Tina: Je hoeft niet te bukken hoor. Eerst aan jezelf denken, dan pas aan de rest Lekker rustig aan doen hoor meid, wij lopen niet weg!!! Wat een verhaal meid!!! Dat is idd niet leuk (zacht uitgedrukt natuurlijk!). Hopelijk is het over een tijdje wat beter te doen voor je. Beterschap in ieder geval. Ennuh al weer 14 weken meid. Gefeliciteerd hoor Thanks voor het duimen. Hopelijk kun je de volgende week dat je komt goed nieuws lezen van ons beide. Dikke knuffel voor jou meis!
Wen, we gaan idd naar dat zelfde centrum in Papendrecht. Heb er zoveel zin in!!! Ze hebben 1 dag voor mn afspraak inloopdag met 10 eur korting, maar wil ook mn oma meenemen en die trekt het niet om lang te moeten wachten denk ik. Mn tante gaat ook mee en wil het scherm filmen, zodat we geen dvd hoeven te kopen...zou dat mogen? Ben wel een beetje bang voor jou 'geslachtsverwisseling'. Durf denk toch nog niet helemaal los te gaan met shoppen als ze dalijk een roze of blauwe kant op gaan tijdens de echo. Tina, bah bah bah meidd wat verschrikkelijk!!! Begrijp zo goeed dat je er helemaal klaar mee bent!!! Vind het zo knap dat je het uberhaupt volhoudt!! Ik zou allang zijn ingestort volgens mij! Wat een drama! Ik vervloekte mijn misselijke dagen al en dat waren er niet echt heel veel. Hoop heel erg dat je bloeddruk zich gaat herstellen en de misselijkheid nu gaat afnemen...misschien dat het met 16 weken toch minder is.
oeeeh mamss!!! ik zag op de eerste al een verkleuring maar de 2e is voor mij vrij duidelijk!! ben benieuwd naar je kv test! @mira... ook spannend meis!! ik duim voor je hoor!! @skaya... wat leuk!!! 1 dec heb ik intake en hartje luisteren! dus hebben we die dag allebei wat leuks te doen @tina,,, ohhhbeterschap meis!!! kan me voorstellen dat je er nu al klaaar mee bent. ben benieuwd hoe je je zwangerschap hebt ervaren als je kleintje er is! geen zw schap is hetzelfde dus zeg nooit nooit!! hier in de avond meer pijn aan me buik en erg moe.. kan wel staand slapen geloof ik..pffff..en was vandaag wel misselijkachtig als ik aan eten dacht.. maar zodra ik dan ook wat at vond ik het juist erg lekker... raar hahahaha in de ochtend voel ik me heerlijk uitgerust..geen krampje niks.. maar zodra het 12 uur is geweest gaan de kwaaltjes beginnen...
Me, jaaa heel herkenbaar allemaal. Ik ben nu nog savonds echt KAPOT! en sochtends wel op tijd wakker en voel me dan heerlijk uitgeslapen. Maar dat gevoel duurt maar een paar uurtjes helaas haha. 1 december wordt een mooie datum!!
@Tina: ondanks dat mijn klachten minder heftig zijn snap het genieten ook niet zo. (maar ben natuurlijk wel blij) Sterkte!
Tina, wat rot dat je tot dusver zo'n vervelende zwangerschap hebt Maar meid, als dat wondertje er is, ben je het heeeeel snel weer vergeten. Ik ben zo onwijs zenuwachtig! hahahahaha oh man wat een gestress, Heb mn test aan 2 vriendinnen laten zien, en die zien de streep allebei ook! Zou het echt??? Zo snel al???
Moet zeggen dat ik ook alleen kan genieten als de kwaaltjes minimaal zijn. Gelukkig is dat steeds vaker, maar zeker de misselijkheid vond ik echt walgelijk. Je voelt je zo ellendig de hele dag door en genieten is er idd dan echt niet bij hor. Heb ook een week regelmatig een zere rug (nu al, geen idee hoe het komt) en vind dat ook wel zwaar vervelend. Zit zo ontzettend op het moment te wachten dat ik hem/haar kan voelen bewegen en dat mn mannetje het kan voelen! Dat lijkt me pas genieten!
