Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    skaya, maak je er maar niet te druk om.... op het moment zelf zal je blij zijn als het echt nodig is.. ze doen die dingen niet voor niets hoor..

bij de oudste vacuüm gehad... vond het echt super (vond het minder pijn doen als de bevalling van jelle, waar ik halverwege het hoofdje moest gaan zuchten, terwijl je dan juist wilt persen)
    en bij femke een ruggeprik gehad vlak voor de ks, nou daar voelde ik dus echt niets van...
    richt je vooral op je weeën!!! en maak je om alles om je heen niet druk!

mira, hopelijk snel je ongi meis.. dan ga je echt van start :D

hier nu ff snel wat in huis doen.. kids zitten op school.. straks jelle weer halen van de psz...

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Skaya, hier ook een ruggeprik en vacuum.
    Ik kan je zeggen, dat boeit je dan echt niet meer! Eruit is het enige wat je nog wil!;)

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Die gedachte kan ik me dan wel voorstellen. Als ik zo eens op TV een bevalling zie (op TLC is zo'n programma...) dan denk ik ook dat je tegen die tijd alleen nog maar wil dat de kleine eruit komt en snel ook!!! Durf ook niet te zeggen hoe ik zou reageren...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, ik ben bij Tygho thuis begonnen maar hij had in het vruchtwater gepoept dus moest ik toch naar het ziekenhuis.
    Bevalling verliep soepel op een kleine knip na omdat meneer een sterrekijker was.
    Verder geen drama, trauma of letsel er aan overgehouden ;)

zooooo hier ff aan de lentekriebels toegegeven.
    Alles onder het afdak opgeruimd, schoongemaakt en klaargezet voor het mooie weer...
    En nu...Heeerlijk achterthuis is het zonnetje, zonder jas. Lekker eten met mn kleine boef

Weet niet of het nou lentekriebels zijn, nesteldrang of een goed werkende combinatie maar heb mn hele benedenverdieping ook al helemaal spik en span. En een wasje draaien die ik zo ga ophangen.

Genieten!!

5. me83

me83 Niet meer actief

@skaya... meid.. wat moet dat moet.. het komt heus wel goed.. maak je niet te druk... denk dat het je niks meer kan schelen als je kleintje vast zit in het geboortekanaal.. als ie er maar uit komt!

@mira..spannend hoor meid! en mooie banner!!!:D

zo naar de dierenarts.. hondje blijft benauwd.. vind het zo zielig.. hopelijk is het met een AB kuurtje op te lossen!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Thanks!
    Hopelijk wordt je hondje snel beter, altijd zo zielig als dieren zich niet lekker voelen!

7. me83

me83 Niet meer actief

noubij de dierenarts ging het ook niet geweldig.. ze heeft het waarschijnlijk aan haar hart.. die pompt niet goed genoeg het bloed rond.. ze heeft nu een prik gehad voor vochtafdrijving ivm vocht in de longen.. als het aanslaat kan ze nog tabletten krijgen en een echo en prikken voor zolang ze nog leeft..slaat het niet aan dan word ze ingeslapen:(

ze vond de hond heel erg oud... 2 jaar ouder dan ze normaal zouden worden qua ras.. dus dat is wel positief dat ze zo sterk is.. maar ze is echt op aan het raken..

nu dus afwachten....

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Vreselijk! Hopelijk loopt het zo dat het hondje er het minste last van heeft, wat die weg dan ook is! Dikke knuffel meid...

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ach gos...Me, wat verdrietig dat je hondje haar einde nadert.
    Zo moeilijk om afscheid te moeten nemen van een vriend.
    Of weten dat het afscheid nadert.

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya het komt nu dichterbij hè? Dan ga je over dit soort dingen nadenken. Ik heb gelukkig nog geen angst. Ik vind het wel spannend hoe het zal zijn en gaan.

Me arme hond! Zo zielig voor die beestjes! Ik kan daar niet tegen hoor, dan begin ik spontaan te grienen!!

Uhm verder weet ik het even niet. Ik lig nu even op bed. Ik kom net thuis uit mijn werk, pfff. Ben blij dat ik lig.

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: sterkte.

Hier heeft Kira haar eerste prik gehad. Ze vond het helemaal niks. Heeft nu gelukkig geen koorts maar voelt zich duidelijk niet lekker. Heb ondertussen geen rug meer over want ze hangt al vanaf 3 uur in de draagzak. Maar ach, alles voor die kleine meid.
    Vanavond even lekker sporten.

