Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook zonder bescherming in de zon...merk nog niks hahahaha

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Deesje arm ventje!!! Ik leef met hem mee, want ik hou ook niet van prikken.
    Dus bij jou was hij al deels ingedaald rond deze tijd? Mijn vk zei dat het te vroeg was. Niet dus. Jij was rond deze tijd ook al bijna bevallen toch?

Tina ik heb mijn bed nog niet op klossen. Ik wil eerst nog de plinten erop hebben, want dan moet het bed toch nog aan de kant. Ik hoop het weekend want dan is het mooi weer om te schilderen. Een vriedin van me is nogal klein en die had een krukje naast het bed staan, want anders kwam ze er niet in en uit, haha. Misschien wat voor je hond?

Kirsten hoe is het met je ei? Is ie al in het diepe gesprongen richting het bedje zaadjes?
    Hier gelukkig nog niet echt diepe rimpels en ik word de 18de april al 32!! Oud hè?

Skaya ik ben niet zo'n zonaanbidder dus ik ga nooit pontificaal in de zon zitten uit mezelf. Heb ik geen geduld voor. Alleen als ik wat aan het doen
    ben. Ik heb nog geen crème gebruikt.

Gisteravond lekker naar yoga geweest. Ik kwam alleen misselijk terug, bah! Ik was helemaal niet lekker. Heb maar even vla gegeten en ben toen naar bed gegaan. Nu nog lekker aan het luieren.

3. me83

me83 Niet meer actief

wat een weertje zeg!!! heerlijk:D gister ff terrasje gepakt en ijsje gegeten..en de as van de hond opgehaald.. dus voorlopig is ze toch lekker thuis...

net even zitten speuren op google... heb mooie bedels gezien voor een armband waar je as in kan doen.. daar wil ik dan van de hond een asbedel aan.. en in de toekomst ook van de katten iets eraan.. en ik hang er dan ook iets aan voor me kindje.. een mooie gedenkarmband word het..

zo..nu maar eens eten want heb echt honger:D

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Me: Wat een top-idee.,!!! Ik heb zelf een pandorra gekregen voor mijn 21e verjaardag (laatste verjaardag thuiswonend) van mijn ouders. Daar heb ik ook een asbedel aanhangen met as van mijn opa, ook een hondenpootje als gedenk aan onze hond. Zo door de jaren heen wordt dat een heeeel dierbaar armbandje met allemaal herinneringen,
    Ook heb ik ooit van mijn zusje een kika-elfje gekregen, een heel mooie elfje/engeltje alsof het zo moest zijn.

Kwiebje: Ik heb het idee dat ik inderdaad vandaag mijn eisprong heb gehad.,!! Af en toe wat krampjes gehad en een pijntje links onderin., oooo ik hoop het zo!!! Dan heb ik weer 27 dagen cyclus., jeetje wat zou dat fijn zijn, en geloof me., dan heeft mijn ei de zaadjes niet kunnen ontwijken hoor! Haha

Oooo wat een heerlijk weer he dames., ik ben om 20u na een flinke douche op de bank gecrashed! Flink in de tuin gewerkt en tussendoor met mijn ventje het dorp in geweest, lekker broodje gegeten. Daarna ging hij de auto wassen (ik in de zon op hem gewacht! niet verkeerd., hihi) En toen gingen we naar huis, ik weer verder in de tuin en hij de auto helemaal opgeruimd en uitgezogen.
    Wat een productief maar heerlijk dagje.
    Toen we gingen eten kreeg hij een storing binnen (sinds 17u vandaag storingsdienst) dus weg ventje., en ik voor The voice Kids nu!
    En GTST wat is het spannend he dames??? Super mooie verhaallijnen nu!!!

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya: ik kom eigenlijk niet zoveel in de zon. Ben van mezelf erg blank en wordt dan ook in no time knalrood. Denk dat ik wel 1 van de gelukkigen ben om een zwangerschapsmasker te ontwikkelen. Ik ga niet speciaal uit de zon blijven ofzo. Maar met mn smoeltje ga ik er ook niet recht inzitten. Zal voorlopig de beentje een beetje bruinen :)

Kwiebje: Ja, ik heb ook zitten denken aan een klein opstapje. Maar ik red het net zonder. Gisteren eerste nacht in ons 'stapelbed' geslapen en dat ging eigenlijk best goed. Alleen mn benen zo hoog optillen is niet echt lekker in mn lies, maar daar moeten we dan maar even doorheen bijten.

