Deesje: Bedankt voor het duimen Vind het super spannend, vooral na dat gekleurde verlies dat ik vanmorgen tegen kwam, maar we zien wel wat er komt van het weekend Wat toevallig, ook een handige harrie bij jou Die van mij staat nu op montage, dus zet bij deze baas alleen dingen in elkaar (echt productie), maar bij vorige baas maakte hij echt alles zelf. Zelfs bij John Beerens (die kapper van Salon Takeover, het nieuwe programma) en Guus Meeuwis (geen uitleg nodig denk ik ) mogen werken Is hij erg trots op, vooral die laatste als echte Brabo
Allemaal handige mannen hier. Die van mij bouwt ook Geen meubels maar mestdrogers en luchtwassers hahahahaha
@mira... maakje niet zo druk meis om een beetje rare afscheiding... had ik ook,de dag voor me ongi had ik wat bruinverlies.. dacht echt dat ik ongi zou worden... tot ik in de middag dacht.. waaarom zet het nou niet door.. heb zelfs toen nog 3 dagen gewacht met testen.. dacht echt dat het niet raak kon zijn..en toen ineens een knaltest @mamss,,,,zo spannend
Ik heb niet alle paginas bekeken (het waren er inmiddels 35!!) dus sorry dat gaat m niet worden met op alles reageren. Zwangere bijna uitgerekende dames: jeej wat spannend voor jullie! Komt nu echt in zicht de bevalling! Kirsten: Proficiat met de sleutel, balen dat het niet zo loopt zoals je had gehoopt. Maar wel inderdaad lekker druk met het huis i.p.v. zwanger worden, dan duurt het wachten niet zo lang! Mooie buik Wen! Balen van de harde buiken, wel fijn dat er niks uit de kweek kwam. Stampertje: Wat leuk dat je zus dat heeft geschilderd! Wat een rotdag had je van de week, gaat het inmiddels wat beter? Gefeliciteerd met je 30 weken! Vaddie: tjee je zwangerschap is best heftig of niet? Skaya: Mooi he om het hartje te horen!!!! En dat komt toch niet zo vaak voor rhesus negatief? Ik heb er een beetje over gelezen maar weet er het fijne niet van. Me: Ja ik had vreselijke kramp na het klaarkomen de eerste keer. Nu heb ik er geen last meer van. Jannie nog proficiat! Mams: wat spannend! Maar inderdaad, het kan net zo goed niks zeggen die streep op de ovu bijna een zwtest doen en dan heb je meer duidelijkheid! Succes, ik duim voor je! Mira: voor jou ook al spannend! Of inmiddels rood gespot?
Hier: Moe maar goed! Kan het soms nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, maar het is echt waar want we hebben bewijs. Bleven jullie ook zo lang twijfelen? Tandarts: Ik heb overlegd met de gyn en die geeft aan dat ik het beter kan uitstellen. Maar wanneer ik echt verga van de pijn moet het gewoon gedaan worden. De kans is dus groot dat dat nog gaat gebeuren dus tijdens de zwangerschap, want het is niet zomaar een gaatje maar een wortelkanaalbehandeling. Voor nu ben ik ik blij dat ik me nog niet heb laten behandelen en hoop dit dus nog zo ver mogelijk vooruit te schuiven Echo: Vorige week de eerste echo gehad. Inwendig. Een paar daagjes terug gezet, maar dat dacht ik zelf al omdat ik een laat ei had. De echo was met 7w3d en de kleine was anderhalve cm. Het hartje zagen we kloppen, heel snel en dat was goed zei de gyn. Ook wilde ze het hartje al laten horen omdat het er goed voor lag. Waaaaauuuw...wat mooi. Helemaal in tranen dus. Ze zei dat het er allemaal prachtig uitzag, dus dat stelt me gerust. Volgende week weer een echo bij de gyn om te kijken of het goed gegroeid is...spannend! VK: Morgen de intake bij de vk. Ben benieuwd, hoop dat het klikt. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten, maar heb wel wat vraagjes. Hoop dat alles wat meer duidelijk wordt. Vertellen: Wij vinden het best lastig om het voor ons te houden en willen graag de hele wereld laten weten dat we een kleintje krijgen. We zitten er over te denken om het met 10 weken te vertellen. Wanneer hebben jullie dat gedaan?
