Thnx meiden!! Ik heb er zooooooveel zinnin om te gaan beginnen aan het kamertje! Maar manlief wil echt tot na de 20 weken echo wachten.
Kan ik me ook voorstellen, wij zijn ook pas daarna met het 'grote werk' begonnen. Fuchsie of aqua is ook leuk met van dat muis of leigrijs Wij hebben zelf de kleur 'Belangrijk' van Histor op de muur, moeilijk te omschrijven. Als het echt af is plaats ik wel wat foto's
Zag de reclame ook van B.ol en ook het schommelwiegje... Dat lijkt me zo gaaf om te hebben, ga er meteen even neuzen wat voor leuks ze allemaal hebben
Ja dat is ook mooi, maar dan moeten we ALLES weer veranderen...en aangezien de meubels toch ook wit met bruin zijn leek het me wel zo mooi om alles in dezelfde tinten te houden
Hihi, net dit topic geopend.. Ga zo maar even bellen http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/346506-bloeddruk-hoofdpijn-ruim-27-weken-zwanger.html#post12399302
hier weer bruin en roze verlies.. leuk joh dit:x ik reageer later op iedereen.. ben ondertussen aan het koken hahahah
Jeetje,Me..Daar wordt je ook niet wijzer van. Was je nou 1 dag je pil vergeten? Weet het even niet meer.. Ik had dat meteen binnen een paar dagen bruinverlies.
@kylie.. ja 1 vergeten,maar dat was ook de eerste... dus 1 dag later begonnen.. heb nu 2 keer ingenomen... vanavond de derde.. @mams.. leuk hoor dat hard roze! hou ik ook wel van!aquablauw ook hoor maar word toch een meid
@kirst... ik ga zo hard voor je duimen dat je weer op roze mag!!! zou het echt gaaf vinden! @tina.. ohhh nog 2 daagjes!!! wat gaat het hard zeg! @skaya... meis ik pb je even mijn nummer.. dan zijn we ruim op tijd voor dat je plopt hahahaha... dan kan ik mijn buddy-duty voldoen
Tina!!! Nog 2 daagjes.., wat goed.,!! Dan heerlijk genieten van je verlof., Zussie: Ben zooo benieuwd naar je kamertje.,!! Zaterdag ga ik m bekijken., heel leuk! Me: Wat kut joh!! Potverdikkie zeg.,!! Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt., Mannetje weer tot vannacht aan t werk., arme vent., Morgen is hij tot 17.00u vrij ter compromis maar ik moet werken.., beetje jammer, maar wel lekker voor hem. Vandaag een dikke dikke klodder wit slijm in mijn onderbroek gevonden en buikpijntjes gehad, ook uit het niets misselijk geworden., zal mijn ei later zijn gekomen?? Dan is het wel heel erg k*t dat mijn mannetje zoveel heeft gewerkt en we hem niet hebben kunnen benutten., Of zal het innesteling zijn?? Ook goed mogelijk.., pffff wederom die onzekerheid! BAH! Net trouwens marokkaanse tajin gegeten van die knor reclame.., best lekker joh!! Ik hou echt van grote stukken wortel en gourgette enzo., mmm heerlijk!
Goedemorgen. Hier om 6 uur opgestaan. Alvast om weer te wennen als ik weer moet werken. Zo die kleine meid wakker maken en boodschappen doen. Alle beestjes zijn al van ontbijt voorzien. Vandaag ook nog even lekker van het mooie weer genieten. Schijnt voorlopig de laatste te zijn...
