Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me ben benieuwd naar het resultaat van je harde arbeid;) spammen dussss

heejj Minim hoe is het met jou en de kleine Ties? Laat hij je nog een beetje slapen?

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bedankt meiden, voor de reacties. We zijn erg benieuwd. We denken allebei idd dat het een meid is. we zullen zien.

Hoe gaat het met alle mama's en hun wondertjes??

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, hoe vond je de kruidvattassen? Ik heb nog niks gehoord!
    Die pyama's zien er nog best wel leuk uit ook!!

Mams, aaahwwww wat een super echofoto's!!! Wat zie je al veel he voor maar 12 weekjes!!!
    Ben heeeeeeeeeel benieuwd of het dalijk echt een meisje blijkt te zijn. Snap geen drol van de nub-theorie, maar ze hebben het wel vaak goed.

Mira, wat een goed nieuws meiddd!!! Eindelijk komt er dan actieee!!!

Hier weer weekendd :D Nu nog maar 4 weekjes werken :D

4. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Minim: Jeetje! Is jouw kapoentje al een maand een 3weken oud! Wat vliegt de tijd zeg... Verder alles goed?

Pink-mama's: Hoe is het met de rest van jullie? Jannie is gisteren nog eens komen piepen...maarre...spam gerust nog eens een fotootje van jullie spruitjes! :D worden we allemaal blij van :)

Ik ga snel weer aan het werk. Nog een paar uurtjes en dan is het weer weekend voor mij :) Ben ik wel aan toe. Ben moe vandaag...maar ben gisteren ook te laat gaan slapen. Zal vanmiddag wel crashen worden op de bank ;)

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Idd, eindelijk actie. Eerst, waarschijnlijk 10 dagen lang, Provera innemen voor ongi op te wekken (maar kan ook nog een aantal dagen extra duren voordat het aanslaat...) en daarna aan de Clomid... Ben super benieuwd wat het met mijn lichaam gaat doen. Ga zo eens een Clomidtopic lezen om wat wijzer te worden ;)

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kruidvattas is zo een ietsje kleinere boodschappentas. Daarin zit een pak kruidvatluiers (18st newborn), een tube zinkzalf van het kruidvat en een flesje. Flesjes waren op bij ons, dus daar moet ik volgende week nog eens voor terugkomen.
    Ben op zich wel blij met de tas. Het is niet zoveel, maar zijn wel spullen die je echt kan gebruiken. En de tas is zo vrolijk!
    Ik kreeg deze week een mailtje dat ik de tas kon halen. Jij hebt toch ook zo een kruidvatvoordeelkaart he? Als je hebt aangegeven dat je zwanger bent op de website, dan vermoed ik dat je komende week ook wel een mailtje zult krijgen.

Ik heb gisteren trouwens de eerste kinder-cd in huis gehaald :D Bij kruidvat heb je nu toch een actie dat je een K3 of een Piet Piraat-cd krijgt bij aankoop van 2 actieproducten? Nou, één van die twee heb ik meegenomen. Ga straks maar eens luisteren of het wat is :) en kijken of frummeltje erop reageert :D Kan ik alvast liedjes gaan oefenen:D

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, alleen die luiers klinken alweer goed ahahaha! Ik heb idd opgegeven op internet met de voordeelkaart enz.
    Welke heb je gekozen dan van die CD's? :p
    Ik heb de 1e Woezel en Pip CD gedownload die is ingezonden door guusje nederhorst...zooo moooi en van die lieve babyliedjes!