Vertellen: Ik denk dat we het 10 weken gaan rondbazuinen! Zo moeilijk om voor me te houden! De mensen om ons heen weten het al wel, want we wilden daar ook bij terecht kunnen mocht het evt. fout gaan waar we natuurlijk niet vanuit gaan. Maar kan niet wachten om het op facebook te zetten Skaya: Ja zo vaag wat er gebeurd in die buiken van ons Soms nog zo moeilijk te geloven dat iets van 1,5 cm inderdaad een kloppend hartje heeft en gaat bewegen . Succes met je nieuwe tietpijnniveau! En super van de pretecho, neem gewoon iedereen mee die je erbij wil hebben! Wen: We zijn nog steeds bij de gyn omdat ik toen ik zwanger was eerst de gyn heb verteld dat ik zwanger ben. Toen kon ik daar komen voor de echo de en ze hebben me een tweede echo aangeboden vanuit het ziekenhuis. Daarna ga ik over naar de vk. Het hartje horen was inderdaad zoooo geweldig, heerlijk geluid gewoon Kwiebje, balen van je strakke buik, lijkt me niet prettig inderdaad. Ja bij het wat vroeger vertellen krijg je inderdaad wel reacties van zou je nu al mijn schoonmoeder kreeg een miskraam met 13 weken, dus ja 12 weken zegt dan ook niks. Kijk ook maar naar mams Mams: Wow wat spannend!!!!! Lijkt iets te staan op de tweede, maar wel vaag. Mira: Ook al zo spannend! Ik zeg doe allebei een kruidvattest! Kirsten succes met klussen! Deesjedees: Leuke bruiloft gehad vanmiddag? Tina: wat balen dat je niet van je zwangerschap kan genieten hoop dat er snel verandering in komt voor je. Me: Iedere zwangerschap is anders, daar ben ik nu wel achter. Je hoeft niet standaard last te hebben van ochtendmisselijkheid of misselijkheid sowieso al. Leuk jij 1 dec intake en hartje! Vanochtend bij vk geweest. Goed gevoel aan over gehouden. Het is wel een pittige tante, dat vind ik wel fijn. Ze laat je ook even extra nadenken over dingen zoals nekplooi, hoe je wil bevallen enzo. Enne....ik krijg nog een extra echo! Jeej! Bij 12 weken, dus echt boffen! Ga van de week kraamzorg aanvragen en de verzekering uitzoeken. Nou, lekker op de bank! Fijn weekend!
Uiltje, hebben jullie het al gehad over de bevalling?? Ben nu 2 keer bij de vk geweest, maar heel dat woord heeft ze nog niet in dr mond gehad. Super leuk om op fb te zetten, heb ik woensdag gedaan en heb wel 35 reacties. Echt een record! Zo leuk hahah ! Je zit alweer op dik 8 weken. Het gaat best snel!!
Ja ze vroeg waar ik wilde bevallen. Ik zei meteen: in het ziekenhuis! Maar ze wil graag een keer met me praten over alle mogelijkheden, de voors en tegens en hoe ik het sowieso voor me zie. Ik vind het ook vroeg om er over te hebben, maar wel fijn. Kan ik er goed over nadenken. Ja ik zag op hyves staan dat je het er op had gezet. Even een respect vanuit hier haha, want ik reageer de laatste tijd verdacht veel op zwangerschapsberichtjes op hyves en fb Bij deze dus 36! Ja ik zit volgens de vk dit weekend op 9 weken, maar ik weet zeker dat ik volgende week bij de echo wordt terug gezet, dus begin er nu maar vast aan te wennen door mijn banner niet te ver vooruit te zetten Die zere rug heb ik trouwens ook af en toe, echt in mijn onderrug. Zal wel iets te maken hebben met de bandenpijn, want je spieren voor de bekken en buik hebben ook aanhechtingspunten vanuit je rug.
ja pijn in de rug herken ik ook wel... maar alles is echt met vlagen.. zo raar...soms voel je je alsof je echt grieperig bent zeg maar.. en volgende moment helemaal kiplekker.. maar denk ook dat in de avond juist meer krampjes komen omdat je door de dag heen zoveel beweegt en doet.. en in de avond ontspan je meer.. dan miss meer kans en last met bandenpijn oid? al weet ik niet of ik dat al kan hebben,, maar me buik is wel erg opgezwollen door me darmen... doe nu standaard joggingbroek aan thuis want spijkerbroek zit niet zo lekker meer..dus denk dat ik voor het einde van het jaar al het 1 en ander aan zw broeken heb aangeschaft hahaha slaap lekker iedereen.. ik kom morgen ochtend even checken voor de testers onder ons!! spannend ladies!! ik duim
@mams...zat het net te lezen bij een ander topic.. echt onzettend k*t gewoon!! kweet niet wat ik anders moet zeggen meis! je hebt al zoveel meegemaakt laatste tijd.. dikke digi knuff!!!
Ja idd flink kut...Maarja, niks aan te doen. Nieuwe ronde nieuwe kansen.. toch gek, als ik niet had getest had ik niet eens geweten dat ik zwanger was. Maargoed, 2 pendels voor december...wie weet
Mams: Meid... Dat was niet de afspraak Echt zwaar k*t zeg! Had zo gehoopt samen zwanger te zijn. Op naar een volgende ronde meid, en dan er weer tegenaan! December gaat het voor je worden meis! Knuffel!!! Ik ga zondag pas testen, heb het met manlief besproken en dat voelt beter dan morgen al. Hopelijk morgen en zondagochtend niet ongi, maar je weet maar nooit...
Hier net getest, voelde me niet lekker en manlief had een test gepakt. En na Mams haar ongi was de spanning hier wel werg groot Negatief, dus wil nu wel ongi worden... Teleurstelling is er. BAH, nu een hele dag chagrijnig
Mams en Mira, bah wat een slecht nieuws zo aan het begin van het weekend!!! Mams voor jou hele goeie hoop volgende maand met je pendels. Mira, voor jou kan het nog, misschien was het dan wel je ei. Heb je nog goed kunnen klussen?
Ohhhhh meiden wat k** zeg! En we hadden zulke goede hoop. Bah!!! Heel veel sterkte en op naar de volgende ronde. Of Mira misschien zit je er nog middenin. Hier zo opstaan en met mijn moeder naar de stad. Ik heb nog geen winterjas. Het wordt nu toch echt te koud. Ik hoop dat ik het een beetje volhou.