Net terug van shoppen met schoonzus, de 3 kids krijgen weer mooie cadeautjes van de sint Manlief is inmiddels ook weer thuis, om 19.30 uur was hij thuis en had hij onderweg iets te eten gehaald. Hij ligt nu tv te kijken en in te slapen op de bank Morgen om 8 beginnen in plaats van 6 uur, scheelt weer 2 uurtjes voor hem Me: Ik weet dat ik me niet druk moet maken, maar als het over zwanger worden gaat, maak ik me snel iets te druk We wachten gewoon het weekend af en testen zondag of maandag wel! Uiltje: Fijn dat alles goed bij jullie gaat. Lekker genieten van je zwangerschap hoor!!! Wat een mooi moment bij de gyn zeg! Zou dat ook zo graag horen, lijkt me geweldig Hier geen rood meer gespot, hopelijk gewoon iets eenmaligs van innesteling of gewoon wat irritatie met bloedverlies. We wachten gewoon af
@uiltje, wij hebben het hier ook zo goed als gelijk tegen iedereen verteld. Konden echt ons mond niet houden. Zwanger is zwanger. Natuurlijk kan er altijd wat fout gaan, maar ga gewoon van het goede uit. En mocht er iets fout gaan, wilde ik er ook over praten. Maar ieder voor zich hierin. Als jullie het beide niet meer voor je kunnen houden, nou dan zou ik zeggen: GOOI HET ERUIT, VERTEL HET IEDEREEN.. Waarom zijn jullie nog steeds bij de gyn? Misschien heb je het verteld hoor, maar dan ben ik het even kwijt. Weet wel dat je daar op gesprek ging, maar achteraf was toen toch al zwanger? Fijn dat jullie het hartje al hebben gehoord, mooiste geluid er is hè.. Geniet er lekker van meid!
Hoi Dames., Ik kom even langs om te vertellen dat ik door een fout van KPN glasvezel helaas straks 11dgn zonder internet, tv en bellen zit!! Grrrr Vind t echt niet tof., maarja is niet anders., dus vandaar dat jullie niks me zullen horen de komende anderhalve week., Vandaag om half 11 door mijn werkgever weggestuurd omdat ik verder moest klussen en ze genoeg mensen hadden op t werk.., vet lief!!! Het sauswerk is af beneden!! En de keuken staat bijna!!!! Wauw., ik krijg vertrouwen.., Ik hoop dat als ik weer bij jullie terug kom als ik internet heb ik missch wel zw ben en sowieso mijn huissie op orde heb.., hihihi., Dikke kus en tot over 11 dagen!!! hihi
Hier een nachtelijk berichtje. Kan niet slapen! Kirsten wat k** van je internet. Zo vervelend. Heb je wel alle tijd om te klussen. Fijn dat je naar huis mocht. Mag je vrijdag ook thuis blijven? Jullie gaan het gewoon af krijgen hoor. Ik heb er alle vertrouwen in. Veel succes de komende elf dagen!! Wij hebben het ook vrij snel tegen mensen verteld. In ieder geval al voor de 12 weken. Dezelfde reden als Wen eigenlijk. Je wilt het vertellen en als het niet goed id wil je het ook vertellen. Mensen kunnen wel rare reacties geven daardoor. Tenminste dat had ik. Ik kreeg toen ik het met 9 weken vertelde een heel verhaal dat er zomaar nog wat mis kon gaan, want had zij ook gehad. Bla bla bla. Ik werd er heel onzeker van. Gelukkig hadden we die avond al een echo en was alles goed. Maar ik zou het nog steeds gewoon vertellen. Hier steeds vaker aan het einde van de werkdag last van mijn buik. Hij staat dan strak voor mijn gevoel. Ik Moet dan helemaal rechtop staan of zitten. Ook heb ik dan veel last van gas in mijn darmen. Dat zou de strakke buik kunnen verklaren. Het is wel irritant, want het is geen fijn gevoel.
Hier een vroeg berichtje. kon niet meer slapen. en moet er toch op tijd uit. Om 9 uur bij de kapper zijn. En vanmiddag een bruiloft. @ uiltje, mijn ouders, schoonouders en zwanger en vrouw hebben we het verteld toen we de eerste echo hebben gehad. dit was met 7 weken en een aantal dagen. De rest van de wereld hebben we het verteld na de 12 weken echo. @ kirsten, komt vast goed met het huis. Als je keuken staat en je bed er kan staan ben je al een heel eind. Hier 1.5 jaar in de verbouwing gewoond. Maar ik had warm water, een keuken en een bed. Hier is het goed gekomen.
