Hallloooo Meiden, wat een hoop gekletst zo op de maandag!! Ik ga even reageren! Kwiebje, meid logisch dat je er ff niet zoveel zin/puf voor hebt en dat mag toch ook. Wel goed dat je het tegen je collega's gezegd heb. Zo zie je, hun brengen wat begrip voor je op en jij voelt je daardoor oook weer wat opgelucht! Ik heb ook van die dagen dat ik er niet helemaal bij ben en niet zo hard loop als anders. En wat je zegt...heb soms ook dat ik het niet meer zo belangrijk vind, enige wat telt in je kleintje. Komt goed met ons Tina, fijn dat je de tandarts gehad hebt!! Ik mag volgende week Ben je wel gewoon verdoofd en al? Mira, ohwww meid ff balen!! Snap het wel hoor!!! Geef er ff lekker aan toe want die frustratie moet je wel ff kwijt op wat voor manier dan ook! Hoop dat je je snel beter voelt!! Juultje, oeehhh spannenddd!! Wat zou dat kunnen zijn dan bloed in je urine?? Klinkt wel eng? Jannie, FINALLLLYYYY!! Hallelujaaa moment voor jou!! Morgen zie jij je mooie meisje!!! Ben super benieuwddddd!!! Mams, dat klinkt al beter 8 feb!! Die andere afspraak was de gyn heh? Heeel goed die nooodlesss hahaha voor de afwisseling ik kan dr nog niet over uit Roken: Ik ben wel echt een anti-roker. Vind het zonde van je geld, ongezond en echt smerig aan iemand zn kleren/vingers/mond/haar. Iedereen moet voor zich weten. Maar als ik een rokende moeder achter de kinderwagen zie lopen ben ik toch van mening dat het er niet uitziet. 9mndbeurs: Jaaaa ik ga ook hoogstwaarschijnlijk. 23 februari. Heb er speciaal voor vrijgenomen. Wil niet met de trein en ben geen held op onbekend terrrein in de auto zonder tomtom en met het hele parkeergedoe daar dus neem lekker mn vent mee om te rijden en te sjouwen. Wil ook dat me mama meegaat dus die ga ik zo ff bellen! Is een Trolley echt nodig en hoe kom je daaraan? Verlof: Mijn verlof gaat 16 april in...4weken en 2dgn voor mn uitgerekende datum. Laatste werkdag is wel al 12 april, omdat ik altijd vrijdags vrij ben. Nog 12 weekjes werken Heb er zin in!! Eind komt al wel een beetje in zicht wat mij betreft! 13 augustus moet ik weer beginnen...zit 1 weekje vakantie bij geplakt en wil dan in september nog 2 weekjes vrij.
Skaya, ja goed he, die noodles! Morgen eten we aardappels met brocolli en braadworst hahahaha. En woensdag en donderdag aardappelpreischotel Ik kan het wel! En idd, 8feb naar de vk en ik hoop die dag ook nog een echo te kunnen plannen maar dat weet ik morgen. En de 21e dan naar de gyn. Net de informatrice van MvM aan de lijn gehad. Volgende week maandagochtend komt ze langs en dan kan ik volgende week vrijdag beginnen
ff gauw bij mijn schoonouders vandaan (smoeder en manlief brengen de kids op bed en s.pa is nog werken) zal manlief instructies geven... moet ff kijken of ie vanaf zijn foon priveberichtjes naar facebook kan sturen.. en anders stuur tie stampertje of miniM wel via de chat een bericht (wordfeud) ben idd heeel erg blij.. wel vreemd, want wilde nl gewoon thuis bevallen, maar zag dat nu al niet meer zo zitten... we hebben het ook bijna niemand verteld, dus op hyves en facebook weten mensen het ook niet.. alleen schoonouders(ivm oppas) een vriendin(brengt sjoerd morgen naar school) en mijn broertje en schoonzus(halen sjoerd op van school) weten het.. zo lekker naar huis, spullen pakken ff saampies nog wat drinken en dan met slaapmedicatie naar bed... kan ik iig een goede nachtrst maken.. moeten om 6.45 de auto alweer in.... dus word vroeg op!
Hey dames, bedankt voor alle steun en wijze woorden.. Het is me vandaag niet gelukt om vol te houden.. Voel me zo zwak.. Weet niet of ik nog een poging ga doen (als je dit al een poging kan noemen).. Maar drastisch minderen sowieso. Het gekke is, dat ik met het laten staan van alcohol en rood vlees e.d. totaal geen moeite heb.. Zucht....
