het maar iets kleins was en de kachel het nu weer lekker doet. Hier even wat gekeuteld, zo prikken en dan even een uurtje plat. Denk dat ik toch stiekem best gespannen was want ben nu gesloopt en heb echt niks bijzonders gedaan.
@stampertje... altijd dat alles in 1 keer kapot gaat of misgaat.. ik vind het verschrikkelijk.. snap je helemaal! maar laat je niet gek maken he meis!!... na vrijdag komt er weer gang in.. en kan je alvast wennen aan puinhoop in je huis voor als je kleintje wat groter is ahahaahh... hier gister de vk gebeld.. ik heb 1 dec afspraak voor intake en hartje luisteren.. en krijg dan ook verwijzing voor echo en bloedprikken(schijt nu al in me broek voor die prik) wel jammer dat ze pas rond 9 weken de echo doen... eerderdoen ze alleen om tezien hoe lang je bent,,, maar omdat ik wel mijn cyclus bijhield om niet voor verrassingen te staan met ongi wist ik dus wel wanneer me laatste ongi was. @minim.. dus dan ben jij net met verlof! woow dat gaat echt snel... mooie buik!!! niet te groot en niet te klein!