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Whaaahaaa! Ik weet inderdaad wel wat het gaat worden :D Maar ik ga het hier lekker niet vertellen :D Lekker puh-huh :p:D

Schilderijen zijn af. Naampje is ook geschilderd, dus die staat ook vast. Hebben net weer geboortekaartjes gekeken. Die ene waarvan we dachten dat em dat ging worden, vond ik uiteindelijk toch iets te sober. Hebben nu 3 voorbeeldjes besteld via de post. Hopelijk zit daar een winnaar tussen ;) Pfff, is zo moeilijk! Je hebt zoveel keus, maar telkens is er wel iets waar het dan weer op afketst.

Ik heb nog niet bijgelezen, ga ik nu nog even doen :)

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddie, aach ik zie daar nu al tegenop voor de kleine. Vind de hielprik ook vervelend zoals ze lopen te knijpe in da kleine voetje! Grr!! Maarja!

Mams, woww je bent goed bezig geweest!!!

Me, sterkte met je hondje meid!! Zoo zielig voor die beestjes!!

Kwiebje, jaaa het komt dichtbij!!!! En zn hoofd is zo grooooot als ik voel hahaha :D Maar ik was ook heel rustig, tot ik ging lezen in dat stomme boekje van het ziekenhuis.

MiniM, ik kan het me niet voorstellen nog maar dat zal op het moment wel goedkomen ;)! Las dat ze heel je bed gaan verbouwen door een helft te laten zakken zodat de gyn staand mee kan trekken. En iets op de kleine zn hoofd gaan plakken enz om te kijken of hij het niet te benauwd krijgt als ze aan zn hoofd gaan trekken...

Maar het is wel duidelijk...ik ga gewoon niet te veel meer lezen waar kopjes boven staan als vaccuum, tang of wat voor verlossing dan ook.

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, STOUTERDDDDDDD!!!! :p:D:p

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jannie: ik lees dat je wasmachine er is. Hoe bevalt ie?

Nino: We zijn naar 'Chronicle' geweest. Gaat over 3 jongeren die superkrachten krijgen. Wij vonden 'em wel leuk. Maar je moet wel van het genre houden denk ik.
    Tandarts: Kan je gewoon naartoe gaan hoor. Ze hebben speciale verdovingen geloof ik. En als een foto noodzakelijk is, krijg je zo een loden vest over je heen gelegd.
    Oh, en wees blij dat je niet zoveel last hebt van alle kwaaltjes. Af en toe is niet zo erg, maar dag in dag uit is echt niet leuk! Maar af en toe een bevestiging is wel fijn...

Kirsten: Jah, wij schrokken ook wel toen de schilderijtjes van de muur vielen :D Maar konden er wel mee lachen. Na het 2de schilderij, hebben we ze allemaal maar van de muur gehaald :D Ik hang ze voorlopig ook niet meer op. Anders kan ik de gordijnen niet meer opendoen...Kamertje mag dan wel op het 2de verdiep liggen, maar mensen kijken zo snel binnen. We wonen aan het dorpsplein, en hier zijn regelmatig dingetjes te doen voor de deur. Zou het zonde vinden als bekenden het blauwe of roze op de muur zien...

Skaya: Hebben ze tijdens de cursus niets verteld over de vacuumpomp, tang en ruggeprik? Wij hebben het er uitgebreidt over gehad... Klink allemaal heel eng, maar ik denk dat als je weet dat het bestaat en hoe het werkt dat je bij de bevalling er een stuk rustiger op reageert. Ik vond het ook wel een beetje eng, maar ben er nu al een heel stuk rustiger over.
    Groot hoofd: Dan is ie vast suuuuuperslim! ;)
    Ik zit nog even verder te lezen...je moet je niet bang maken over al die dingetjes. Heb je al een geboorteplan opgesteld? Ik denk dat dat wel iets is voor jou. Dan kan je op voorhand nadenken over allerlei dingen. Als ik jouw was zou ik net wel vanalles gaan lezen. Je kan beter nu panikeren en je door de VK gerust laten stellen over al die dingen, dan in paniek schieten omdat je die enge spullen ziet tijdens de bevalling... dat is toch hoe ik erover denk.

Mira: Mooie handtekening meid! Ik ben benieuwd wanneer je ongi doorbreekt. Hoop dat je klachtjes niet erger worden.

