Mn kleine mannetje is op de basisschool*snif* zo klein issie dus niet meer... Vanmorgen om 9uur mocht ik hem brengen... Hij werd superlief door alle kindjes welkom geheten met een stevig: HOI TYGHO!!! Banjerde zo de klas door en ging aan de gang. Er kon nog amper een kusje af...Nouja een heeeeeele snelle Echt zo van: Mama, het is leuk hier, tot straks en nu wegwezen! *krijgt last van leeg nest syndroom* De woonkamer heb ik al helemaal aan kantgemaakt en aangezien ik nog 1,5 uur heb...pak ik de keuken er ook nog maar ff bij. Je moet wat he
Kwiebje: Idd, geen tempdaling, zelfs een stijging van o,2... Vorige ronde ook ongi geworden toen ik een temp van 36,80 had. Mss hoort het bij mij om pas een tempdaling te hebben als ik al ongi ben...? Mams: Komt goed meid! Over een tijdje heb je je handen weer vol aan een kleintje
Kwiebje: Hier morgen nog een half dagje werken. Heb vandaag alles zo goed als weggewerkt. Morgen mn kastje nog opruimen en nog wat dingetjes neerschrijven voor mn collega's. En dan....VERLOF *zucht* Hier is mn lijstje bijna afgewerkt. Moet nog een paar dingen regelen en halen. Steriele gaasjes, vitamine K en D, Kotex en ik wil nog zo een lodger draagdoek. Geboortekaartjes zijn we nu mee bezig. Daarna nog doopsuiker en een plek en dingetjes regelen voor de babyborrel. Oh en een een ooievaar! Ik wil zo eentje die door de ruit vliegt De bestelde knuffeltjes nog ophalen... en denk dat dat het een beetje is. Daarna kunnen we aan de was en de strijk beginnen Ow, onze box moet nog gezet worden en de aankleding moeten we nog ophalen bij mn ouders. Als ie af is zal ik een foto spammen. Ben ik zooooo trots op! Maar zal pas voor over 2 weken zijn. Mams: Aaaaah, een leeg-nest-syndroom! Knuffel voor jou! Ik kijk er een beetje naar uit om mn huis eindelijk eens helemaal aan kant te maken. Ga ik wel stapje voor stapje doen natuurlijk En dan gelijk een grote vuilniszak erbij. Alles wat niet mee verhuist wordt pleuren we weg! Heb ik gelijk al opgeruimd voor onze verhuis op het einde van het jaar Lekker fris opnieuw starten Oh gutjes...zie net aan mn banner dat ik morgen omspring naar 34 weken...Aaaaaaah! Vanaf dan wordt het echt spannend voor mij. Je hoort zo vaak dat kindjes 6 weken te vroeg geboren worden... als ons frummeltje maar 1 ding onthoud! Mama wil eerst nog een midweekje op vakantie Dus gedurende die tijd knijp ik voor de verandering de beentjes eens tegen elkaar
lekker al die dames die zo druk zijn in huis... hier tijd te kort.. wil eigenlijk ook nog in de tuin zitten, maar dat zal hem vandaag ook wel niet gaan worden... zo blijf ik een bleekscheet... maar mijn wasje draait, boven is alles gedweild, dus we zijn op weg... nu de rest nog.. pffff, waarom is huishouden zo ondankbaar werk... komt geen einde aan...
Mira, Idd...kan niet wachten tot het zover is. Maar eerst nog ff genieten van een mooie zomer en een vakantie. Nu ff rustig zitten en dan over een half uurtje weer naar school om de kleine boef op te halen. Ben zoooooo benieuwd hoe hij het heeft gehad!!!
@mams.. ahhhh je kleine jongen al zo groot!!! gelukkig komt er 1tje bij die nog lang thuis blijft met jou! fijn dat tygho het al zo naar ze zin heeft! vind het altijd zielig als ze gaan huilen en weer mee naar huis willen @kwiebje... nog steeds licht bruinverlies.. bleehhhhhhhh moet van de gyn terug komen als ik geen ongi krijg van de pil.. sprak haar vandaag... de uitslag van chromosoom onderzoek was binnen... het was 100% een meid! en ze hebben niks kunnen vinden! geen down syndroom of chr. afwijkingen.. gelukkig niks gevonden maar nou weet ik nog niet waar het aan lag.. dus beetje balen wel.. maar ja.. schijnbaar was het dikke pech hebben... hopelijk gaat het een volgende keer wel goed! jeejjj me hanger is binnen! en is supermooi! ik zal eerdaas een foto spammen hoor! ook van me dekenkistje.. door alle commotie met de hond is het er nog niet van gekomen..