Vind het heel vervelend voor je Mira!!! En snap je heel erg., om mij heen is het ook een babyboom en dan krijgen wij shitbericht., en voor jullie is het ook nog steeds wachten., blegh! Gooi t er maar uit..., Ook daar zijn we voor hier., Kyra staat ook op onze lijst., met een i vond ik persoonlijk wat minder leuk maar de naam opzich vind ik super!
Jannie: slaap ze! Zal morgen een drukke dag zijn. Succes in ieder geval! Skaya: Nee hoor, geen verdoving gehad. Heb wel zitten zwaaien (teken van 'au-au-au-au') terwijl ze aan het boren waren. Maar heb dapper doorgebeten. Ben een flinke meid Hier manlief niet meer kunnen aansporen om naar de woonexpress te gaan. Hij kwam thuis en sprong gelijk in zn huispak. Ach ja...komend weekend misschien. Mams: Das wel lekker, zoveel controles. Ik heb de 8ste ook weer controle, en dan de 23ste opnieuw. ("voordeel" van hoge bloeddruk) Ik heb ongeveer om 3 weken een echo. Wel heel kort, maar elke glimp is er eentje he
Verder weinig bij gelezen., Kut kylie! Dat t niet is gelukt., doe je best zo min mogelijk te roken! Verder weet ik ff niks., Ben vandaag op de fiets naar t werk geweest., dit was geen succes! Heenweg ging nog wel, werken ook., einde van de dag ging t wat minder, fietsen naar huis was een regelrechte ramp! Ooo wat een krampen en wat doet t zeer.,! Net op t toillet volgens mij het vruchtzakje verloren., ik was net aan t afvegen en toen had ik een dikke klontachtig stuk bloed (i'm verry sorry voor de details!! Maar moet t ff kwijt) op mijn wc-papiertje., Nu nog steeds dikke krampen maar t stroomt nu wel meer., op zich wel goed, t wordt nu goed schoon van binnen. Morgen en overmorgen wordt ik door mijn schoonmoeder gebracht en gehaald.,! Had mijn vriend laten bellen of we de auto terug konden krijgen., zijn vader was er niet maar de moeder van kylie wel en ze zei dat ze t sneu vond maar dat hij de auto wel nodig heeft, dus dat ze mij wel wil halen en brengen., dit vind ik erg fijn en zo gaan we het doen., donderdag terug naar t ziekenhuis om te kijken of ik schoon ben! Ga nu rustig op de bank zitten en hopen dat t allemaal wat wegtrekt.,
Kylie... Eerlijk is eerlijk..Het niet volhouden vind ik erg zwak. Het is mij nu 3x gelukt (Was door alle verdriet en stress na Mylan ook weer begonnen, maar inmiddels ook alweer gestopt) Een kindje is voor mij de allerbeste reden om die troep te laten liggen, en ik heb er dan ook echt geen moeite mee. Snaai me suf, dik word ik toch wel de komende maanden ) Maar je bent echt niet de enige...Overleg het gewoon met de VK. Zodat de baby beter in de gaten gehouden kan worden. Het komt heus wel goed. Tina, idd wel fijn zoveel controles en ik hoop ook toch wel wat meer echo's te krijgen. Voor de zekerheid.
Pffff vergeet ik helemaal op Mira te reageren.... Meid, lekker even dippen vandaag. Vervelend van die pijnlijke kuit. Misschien helpt een warm bad een beetje? En dan lekker masseren. En dat gevecht tegen de kilo's...tja, soms wil het niet echt vlotten. Ik ken het gevoel. Bij mij werkten alleen de shakes van modifast. En af en toe vastbijten in een sportactiviteit. En dan, op het moment dat je denkt...ik kan niet meer...toch nog even doorgaan met de motivatie 'ik doe dit voor een kindje'. Ik denk dat jij je een beetje te hard vastbijt in het 7-kilo-getal. Alles wat eraf is, is eraf meid. Als de gyn die vooruitgang ziet is ook al een goed teken. Afvallen doe je stapje voor stapje. Het is geen 7km-loop in 1 dag, maar een dagje 100m, een dagje 500m, een dagje 200m, en een dagje niet lopen. Gun jezelf die rustdagen. Toch zeker met die kuit. En zodra die weer wat beter is, ga je er weer vol tegenaan! En haal dat 7-kg-getal een beetje uit je hoofd. Het punt is dat je moet afvallen, dat je wil afvallen, en dat je er alles aan doet om af te vallen. Zie het niet als...ik moet nog zoveel kg...maar ik ben al zoveel kwijt. Kop op meid. Het gaat je lukken. Je bent een vechter en dat gaat beloond worden! Knuffie voor jou!
