Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oeh leuk!!! Babyshower :D

Hahahaah ja echt kriebels.
    Straks komen de beurse ribben vanzelf ;)

2. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. mooie buik hoor!! staat je goed!! geniet ervan!:D

hier ineens weer lichtbruine afscheiding.. snap er de ballen niet meer van! ach ja.. wachten is mijn hobby tegenwoordig;)

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, je ben begonnen nou toch me de pil?

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pff me, schiet niet op he!
    Wat zegt de gyn er van?

5. me83

me83 Niet meer actief

ben gister begonnen met de pil.. en nu dus bruinverlies.. vorige week al beetje roze verlies,, maar had nog gewacht met de pil.. maar eht breekt maar niet door.. dus zolang er geen bloed te zien is slik ik de pil nog maar..

@mams.. het gaat via ha.. dus geen gyn gesproken hierover.. ze wist er wel van tijdens het eindegesprek.. was toen 6 wk na bevalling.. dus ik zei al dat ik nog wel ging wachten..als ik na de stopweek geen bloeding heb word ik weer doorgestuurd denk ik.

net een mooie hanger besteld.. een hart met hondepoot erop.. achterkant word de naam in gegraveerd.. zal ik van de week wel binnen krijgen... vullen doe ik dan zelf... draag het voorlopig aan een ketting..:)

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me..kan we zijn dat je doorbraakbloeding krijg van de pil misschien??
    Klinkt mooi die hanger!!

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Me: Klinkt heel mooi die hanger! Balen dat je nu weer bruin gespot hebt..
    @Mams: Had volgens mij al gereageerd op je mooie buik, maar hij is weg?
    @Geboortjegolf: Jaja, dames nog een paar weekjes!! En ik sluit netjes achter jullie aan :)

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mooi me! Heel goed om te hebben.,!!
    Hoop dat je ongi dan toch maar door zet.,

Skaya: Gaaaf babyshower! Heel cool.,
    En ja je hoort bij de volgende plop-golf! Gaaf he.,?!

Mams: Mooie buik hoor!! En alweer voelen? GAAAF!!

Hier: Wordt langzaam gek.,! Allemaal kwaaltjes, gevoeltjes en dingetjes die ik in december (toen ik bleek zwanger te zijn) ook had!! Pfff zou met pasen kunnen testen maar wil t niet omdat ik bang ben voor een nega test! AAARGH! Irritant die tegenstrijdigheid.,!
    Wel weer lekker gewerkt.,! Das dan weer mooi., hihi.

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden, heb nu gewoon kleine krampjes aan de linkerkant van mijn onderbuik... Zou ongi dan nu door gaan breken??? Vind het echt super spannend!!!

10. Kylie1986

Ik hoop het voor je Mira!!

11. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. ik ga voor je duimen meid!!! wij hebben ons eigen clubje... bloed is goed:D

@skaya... doorbraakbloeding na2 keer de pil ingenomen?denk dat het nog een beetje vroeg is daarvoor maar je weet maar nooit!

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden, goedemorgen!

Hier nog niks te zien... Temp is 0,1 lager, maar nog steeds erg hoog. We wachten maar...

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Countdown... 2 workingdays to go!
    Oh wat kijk ik op dit moment uit naar mn verlof :D
    Aan de ene kant wil ik nog heel veel gedaan hebben op kantoor, maar aan de andere kant lijkt het me zo heerlijk om de wekker niet meer te hoeven zetten ;) Heb op kantoor al een heleboel dingetjes doorgegeven, dus heb het relatief rustig. Ben nu allerlei kleine dingetjes aan het wegwerken en mn buro aan het opruimen. Ongelofelijk wat een mens zoal allemaal bijhoud in van die papierbakjes :) En stof dat er tussen die dingen ligt! Vandaag de schoonmaker even vragen of hij ook onder de bakjes wil vegen :)

Hier gaat alles verder wel goed. Wilden gisteren nog naar de babydump voor wat spulletjes en knuffeltjes die we besteld hadden. Bleek dus dat de zaak net een kwartiertje dicht was. Balen! Maar we gaan vandaag terug. Gaan ook nog wat plantjes halen voor op ons dakterras. Manlief heeft terras gisteren helemaal schoongespoten met hogedruk en schoonvader heeft nog wat schilderwerk gedaan. Komende zaterdag hebben we open huis, dus dan is de buitenkant weer helemaal aantrekkelijk :) Moet alleen vrijdag (op mn eerste verlofdag) het hele nest poetsen :( Ik hoop dat het pijpenstelen regent :D Niets is zo vervelend als poetsen met mooi weer!