Me: Aaaah, meisie. Wat zielig van je hondje. Hoop dat de prik helpt.

Vaddie: Eerste prikkie al he. Zielig dat ze der niet helemaal lekker van is. Gelukkig krijgen ze niet te vaak prikjes. Hoop dat het wat beter gaat met je rug. Lijkt me ook wel vermoeiend om constant met die draagzak rond te lopen.

Hier: Vandaag naar fysio geweest. Ik heb geen BI. Pfew! De pijn in mn liezen en mn muts is echt bandenpijn. Heb een heleboel tips gekregen. Moet mn dwarse buikspieren trainen. Doe je vooral door je buik in te trekken bij het opstaan enzo. Maar ben al heel blij dat het geen BI is :)
    Verder een zieke man hier op de bank liggen. Snotverkouden en grieperig...kan ik niet gebruiken op dit moment. Maar ik verzorg em met alle liefde natuurlijk...is goede en slechte dagen he ;)
    Zolang hij mij maar niet aansteekt! ;)

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    :d:d:d:d:d:d:d

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, heb jij zo een plan?? Zou niet echt weten wat ik daarin allemaal moet zetten. Kan het denk wel samenvatten in 10 regels hoe ik het wil. En wil het ook wel gewoon laten komen zoals het komt zeg maar. Als ze maar geen dingen gaan doen zonder even te vertellen bijv, maar dat is soort van normaal toch?! Dat wil iedereen.
    En denk ook dat ik nog wel ga lezen. Ga ook mn boek 'veilig bevallen' er maar weer bijpakken. Daar staat heel zweverig in over de oerkracht van de vrouw en dat elke vrouw gemaakt is om natuurlijk te kunnen bevallen. :p Misschien helpt het haha!
    We hebben het op cursus niet uitgebreid gehad over de bijzondere bevallingen.

Fijn dat het geen BI is meid!!! Die bandenpijn moet dan wel weer minder worden op gegeven moment! Misschien komt het wel door het indalen! Hier ligt mn kleine draaikont nog in stuit :x!
    Beterschap voor je zieke thuis!!

18. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAA, Mira, eindelijk actie, wat fijn!!!

Hier gaat het ICSI worden, dat hebben we vandaag te horen gekregen.

Hoe laat gaat de meeting beginnen? Ik werk wel op dinsdag maar weet nog niet of ik 3 april een volledige dag moet werken, ik heb het rooster van die week nog niet.

Later meer, nu snel mijn werk afronden.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dutch: Fijn dat er bij jullie ook duidelijkheid is. Heb je enig idee hoe lang de wachtlijst voor ICSI is en wat er precies allemaal zal volgen? Nog verdere onderzoeken ofzo...? s

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    JEUTJE!! Wat heb ik een drukke werkdag gehad!! Niet normaal.., *gaaaaaap*

Me: Wat super super zielig., ik snap dat het voor de hond het beste is om hem dan te laten inslapen maar dat is niet makkelijk.., poeh! Sterkte meis!
    Mijn hond is in 2007 ingeslapen en kan er nog om janken als ik eraan denk, het zijn zulke trouwe en liefdevolle beesten!

Mira: Wat goed dat het al wat werkt zeg.., ik ben benieuwd!

Dutch: JEEJ! Ze gaan wat doen., wat goed!! Op naar positief nieuws..,

Vaddie: Wat sneu voor Kira zeg., hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter.

Tina: Slim.., het zou zonde zijn als je zelf het geheimpje zo goed kan bewaren en het dan door zoiets te zien zou zijn..,
    Nou je maakt me super nieuwsgierig!! hihi

Hier: KAPOT! En morgen weer van 12-21u (drukste tijden van de dag) omdat een collega ziek is., Dat is die collega die zwanger is, omdat ze heeel iets verhoging had en niet helemaal zeker wist of ze zich nou wel of niet lekker voelde wilde ze thuis blijven omdat ze zwanger was.., sorry hoor, ik kan ook ver gaan in alles doen voor een kleintje maar dit vind ik echt te ver gaan! En het wordt niet in dank afgenomen op het werk, maar we zullen zien hoe het afloopt.
    Ze moest eigenlijk morgenavond werken maar nu werk ik die., Ik ben benieuwd.,
    Ik ga ff lekker mijn hoofd leegmaken., trusten meiden!

Deel Deze Pagina