Pink Ladies (Part II)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tina85, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja die pijn is idd dramatisch, vooral omdat de seks ook zo'n pijn doet dan.
    MAargoed doen we het niet, komt er zeker geen babytje ;)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Idd, alles voor een kleintje :D Komt helemaal goed meis!

Manlief is inmiddels opgehaald door een collega, gaan nu samen verder, moeten nog een aantal uur rijden (stond tussen Antwerpen en Brussel en moest naar Charleroi), daarna plaatsen en terugrijden. Hopelijk is hij op tijd thuis, want hebben met mijn schoonzus afgesproken samen naar de koopavond te gaan en in de stad te eten.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat doet je man voor werk Mira, dat hij zo'n eind van huis is nu?

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Hij is interieurbouwer (meubelmaker dus ;)) en moest voor een project wat spuitwerk (onderdelen die in kleur gespoten worden) naleveren en monteren. Normaal zet hij ze alleen op zijn werk in elkaar en is hij klaar, maar hij wilde wel naar Charleroi voor deze ene keer (ze hadden echt iemand nodig en hij monteert normaal deze spullen ook, dus hij kent dit meubel goed).

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: gelukkig dat je man weer onderweg is.

@Mams & Mira: duimen draaien hier overuren..

Hier weer suikerfrustratie. Vanmorgen gewoon ontbeten, daarna even druk geweest en toch suiker te hoog. Morgen dus maar eens anders ontbijten. Kijken of dat het scheelt.

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Wat vervelend meid!!! Ik kan goed begrijpen dat je hier gefrustreerd van raakt! Hopelijk morgen met je aangepaste ontbijt minder problemen. Knuffel!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    He Vaddie, dat is ook niks he elke keer :(

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh dus hij is normaal niet zo ver weg Mira?
    Achja, af en toe een tripje is ook wel leuk he :)

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Nee, normaal is hij zo'n 35 - 40 minuten fietsen van mij vandaan ;) Dit was eenmalig omdat er spullen nog niet mee konden met andere collega's die gingen plaatsen. Hij moest die spullen vandaag ophalen, naleveren en plaatsen.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hmmm lijkt me heerlijk, elke avond je mannetje naast je in bed.

Ik heb het er niet moeilijk mee ofzo dat H zoveel weg is, maar sinds dat we Mylan verloren zijn hecht ik nog veel meer waarde aan mn gezin en geliefden dat ik het toch best fijn zou vinden als hij meer thuis zou zijn.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Dat kan ik goed begrijpen. Is allemaal niet niks, een behoorlijke klap hebben jullie gehad.
    Ik kan moeilijk zonder hem in slaap vallen. Niet dat ik altijd tegen hem aan moet liggen ofzo, maar hij moet aanwezig zijn...
    Respect voor jou, dat je zo door kunt gaan zonder H iedere avond naast je!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hmm dat snap ik ook heel goed.
    Ik vind het prima dat hij voor zn werk zoveel weg is, hij vind het leuk werk, komt nog eens ergens en ziet nog eens wat. Bovendien verdient het errug leuk en kan ik daardoor zoveel bij Tygho zijn met mn gastouder werk.
    Maar 1 dagje langer met z'n drietjes zou ik al heeel prettig vinden.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Iedereen vind iets anders weer prettig en die werkt voor jullie goed, dus waarom veranderen!
    Manlief slaapt het liefst thuis, dus voor zijn werk veel reizen is niks voor hem. Verder vind ik het ook wel fijn zo, dus bij ons zal het zo wel blijven gaan. Hoewel hij ook wel eens heeft laten vallen dat hij best wel parttime huisvader zou willen zijn (aangezien ik waarschijnlijk meer zal gaan verdienen dan hij). Mss dat het nog wel veranderd als we kinderen hebben ;)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    PRecies, voor iedereen werkt iets anders goed.
    H wil ook graag een papadag gaan nemen en dat zou dus betekenen dat hij een langer weekend heeft...Vind ik natuurlijk totaaaaaaaaaal niet erg:p
    Nu benieuwd of het ook echt gaat gebeuren :p

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Zou leuk zijn meid. Voor jullie allemaal! Mss een gezinsdag van maken. Lekker met zijn alles zijn, leuke dingen doen... Lijkt me echt super :D
    Volgens mij gaan wij hier het hele topic vol kletsen met zijn tweeën :p

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha maakt niks uit toch..
    Hebben de andere dames vanavond weer wat te doen:D

Dat zou idd heerlijk zijn. Nou gaat Tygho natuurlijk wel naar school vanaf april maar laten we hopen dat niet al te lang daarna er een lief klein babytje komt om die papadag alsnog mee op te vullen ;)

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hahaha, die moeten vanavond door onze verhalen heen worstelen ;) Succes dames :D

We gaan er gewoon vanuit dat het niet lang meer duurt voordat er een kleine is. Zeg, komende dagen een positieve test en eind juli/begin aug een kleintje ;) We blijven positief!!!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zullen we daar maar een deal van maken!!
    Op naar de positieve test dit weekend!!!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wat mij betreft is het een deal hoor!!! Op naar die positieve test in het weekend :D

Volgens mij zouden we dan bijna gelijk op gaan toch? Wanneer had je eisprong? Ook de 30e? *Droomt weg naar een positieve test op zondag of maandag...*

Manlief smst net dat hij terug naar zijn werk aan het rijden is. Dus klus in Charleroi is klaar. Hopelijk een beetje op tijd thuis. Schijnt 2 uur rijden te zijn, op zijn werk opruimen en daarna nog 40 min fietsen. Dus zou rond 17.45/18.00 uur thuis zijn. Mss dat we wel in de stad afspreken, scheelt hem weer een stuk fietsen ;)

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams en mira, ik ga hard duimen voor jullie op een positief weekend.

@ mira, toevallig mijn man is ook meubelmaker.

Deel Deze Pagina