Stampertje: Leuk he, oppassen op zo'n kleintje En wat een mooi moment dat je neeftje tegen je buik schopte en antwoord kreeg Heb zelf ook een aantal keer opmogen passen toen neefje en nichtjes zo klein waren. Idd, dat huilen is vreselijk! Dan denk je 'Wat is er aan de hand? Flesje, net gehad. Schone luier, even checken... oow, is nog schoon. Slaap, zou kunnen... Even op bed maar '. En dan blijken ze gewoon slaap te hebben en zichzelf even in slaap te moeten huilen. Oppassen op die kleintjes vind ik het makkelijkst. Wacht maar tot ze gaan lopen en de hele tijd met je willen spelen Oow, fijn hoor even die bouwvakkers de deur uit Volgende week weer een deel. Fijn, weer een wasmachine, kun je weer wassen en is alles weer schoon Succes met de was
Nou, daar komtie... En dan ga ik em nog ff bewerken, kijken of ik het kleurverschil duidelijker kan krijgen.
Ik ben niet zo'n goede tuurder.. sorry Ik hoop t echt Zou supertof zijn! ook een mooie datum voor n posi test!!
En hier heb ik em ge-autoleveld...geen idee wat het precies inhoudt, maar vind het toch wel duidelijk.
@Mams: vind de eerste test ook al behoorlijk duidelijk. Duim, duim, duim @Uiltje: vertellen hebben we hier al heel vroeg gedaan. Man kon zijn mond niet houden. Dus familie en goede vrienden wisten het al met 6 weken. De rest van de eerste echo bij 8 weken. En op hyves e.d. pas echt bij 12 weken bekend gemaakt. Net gebeld door het ziekenhuis: suikerwaardes vind ze prima. Ik dus ook blij.
Mams, op de eerste foto DENK ik wat te zien, maar op de tweede zie ik ECHT wel een streep!! Ben benieuwd naar de kruidvat!!
Mams: Hier ook op de eerste foto al een lichte verkleuring te zien en op de tweede duidelijk Ik ben benieuwd wat morgen op de KV te zien is. Komt manlief toch al vandaag thuis? Oow, ik ben zo benieuwd!!! Vind het zo spannend voor jullie Ga duimen hoor!!!
Mams ik zie ook streepjes!! Ik ben zelf wel een beetje voorzichtig met dipsticks, omdat ik valse lichte streepjes heb gehad. Maar ik weet natuurlijk niet hoe donker het streepje in het echt is. Op de foto lijkt het altijd lichter. Maar hoe zit het verder met je eventuele symptomen?
Meiden, heb net een afspraak gemaakt voor een PRETECHO ga 1 december eindelijk weer lekker naar de kleine kijken. Hoeveel mensen hadden jullie meegenomen? Ben nu van plan om mn oma en tante mee te nemen, aangezien mn moeder mee geweest is met de eerste echo. Maar op de site van het echocentrum staat: "Je kunt samen met je dierbaren komen, bijvoorbeeld met je ouders, zussen en vriendinnen, of je andere kinderen. En natuurlijk met je partner." Als ik dat lees kan ik ook nog wel een vriendin meenemen. Iedereen wil mee en ik wil zo graag iedereen mee nemen! Maarja kan daar moeilijk met 10 man aankomen zetten toch?
Skaya 1 december is over minder dan 3 weken!!!! Dat schiet al op... ben je dan 16 weken? Volgens mij wel toch? Ga je het vertellen hier? Neem de mensen mee waarvan je het leuk vindt dat ze erbij zijn. Of dat er twee of 5 zijn maakt niet uit. Tien lijkt mij wat te druk. Het is wel een bijzonder moment en het zou zonde zijn als je drukker bent met de mensen die erbij zijn dan de echo. Maar misschien vind jij dat niet. Het is maar net wat jullie leuk vinden. Ik heb er helemaal niet aan gedacht om iemand mee te nemen, haha. Ik zal het straks eens in de groep gooien thuis, maar ik denk dat het met ons tweetjes wordt. Nog maar drie nachtjes slapen!!
Ik heb nog nooit een vals positieve dipstick gehad dus ik vertrouw er wel op.. Maar het is nog vroeg he, ik hoop gewoon dat het doorzet en goed nestelt.
Mams: Mijn duimen draaien overuren voor je Hoop ook dat het allemaal goed mag gaan voor je!!! Spannend
Ohhh mams dan is de kans dus heel erg aanwezig dat het RAAK is. Ik wordt er zelf helemaal enthousiast van!!!
Er is iig HCG aanwezig, dus manlief heeft wel raak geschoten... Hopelijk is het vruchtje optijd genesteld en zet de ongi niet in. *fingerscrossed*
Mams ik was even naar je pendels aan het kijken en daar is er geeneen bij voor november, haha dat zou een mooie zijn.
Nog erger! Pff dat hoop ik toch niet zeg. Je wordt er zo sjaggie van. Ik ga dan vanalles bedenken wat gedaan moet worden. Dan word ik boos op manlief, omdat die ook nog dingen moet doen en vervolgens ook nog eens heerlijk ligt te snurken naast me. Vannacht was een van de katten aan het overgeven, dus moest ik er ook weer uit. Zoals jullie wel merken ben ik weinig productief bezig vandaag. Ik ben echt met mijn gedachten bij andere dingen. Ik ga maar weer op tijd naar huis. Naar mijn lief.
Mams: Ach, pendels zijn leuk om te hebben en om hoop te geven, maar er aan vast houden... Dat is weer iets anders Kwiebje: Ik ben ook niet echt productief vandaag hoor... Zit te veel hier en aan andere dingen te denken Net een ovutestje gedaan, zodat ik wel even kon testen of die echt wit was geworden, de vorige had namelijk een super licht streepje nog. Kijk ik na 5 a 10 minuten, is hij gewoon bijna positief :O Wat moet ik daar nu weer mee??? Temp zegt toch iets anders, tenzij hij morgen gaat zakken en daarna stijgen... BAH, verwarring!