Hier: Vandaag nog een groei-echo gehad. Ons frummeltje lijkt op mij...korte beentjes, dikke buik en leuk koppie :D Baby wordt op ongeveer 2,5 kg geschat. En dat is wat teveel voor de huidige termijn. Het buikje was ook aardig dik (liep 4 weken voor) Hoofdje en benen waren vrij normaal qua termijn. Ik had ook vrij veel vruchtwater. Dat allemaal in combinatie met mijn hoge-bloeddruk-verleden vonden ze wel een beetje raar. Normaal hebben vrouwen met een hoge bloeddruk kleinere kindjes... dus nu wordt er gedacht aan zwangerschapssuiker. Mag binnekort weer een dagcurve laten prikken...
    Onderweg naar huis drong het pas echt tot me door, maar vind het nogal raar dat er aan zwangerschapssuiker wordt gedacht terwijl ik een maand geleden nog een te lage suikerwaarde had :( En heb nog steeds last van flauwtes als ik niet regelmatig eet. Ik maak me er verder helemaal niet ongerust over ofzo. De kleine is zo druk dat ik weet dat het wel goed komt. Wij hebben gewoon geen 'standaard' kindje :)
    Heb voor de zekerheid wel gevraagd of het dikke buikje een voorbode kan zijn voor een zwaardere bevalling, en daar moest ik me absoluuuuuut niet druk om maken. Dus geen paniek verder.
    Mama zal proberen om niet teveel paaseitjes meer te eten. ;)
    En nu ga ik naar bed. Ben kapot. Hebben net nog een feestje gehad op het werk. Dus is een drukke dag geweest, en heb vanmiddag niet kunnen rusten. Dus nu is mama moe ;)

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Is idd heerlijk weer. En blijft nog wel een paar dagen. :) Komt mooi uit. Vier morgen mijn verjaardag (maandag jarig) dus waarschijnlijk lekker buiten zitten.

Man is dus nu cupcakes en brownies aan het bakken. :) Ruikt heerlijk hier in huis.

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    heerlijk he meiden.. dat weer...
    lekker van genieten hoor... hier ook lekker druk, tuin is bijna klaar..

armbandje met herinneringen.. heel mooi!! van mijn dinnetje er 1 gekregen met de F van feke en 2 kleine hartjes voor mijn miskramen... moet alleen de S en de J er nog bij kopen... ga ik komende week met haar doen..

echo, en suiker... hopelijk geen suiker meis.. maar gewoon en lekker gezond kindje...

ga rennen... ligt er boven 1 te huilen... hoop morgen weer wat uitgebreider te kunnen reageren, al zijn we ook dit weekend druk en ben ik vanaf zondag middag alleen met de kids, mannetje mjoet naar luxenburg...

truste en fijn weekend

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wat raar Tina., maar gelukkig raak je er niet van in de stress., Lekker genieten van je bewegelijke hummeltje en volgende week dus ff laten nakijken.

Hier vroeg t bed uit voor de zaterdag want er moet weer gewerkt worden.! Spring straks weer lekker op de fiets., wat een heerlijkheid!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Armband, mooi idee! Heb er zelf 1 met bedels. Erg dierbaar.

Tina ,jeetje hopelijk geen suiker!

Me, hoe is het met de duivels???

Kirsten ,werk ze meid. Ik vind gtst momenteel niet echt boeiend. Rare verhaallijnen. De 6e die verlamd raakt, de zoveelste die vreemdgaat en weer een moeder die doordraait.

Ego: Gisteravond een hele rare pijnscheut. Vanaf mn navel omhoog. Kon amper inademen oid. Man wat deed dat pijn. Net geprobeerd om het hartje te luisteren maar dat lukte niet. Hoorde wel van allerlei bewegingen *woesj* dus tzal wel goed zijn ,maar helemaal gerust ben ik er niet op. Kent iemand die pijn die ik gister had???

Gister lekker gebbqt met manlief en een vriendin(haar vriend werkt ook buitendienst dus ze was alleen) erg gezellig. Daarna filmpje gekeken met manlief.

Vandaag een druk programma incl bruiloft vanavond dus vanmiddag maar ff een tukkie doen.

10. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hoi meiden,

Ga straks ff terug lezen, maar lichte paniek hier.
    Begon gister met jeuk rond mn vagina. Vanmorgen was het echt niet te harden, dus ging kijken en rond mn vagina zitten donkerrode plekjes (niet open ofzo) Ook geen verdikking dus geen bultjes. Het is nu erg geirriteerd.
    Wat zou het kunnen zijn? Zo k#t dat het zaterdag is. Kan de gyn niet bellen of mn ha.
    Wat raden jullie aan? Huisartsenpost bellen of is dat wat overdreven.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik denk een schimmeltje meid.
    De jeuk en irritatie ken ik maar al te goed. De vlekjes niet maar ik kijk er ook nooit naar.
    Je zou de hapost kunnen bellen ,maarja dan moet je met je benen wijd voor een vreemde arts. Je kunt ook proberen om er even wat yoghurt(gewoon pure uiteraard zonder fruit) op te doen ter verlichting. Ik deed dan wel eens gewoon wat op een maandverbandje als ik gewoon thuis was.

En dan zou ik maandag de ha bellen.

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Oke daar dacht ik ook al een beetje aan. Nooit eerder gehad, maar mn gevoel zei al dat dat het moest zijn. En idd niet zo'n zin om weer een kijkdozenshow op te voeren.
    Ga meteen naar de winkel voor yoghurt. Thanks Mams!

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, 2,5kg dus al! Wauw! Hebben ze een schatting gemaakt van het gewicht ongeveer tijdens de bevalling dan?

Mams, wat raar! Ik herken het niet die pijn. Heb rond die termijn wel een keer onwijze pijn gehad links van mn navel wat na 10 minuten weer wegtrok. Je schrikt je rot. Mijn verloskundige kwam toen met het droge antwoord dat een groeiende bm nou eenmaal met wat pijntjes gepaard gaat.
    Ga je vandaag nog eens proberen om naar het hartje te luisteren?

Nino, het klinkt idd al een schimmel. Heb je ook wat meer last van witte afscheiding? Bij mij hielp een koud washandje altijd wel. En insmeren met gewone vaseline ;) of iets van A.Vogel, creme bioforce ofzo?
    Heb er voor de zw best regelmatig last van gehad, nu al hele zw niet! Echt een verademing.

Me, klinkt erg mooi dat armbandje! Zou ook wel zoiets willen, maar ben veel te bang dat ik het dan zou verliezen. Heb nogal eens dat sluitingen kapot gaan enz.

Hier dagje niks. Mannetje is werken alweer en ik heb geen plannen. Hoef geen boodschappen te doen, alleen vanmiddag ff me kameel uitlaten. Proberen wat te poetsen en op te ruimen, maar heb weer wat meer harde buiken gisteren en vandaag dus ook lekker rustig aan doen.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja was echt hele rare pijn. Gelukkig hoog in mn buik.
    Als het laag had gezeten had ik me nu echt zorgen gemaakt.
    Nee vandaag niet meer proberen te luisteren. Heb geen krampen en geen bloedverlies en zolang dat niet gebeurd is er gewoon niks aan de hand * probeert ze zichzelf dapper voor te houden*
    Maar ben zo benieuwd wat het was....twas zooo raar en het deed echt pijn!

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goooooodmorning! :D

Goh, je wordt toch helemaal vrolijk van dit weertje! Ook al heb ik een beroerde nacht gehad. Elk anderhalf uur wakker, manlief kwam om 5u thuis (had nacht), hond lag bij me op bed maar die kon zn draai ook niet vinden. Denk dat ik straks toch maar even op de bank crash ;) Nu staat de balkondeur lekker open. Heerlijk! Alle vogeltjes fluiten :)

Ga vandaag niet teveel inplannen. Hoop straks mn strijk nog wat weg te werken, effe met de hond naar het park. Misschien nog wat balkonhangen en nog een serietje kijken met mn vent. Lekker relax dagje :)

Oh en dat van mn suiker...tja, het is niet anders. Ik ben er eigenlijk heel gerust in. Als het zo is, dan is het zo. Neem ik er dat ook nog wel effe bij. :) Ik ben het afgelopen anderhalf jaar wel erachter gekomen dat ik een heel raar lichaam heb. PCOS, hoge bloeddruk, lage suiker, misschien zwangerschapssuiker,... Maar zolang de medische wereld dit lijfje onder controle kan houden en de baby er geen schade van ondervindt, vind ik het prima. Er zijn ergere dingen in het leven...