Tina, steriele gaasjes? Heb je niet genoeg aan die uit het kraampakket? En hoe kom je aan zo een ooievaar? 34 weken al!!! Gaaat hardddd!!!!! En lekker verloffff, had je nog een soort afscheidje van je collega's? Kwiebje, klinkt idd als vocht in je knokkels! Is dat ineens gekomen nu? Ik heb NOG nergens last van...maar zie het nog wel gebeuren. Mams, aahhhhh had mams het nog moeilijker dan de kleine met naar school gaan!! Hoe heeft hij het gedaan? Blij dat hij weer lekker thuis is? En vanaf nu gelijk fulltime? Kirsten, oehhh klinkt lekker die Tajine! Ga m ook eens proberen. Mira, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Finally!! Me, heb je trg ge-pb-t hoor gaat helemaal goed komen! Misschien hou ik je wel van elke cm op de hoogte Mocht ik me vervelen tussedoor Jannie, huishouden wacht wel joh!! Ga lekker ff half uurtje voor jezelf pakken! Mooie weer is straks weer over! Vaddie, bikkel zeg! Ik zou zolang ik verlof heb lekker in bed blijven...de klap is toch wel hard genoeg als je ga werken weer dat opstaan dan kan er ook nog wel bij! Ongelofelijk hoe snel het gegaan is he!! Kylie, hoe voel je je nu? Let je op jezelf!! Gisteren weer op controle geweest bij de vk. Kleine ligt goed nu en is zelfs al een ietsiepietsie aan het indalen!! Hoop dat hij nu niet eer gaat draaien! Heb wel even mijn angst voor de bevalling uitgesproken, en gelukkig kan ze me goed zelfvertrouwen inpraten! Hartslag was trouwens zooo duidelijk...hard gewoon, zo mooi Kreeg ookal de spullen voor de hielprik mee!! Vind nu al zielig, arm kind zit nog in me buik en die 6 rondjes liggen nu al klaar voor hem!
Hij heeft het superleuk gehad op school. Ze hadden buiten gespeeld, gekleurd, liedjes gezongen, geluisterd naar een verhaal en hij was zelfs al eventjes op de computer geweest(serieus...computerles op je 4e....WTF) Toen ik hem ophaalde kwamen alle kleuters in de rij naar buiten, 2 aan 2. Mijn kleine boef voorop aan de hand van de juf. Zoooooo schattig *smelt* Vanmiddag even op pad geweest voor wat zomerbroeken en goed geslaagd bij de C&A. van die superstoere 3/4 broeken met ruitjes! Echt zoooo leuk! Paar mooie vesten er nog bij. Goed geslaagd. Manneke hoeft niet in de blote kont de zomer door
Me...vette pech dus Enerzijds een opluchting anderzijds een domper. hopelijk kunnen jullie je hierin berustten.
@mams.. ja het moet maar.. kan niet anders! fijn dat je kleintje het zo naar zijn zin had! en het is altijd zo leuk als je aan de hand van de juf mag lopen! @skaya.. ik moet echt whatsapp hebben want als je je verveelt kost het je ook nog eens veel geld voor smsen.. ik ga proberen zsm een foon met wifi te krijgen.. maar dan heb ik wel alleen internet thuis.. maar komt goed! anders chatten we wel via FB of msn of mail.. kijk maar wat handig is @kwiebje.. klinkt als vocht ja! bleehhh.. hopelijk is het snel voorbij! en die steekjes kan idd indalen zijn.. spannend hoor! gaat zo hard ineens he! nog even en jullie gaan ploppen!!! net me hanger met as gevuld.. gelijmd en hangt nu om mijn nek! ben er erg blij mee! zo dan nu klaar maken.. voor een uurtje skeeleren!
Mams: Wat goed dat hij het zo naar zijn zin heeft., dan laat je hem een stuk makkelijker gaan dan als dat niet zo is.,! Maar zal wel ff wennen zijn ja., stil in huis lijkt mij.., Tina: Ik heb het idee dat je dat midweekje nog wel gegund word hoor..,!! Komt vast goed., maar jeetje., laatste pufcursus, bijna verlof! Het gaat nu wel hard he? Leuk hoor! Me: Wat fijn dat de uitslagen goed zijn., Ik snap dat het lastig is te accepteren maar het is inderdaad niet anders en meid het heeft NIET aan jou gelegen! Wat fijn dat je bedeltje binnen is, aandenkens zijn zo belangrijk..., Whatsapp is zoooo handig en kost niks!! Ik zweer erbij! Hier: Gister in bed dacht ik ineens., wat krijgen we nou? Word ik ongi!?!? Maar nee vet veel slijm verloor ik gewoon., en wat denk je., vandaag bijna non-stop trek (bijna echte honger!) en mijn blaas is weer compleet van slag.,! Oooo ik ga bijna denken dat ik weer zwanger ben maar die symptomen komen toch niet vlak na je bevruchting? Das wel heel snel.,! Toch?? m'n collega die zwanger is (amper 5 weken!!) kan het NERGENS anders meer over hebben...,!! Zoooo vervelend.,! Het herinnerd mij continu aan mijn verlies.... en ze weet het nota bene!! Dus vandaag ff in mn eentje in het magazijn wat dingen uitgezocht en toen kwam een andere collega., (met wie het heeeel goed klikt) bij mij staan of het allemaal wel ging en wat er met me was.., dus het was duidelijk te merken wat niet de bedoeling was. Ik heb het haar verteld en ze schrok er heel erg van EN ze is ook gestopt met de pil!! Ook bij haar wil het nog niet vlotten dus ja we zijn allebei ons ei kwijt nu maar pff was ff lastig vanmiddag.,! Sorry voor mijn lange klaagzang, maar moest het ff kwijt en mannetje is WEEEER op storing., als het goed is komt ie er zo aan..., ik hoop het .., eindelijk eens samen naar bed vanavond? Zou lekker zijn!
