Mams: Super spannend!!! Zo spannend dat ik het verwarrend ga vinden... Wat moet ik hier nu mee??? Aaaaargh, de spanning!!!!
Mira jij ook al!!! ohhhhh onze nagels gaan eraaaaaannnn bijt bijt bijt bijt bijt bijt bijt Wanneer wil je gaan testen?
Kwiebje: Zondag of maandag, maar door die test van net zal het eerder zondag dan maandag worden Pfoe, ik weet het even allemaal niet meer zeg! Wat moet ik daar nu weer mee... Iemand anders ook een bijna/helemaal posi ovutest voor de zwangerschap? Verwarring, ik ben er niet goed in, maar het zoekt mij steeds maar weer op!
Ik kan me heel goed voorstellen dat het zondag wordt. Het wordt veel te spannend zo. Je temp blijft ook hoog toch? Wen had volgens mij ook een knaller van een ovutest toen ze zwanger was.
Kwiebje: Super hoog niet echt (hij staat in een weblog, kun je zelf even kijken wat je ervan vind ), maar wel boven de horizontale lijn die FF gesteld heeft Zelfs gisteren nog gestegen en vandaag hetzelfde als gisteren. We gaan vanavond nog maar ff klussen, voor de zekerheid, is het de laatste dagen niet meer van gekomen, te moe
Mira als je in mijn link naar mijn tempkaartje kijkt zie dat mijn temp ook maar ongeveer 2 tiende hoger was dan de hoogste temp voor mijn ei. Mijn ei is in mijn kaartje alleen niet aangegeven, maar dat geeft niet. Ik was toen op vakantie en tempte niet.
Kwiebje: Had er toevallig al naar gekeken Viel me toe ook al op. Hopelijk bij mij hetzelfde... We wachten maar tot zondag, meer kunnen we niet doen!
Vertellen, wij hebben t vrijwel meteen verteld. We waren zo blij dat we t meteen wilde delen! En ook in ons achterhoofd, mocht t mis gaan, dan kun je er ook over praten. Maar alles ging goed! Mams, wat spannend! Ik zie toch ook wel wat... Morgen de kv er tegen aan gooien hoor! Ik had ook zo'n licht streepje op dipstck. Dag erna neg test van kv. Dag daarna, knaltest van kv! Kwiebje, laat je niet gek maken door Wen hoor ik hoef er maar 1x uit s nachts om te plassen en nauwelijks maagzuur. Hooguit een housend kind in mn buik
Kwiebje, over drie dagen al joh!!! *jaloers* Ga jij het vertellen hier?? Vind het wel een beetje eng dat ze het misschien mis hebben wat geslacht betreft....koop je dalijk alles blauw en blijkt het toch een meisje met de 20 weken echo of andersom! Bij ons mag iedereen weten wat het wordt Mira, meidd wat spannenddd!!!! Voor de zekerheid ff keigoed aan de klus vanavond, maar wie weet ben je gewoon hardstikke zwanger!! Mams, morgenochtend de kv-test toch heh??
Skaya: Idd, lekker klussen vanavond en dan zien we zondag vanzelf wel... Mams: Komt goed hoor meid, morgen een mooie positieve KV-test Ik blijf voor je duimen!!! Op een ander topic zijn ze er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben... Alleen ik hou de boot nog af hoor! Veel te bang voor teleurstelling
Mira, de eeuwige zelfbescherming van de vrouw heh hahahah. Hoewel de klap toch elke keer weer keihard is als tie toch negatief blijkt te zijn. Hoe hard je jezelf ook voorhoudt dat het wel eens niet zo kan zijn elke maand weer. Vertel mij wat Maar er is KANS!!! Ik duim voor je!!!! Zou zo mooi zijn als je samen met Mams lekker zwanger bent!! Mams, heb je ze al in huis??? Vroeg naar bed vanavond, dan is het heeeeeeel snel morgenochtend vroeg hahaha
wat lees ik nou.... 2 meiden die wssl ons rose lijstje komen versterken???? ik blijf duimen meiden! en mira, dat zou wel een super beloning zijn voor je doorzettingsvermogen meis! sorry sorry dat ik jullie zo verwaarloos... ben druk bezig de boel weer opgeruimt te krijgen na het verbouwen... morgen lekker een dagje sauna en als ik terug kom is ook de laatste muur behangen... nog ff foto's maken van onze slaapkamermeubels en dan alles op marktplaats zetten en hopen dat het snel verkocht is... kunnen we ons nieuwe bed gaan halen... vanochtend schoonmoeder ff een kleurtje gegeven en vanavond ook nog klanten...maar eerst sintemaarten lopen met de jongens... dus zo maar beginnen met koken....