Mira, ik heb hele wisselende dingen gelezen over de medicatie. Er zijn meiden die er weinig last van hebben, maar ook die enorm last krijgen van tietpijn en humeurswisselingen enz :p Succes iig en hoop dat het doet wat het moet doen!!!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden.. hier een dipje.. veel gezeik met de wasmachine... word nu morgen pas geleverd.. kan daar zo niet tegen... afspraak is afspraak en als dat anders gaat ben ik compleet van slag...
    zo dus maar ff mijn bed in.. hopelijk gunnen de jongens me dat..

vanochtend wel lekker op de fiets naar school geweest en inmiddels alles gezogen.. vanmiddag nog ff dweilen... de kwarktaart staat in de koeling... dus dat zijn dan wel weer de positieve dingen van vandaag.. tja, gaan we die maar zoeken om ons beter te voelen...

nu eerst maar ff een klein meisje voeden... ze heeft honger... en alleen mama kan dat doen....

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, oooohhw bahhh! Ja heeel vervelend als ze hun afspraken niet nakomen!!! Kon je nog even plat?

Hier toch weer druk geweest. Met moeders langs oma, plantjes wezen kopen, naar de markt, boodschappen gedaan, auto gewassen en ramen gezeemd, gestofzuigd en de hond uitgelaten. Ben wel weer moe nu. Straks lekker wat makkelijks uit de koelkast trekken in de vorm van een salade en dan languit op de bank de rest vd avond.

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kwiebje, leuk dat je t vraagt! Ties doet het super, ook s nachts, dus kan (bijna) altijd doorslapem!:D

Tina, ja de tijd vliegt! Morgen al 8 weken!

Jannie, weer uit je dipje?

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya voor jou kan het aftellen ook beginnen. Nog maar 4 weekjes!! Komt er nog een vervanger voor jou of is dat niet nodig? Doe je wel rustig aan meid. Zo te lezen heb je een druk dagje gehad.

Tina piet piraat, piet piraat, schip ahoy hoi hoi!! Of is het toch kusjesdag, kusjesdag, ja vandaag is kusjesdag???:p

Jannie wat een rotdag meis. Heb je nog kunnen liggen?

Minim lekker dat je gewoon lekker kan doorslapen. Dan kun je tenminste overdag lekker uitgerust genieten van je mannetje. Ben je al een beetje gewent dat hij er is of kijk je er af en toe nog van op? Het lijkt mij tenminste dat zo af en toe het besef komt dat je een kindje hebt.

Hier alles goed. Vandaag lekker aan gerommeld en lekker even geslapen vanmiddag. Morgen alweer 34 weken. Nog maar 6 weekjes!

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje jaaa er komt vervanging voor mij op ut werk. Heb mn eigen kleutergroep op een bso samen met mn collega. Die gaat dus even paar maanden met mijn vervangster samen werken!
    Hoe is het bij jou geregeld?

MiniM ohhhh wat heerlijk dat hij al zo vaaak doorslaapt. Ik hoop daar stiekem toch ook wel op.

13. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wanneer ga je die inwerken. Of ben je al bezig? Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.
    Ik ben al wat weekjes iemand aan het inwerken. Ik vind het namelijk best irritant. Hij vraagt vaak waarom ik dingen doe zoals ik ze doe. Pff ik heb geen tijd om dingen nu nog te gaan veranderen! Normaal sta ik daar wel voor open, maar niet nu!!

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @MiniM Doorslapen? Jaloers.... Wat is dat ook al weer? Hahaha

Hier gaat het lekker. Weer druk geweest. Ze fijn om me mezelf te voelen. Al hoe wel we goed merken dat ik nog steeds last heb van hormonen.
    Kleine meid gaat steeds meer lachen. Zo leuk. Helemaal verliefd op die meid.

Spammen. Zal binnenkort wat fotos hier plaatsen. Op fb en hyves verschijnen regelmatig picts. Nu op de ipad dus kan er nu geen plaatsen

@Jannie Balen van de wasmachine. Altijd vervelend als mensen zich niet aan hun afspraken houden.

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie heeerlijk lijkt me dat. Genieten van die lachjes!!

Kwiebje, Ze loopt er al even en heeft al op andere groepen gestaan. Ze doet wel dingen anders en probeer dat los te laten. Lukt goed moet ik zeggen. Snap dat je niet de energie hebt om je handelen nog helemaal te verantwoorden...je hebt wel wat anders aan je hoofd zeg haha!

