Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, ff een teken van leven vanuit hier..
    zijn erg druk.. en manlief is nu onderweg naar luxemburg voor zijn werk, dus ben tot morgenavond alleen met de kids.. zo eten koken en dan beginnen met de kids richting bed te brengen.. zal blij zijn als ze erin liggen.. stelletje stuiterballen... en de kleine meid heeft regeldagjes en komt dus extra vaak voor eten en ligt het liefst de hele dag bij je... lang leve de tricot slen!!! hopelijk binnenkort weer ff tijd voor mezelf en tijd om bij te lezen en te reageren.. maar komende week zal ook dat denk niet gebeuren.. dinnetje komt een weekje naar haar ouders (dus bij mij om de hoek ipv 40 minuten rijden) en de nodige afspraken met HA en CB..en diverse afspraken in de avonden... kortom... jannie is lekker druk :D, maar jullie zeker niet vergeten..

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahaha chilldagje...was het maar zo.

Vanmorgen om 11 uur had ik bardienst bij de voetbal en dat was gelukkig niet zo druk maar soms wel ff aanpoten.
    Wel lekker om weer te doen hoor(horeca dier hiero(A) )
    3uur thuis en meteen door naar verjaardag.
    Toen we thuis kwamen meteen verder met de traktaties voor morgen. Die zijn nu gelukkig klaar!
    Moeders had cakjes gebakken voor de juffen dus dat scheelde weer tijd.
    Meteen daarna onder de douche gesprongen en nu op de bank hahaha.
    Paar saucijzebroodjes erbij want heb nog geen avondeten gehad hahaha.

En spanning voor morgen er nog bij hahahaahha.

Nu ff verder terug lezen!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, ik ken dat van bij Tygho. HAd rond dezelfde termijn. Dan werd mn bloeddruk ineens lager(de onderdruk)

Jannie, wel heftig meid. Alleen met 3 kids. Maar het komt vast goed!

Mira, tuurlijk kun je altijd bij ons je "ei" kwijt. Hoe voel je je vandaag?
    Benieuws wanneer je ongi komt.

Tina, ik had bij Tygho ook weinig positieshirts. Heel veel stretchshirts en dan met buikband.
    Vond veel echte positieshirts uitvallen als tenten hahaha.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Ging vandaag wel lekker. Vanmorgen met manlief nog even over gisteren gehad, gezegd dat ik het fijn zou vinden als hij er altijd voor mij is. Het is gewoon lastig en vooral als je volgestopt moet worden met pillen/hormonen is het soms niet te doen om gezellig te blijven... Manlief was het ermee eens en zei dat hij gisteren wel uitgelegd heeft wat er gebeurd was op Scouting waardoor de bom ontploft is bij mij. Maar goed, we zitten nu weer op een lijn en hij gaat me de komende tijd steunen. Dus alles weer goed tussen ons :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Fijn dat jullie goed gepraat hebben meid! Dat is zoooo belangrijk!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier twee super drukke dagen achter de rug. Wel zeer gezellig. Kleine meid wel een beetje van slag van al die drukte.
    Zo lekker naar bed.

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Paar dagen druk geweest en meteen weer wat pagina's verder.., heb dus lang niet alles onthouden en gelezen.

Me: Nog steeds geen ongi joh?? Wat balen meid., Voel me bijna schuldig dat ik ineens zo'n korte cyclus blijk te hebben.,
    Hoop dat de pil gaat helpen meid.,

Mams: Blaasontsteking? Vervelend.,

Hier: Vrijdag een heerlijke dag met mijn ventje gehad! Echt van nagenoten., om 5u begon zijn storingsdienst en hij heeft dit weekend nauwelijks zijn bed of mij gezien., arme vent!
    Zaterdag heb ik gewerkt en zondag mijn vriendin geholpen (ze hebben en nieuw huis) met schilderen! Daarna kreeg ik een sms dat we bij schoonpaps eten en heeft hij geen storing meer gehad!

Gister weer zo'n drukkend gevoel gehad links onderin., zou dat mijn ei nog zijn? Kan je daar 3 dagen "last" van hebben?? Iig zou ik dus met pasen weer kunnen testen.,!! Dat zou echt top zijn.,!! Maar heb ik dan een december kindje? Of net januari? Weet ff niet meer hoe ik t moet gaan berekenen., hihi.

Zo maar ff boodschapjes doen en dan vanmiddag weer werken.

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira heel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad!
    Ik ben benieuwd wanneer je ongi komt. Je temp daalt in ieder geval goed.

Jannie druk weekje zeg! We lezen wel weer als je ergens een gaatje vindt om hier te buurten.

Vaddie vandaag ben je pas echt jarig!!! Gefeliciteerd!!!

Hier heb ik wat dingetjes van mijn moeder gekregen om te dragen. Normaal is dat te groot, maar het kan nu prima. Dat scheelt weer kopen. Dat wil ik nu liever ook niet.

Vandaag gaat mijn laatste werkweek in, joehoe!!!! Tina die van jou ook hè? Nog even de laatste loodjes. Ben alleen niet vooruit te branden!
    We hebben gisteren trouwens het bed op klossen gezet. Een vriend van manlief kwam helpen om eindelijk de oude bank weg te halen. Ik zat al weken met twee bankstellen in huis, grr. En hij heeft gelijk geholpen met het bed. Hoog is het haha!!

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: De bolletjes zonder lijntje zijn van tijdens de Provera en heb ik op discard gezet om dat de Provera natuurlijk mijn temp gaat zitten veranderen, maar ging goed naar beneden. Vandaag weer iets omhoog, maar niet schokkend ;) Ongi... Waar ben je???

