Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, jaaa duurt nu wel erg lang! Ga maar gewoon beginnen met die pil.

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten dat is weer een mooie cyclus dan zeg! Erg fijn en nu duimen!! Go zaadjes, go zaadjes!!

Me nog steeds geen ongi? Je kon niet zwanger zijn zei je toch? Dan maar aan de pil om het een handje te helpen.
    Wat een mooi idee zo'n armband met bedeltjes zeg!

Vaddie veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardag! Je kunt lekker buiten gaan zitten! Heerlijk.

Mams mijn eerste gedachte was ook de groei van de baarmoeder die ergens tegenaan duwt. Gelukkig is er de woesj! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Waarschijnlijk doe je dat toch wel;)

Nino wat vervelend zo,n schimmeltje! En dan nog in het weekend ook.
    Kan je niet bellen naar de hap en proberen of je zonder te kijken iets kan krijgen. Heb ik weleens gehad. Ik kreeg toen 1 zo'n groot ding wat erin moest. Dat hielp gelukkig.

Tina laat je niet gek maken hè meis. Je hoort zo vaak dat er naast
    gezeten wordt en dat al die 'paniek' voor niks is geweest. Waarschijnlijk lijkt ze gewoon op jou met dr korte beentjes. Hier idem. Hoe leuk is het om jezelf te herkennen in je kleintje! Ik hoop voor je dat het toch geen suiker is. Dat zou idd wel gek zijn, gezien je flauwtes.

Skaya hoe is het met harde buiken? Hier net ook al na tien minuten
    stoffen. Irritant is dat hè? Wat ik me trouwens afvraag. Waar zitten die darmen eigenlijk allemaal. Last van darmen gaat door je hele buik. Met het maar de wc gaan heb altijd het idee dat ze helemaal bij mijn kin liggen, gezien de tijd die het kost, hihi. ;)

Hier gisteren mijn moeder op bezoek gehad. Hebben we het balkon lekker schoongemaakt. Nu nog een keer plantjes en dan is die klaar. Vandaag heb ik niet veel puf. Net effies gestoft. Ik had eigenlijk meer willen doen, maar ik denk niet dat dat er van komt vandaag. Morgen dan maar weer. Verder alles prima. Mijn buik is al een flinke tuut geworden. Vorige week stond ik in de kantine op mijn werk. Zegt zo'n vrouw: Zo, je kunt niet meer om jou heen hè? Haha ik kon er wel om lachen, maar je zult maar een complex hebbe over je omvang zeg! Dan raak je gelijk in een depressie!

3. me83

me83 Niet meer actief

dacht echt na dat beetje roze dat er wat zou komen.. jammer genoeg niet:( ach ja.. dan maar weer aan de pil voor een maandje.. hopelijk dan wel de rode vlag uit!

@vaddie.. lees ik nou dat je jarig bent!! GEFELICITEERD!!:D geniet ervan! maar met zon weertje zal dat wel lukken!;)

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier een klote dag gehad!!! Kids waren allemaal druk, moesten een programma draaien die iemand gemaakt had die er niet bij was en 2 invalleiding erbij en 1 leiding voor kinderen die kwamen kijken... Na het draaien wilde ik eigenlijk alleen maar huilen, zo slecht voelde ik me... Nu doe ik dat niet snel, dus dat zegt wel iets over hoe ik me voel! Eenmaal bij schoonouders dus medegedeeld dat mijn humeur niet geweldig was en kreeg meteen van schoonmoeder te horen dat ze al die ochtend gezegd had dat ik bij hun thuis niet mocht gaan zeuren over scouting. Dus ik gooi mijn laatste pil Provera op tafel, zet mijn glas water erbij en loop het huis uit de achtertuin in. Ja rot toch op zeg! Ik moet mezelf volstoppen met hormonen heb mijn dag niet en dan moet ik nog blij en gezellig doen ook??? Nou dan niet hoor! Schoonvader kwam na een paar minuten me halen of ik aub toch aan tafel wilde komen zitten of ik echt niks wilde eten... Ben erbij gaan zitten maar heb niks gegeten. Mijn pil zo op een lege maag ingenomen en heb lekker zitten mokken!
    Inmiddels een paar sneetjes droog brood op en dat was het voor vandaag. Ga zo lekker demonstratief naar bed, neem de laptop mee en dan ziet manlief maar wat hij doet! Al blijft hij op de bank liggen dan vind ik dat nog goed. Kan het gewoon niet hebben dat zijn vader mij komt halen en niet hij! Had hem net daarvoor nog gezegd dat ik gewoon op ontploffen stond en dat ik schoonfamilie ging waarschuwen dat ik me niet al te geweldig voel, maar goed, schijnbaar heeft hij geen oren!!! En dan nog boos worden als ik niet reageer op zijn vragen...

