Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Meeting. Van de pink mamas ken ik toch niemand dus ik ga niet mee. Mocht er van dit forum eentje komen dan doe ik graag mee.

@Me. Sterkte met de hond en de ongi. Heb je al feminax geprobeerd? Is van aleve en schijnt erg goed te helpen tegen ongi pijn

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie, de pink mama's zijn onze bevallen pink ladies...die ken je wel:p

3. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    :D:D:D:D
    Juist!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie jij bent ook een pink mama!!

Slaap lekker pink ladies en mamas.

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    He meiden!
    Leuk dat de meeting georganiseerd is. Ik kan er helaas niet bijzijn. Manlief en ik gaan dan voor het laatst met zn tweetjes een midweekje weg.
    Maar ik hoop dat jullie wel veel plezier hebben hoor! Maken jullie wel een paar leuke fotos? Dan hebben wij (achterblijvers) toch een beetje het gevoel dat we erbij waren :D

Hier: Gisteren met manlief uit gaan eten en naar de bios geweest. Was leuk en gezellig. Maar wel heel raar omdat je weet dat het 1 van de laatste keren met zn 2-tjes is. Een filmpje gaat er de komende maanden even niet meer inzitten denk ik. Zag trouwens dat er dit jaar nog 2 leuke films uitkomen. Men In Black 3 en Quiz. Laatste is een Nederlandse film á la komt een vrouw bij de dokter en de gelukkige huisvrouw. Maar gaat dan over een man wiens dochter en vrouw ontvoerd worden. Wil ik zeker zien!

Gisteren ook nog de babykamer afgemaakt. Of ja, zo goed als. Schilderijen opgehangen en de muur achter de commode bekleed met wandpanelen (Vanwege granolmuur) Vanacht helaas 2 keer wakker geworden omdat de schilderijen van de muur vielen! :D Blijkt nu dus dat de plakhaakjes die we gekocht hebben dus helemaal niet zo goed plakken als ze bij de karwei zeiden. Gelukkig hebben we nog mega-krachtige-dubbelzijdige-tape over. Dus vandaag wagen we een nieuwe poging...maar dan net iets anders dan gisteren :D

Ga vandaag verder opruimen en mn schilderij afmaken. We zijn het 100% eens over de naam :D Dus die kan geschilderd worden :)
    Verder komt vanmiddag de sanitairman langs om de offerte van het nieuwe huis te bespreken. Verder rustig dagje gepland. Manlief gaat voetbal kijken ;):)

Zo, heb verder op niemand gereageerd...solly. Maar moet nu echt iets gaan eten. Voel dat mn suiker weer dropt!
    Geniet nog van jullie vrije zondag!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tinaaaaaaaaa, welke kleur zijn je schilderijtjes geworden, welke CD heb je gekocht en welke naam?! Volgens mij weet jij echt wel wat het gaat worden :p!!! Je gaat ons gewoon in spanning houden he!?!

7. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Jannie: Wat fijn dat de wasmachine er nu eindelijk is. Kun je weer wasjes draaien. Zijn de jongens alweer helemaal opgeknapt?

Meeting: Jammer dat er toch zoveel niet kunnen.

Skaya: Zo das snel verkocht! Weet je al wat je wil? Merk type?

Mira: Hoe is het met jou? Je bent nu 3 dagen aan de provera toch? Hoe voel je je?

Tina: Leuk zo'n avondje bios! Welke film zijn jullie geweest?
    Fijn dat de babykamer bijna af is.

Me: Vandaag nog steeds buikpijn? Is je ongi nu al doorgebroken?

Hier: Aan het twijfelen of ik dinsdag wel naar de tandarts ga. Ben sowieso al een angsthaas, maar moet een wortelkanaalbehandeling. Heb al een beetje gezocht op internet en t schijnt niet heel veel kwaad te kunnen een verdoving. Had t al wel aangegeven bij de assistente. Die wist t niet. Weet alleen dat een foto echt niet mag. Wat denken jullie?

8. me83

me83 Niet meer actief

@tina... ohhh leuk leuk lekker klungelen in het kamertje! ben zo benieuwd wat het word!!!

