Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Nog 4 dagen is zeker te doen ;) Vandaag is dag 7 alweer :D
    Mogelijke eisprong goed benut? Hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!

Misselijkheid is vandaag eigenlijk niet aanwezig... Zou mijn lichaam dan toch zich klaarmaken voor ongi en daardoor de misselijkheid minder zijn? We zullen zien!!!

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, mooie dag om morgen vrij te zijn zeg!!!

Mira, dat gaat al opschieten! Laat die ongi maar komen dan over een paar daagjes!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Schiet al op!!! Gezien de reactie van mijn lichaam tijdens pilgebruik (4 dagen na stoppen pil ongi) verwacht ik dat ik 4 dagen na stoppen met de Provera ongi zal worden, dus volgende week woensdag. We will see!!!

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mira, ga voor je duimen meis!
    kirsten ,hoop dat je app gelijk heeft :D en dat je snel op roze mag!

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, niet druk maken hoor meid! Die sensor doen ze ook omdat die banden over je buik soms jou hartslag kunnen overnemen ipv die van de baby. Hier ruggenprik, vacuüm en knip gehad. Echt alles waar ik bang voor was. Nou stelde echt niks voor. Die pomp heb je nog geen eens door. 1 ding was vreselijk, die weeenstrom van bijna 6 uur! Dat was pas erg. Snap dat je bang bent, was ik ook. Maar geloof me, het is niks ergs. Echt!!

Ik kijk zelfs met plezier terug op de hele bevalling nu, dat meen ik echt. Mocht er ooit een tweede komen, blijft het natuurlijk spannend. Maar maak ik me echt geen zorgen meer over zulk soort dingen. Ja 1 ding, ik vraag gelijk om die ruggenprik. Hij heeft hier niet gedaan wat die moest doen, maar het beetje wat ik er van heb gemerkt..ooohhhhh, Wat een zaligheid hahahahaha...

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hey meiden!!!

Heb niet teruggelezen, manlief heeft de laptop mee en ik ben nu toegewezen op onze megatrage pc en mijn mobiel (die niet meer oplaadt en nu dus uit is omdat de accu extern op een lader staat hahaha) Ga straks op de mobiel ff al mn topics bij lezen.

Vanmorgen hadden we afspraak bij de gyn.
    Eest een gyn in opleiding die ff het babbeltje deed en daarna het hartje luisteren. Ze kon het eerst niet vinden, maar dat was logisch gezien de termijn ;)
    totdat ik zei: Als je nou eens iets naar de midden gaat en heel iets omlaag duwt.
    En Bingo ;) Hoeft zij natuurlijk niet te weten dat ik daar gisteravond met de angelsounds nog geluisterd heb.
    Toen door naar de gyn.
    Uitslagen van de combinatietest waren binnen en de uitkomst was prima. Uiterst minimaal risico op afwijkingen!
    Helemaal tevreden natuurlijk :D
    Toen zei ze: Wil je nog ff met de echo kijken.
    Ja natuuuuuurlijk!!! Wie wil dat nou niet!
    Oooooh wat is ons ukkie alweer gegroeid! WOW.
    Helemaal mooi, 2 fototjes meegekregen weer, 1tje waar je heel goed alle 10 vingertjes kunt zien.
    We moesten uk wel wakker maken, want die lag ALWEER te slapen hahaha, lekker met de duim in de mond. Heel gaaf gezicht.
    Helaas kan ik zo ff niet spammen, daar is de pc te traag voor maar dat doe ik vant weekend ff.
    2 april mogen we weer terug, dan zijn we bijna 15 weken.
    Dan zijn we al bijna aan de termijn dat het bij Mylan misging.
    Als we daarna weer terug mogen komen, dan zijn we die termijn voorbij! Dat is wel een heel gek idee. Dat ik dan verder zwanger ben dan ik bij hem ooit geweest ben.
    Maar datis ook precies de bedoeling he! Dit kleintje moet in september gezond en wel bij ons komen!

Volgens mij heb ik gister uk ook gevoeld...heel vreemd hoor en ik weet dat het heel vroeg is, maar ik kon zweren dat er een complete salto met schroef in mij gemaakt werd! En echt precies op de plek waar pukkie zit!

Nou dat was weer een heel verhaal...
    Ga de kleine man douchen en naar bed doen en dan zelf ook op de bank want heb knallende koppijn.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, als ik nog vragen heb over dat soort dingen of weer een paniekaanval heb rondom bevalling met pomp of ruggenprik dan kom ik jou even lastigvallen!! Je verhaal doet zeer zeker goed!

Mams, wat een goed nieuwssss!! Nogmaals gefeliciteerdddd!!! Nog meer genieten nu!! En die salto...denk best dat je die gevoeld kan hebben. Als ik mijn kleintje al met 16 weken voelde...moet jij dat zeker nu al kunnen toch!