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten volgens mij is drie dagen lang om je ei te voelen. Maar ik ben geen expert, want ik voelde het niet zo duidelijk. Zijn jullie wel blijven klussen?

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohhhhh en ik moet nog 3 weken werken :p

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mijn vent is nauwelijks thuis geweest dus dat zat er helaas niet in., Vrijdag is nog wel gelukt! Maar verder heb ik hem nauwelijks gezien.

Oehhh laatste week werken!! Lekker hoor., en voor Skaya schiet het ook al op!!! Het wordt nu allemaal weer heel echt he.., en een bevallingsgolfje weer in aantocht!! LEUK LEUK LEUK! Hoop alleen dat het clubje hier niet nog kleiner gaat worden dan..,

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vaddie gefeliciteerd!

kirsten, ik voelde mijn ei altijd erg goed, maar voelde hem ook echt verplaatsen (voelde een eisprong en daarna het traject dat het eitje moet afleggen..)
    balen dat het zo druk met storingen was bij je mannetje.. wat voor werk doet hij??

meiden met de laatste loodjes, zet hem op he.. lekker genieten van de komende tijd voor zover mogelijk.. en probeer je werk echt ff los te laten en je lekker te focussen op de kleine in aantocht!

hier gistermiddag/avond redelijk goed doorgekomen.. helaas zit femke midden in een sprongetje en blijft ze 's nachts komen. dus ben vanacht gezwicht en heb haar toch maar een voeding gegeven.. daarna heeft ze geslapen tot mijn wekker ging..

nu zitten de kids lekker op school en zit ik te genieten van een cappuchino... mag van insiders de dolceguccioapparaat uitproberen... echt heerlijk.. gister al een latte machiato gedronken en een warme choco....
    (via deze link)
    http://www.hyves.nl/externalRedirect/?url=http%3A%2F%2Fwww.theinsiders.eu%2Fsite%2Findex.php%3Fsection%3Dhome%252Fhome%26country%3D2%26Edkixcizxegf%3DNDMwMTA%253D%23.T3AkXw-vO2o.hyves

zo ff snel wat in huis doen, dan prik halen en jelle ophalen en vanmiddag ff mijn schoonmoeder verven en knippen.. hoef gelukkig de oudste niet op te halen.. scheelt me weer een uur.,...

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bedankt voor de felicitaties. Vandaag 29 geworden.
    Maar voel me absoluut niet jarig.

Nacht ging hier niet zo lekker. Vreemd gedroomd en Kira kwam ineens weer om de drie uur. Maar ja, na dat drukke weekend had ik het eigenlijk wel een beetje verwacht.
    Ligt nu ook alweer te slapen. Net maar een uurtje wakker geweest.

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vaddie: Nog gefeliciteerd., vergat t steeds sorry!

Jannie: Hij werkt als servicemonteur van rolluiken en branddeuren., Rolluiken tegen inbraak voor winkels enzo., dus als de winkel sluit en hij doet t niet moet er a la minute iemand komen door heel de benelux
    Ja moet zeggen dat ik mn ei ook op verschillende plekken voel dus dan voel ik misschien ook wel het traject.., ik hoop dat vrijdag de goede dag is geweest en dat mijn eitje hem heeft opgepakt en er nu mee aan de wandel is., We zullen het zien.,

DolceGusto: Wij hebben er 1 .,!!! Ik vind het heerlijk ruiken iedereen geniet van de koffie maar koffie zelf kan ik niet lekker vinden! Echt zo jammer., vind het echt goddelijk ruiken. Geniet ervan Jannie.,

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie, hoezo voel je je niet jarig dan????

Oeh Lekker Jannie!!!

Hier het afscheid op de peuterzaal achter de rug.
    Wel heel gek gevoel dat we nu dit hele hoofdstuk afsluiten.

Nu ff eten...maar eerst ff spam :p
    Mn 14 weekjes buik (die ene dag zal wel geen verschil maken: :p)

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kan bijna niet geloven dat ik bij de volgende plop-golf hoor. Vind het heel spannend :D

Vaddie, hoe kwam het dat je je niet jarig voelde? Door de kleine? Heb je het wel een beetje gevierd?

Jannie, heeeerlijk die koffie he!! Heb ook zo'n apparaat maar zit alsnog geregeld aan de oploskoffie gewoon omdat een koppie zo duur is. Geef je dat even mee als feedback :p

Mams, wauwiiieee je hebt gewoon echt al een beetje een buikkie!! :D

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, ik ben maar ietsje voller dan jij normaal gesproken dus voor mij is dit ook al een beste buik hahaahahh :D
    Ben er maar wat trots op!!

Jaaaaaa je hoort bij de volgende golf haahah

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh en voordat ik het vergeet.
    lag vanmiddag heerlijk te ontspannen in de tuin en ik heb een paar minuten achter elkaar mn kleintje gevoeld :D
    Wat is dat toch weer heerlijk!!!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, heeeeerlijk he!!! En het zijn dan nog van die lieve kleine kriebelbeweginkjes!! Ik ben alweer bijna vergeten hoe dat voelt. Voel nu alleen maar een grote kont in mn ribben :p hahahaha!
    Maar het blijft bijzonder!!! Kzit telkens weer in mn eigen wereld, ook op mn werk bijv, als de kleine actief is.

Ohh kunnen we gauw naar de volgende plopgolfff :p Vind veeel te spannend allemaal!! Maar kmoet nog een hele 7 weken! Ga me nog steeds niet druk maken om de bevallinggg hahahahaha :p
    Zaterdag me babyshower, daaar hebk zin in!!! En morgen weer vk!

Deel Deze Pagina