Lig nu al een tijdje in bed met de laptop. Manlief is me nog niet achterna gekomen, die heeft natuurlijk weer eens niks door :(

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jeetje Mira wat een rotdag!! Ik denk dat het beste is om proberen met manlief te praten. Kijken of het vanavond nog lukt en anders morgen. Vaak werkt het beter als je je zelf weer wat beter voelt. Dan kan je het ook beter aan je schoonouders uitleggen. Die snappen er waarschijnlijk geen snars van. Veel succes!! Die hormonen brengen wat te weeg zeg!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!!

Iedereen het klok verzetten goed doorgekomen???
    Hier de kleine man netjes om kwart voor 8 wakker.
    en hij is bij me komen liggen televisie kijken tot kwart over 9...Dus heb ik nog ff lekker kunnen dommelen.

Gisteravond een feestje gehad, en heb nu barstende koppijn.
    In de zaal van de bowlingbanen, dus elke keer dat geknal aan de kop. En er mocht ook binnen gerookt worden en het was er bloedheet.
    Recept voor koppijn.

Was niet al te vrolijk toen ik opstond, maar heb mn Angelsounds gepakt en het ding op mn buik gezet, en meteen op de goede plek!
    Daar kwam het sneltreintje langs. Een heerlijk begin van de dag!

Aankomende donderdag weer naa de VK, dan mag de kleine man mee om naar de baby te luisteren.
    En volgende week maandag weer naar de gyn, en dan mag de kleine man ook mee. Hopelijk kan hij dan ook meekijken naar de baby.

Ik neem terug dat ik weinig buik heb, het ligt er maar net aan wat voor kleren ik aan heb.
    Gister heel veel felicitaties en complimenten gehad dat ik er zo goed uit zie en dat er al zo'n mooi bolletje zit :D
    Toch fijn om er gewoon lekker mee te kunnen pronken.
    Vandaag een strak t-shirt aan met breedte streepjes, valt ook lekker op! hahahha

Morgen weer een plasje naar de HA brengen. Zouden ze daar potjes hebben om in te plassen?Ik heb namelijk niets meer thuis en weinig tijd om ff te gaan halen.
    Moet kwart over 10 weer op de peuterzaal zijn, de kleine man neemt afscheid.

Zo dat was een heel ego verhaal alweer...

Mira, wat een onwijze rotdag meid :( Gooi het er hier maar lekker uit!! Mensen kunnen soms zo bot/begriploos zijn.

Vaddie, nog van harte met je verjaardag meid!

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mams: Ja, ze hebben daar potjes hoor..
    Ik doe het tegenwoordig ook daar..Heb thuis ook geen potjes meer :)

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, wat een rotdag!!! Hoop dat vandaag beter is! Hoe staat met de pillen?

Vaddie, nog van harte meid!!

Kwiebje, lekker bezig geweest op balkon dus, lekker hoor!!
    En je moet maar gewoon lachen om die opmerkingen. Op mn werk word ik ook steeds aangesproken met 'buik' of 'bollie'. Vind het nu niet erg, maar straks na mn verlof moeten ze uitkijken :p

Mams, fijn dat je je treintje gehoord hebt! Heb je een lekkere chill-dag voor de boeg vandaag ter compensatie van gisteravond?
    Ze hebben idd potjes bij de ha om in te plassen.

Hier vanmorgen een aantal keer flink duizelig geweest. Moest even gaan zitten, omdat ik bang was tegen de vlakte te gaan. Voel me nu nog steeds niet helemaal top. Iemand een idee wat het kan zijn? Zag gisteravond ook al een paar keer sterretjes met opstaan bijv. Dacht dat het vermoeidheid was.

9. Kylie1986

@Skaya: Sterretjes zien heb ik ook zo af en toe. Dacht dat dat aan bloeddruk lag?

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaa dat dacht ik ook meteen, maar die is tot nu toe altijd 120/70 geweest ongeveer. Zou die dan omlaag zijn gegaan of juist omhoog of is het wat anders?
    Gelukkig magk dinsdagavond alweer...kan ik het eens vragen.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen meiden.

Thanks voor de reacties. Fijn als er hier wel geluisterd wordt als dat door manlief niet gedaan wordt :(

Skaya: Provera is gisteren de laatste pil geweest, dus vanaf vandaag is het wachten op ongi en dan op 3e dag van de nieuwe cyclus aan de Clomid... Ik verwacht zelf rond de 4e dag (28 maart) wachten ongi te worden, maar heb in een ander topic van iemand gehoord dat het bij haar 7 dagen geduurd heeft (zou dan bij mij 31 maart worden...). We zullen zien hoe lang het gaat duren ;)

Temp was tijdens de Provera opgelopen tot 36,9 en is de laatste dagen gedaald van 36,8 naar 36,7 en vandaag 36,6. Nu is het dus wachten op de dip in mijn temp die, hopelijk snel, mijn ongi zal aangeven!

12. Kylie1986

@Skaya: ik dinsdagochtend :)

13. Kylie1986

@Skaya: Hoge bloeddruk, zie ik net.. Maar dat kan zo ineens veranderen..Misschien ineens een piek?

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, hoop dat hij snel komt!! Maar 1 ding is zeker, hij zit eraan te komen een dezer dagen :D

Kylie, jaa heb ff zitten lezen en het staat bij zowel een lage als een hoge bloeddruk.

