Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: idd. En ik hoop met een paar dagen mijn middagdutje te kunnen cancelen. Doe nu overdag niet echt veel.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, ben jij rhesus D of C negatief? Denk het nu wel te snappen. Mn bloedgroep is A positief, waarbij de postief voor de D-factor staat. Bij mij is dus de C-factor negatief.
    Moet idd met 27 weken nog een keer bloedprikken en dan gaan ze kijken of er antistoffen aangemaakt worden. Kunnen ze ook echt de rhesusfactor van het kindje afleiden uit ons bloed joh? Vind ik knap!
    Vraag me af of je hiermee een medische indicatie voor het ziekenhuis hebt? Het bloed mag niet met elkaar in aanraking komen, dus opzich lijkt het me reden genoeg.

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, Yeah! 31 weken :D wat gaan we snel hè!!

@skaya, altijd weer heerlijk het hartje horen kloppen. Zijn jullie al uit over de pretecho?

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, ik ga vrijdag bellen voor een afspraak over een maandje ofzo. :D

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Super leuk! Je gaat echt aftellen naar die datum dan. Zo leuk!

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha wen, leuk dat je mijn vreugde ff wil delen!

7. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... wat leuk zeg eeen hartje!!! een hele geruststelling vast!! en las je comming out op FB... ;) gefeliciteerd!

@minim... gefeli met je 31e week! nog 9 te gaan!:D

fijn te lezen dat die krampjes na seks ed normaal zijn.. had er al niet teveel achter gezocht maar vind bevestiging wel fijn haha

hoest eigelijk met kirst en nino??? die doen wat rustiger aan hier toch? hopelijk gaat het goed met jullie!

@mams... ben zo hard aan het duimen voor je!!!:D spannend hoor!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM, nog maar 2 maandjes!!! Gaat hard dames!! Veel van jullie hebben over een maand of 2 gewoon jullie kleine al in jullie armen! Nog maar even flink genieten van je buik!!

Me, jaaaa thnx voor je felicitatie op fb :D

Wen, ik zit me nu al helemaal op te vreten dat ik zo snel mogelijk die echo wil, maar wil ook wel echt weten wat het wordt, dus ook maar niet te snel en enthousiast die afspraak maken. :p

Tina, hoe is het met jou??? Hcg is aan het afnemen, dus kans is groot dat je je langzaam wat beter gaat voelen?

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, zo uit mijn hoofd weet ik dat mijn bloedgroep b is en mijn rhesus factor negatief is. De rest wat je op noemt heb ik nog nooit van gehoord.
    Ik mag gewoon thuis bevallen. Doe ik alleen niet. Er mag gewoon bloed contact komen. Daarvoor krijg je die spuit als je kindje positief is.
    Ik vind het ook knap dat ze dat nu al kunnen zien. Ben daar wel nieuwsgierig naar hoe ze dat in vredesnaam kunnen zien. Moet over 2.5 weken prikken. Ga het dan toch eens vragen.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, dan is het bij jou denk ik je D-factor. Ben benieuwd wat eruit zal komen bij jou!

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hoi dames., ik probeer mee te lezen hoor maar het is super hectisch hier., vanavond heb ik een avondje voor onszelf in gelast., want we zien het even niet meer zitten.,
    Veel tegenslagen en daardoor zit de keuken nog steeds niet in elkaar., de vloer is daardoor nog niet gelegd en de wanden beneden zijn nog niet geschilderd., als ik de slaapkamer dweil dan is die wel klaar en kan het bed erin., dus slapen kunnen we daar als we het bed meenemen maar daar is het mee gezegd en dinsdag moeten we uit ons oude huis.., zie t niet meer zitten!! Weet niet hoe en wat, moet nu weer 2 dagen werken en mijn vriend is gelukkig wel vrij., ben benieuwd hoever ze komen deze dagen..,

Op t gebied van zwanger worden.., tsjah ik ben er niet echt mee bezig nu, veelste druk! hebben van de week nog wel geklust daar dan weer wel tijd voor gemaakt :p hahaha

Nou ik ga lekker slecht een zak chips leegeten want mijn avondeten smaakte me totaal niet en me gewicht kan me even helemaal niks schelen deze dagen..,

Sorry voor mijn ego-bericht maar heb niks onthouden van wat er geschreven is.., mijn hoofd zit zoooo vol..,,

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha geklust is ook wel echt een woord voor mijn situatie nu.., doe de hele dag niet anders maar dan op een iets ander gebied.., hehe lees het nu ineens.., ;) hihi

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, succes meid!!! Hoop dat jullie het toch nog op tijd allemaal voor elkaar krijge!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Wat leuk dat je toch even de tijd vind om iets van je te laten horen in deze, voor jullie, super drukke tijd. Heel veel succes meid en hopelijk gaat het klussen (die van de bloemetjes en de bijtjes ;)) toch voor iets moois zorgen!

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Skaya wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!! Super!! Leuk dat je ook een pretecho laat maken. Spannend!!! Voor ons nog 5 nachtjes slapen.
    Ik heb trouwens bloedgroep A negatief. De d factor ken ik ook niet. Mijn vk vertelde mij dat ze pas sinds 1 juli kunnen zien wat de bloedgroep van het kindje is. Ik weet alleen niet hoe dat te zien is.

Wen mooie buik!! En 31 weken alweer. Als de 3 er eenmaal inzit gaat het echt snel! Ben je al aan het aftellen?

Juultje doe je rustig aan meid!! Luister naa de wijze raad die de anderen je al gaven.

Vaddie jij bent goed bezig!! Stap voor stap.

Kirsten ik hoop dat ze de dagen dat je moet werken een hoop kunnen doen. Het zou toch lekker zijn als de grote dingen klaar waren.

Mams hou jij je zenuwen nog onder controle?

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira hoe is het met jou?

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebj: Hier goed hoor meid! Heb met manlief afgesproken om zondag of maandag te testen, als ik nog niet ongi ben geworden. Mag van hem zelf beslissen welke dag, maar weet het nog niet zeker... Vind het wel spannend worden nu!!!
    Hoe is het verder bij jou meis? Alles nog goed? Lekker aan het genieten van de zwangerschap ;) Al weer bijna 16 weken joh!!!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwiebje...moeilijkmoeilijk.
    Een vriendin had me gek gemaakt en gezegd dat ovulatie testen ook strepen geven als je hcg aan maakt.
    Dus ik, dom als ik ben, heb er 1 gedaan.

Ik zie er idd wel een streep op staan...heel vaag, maar wel duidelijk.
    En aangezien ik normaal gesproken, buiten mn ovulatie om echt omo-witte testen heb...Krijg ik dus weer hoop.
    Terwijl ik eigelijk gewoon moet wachten want ik word hier helemaal zenuwachtig van!!
    Dalijk verheug ik me op niks...en word ik gewoon ongesteld dit weekend.
    Domdomdomdom!!!

Maar ergens kan ik er ook wel om lachen...Ik ben ontzettend nuchter..maar..Soms kan ik zo naief zijn!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oooooh Mira voor jou ook al zo spannend!!
    Ik hou het bijna niet meer hahahaha.
    Onvoorstelbaar hoe ik die andere keren heb overleefd!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Ja, hier ook spannend... Voel af en toe dingen die ik niet thuis kan brengen, maar druk ze weg omdat ik bang ben voor teleurstellingen in of na het weekend. Wil wel hopen, maar de teleurstelling vind ik erger!!!

Deel Deze Pagina