Ohhhh ik heb vandaag heeeerlijk in de zon gezeten, zelfs even mn kleine bolle toeter in de zon gelegd. Hoop dat uk zo ook wat vitamine D meepikt en van schrik met zn hoofd naar beneden is gaan liggen. Dat laatste betwijfel ik :p

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mams: Wat goed nieuws.,!!! En zoals je het omschrijft.., ontroerend zeg!!
    Vingertjes., duim in de mond., oooo heerlijk zeg!!

Mira: Kijk schiet mooi op., nog een paar dagen en jij bent ongi hoor! Komt helemaal goed.,

Als mijn eitje er over een paar dagen aankomt hebben we hem nu al goed benut, en de komende dagen zal ik die vent van mij ook nog wel het bed in sleuren!! Hihihi.,
    Dus pas maar weer op voor aardbevingen dames! hihihi.

Vandaag: Wat een heeeerlijke dag dames! Wederom heerlijk op de fiets naar het werk, ik heb gegierd en gehuild van het lachen met mijn collega's jeetje wat gekke meiden zijn wij toch bij mekaar., echt een top-club! Wat kan je daar vrolijk van worden he?

Nu gauw de laptop aan de kant want ooeeehhh wat is GTST spannend!!!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: sluit me bij Wen aan. Mocht er bij mij een volgende komen dan zal ik meteen om een ruggenprik vragen.( wilde ik dus ook eigenlijk niet omdat ik bang was voor de prik zelf en de mogelijke risico's)

Hier lekker uitgeslapen tot 10 uur. Daarna drukke maar zeer productieve dag gehad.

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me hoe is het met je? Al een beetje gewent aan het idee of nog niet?

Nino hoe is het met je kies? Nog pijn?

Kirsten ik heb een onrustige nacht gehad. Weet jij hier iets van?;) ik hoop voor jullie dat het resultaat heeft!!

Mira nog maar drie dagen nu! Op naar je ongi en dan een mooi eitje!

Mams wat een mooie dag gisteren voor jullie. Fijn om zo'n leuke echo te hebben.

Skaya kan je weer rustig slapen nu:) Het stelt mij ook gerust.
    Heb je lekker een kleurtje gekregen?? Heerlijk weer hè? Tot wanneer kunnen ze eigenlijk zelf draaien! 36 weken toch?

Vaddie tot 10 uur uitgeslapen!! Das lekker zeg. Hopelijk vandaag weer een lekker dagje voor je.

Hier gisteren bij de vk geweest. Alles was weer goed. Indalen doet ze nog niet, maar dat schijnt ook nog te vroeg te zijn. Ik vroeg het eigenlijk, omdat ze zo hoog ligt. Dat is heel ongemakkelijk. Ben snel buiten adem en autorijden gaat zo lastig. Oh ja en schoenen en sokken aantrekken gaat ook moeilijk. Vandaag laatste dagje werken voor deze week en dan hoef ik alleen volgende week nog. Joepie!!!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @kwiebje. Dat met die schoenen komt pas weer goed na de bevalling. Indalen kan idd tot een paar uur voor de bevalling

Hier een goede nacht en besloten om niet meer terug te gaan. Wil veel doen vandaag

12. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. neee nog niet gewend.. denk steeds dat ik de hond meot uitlaten..zit er zo in gebakken! mis haar heel erg

gister hier wat bruinverlies... dus wacht nog even deze week af voor ik aan de pil start..miss komt het nog vanzelf.. is toch beter dan weer aan de pil;)

@mams.. ohh fijn dat je kleintje het goed doet! en helemaal gezond! super :D

13. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    :) Sorry Kwiebje!! Het spijt me., :p Hahahaha.,

Hier., Heerlijk geslapen na gister aan ons project te hebben gewerkt :D Hahaha.,
    Vanmorgen optijd opgestaan, lekker gedouched, wasje aan, wasje opvouwen die nog hing en zometeen naar Kylie, ff naar de action, dan nog een kraamkadootje halen want ik mag nu al op kraamvisite komen!!! Kindje is 2 daagjes jong!!! Ik vroeg heel netjes dat ze moest aangeven wanneer ze tijd had, dat familie eerst ging en toen zei ze.,: Die komen toch allemaal t weekend ben je deze dagen niet vrij? JAWEL!! Ik kom eraaan!! Hahahaha.,
    Ga er lekker op de fiets heen., 9km fietsen! Wat is er lekkerder met dit weer? Geen idee..,

Ik zeg een fijne dag en geniet van het weer lieve dames!!

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Vaddie dus ik moet me maar instellen of deze ongemakken voor nog maximaal 7 weken. Eigenlijk niet zo heel lang meer als ik het zo lees. Dat kom ik ook nog wel door.
    Kira houdt zich goed snachts he? Fijn hoor, dan kom jij tenminste aan je rust toe.

Kirsten hopelijk is je ei snel geweest, want anders krijgen wij hier chronisch slaap te kort!!:p
    Heerlijk fietsen met dit weer. Ik zit maar suf te excelen in een kantoortje aan de kant waar de zon niet komt, dus dubbel genieten jij! Wat leuk dat je al mag komen. Ik snap het wel dat dat al mag hoor. Mijn schoonzusje had ook graag dat er iemand kwam. Anders zit je ook maar te koekeloeren als anderen in het weekend komen.