Nino: he wat vervelend...ik zou er toch niet het hele weekend mee rondlopen. Dan maar een keertje met de benen wijd voor een vreemde dokter. Lijkt me heel irritant met dit weer om op die plek uitslag en jeuk te hebben. Zou het niet van de (beginnende) warmte kunnen zijn? Heb verder nooit last gehad van een schimmel, dus zou niet weten of het dat zou kunnen zijn...

Mams: Brrr, heb jij weer! Ik kan me niet herinneren dat ik zo een steek gehad heb. Maar kwam voor je gevoel de steek echt uit je baarmoeder? Zou ook iets anders kunnen zijn... Maar begrijp dat je gelijk ongerust wordt. En dat hartje, dat weet je he...soms vind je het niet. Maar als je de kleine wel hoorde woesjen, zou ik me niet te ongerust maken. Heb je vandaag al eens geprobeerd om het hartje te vinden?

Me en Jannie: leuk hoor, van die armbandjes! Ik vind ze zelf ook heel mooi, maar ben niet zo een armbandjes-persoon. Als ik op kantoor zit, rinkelen/kledderen die armbanden altijd zo op het buro. Vind ikzelf nogal irritant.

Nou, ik ga stilletjes (want manlief slaapt nog) de keuken een beetje opruimen. Zie jullie straks misschien nog wel...als ik mezelf van het balkon getrokken krijg ;)

Doeidoei!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, vanaf je navel omhoog zou dan eerder je darmen zijn ofzo? Je bm zit er nog wel een stukkie onder als het goed is.

Ik had gisteren een zere buik over een groter oppervlak. Vind het zo moeilijk te bepalen waar/wat er dan zeer doen. Volgens mij had ik gewoon last van mn darmen en normaal kan je het wel voelen als je dan even met je handen over je darmen wrijft, maar dat gaat nu niet ;)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, het kwam niet uit mn baarmoeder hoor, vanaf mn navel omhoog. Daarom maak ik me niet superveel zorgen ;) hoorde de kleine goed woesjen dus het zal wel goed zitten.
    Maar ik dacht wel ff dat ik kapot ging, zo'n pijn deed het!

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    nog even snel...

Skaya: ja, 2.5 kilo is voor deze periode iets teveel. Ik heb niet gevraagd naar een schatting voor rond de bevalling. Ze zeiden ook dat de 2.5 kg ook om en nabij is. Als ze een mm minder meten wordt het gewicht ook lager. En het ligt er natuurlijk ook weer aan hoe het kindje ligt. De ene keer ligt het makkelijk 'meetbaar' en de andere keer niet. Dus we nemen alle metingen maar met een korreltje zout. Met voorspellingen zijn ze in het ziekenhuis trouwens heeeeeeeel voorzichtig. Maar volgens de arts zou de 2.5kg op dit moment nog niet zoveel zeggen. Ik had ook al een beetje schrik voor een zware bevalling, maar dat zou niet noodzakelijk zo zijn. Dus daar moest ik me niet druk om maken.
    Daarbij heb ikzelf ook sterk het gevoel dat ik mn 40 weken niet uitzit en de kleine vroeger komt. Zegt natuurlijk ook niets...
    Ach, ik laat het maar op me afkomen. Kan er toch niets aan veranderen.

Veel plezier met je kameel :D:D:D
    Ik ga straks met onze uit de kluiten gegroeide rat;)

Mams: Ow, gelukkig. Ja, pijn is niet fijn. Ik zou ook niet weten waar het van kan komen. Laat 'WoesjWoesj' maar lekker woesjen :)

Zo en nu duik ik echt de keuken in hoor! :D

19. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. nee nog steeds geen rood! vanavond maar aan de pil beginnen denk ik maar..

miss zat er een orgaan platgedrukt?of walste je kleintje tegen een zenuwbaan aan? wel vreemd hoor!

de armband zal ik met werken enzo niet dragen..denk alleen met speciale gelegenheden. ben dan bang dat ik het verlies.. maar om er thuis mee in je handen te zitten is ook een fijn idee;)

@nino... ohhh lekker dan meid! hopelijk is het snel weer over! vervelend!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Echt raar me...die duivels hadden er allang moeten zijn joh!

Deel Deze Pagina