@kirst.. succes met alles meis!! en tot snel weer! @vertellen?... idd al snel reactie van mensen die het miss te vroeg vinden.. maar bij mijn vriendin ging het mis met 38.3 weken..en ook dat gbeurt tegenwoordig best vaak.. dus is naar mijn idee onzin wat nou te vroeg is.. ik ga het de rest van familie vertellen na de 9 wk echo..en denk met 10 weken tegen de rest hahahah. beste vrienden en moeders zusje en broertje weten het al wel
Goeiemorgen meiden. Wij hebben het met 9 weken bekend gemaakt. Idd mensen die pas met 12 weken wilden feliciteren enzo... En zie maar, met 17 weken ging het mis. Oooh meiden, ik kon me niet beheersen vanmorgen. Heb een testje gedaan en er staat een schaduwtje op! Ik denk dat mijn cyclus dan toch veranderd is(iig de luteale fase) en dat mijn NOD dan een paar daagjes opschuift. Ga dalijk ff bij kruidvat testen halen, aangezien die toch gevoeliger schijnen te zijn...
Ohhhhhhhh mams wat spannedddddd!!!!!!! Ik hoop het zo voor je!! Duim duim duim. Ik ben vannacht drie uur wakker geweest. Ik kon niet slapen! Ik ga daarom maar een uurtje later beginnen. Ik ben blij dat dat kan.
Mams: Wat spannend!!! Ben zo benieuwd meid! Wanneer vertellen: Moeder, schoonouders, zusje, schoonzussen en zwagers denk ik vrij snel, de rest, geen idee, denk na de 12 weken als we dat volhouden Maar dat zien we wel zodra ik zwanger ben! Vanmorgen was temp weer hetzelfde als gisteren, dus nog boven de lijn. Ben er iedere ochtend weer blij mee, maar weet ook dat het alsnog fout kan gaan of mijn temp gewoon nog even hoog blijft tot een bepaald moment in mijn ongi...
Hhaha.. Fijn hè....Hier ook zo vaak dat ik opeens uren wakker kan liggen. En het wordt nog veel erger, straks moet je tig keer plassen. Maagzuur, en gaat je buik in de weg zitten... Wel lekker dat je dan wat later kan beginnen. @mams, spannend!!!!!!!!!!!!!!!
Mams, wat ontzettend spannendddd!!!! Uiltje, hopelijk gaat het een beetje met je mond zodat je het nog even kan uitstellen. Wat fijn heh dat je het hartje hebt zien/horen kloppen. Is toch een wonder dat het met 1,5 cm gewoon al een kloppend hart heeft!! Geniet er lekker van meid! Vertellen: Tja hier eigenlijk aan beste vriendinnen en ouders meteen verteld. Oma's en tantes met 8 weken ongeveer. Werk en collega's na de echo met bijna 10 weken. En heb het nu met 13 weken open gegooid op hyves en fb. Vond dat laatste wel eng, heb het ook uitgesteld. Geen idee waarom, denk toch de angst om het dan ook te moeten melden mocht het alsnog fout gaan zeg maar. Ben verder heel positief hor! begrijp me niet verkeerd. Maar dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Werd vanmorgen trouwens ineens wakker met ontzettend zere borsten! Ze deden al zeer als in een beurs gevoel al vanaf week 5. Maar nu gaan we naar een nieuw niveau qua tiet-pijn. Ze steken behoorlijk en lijken op hoogspanning te staan!!
Uiltje: Wat vervelend van je tandenpijn. Hopelijk is het vol te houden tot na de bevalling. Ben zelf ook geen held bij de tandarts. Vond het als kind werkelijk verschrikkelijk en nu ben ik blij dat ik nog nooit gaatjes heb gehad vanwege die verdoving Skaya: Klinken als echte zwangerschapsklachtjes Dat hoort bij zwanger zijn Hopelijk neemt de pijn wat af zodat het iets dragelijker is.
@ skaya: Heb ik ook gehad ja.. Een nacht lang. En daarna ging t gelukkig wel weer beter! Denk dat dat de melkklieren zijn ofzo? @ Hier: Vandaag even geen bouwvakkers.. wat een verademing Keuken en bijkeuken is klaar, alleen de electriciteit moet nog worden geregeld. Maar dat doen ze volgende week. De wasmachine wordt vandaag gebracht..EINDELIJK!! Na een week zonder :S Gisteren is mijn neefje (3 maanden oud) hier geweest Daar heb ik vanaf n uur of 3 tot 9 voor gezorgd. Echt zoooo leuk !! Ook in bad gedaan enz. En dan zat ie heel zachtjes tegen m'n buik aan te trappelen en dan schopte de beeb terug haha. Superlollig.. Maar wat is het toch zielig als zo'n kleintje huilt Vond ik echt lastig om te negeren haha. Maar ja, soms moet dat ook wel he @ Mams: Wow, wat spannend Foto????? Wil met je mee turen en hopen