Ben moe...ga weer vroeg me bed in. Zitte geen latertjes meer tussen voor mij.

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kwiebje(en alle andere zwangeren) tis nu misschien nog niet voor te stellen, maar anaf t moment dat ze je kindje op je buik leggen ben je eraan gewend en is niet meerwegte denken!
    Wel komt zo nu en dan het besef dat het ontzettend leuke, lieve, mooie en vrolijke kind ONS kind is:D mega trots ben ik.

Ties slaapt al sinds de 5eweek door. Latste fles tussen 23 en 24 uur, eerte fles tussen6 en 7 uur. Heerlijk! Laatste paar dagen alleen om 5 uur wakker maar vanmorgen ook weer 7 uur.

Skaya, fijn dt je vervanger als bekend is. Kun je het toch wat fijner achter laten he.

Lachen, ties begint meteen t lachen als hij me ziet of als ik tegen hem praat. 110% genieten!!

Ff iets anders, met de pink mamas zijn we een meeting aan t plannen. Optie is dinsdag 3 april lunchen in Breda (nog ff onder voorbehoud). Zijn er hier nog dames die t leuk vinden om aan te sluiten?

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat met Ties. Heerlijk weer doorslapen :D

Wat die meeting betreft zou ik het wel super leuk vinden om me erbij aan te mogen sluiten, maar natuurlijk alleen als jullie dat prima vinden en ook waarderen!

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ooo wat lekker dat Ties zo doorslaapt zeg.., Zo kom je zelf ook aan je rust.

Meeting: Wat super jammer dat ik op dinsdags altijd moet werken! Nou dan moeten we nog maar een keer een meeting plannen., hihi.

Verder weinig teruggelezen het was zoveel ben een paar dagen flink druk geweest.

Gister ff een moeilijk moment gehad. Collega van mij (die ik al heeeel lang ken, vanaf mijn 8e ofzo) vertelde dat zo prompt zwanger was geworden terwijl ze nog maar net met de pil gestopt was! Nou pfff ik vond dat zo moeilijk, had vrij snel daarna pauze, maar in mijn eentje, kon de tranen niet tegenhouden! BAH! Dacht dat ik mijn dipje gehad had, maar daar was hij weer., vond het echt heel moeilijk.
    Ze weet ook van mij af en vond het echt heel lullig voor me, maarja je doet er niks aan.
    Wij kunnen nu ook weer voor het eggie gaan klussen!! Dat voelt wel heel goed!!

Vandaag ga ik me inzetten voor NL Doet namens de Gamma, Aan de slag bij de Scouting hier in het dorp., Vloertje leggen.., ben heel benieuwd wat ik voor de mannen kan betekenen, gaan er met een leuk clubbie heen., wordt vast lachen!

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb even een tip nodig ladies, heb gisteren veel te veel gedaan! BI met nesteldrang is geen goede combi.
    Maar gisteren de badkamer van boven tot onder gedaan, merkte gisteren al dat het niet ging, maar ja wilde het wel afmaken.
    Vannacht echt de slechtste nacht ever gehad, de kleine was er stil van.
    Heeft er iemand dé tip waardoor ik nu minder pijn heb? Jammergenoeg zijn er geen therapeuten met weekenddienst :) Maar ik kan niet voor of achteruit meer..

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@MiniM: Wat lekker dat Ties al zo goed slaapt!
    @Vaddie: Ik ben heel benieuwd naar de foto's van je kleine meid :)
    @Kwiebje: Gaat snel hé! Nog maar 42 dagen voor jou!!
    @Mams: Had de foto's al op FB gezien, denk ook dat het een meid is :)
    @Mira: Wat fijn dat er eindelijk wat gedaan wordt! Gaat helemaal goedkomen!

Deel Deze Pagina