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Mira: meid wat een rotddag zeg! Ik weet dat je er nu niets aan hebt, maar mensen die niet met mmm of hormonen enzo bezig zijn, hebben geen idee wat jij meemaakt op het moment. En dan krijg je natuurlijk die rotte opmerkingen en situaties. Maarre, manlief mag je wel even tussenpakken hoor! Hij hoort het voor je op te nemen en begrip te tonen!
    Hoop dat je ongi snel doorbreekt.

Skaya: die duizeligheid kan ook door je suiker komen he. Ik heb er heel vaak last van. Probeer elke 2 uur wat te eten. Ik heb altijd een koek of wat cola/fanta in de buurt staan. Als ik flauw word, heb ik altijd wel iets om naar te grijpen :) Geef het zeker aan bij je vk! Heb jij trouwens nog geen suikerdagcurve moeten laten prikken? Is misschien ook wel eens een idee om naar te vragen bij de vk.
    Ik mag volgende week weer laten prikken. Woehoe...

Hier: lig nog lekker op bed met manlief. Hij is F1 aan het kijken. en kan ik tussendoor lekker tokkelen op de laptop. Ben beetje babykleding aan het kijken. We hebben voorlopig wel genoeg hoor...maar is altijd leuk om dingetjes te kijken. En wie weet kan ik ergens nog wel iets leuks op de kop tikken voor een klein prijsje ;)

Vaddie: Ben je nu vandaag of morgen jarig? Ik weet het even niet meer :D In ieder geval gefeliciteerd!

Mams: Van Woesj naar sneltrein! Mooi zo!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, jaaa het kan zoveel dingen zijn lees ik nu. Lage/Hoge bloeddruk, lage suiker, laag ijzergehalte. Heb net zowel wat zoets als wat zouts op :p
    Leuk heh die kleertjess!!! Ik zit te twijfelen of ik nog wat zw-shirts moet kopen. Heb niet zoveel meer om aan te trekken voor mn bovenkant, maarja zolang hoeven we niet meer...

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik koop geen zw-shirts meer. Mocht ik toevallig tegen een koopje aanlopen dan kan het natuurlijk wel. Maar voor die laatste 6-7 weken vind ik het een beetje zonde. Heb nu ook nog gewone shirts aan en dan doe ik er een buikband over. Ik loop eerder nog te twijfelen over een 3/4 broek. Heb nu 2 lange spijkerbroeken en 1 spijkerrokje. en een paar jurkjes en tuniekjes met leggings. Had vorig jaar nog wel een paar rokjes met zo een elastieken band gekocht, zo van die stranddingetjes. Die haal ik ook maar uit de kast. En vanaf vrijdag heb ik verlof...dan loop ik thuis lekker in mn huispakkie rond. De 'mooie' shirts doe ik dan alleen aan als ik echt weg ga. Voor de rest loop ik er lekker makkelijk en casual bij ;)
    Spaar mn geld nu liever voor allemaal leuke babykleertjes :)

Bedenk me wel opeens dat ik nog een nieuwe pyjama nodig heb...effe zoekveld verbreden ;):D

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Tip; shirtjes van de Hema. Met korte mouw 4 euro, lange mouw 6 euro.
    Gewoon 1 maatje groter als normaal kopen. Heb ik heel de zwangerschap ingelopen. Zijn lang genoeg, blijven mooi en kosten bijna niks!

19. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. ohh meis wat rot zeg allemaal! sommige mensen hebben gewoon geen idee wat jij doormaakt.. dikke knuffel meid!!!en hopelijk snel op rood!!!:D

@skaya.. gewoon een paar shirts kopen.. hoeft nietperse zw schap kleding te zijn.. gewoon maat groter en lekker lang.. draag je miss na de bevalling ook nog wel in de kraamtijd..

hier vergeten gister de pil te nemen.. ben het echt niet meer gewend na een jaar geen pil.. dus vanavond nieuwe poging:);)

@mams.. fijn dat je tjoektjoek nog zo goed gaat!!!! tis zo spannend deze weken! maar ik weet zeker dat het deze keer goed komt!:)

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, ik heb alleen maar 1 zw-broek en 1 zw-legging. Verder liep ik gewoon in mn eigen truien/jurkjes/shirtjes. Maar nu moet ik ze toch wat teveel oprekken dat het bijna gaat doorschijnen :p
    Heb vandaag een gewone legging aan, hang ik onder mn bolle buik. :p

MiniM, thnxxx ik ga eens bij de Hema kijken. Hoef ik niet helemaal naar Rotterdam naar de H&M of te bestellen en maar wachten wanneer het geleverd word. Hoe is het met je kleine ventje? Lekker aan het genieten van het lenteweer?

Me, oehhhps jaaa dat is wel weer even wennen die pil!!
    Ik heb het nu soms nog andersom...dat ik denk 'ohhwww niet mn pil vergeten'! 10 jaar lang was dat belangrijke gang van zaken...krijg het niet uit mn hoofd bijna.

Deel Deze Pagina