Skaya: Idd, teleurstelling zal er vast wel zijn als ik niet zwanger ben. Dus eigenlijk doe ik die zelfbescherming voor niks Tina: Ik zie dat je online bent. Hoe is het met je meis? Hopelijk alles goed!
Jannie: Thanks meid. Idd zou een super beloning zijn, maar de zelfbescherming staat nog aan hoor Je verwaarloost ons niet hoor, denk maar lekker aan jezelf, je zwangerschap, je man en de kids hoor!!! Dat is het belangrijkste, wij blijven hier gewoon op je wachten
Hahahahahaha.... Het is een weekje heel raar, maar het went snel hoor.. Ga je naar het bureau waar wij ook zijn geweest? @kwiebje, ja wilde je niet bang maken hoor... minim hoeft er indd maar 1 x per nacht uit. Maar dan moet je wel na 4 uur smiddags niks meer drinken...
*Bukt zich voorover* Nou meiden, kom maar allemaal op mijn billen slaan...foei toch, jullie zoooo verwaarlozen! Ben niet goed bezig he... Ik heb heel snel door de laatste 20 blz gelezen (ahum gescrolled) dus ik heb absoluut niet alles meegekregen. Maar wou toch even laten weten dat ik nog leef...ofja, dat ik nog adem in ieder geval. Leven kan ik dit niet noemen... Zoals jullie al wisten ben ik al weeeeeeeken aan een stuk ziek, beroerd en misselijk. Nou, daar is verandering in gekomen sinds deze week...vanaf nu is het kotsen!!! :x Ben afgelopen maandag in het ziekenhuis geweest voor controle. Alles prima in orde met frummel, alleen is mijn bloeddruk te hoog. Nu hebben ze me daar medicatie voorgeschreven, maar er zijn bijwerkingen zoals hoofdpijn en misselijkheid. Nou, jullie kunnen wel raden hoe dat bij mij uitvalt Ik kan met momenten wel janken! zwangerschapsvitamines, visoliecapsules, homeopatische pilletjes tegen de misselijkheid, pillen voor de bloeddruk en zetpillen tegen het overgeven. Heb nog nooit zoveel pillen genomen! Ben nu ook al ruim een maand thuis. Ben echt nergens toe in staat. Durf zelfs niet alleen te douchen. Heb altijd gezegd dat ik drie kindjes wil...nou, manlief en ik hebben unaniem besloten dat het bij dit monstertje blijft. IK BEN ER HE-LE-MAAL KLAAR MEE!!! Ik kan niet wachten tot de kleine er is! Maar zwanger zijn...nee..deze ezel stoot zich geen 2 keer En iedereen die zegt dat ik moet genieten...pfff, ik vind het heel erg om te zeggen, maar ik kan hier dus niet van genieten...de enige momenten dat ik geniet zijn tijdens de echos. Verder is het 1 grote ellende... Tuurlijk ben ik trots als mensen me feliciteren met de zwangerschap, en ik droom nu al van het moment dat frummel in onze armen ligt. Maarre zwanger zijn, nee dat had ik me heeeeeeel anders voorgesteld. Hoop dat ik binnekort hier een heel ander verhaal kan komen vertellen. Wil de nog-niet of net-zwangere-dames niet afschrikken. Maar ik kan tot op heden nog geen rozegeur en maneschijn verhaal komen vertellen over het zwanger zijn Zo, en nu genoeg gezeurd! Ik lees net dat mira en mams in de test-fase zitten...met hoopgevende signalen! Ik ben benieuwd dames! Mijn duimpjes draaien voor jullie! Zag trouwens een leuk woezel en pip kamertje voorbij komen! Leuk hoor! Ik ben al honderd keer van gedachten veranderd over de indeling van het kamertje Gelukkig hebben we nog tijd zat! Oh en Wen..phoephoe, wat een toeter! Ja, mag al bijna gaan aftellen he! Jee, wat ben ik jaloers op je Euhm... jannie! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Beter laat dan nooit En voor de rest van de dames...sorry, maar ben het helemaal kwijt nu
@skaya, wij hebben zelf alleen de 2 oma's meegenomen. Ik vond dat genoeg zo, je bent zelf zo in een roes van alles. Dat je alleen maar naar dat scherm wilt kijken. Wij hebben de dvd erbij gekozen, en het daarna met een heleboel thuis met koffie en wat lekkers nog een keer gekeken.