Meiden: Hier net het eerste rood gespot, echt helder rood en geen kleine drup bij het afvegen... Ik ga dus echt ongi worden Vandaag dus waarschijnlijk dag 1 van mijn nieuwe cyclus!!! Vaddie: Wanneer moet je weer gaan werken? En sollicitatiebreiven geschreven? Wil je ergens anders gaan werken? Al een idee waar? Hopelijk snel een nieuwe baan! Hoe is het met de rest? Alle kids nog lief en goed doorgeslapen? Zwangere meiden nog alles rustig en zonder al te veel klachten? En overige meiden, al goede dingen in aantocht? Hier vandaag even een observatiedag... Even kijken wat er gaat gebeuren. Hopelijk waar ik al een tijdje op wacht
*rent naar de kast en haalt de rode vlag tevoorschijn* Ta-ta-ta-ta-taaaaaaa! Speciaal voor Mira! Vaddie: Respect! 6u! *geeuw* Kirsten: Ooooh spannend joh! Hier: Gisteren laatste pufcursus gehad. Was supergezellig met een chippie naderhand. Ga die mensen toch wel missen... Verder gaat hier alles vrij goed. Moet wel zeggen dat ik 's nacht vaak last heb van een harde buik. Vooral bij het draaien. Mn lies gaat heel goed eigenlijk. Gisteren niet echt last meer gehad en tot op heden huppel ik der ook nog vrolijk bij Oefeningetjes van de fysio helpen precies wel. Zit erover te denken om mn afspraak over 2 weken af te bellen als het zo goed blijft gaan. Vind ik een beetje zonde van het geld als ik geen last meer heb. Verder gisteren nog wat spulletjes gekocht bij de babydump. Fleswarmer, sterilisator, spiegel voor in de auto enzo. Onze knuffeltjes waren nog niet binnen. Die verwachtte ze van vandaag. Dus straks misschien maar even bellen Verder niet zo heel veel gepland vandaag. Ik wil alvast beginnen met het huis een beetje 'voor te poetsen' voor de openhuizendag. Dan heb ik het vrijdag een beetje rustiger. We zien wel hoe ver we komen. Eerst hier maar eens aan het werk... Nog 1 dag vroeg opstaan
yes mira, op naar een mooi ei. geniet van de komende tijd... je weet nu iig een stuk beter waar je aan toe bent
Thanks meiden!!! Vind het behoorlijk spannend, eerste keer dit alles is ook weer even wennen Gelukkig hier op ZP genoeg te lezen over wat er gaat komen, maar aangezien het voor iedereen anders is hoe alles verloopt kan je daar ook niet vanuit gaan... Ik hou jullie op de hoogte hoor
Mira wat een goed nieuws!!! Op naar een eitje. Ik zie in je tempkaartje trouwens niet echt een grote daling of kijk ik nou niet goed? Me hoe is het bij jou? Nog steeds alle kleuren behalve rood?? Kirsten het lijkt allemaal veelbelovend meid. oehhh moeilijk om met je voetjes op de grond te blijven lijkt me!!!! Mams wat een mooi buikje al!!! Lekker showen!! De twintig weken komen eraan. Spannend zeg. Daarna kan je lekker verder. Vaddie om zes uur opstaan, respect hoor. Hier draai ik me dan nog tig keer. Kylie gelukkig is alles goed met je urine en zo!! Jij gaat ook al richting de dertig weken! Skaya nog drie weekjes maar. Gaat het nog soepel allemaal? Tina nog 1,5 dag!!! Joepieeeee. Hier nog 1. Ik vind het nog wel raar. Het besef komt nog niet binnen. Heb jij nu nog veel op je lijstje staan om te doen en halen? Ik moet nog slingers en iets om te trakteren. Oh ja en nog steeds een pyama met knoopjes. Gelukkig doet je lies minder pijn! Het is allemaal al ongemakkelijk genoeg! Hier voel ik sinds gisteren wat steekjes in mijn doos. Ook voelt het vaker ongemakkelijk als ik naar de wc ben geweest. Ik dacht misschien is ze wel aan het indalen. Dinsdag komt de vk hier dinsdag thuis, dus dan maar even vragen. Verder heb ik nog een gek kwaaltje. De knokkels van mijn vingers zijn erg stijf. Als ik ze buig dan voel ik dat. Waarschijnlijk vocht.