@ongi... nee nog steeds geen bloed gezien:(pijn is alweer minder..

hondje is goed de nacht doorgekomen... wel benauwd maar geen gekke piepgeluiden meer enzo...ze is erg rustig maar lijkt wat opgeknapt.. ze heeft net weer wat gegeten(plakjes worst) gister wilde ze niks eten.. dus wel iets beter..

ze heeft lekker naast me geslapen;)

9. me83

me83 Niet meer actief

@nino... ik dacht dat plaatstelijke verdoving geen kwaad kon, foto idd wel.. wel raar dat ze het niet met zekerheid kan zeggen(je zou denken dat er meerdere zwangeren daar komen)

anders even aan je ha vragen voor je gaat.. lijkt me niet handig als je nog 8 maanden uitstelt..

10. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje wat een geklets weer.,!! Pfff ik heb bijna niks onthouden., sorry hoor!!

Wortelkanaalbehandeling: hmm klinkt niet fijn nee., nog nooit gehad (gelukkig!) Maar denk indd dat Me gelijk heeft., 8maand uitstellen is ook niet wat. Informeer even goed van te voren.

Meeting: Heel jammer dat er zo weinig mensen kunnen inderdaad., ik werk ook altijd op dinsdag dus dat gaat nou eenmaal niet zo makkelijk dan., helaas!

Tina: Ik zou me echt rot schrikken als er zomaar iets naar beneden valt snachts! BAH! Maar het waren dus de super sterke plakhaakjes (NOT!)., haha, handig dat soort dingen, ik heb er nooit vertrouwen in. Wel fijn dat de babykamer af is., ben zooo benieuwd wat het wordt en welke mooie naam jullie hebben gekozen., leuk hoor!!
    Babykamer is dus vanaf nu verboden terrein nu de naam op de muur staat? Heel leuk!

Hier: Gister een leuke meiden avond gehad, Kylie was bij me en haar zusjes van 11., was gezellig! Verder gister veel in en om huis weer gedaan en me ingezet voor NL Doet! Nouja 2uurtjes de mannen van het werk geholpen maar het was beregezellig!!
    Vandaag maar weer wat schilderwerk oppakken, mannetje heeft een wedstrijd dus is de hele middag weg.

mira: Ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat., Merk je al wat van de provera?

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Idd, gisteren 3e pil Provera ingenomen. 's Ochtends last van misselijkheid en een beetje duizelig en als we in bed liggen snel last van mijn maag/maagzuur. Zou vandaag ongi worden als mijn cyclus zou doen wat hij de vorige ronde ook gedaan heeft, maar door de Provera zal dat wel een beetje anders worden... Ben wel blij dat we nu echt van start zijn en zal helemaal blij zijn als ik ongi ben, dan kan ik op dag 3 starten met de Clomid en gaan we voo rmijn gevoel echt iets doen, hebben we echt kans (hoewel de Clomid ook niet aan kan slaan natuurlijk...).
    Hoe is het verder bij jou? Voel je jezelf al echt super zwanger ;)

12. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hmm idd 8 maanden uitstellen is ook geen optie. Heb er teveel last van. Zal morgen de gyn wel eens bellen.

Mira: Ja had van de primolut ook die klachten. Hopelijk blijft het dan bij 's morgens. We gaan er gewoon vanuit dat die clomid werkt! Positief denken!

Hmm voel me niet echt super zwanger. Komt denk omdat ik ook niet misselijk ben. Koffie kan ik gewoon nog drinken. Kan goed tegen luchtjes. Alleen wat gevoeligere borsten en zeurderige onderrug, daar is waar ik het aan merk. En beetje rare kleur (fel) urine. Maar verder voel ik me gewoon eigenlijk :cool:. Zou soms wel meer klachtjes willen eerlijk gezegt. Dit maakt me ook weer een beetje onzeker. Terwijl het niet veel zegt, want sommige vrouwen hebben ook gewoon nergens last van.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Gaat wel, zoals je kan lezen. Maar we wachten gewoon af hoe alles verder loopt.

Nino: Soms zou je klachten willen omdat je dan zeker weet dat het goed gaat, maar veel klachten zijn ook niet leuk (er zijn een aantal meiden die hier wel over mee kunnen praten denk ik.. Juultje en Tina...). Maar iedere echo en straks het luisteren van het hartje bij de VK/GYN is weer een bevestiging. Geniet er maar lekker van meis!
    Nou, dan ben ik iig niet gek en zijn het echt klachtjes van de Provera ;) 's Morgens kan ik ook niet lang in bed liggen, MOET er dan echt uit omdat ik me niet lekker voel :(

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Pink mamas: wist niet eens dat het bestond... Ga er eens over denken en overleggen met mijn man.

Hier lekker relax dagje

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, haha jaa ik had ze ook per toeval ontdekt die pink-mama's! Ik kom daar over 2 maandjes ook officieel mn intrede maken :p

Nino, lekker van genieten hoor dat je weinig klachtjes hebt.
    Ik ben zo blij dat ik helemaal niet overgegeven heb, vond die paar weekjes dat ik me misselijk voelde al verschrikkelijk haha.

Mira, ben benieuwddddddd!! Hou ons op de hoogte!!

Hier gisteren naar het ziekenhuis geweest om schoon-oma te bezoeken. Gelijk even naar de kraamafdeling gelopen voor wat informatie. Thuis gaan lezen en moet zeggen dat ik toch wel even een angstaanval kreeg bij het stukje van de vacuumpomp en de tangverlossing, maar ook bij de ruggenprik. Word er serieus nog naar van als ik eraan denk.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya...helemaal niet aan denken die dingen. Dat zijn echt uitersten hoor!

Hier maar eens aan de poets op de benedenverdieping.
    T zonnetje schijnt lekker dus dat motiveert lekker.
    Muziekkie aan en gaan met die banaan!

Mira, hoe is het??al ongi?

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams, Nog geen ongi te bekennen, vandaag dag 5 pas... Verwacht echt de 10 dagen Provera af te moeten maken en dan een aantal dagen erna ongi te worden (zoals bij pilgebruik ook dag 3 of 4 na laatste pil...). We wachten gewoon af!
    Ik merk alleen wel dat ik ontzettend last van mijn buik heb, vooral bij wakker worden echt steken enz., af en toe misselijk en duizelig in de ochtend. Verder gaat alles goed!

Ben aan het sleutelen aan mijn handtekening... Nog 1 dingetje veranderen en dan hou ik hem zo!!!

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya, Oow... Jou stukje helemaal gemist (sorry!!!).
    Niet te veel denken aan die dingen hoor! Komt helemaal goed en wat Mams al zegt, vaak hebben ze dat niet nodig!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, jaaa ik weet het. Hooop met heeeeel mn hart dat het gewoon 'soepeltjes' verloopt.
    Hoe is jou bevalling van tygho gegaan eigenlijk? Thuis of int ziekenhuis?
    Mn kleine reus ligt nog steeds in stuit en als ik dan mn vingers aan beide zijkanten van zn hoofd zet...poehhh dat is al GROOT joh. Ik probeer maar gewoon rustig te blijven haha het ging zo goed :p

Mira, er is dus wel duidelijk wat aan de gang in je lichaam. Goed teken! Je banner is wel heel mooi!!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya, Thanks! Ik was aan het zoeken naar een manier om zowel mijn tempkaartje te kunnen laten zien en ook te laten zien op welke dag ik zit... Eindelijk een manier gevonden en een vrolijke lente banner (fleurig roze bloemetje, is natuurlijk gezellig, maar ook de kleur die we graag willen... ROZE).
    Idd, er is voldoende aan de gang, al na de 2e pil was het echt werkbaar, vanavond gaat de 5e erin en ben ik op de helft. Leek zolang, 10 dagen en iedere dag een pil, maar valt wel mee eigenlijk. Hopelijk snel ongi en dan dag 3 tot en met 7 weer pillen, maar die zijn leuker, hahaha!

Share This Page