@kirst..zo zie je maar dat anderen het ook niet altijd voor de wind gaat.. wel fijn dat je wat kan delen hierover met je collega.. je symptoompjes zien er wel goed uit hoor meid! kan best dat je al zo snel wat merkt omdat ze vorige zwangerschap nog niet zo lang geleden is en je lichaam het dus heel snel oppakt..kan ook een restantje zijn omdat je lichaam nu weer in normale banen gaat.. spannend hoor meid!! hopelijk kan jij ook snel lekker "'klagen'' over klachtjes
@Mira: yeah, eindelijk ongi. Moet over 4 weken al weer gaan werken. Ben dan een half jaar thuis geweest. (zat al enige tijd ziek thuis tijdens de zwangerschap) En heb helemaal geen zin om weer naar mijn werk te moeten. Is niet echt een goed teken dus ben op zoek naar iets anders. Werd getipt dat de gemeente waar ik woon diverse vacatures heeft dus heb daar op gereageerd. Als het maar dichterbij is, en net zo goed verdient.
Vaddie: Jij had toch redelijk wat reistijd met OV iedere dag? Lijkt me ook vervelend met de kleine, dat als er iets is, je nog zo lang moet reizen voor je thuis bij je meisie bent... Succes met solliciteren!!! Ik duim voor een leuke, goed betaalde baan dichtbij of zelfs in je woonplaats We gaan hier zo, hopelijk, slapen. Ben doodop! Morgen bellen voor afspraak FM om dag 10 en het huis opruimen en zorgen dat alles klaar ligt en staat voor de bruiloft van schoonzus en zwager aanstaande vrijdag. Slaap lekker!
Mira!!! Ik ben jou gewoon vergeten.., sorry!!! Toen ik t las was ik zooo blij voor je!! Top hoor meid.., echt heel gaaf., nu kunnen jullie ook verder.., tof zeg..,!! Ik ben mn bedje maar weer in. Ben kapot! En mn mannetje is gewoon een kwartiertje thuis geweest en nu weer naar rotterdam! 2u rijden en hij is gesloopt helemaal op ., hij heeft een collega opgetrommeld die rijdt en hem gaat helpen., daar ben ik wel gerust op.
@Zussie: Jeetje, weer storing? Het einde is in zicht.. Wat jammer van je collega, maar je weet al hoe ik erover denk @Vaddie: zie je er tegenop om weer te gaan werken? Tegen werk in het algemeen of het werk dat je hebt? @Mira: Fijn dat je ongi bent! Frisse start!! Op naar een superei Hier: Vanavond voor het eerst cursus gehad, was leuk, lekker klein cluppie
Hey meiden!! Sorry heb echt al heel lang niet gelezen.. Wil er iemand voor mij kort samenvatten wat er allemaal gebeurd is? Xx
@Mira: idd drie uur reistijd per dag. En voor ik thuis zat vond ik er al niet veel meer aan. @Kylie: vooral tegen mijn werk. Vind het wel fijn om zo weer iets anders te doen dan alleen thuis te zitten en met die kleine bezig te zijn. (hoe leuk ik dat ook vind) Maar vond me werk al niet zo leuk meer en zie er nu helemaal tegenop om weer te gaan werken. Omdat ik het niet meer zo leuk vind is ook de lange reistijd een steeds groter bezwaar.
@stamp... mira in ongi geworden!die mag morgen?? beginnen met clomid dacht ik. mams heeft haar kleintje gevoeld gehoort en gezien en alles is goed mijn hondje is ingeslapen ze was erg ziek.. ben weer aan de pil om een ongi op te wekken uitslagen binnen... niets gevonden maar wel 100% eeen meid. de rest weet ik niet meer hahahahah
Me en Stampertje: Klopt, morgen beginnen met de Clomid tot en met dinsdag Ongi zet goed door, dus ik ga straks de GYN/afdeling bellen voor een afspraak