Me ik vind het toch zo sneu voor je! Dikke knuffel van mij voor jou. Ik pink hier ook een paar traantjes weg, snif snif.

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, lars heeft ook zon dingetje op zijn hoofd gehad. Ik heb geen ruggeprik gehad. Maar is verder niet erg hoor. Je merkt er niks van als ze het aanbrengen.

@ kwiebje, lars was al wel aan het indalen. Toen mijn vliezen waren gebroken moest hij nog 1,5 cm. Is denk ik tijdens de weeën gebeurd. Dus kan nog altijd.
    en je schoenen aan doen gaat niet meer makkelijker totdat je bevallen bent. Ik kon er ieder geval nog maar moeilijk bij.

@ hier, lars heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad. Meneer heeft tijdens het prikken echt heel hard gehuild. Zo hard had ik het nog nooit gehoord.

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Deesje: wat een held! :D Moet je opschrijven hoor in zo een boekje. Kun je later nog eens om lachen :)

Hier: vandaag bed op kratjes gezet. Mijn god! Ons bed was al hoog, maar nu is het echt extreem! De hond loopt er zo onderdoor :D Ze kan der nog net op springen, maar afspringen moeten we echt niet toelaten. Beestje breekt gewoon zn poten.
    Verder niet zo heel veel gedaan. Zijn net nog gaan wandelen, maar zijn niet erg ver gekomen. Ik kreeg zo last van harde buiken... Manlief vind het nu wel spannend worden. Heb toch zo gelachen...ik stond in de kinderkamer en het schilderij met de naam van de kleine was van de muur gedonderd. Dus ik roep naar beneden: 'Lief!...<naam van de kleine!>...' Komt 'ie toch met een rotvaart naar boven gelopen. Dacht ie dat mn water gebroken was :D Het is toch een schat he :) Af en toe een 'ramp-oefening' houdt 'em scherp he ;):D

Ow, ik hoor net dat ik moet komen eten... Heerlijk zo een man! :)

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Sorry Kwiebje., maar ik ga er alles aan doen dat mijn ei tegen een zaadje botst hoor!! Hahahaha.,
    Ik heb dubbel genoten van de zon hoor., ik hoop dat je daar wat aan hebt ;)

Me: Ik vind het echt zo sneu voor je, ik voel het gemis ook weer als je het er zo over hebt., Een hond kan echt zoveel betekenen in een huishouden!
    Nogmaals sterkte meiss.,

Dees: Ahhh wat sneu zeg.,! Arme Lars.,

Tina: trampoline nodig?? hihi., Wij hebben een vrij laag bed dus een bed op stelten zou hier niet heeel erg zijn maar ik ben een klein vrouwtje dus dat wordt nog grappig! hihi.,

Hier bij de kleine wezen kijken! WOW hij is ECHT klein., 47cm., 2600gram op dit moment., wat een humpie zeg! Echt super lief.,
    Veel moeite met BV maar nu met een tepelhoedje ging het aardig maar moest wel wat bijgevoed worden. Ik hoop dat het snel beter gaat voor der.

Mannetje onverwachts vrij morgen dus we hebben morgen een heerlijke dag samen! MET weer net zoveel zon als vandaag :D:D:D

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina hahahahaha rampoefening :D

Tina en kwiebje, zitten jullie gewoon zonder voorzorgsmaatregelen met je snoet in de zon of express niet? Om zw-masker te voorkomen ofzo? Ik ben er tot nu toe niet mee bezig geweest en zie nog niks...is dat gelijk een vrijpas om gewoon met mn hoofd in de zon te blijven zitten of toch nog oppassen?

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Skaya: Zw-masker kan ook nog ontwikkelen na je bevalling als je tijdens een zwangerschap onbeschermd de zon in gaat., ookal heb je wel factor 30 op je smoeltje en zit je pontificaal en veel in de zon hoeft dat nog geen garantie te geven dat je het niet krijgt. Zw-masker is iets vreemds en ik zou er wel voorzichtig mee zijn.,
    Goed insmeren en niet continu vol in de zon, ik ben ook een zonaabidster dus dat wordt voor mij tegen die tijd ook afkicken!!

Dames ik heb mijn eerste diepere rimpels ontdekt!!!! Ik ben 24!! HELP! En wat denk je., ik vertel het tegen manlief en die zit me nu al de hele tijd te plagen.., fijn is dat.,
    Ik ga de tuin weer in., heb wat stamroosjes gekocht en zoek een leuke klimplant voor de rasters dicht te laten groeien tussen de buren en ons., (beetje privacy please.., :D)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, accchhhh wat zielig dat hij zo hard moest huilen!!!

Kirsten, jaaaaa pfff balen! Kzet wel een petje op ofzo
    Rimpels, tja die heb ik ook al wel. Op mn voorhoofd. Denk dat we daar weinig aan kunnen doen. Geloof niet echt in cremepjes...dan word het eerder botox of collageen hahahaha :p

Deel Deze Pagina