@Zussie: wat fijn dat ze je wil brengen, beter dan niets toch? Kan het geen flink stolsel zijn? Zo klinkt het wel, misschien heeft dat de boel afgesloten waardoor het nu weer gaat lopen? Aarsel niet om het te vertellen op je werk, het is een behoorlijke aanslag op je lijf.
Hier even kort. Jannie succes morgen. Ik hou het in de gaten hier! Kirsten wat fijn dat je smoeder je wilt halen en brengen. Dag is veel beter voor je. Doe rustig aan vanavond. Kylie nu al de fout in, balen!! Morgen weer opnieuw proberen. Net zolang het lukt. Mira meis logisch dat het je zo zwaar valt. Praat er veel over. Dat lucht op. Dikke knuffel. Skaya het draait steeds meer om de kleine en alles daarvoor klaar hebben en voorbereiden. Die knop gaat helaas niet uit op commando. Ik ga zo lekker naar bed. Morgen is er weer een nieuwe dag.
Hallo iedereen, ik kan me hier bij aansluiten ben nu zwanger van ons eerste kindje. ik ben nu 15 wk en 5 dagen dus echt alles is nieuw voor mij. vind het echt leuk om te lezen hoe het met julie gaat.
Neuhh ga niks vertellen., komt wel goed., heb vandaag gezegd dat ik giga ongi ben dus dat ik daar best wel wat last van heb., Nee weet bijna zeker dat t geen stolsel was., en ben blij dat t eindelijk gaat lopen, het bloed heeft nog niet gelopen., ja alleen als ik ging plassen maar verder niet., dus ja ben blij dat het eindelijk echt schoon vloeit., Ben heel blij dat ik niet hoef te fietsen morgen en overmorgen!! Echt heel blij! Zei al tegen mn ventje dat ik er tegenop zag als ik aan morgen dacht., dus dit is echt beter.,
Hai Mandjeee... Dames, even ter toelichting, Mandjeeee is mijn zwangere dinnetje Wiens kindje ik ga opvangen hahaha. Heb haar gewezen op dit forum.
Kirsten...Nou hopelijk ben je nu alles kwijt en word het bloeden geleidelijk aan minder. Ik geloof dat ik het ook niet zou vertellen op het werk. Dan weten ze dat je er mee bezig bent...Moet je niet willen. Nou ik ga zo lekker mn bed in...ben doodmoe! Hallooooo hormonen hahhaahah
Hoi Mandjeee., leuk dat je erbij komt! Mams: Ja en buiten dat wil ik gewoonweg niet dat nog meer mensen van deze ervaring af weten., ik vind het goed zo., kan mijn ei kwijt bij wie ik dat wil en zo is het goed., Wil echt niet dat nog meer mensen het weten. Trusten Mams., ik ben bezig alle gegevens op mijn oude mobiel over te zetten., pfff takkewerk zeg.,! Maar moet mijn nieuwe ff laten opsturen., gaat gewoon nog maar 8 uur mee op een volle batterij!! Dat moet niet kunnen vind ik.,
Ik kan me helemaal vinden in je gevoel meid! Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Succes met je telefoon, hopelijk heb jij em eerder terug(de mijne is al 3 weken weg ) Weltrusten!
weet nog niet echt wat ik moet zeggen ben nu eerst nog druk bezig met alle verhalen lezen zodat ik een beetje weet waar het over gaat haha. maar nu ga ik eerst slapen morgen weer vroeg op om te werken. slaap lekker
mandjeee.. gezellig dat je er bij komt.. je hoeft niet perse ergens in te haken. hier vertellen we vaak wat er op dit moment speelt, geven we mekaar steun of tips en advies en maken ondertussen ook nog een hoop lol! alles kan en mag geschreven worden! dus ben wel benieuwd naar je verhaal.. hoe het met je gaat,de kwaaltjes,en hoe je met dingetjes dealt waar je miss tegenaanloopt met zwanger zijn bijv.. we kletsen hier erg veel.. dus leesvoer genoeg haahah. veel plezier op het forum! en geniet van je zwangerschap meid!