Skaya: Ja, wij zitten in de volgende plopgolf. Ik vind het ook best onwerkelijk. Ja oké, die buik zit aardig in de weg, en sinds gisteren heb ik het gevoel dat frummel tussen mn tieten wil gaan zitten. Ik zit regelmatig met mn voeten gekruisd op de bank. Nou, dat lukte me gisteren dus echt niet meer :D

Kwiebje: Heerlijk hè, dat laatste weekje werken :) Laat het mooie weer maar komen ;)

Mira: Oooh, hoop zo dat je ongi doorbreekt!

Me: Hanger klinkt erg mooi! Wel balen van dat bruinverlies. Ik kan me herinneren dat ik na mijn BBZ ook zo een periode van "bruin-niets-roze-niets-bruin"-periode heb gehad. Heeeeeeel frustrerend inderdaad omdat je niet weet waar je aan toe bent. Bij mij was het echt mn lichaam dat terug in het ritme moest komen. Kan je verder niets aan doen vrees ik. Misschien dat de pil jouw lichaam even de rust en het ritme terug kan geven?

Vaddie: Klinkt logisch dat de kleine nog wat van slag is na zo een druk weekend. Hoor ik wel vaker van vrienden met kinderen. Hoop dat ze snel weer in der ritme komt.

Kylie: Hoe gaat het eigenlijk bij jouw? Nog veel last van lichamelijke klachten? Was jij nu al helemaal gestopt met werken?

Kirsten: Ow, wordt/is weer spannende periode voor jou! Zou wel een leuke verrassing zijn he, zo een positieve paasei-test :) Mijn duimen draaien voor je!

Mams: Schattig buikje hoor! Leuke zonnebril ook trouwens :D ja sorry, ik kijk meestal eerst naar de ogen bij mensen en foto's. Heb iets met ogen :D

Jannie: Geniet lekker van je koffiemachine! Wij hebben een nespresso. Maar hij wordt eigenlijk alleen gebruikt bij visite. Manlief en ik drinken geen koffie :)

Euhm...denk dat ik iedereen zo wel wat gehad heb... en als ik iemand vergeten ben -> sorry!
    Ik ga weer aan het werk dames. Ruimen ruimen ruimen op mn buro-oo-tje!

*duikt weer in de stofberg*:p

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Jarig gevoel: was de hele dag alleen thuis en zit niet helemaal lekker in mijn vel. Gelukkig ben ik afgelopen weekend flink verwend hoor.

Nu even sollicitatiebrieven schrijven

15. Kylie1986

@Tina: Ja, ik zit nu helemaal thuis.. Als ik mezelf in acht hou, is het goed te doen met de BI. Maar geen goede combi met nesteldrang. Ben vanmorgen naar de vlk geweest, beeb doet het helemaal goed, ligt nu in stuit, maar kan nog alle kanten op.
    Mijn bloeddruk wat te hoog, even in de gaten houden.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kylie, had niet meegekregen dat je nu volledig thuis zit.
    Fijn dat de kleine het goed doet!

Tina, jeetje het hele huis nog kuissen voor de open dag.
    Kan me leukere dingen voorstellen zover in de zwangerschap.
    Maar ff voor de duidelijkheid he, die regen...alleen bij jou he! Hier willen we zon!

Zag gister op de reclame dat bol.com nu ook heel veel babyspullen heeft! Leukleuk.
    Ik wil dat het mei is! Dan gaan we met de babykamer aan de gang!!!

17. Kylie1986

@Mams: Leuk hé van Bol.com Een hoop baby's die daar op de site staan zijn november 2011 baby's..Daar had mijn baby tussen kunnen zitten :)
    Heb je al leuke ideeen voor de babykamer? Hier is hij nagenoeg af :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    We gaan niet zoveel poespas doen voor de babykamer.
    We hebben die kamer natuurlijk net in 2010 gedaan.
    Maar ik zit wel over nieuw behang te denken.
    Nu lichtbruin houtprint vinyl op de vloer en lichtbruin behang en donkerbruine gordijnen (niet ouderwets bruin, maar aardetinten)
    En we hebben de Turijn kamer van TWF met de vierkante commode die je later in 2en kunt delen. Die is dus wit met donkerbruin.
    Ik twijfel om er toch een creme kleurig behangetje voor te maken.

Ik denk heel sterk dat het een meid word dus dan gaan we met roze accesoires werken. En dan bedoel ik echt KNAL fuchsia.
    En dan als in de lakentjes, aankleedkussenhoezen, schilderijtjes, kussentjes in de schommelstoel, dingetjes in de vensterbank.

Zou het toch een jongen zijn, dan lijkt dat knalkleurige Aqua blauw er ook heel erg mooi bij.
    Dus een hele basic basis, met knal accesoires :D
    Ik zie het helemaal voor me!

19. Kylie1986

Ideeen zat dus! :) Fuchsia is zó leuk!!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant