Vaddie hopelijk wordt en van je sollicitaties wat. Met tegenzin naar je werk gaan, kan je echt opbreken! Mira wat of wie is FM? Ik snap het niet helemaal. Kirsten wat irritant dat je collega het over niks anders kan hebben! Gelukkig heb je iemand die je begrijpt op je werk. Hoeveel dagen moet je nog tot NOD? Me tijd om je mooie spulletjes te showen!! Jannie hoe is het met je nieuwe wasmachine? Bevalt hij nog goed? Mams wat goed dat T het zo leuk vindt op school! En idd jij hebt zo weer je handen vol aan de kleine in je buikje. Tina succes vandaag met je laatste werkdag. Ik besef het nog niet, jij? Stampertje Tina en ik hebben vandaag onze laatste werkdag voor ons verlof. Vaddie is aan het solliciteren. Kirsten heeft hoopvolle symptomen, maar moet nog even tot NOD. Kylie heeft dr eerste pufcursus gehad. Dan weet ik het niet meer. Oh ja even een vraagje aan jou. Wil je nog mijn buddy zijn? Het duurt nog wel, maar dan weet ik het maar alvast.
Whoop Whoop! Tina heeft er zin in! Nog 3.5u te gaan en dan heb ik V-E-R-L-O-F!!! Mijn wekkertje liep vandaag voor de laatste keer, en nu 4 maanden niet meer! (Hoewel we binnenkort een ander soort wekker gaan hebben ) Ooh, ik kijk er zo naar uit! Ik voel ook al de eerste 'spanningskriebels' voor de kleine. Binnenkort is het ledikantje in de babykamer gevuld! Wat ben ik benieuwd hoe de kleine eruit ziet en wat voor karakter hij/zij heeft Hihi, ik voel me net een klein kind dat zn kadootje onder de kerstboom ziet liggen, maar het nog niet mag opendoen Gisteren niet echt meer aan poetsen toe gekomen. De hond was ziek. Bleef maar spugen. Arm beestje... Heb wat lopen klagen in mezelf. Telkens spuugde ze op de kleden. En dus vrouwtje maar weer op de knieƫn om het op te ruimen...best zwaar in deze toestand. Ben van ellende maar buiten gaan zitten met haar. Kon ze lekker spugen op het terras. Hup de gieter eroverheen en klaar. Gisteravond ging het alweer wat beter. Maar ze krijgt op het moment alleen maar rijst te eten. Vanmiddag beetje combineren met een paar brokjes en dan zien we wel weer Nu snel verder met alles opruimen op mijn burootje Heerlijk gevoel!
Kwiebje: FM is een follikelmeting, een soort echo om te kijken hoe groot het eitje/follikel is zodat ze kunnen bekijken of de Clomid aanslaat en het eitje/follikel groeit Ik dacht dat rond de 20mm een follikel groot genoeg is om te kunnen springen
Tina en Kwiebje, kus je collega's maar gedag hahahah! Krijgen jullie nog een leuk afscheidje? Ben benieuwd!!! Tina, aaachhh beterschap voor je hondje en succes met cleanen! Me, geen whatsappp?!?! hahahaha gauwwww een andere telefoon halen haha nee hoor via Fb of sms lukt het ook wel! Lees nu je berichtje pas over de uitslag, denk dat het idd gewoon pech is geweest. Maar bekijk het maar positief meid, groooooote kans dat het volgende keer gewoon goed gaat als ze niks hebben kunne vinden. Ik duim iig voor je! Kirsten, snap dat het heel confronterend is die collega...pfff. Vaddie, succes met solliciteren, denk idd ook dat je er goed aan doet. Ook hoe je weg bent gegaan toen...snap dat je niet veel zin hebt om te beginnen. Mira, hoe gaat het daar? Mams, aahww zelfs al computerles!! Vond hij vast super! Wij hebben gisteren onze nieuwe 'gezinsauto' opgehaald. Is een renault scenic geworden voor een mooi prijsje. Kunnen we straks zonder veel gedoe gewoon kind en hond meenemen Heb lange dag vandaag..hebben vergadering vanavond tot 21u! En volgende week nog es ff een keertje! En in mn verlof ook nog een keertje en verwachten ze dat ik er ook bij ben omdat het nogal 'belangrijk' is. Dus als ik lichamelijk in staat ben word ik gewoon verwacht.
Had trouwens dinsdag een klein beetje wit-verlies niet van onderen, maar in mn bh!! Was wel heeeeel raar. Mn borsten doen ook ZEEEEER!
@Skaya: had je dat nog niet gehad dan? Raar hƩ.. Ik ben bang dat als ik een baby hoor huilen dat ik een toeschiet reflex krijg of zo..
Skaya: Gaat goed hier. Veel last van krampen, maar bloedverlies valt me mee. Wel genoeg om het echt een ongi te noemen hoor Net gebeld voor FM, hele hoop heisa over een poli die even dicht ging voor een dagje ofzoiets... Ze bellen me deze ochtend nog even terug voor een afspraak, want de vrouw die ik nu aan de lijn kreeg was anders bang dat ze nu een afspaak ging maken met me en daarna moest bellen om die afspraak alsnog te verzetten... Heb al wel kunnen vragen waar het is, en is gewoon op de afdeling waar ook mijn GYN zit, helemaal achterin dus Spannend!!!
Kylie, neeee hahaha. Jij al wel vaker dan? Khoef toch niet al met van die pads te gaan lopen? Zo hard zal toch niet gaan? Wel een keer onder de douche dat ik wat dacht te zien, maar niet zo in mn bh. En ook alleen links Mira, spannnendddd!!!
Whaaaaa! Net gebeld toen ik mail aan het checken was... 6 april om 13.15 uur mijn eerste FM Nu al zin in!!! Hahahahaha! Zal nog wel niks goeds op te zien zijn, maar vind het wel leuk eigenlijk Snel even in mijn handtekening zetten...
@Mira: Super!! @Skaya: gelukkig is het hier niet zo vaak gebeurd dat het er spontaan uit kwam, maar heb wel al pads liggen voor als het echt erg wordt. Maar jij loopt ook tegen het einde..Kan best dat je gaat lekken hoor
Hihihiih Dames...tieten lek ja???? Mira, yes!!! Eindelijk data om naar toe te leven he Hier weer helemaal APK. Hartje geluisterd van de kleine frummel. Lag nog wel heel diep, maar dat mocht met de termijn nog wel. Wel was mn baarmoeder goed gegroeid, 2 weken terug nog achter mn schaambot, nu al ruim erboven. Papieren meegkregen voor de 20 weken echo, die mag ik over 1,5 week gaan plannen. Kreeg de tip om het op vrijdag te plannen omdat mijn eigen (voorkeurs) VK dan daar werkt en dus de echo's doet. Ook aangegeven dat ik haar over ongeveer 2 weekjes ff bel voor een pretecho. Tygho wil heel graag een keer mee kijken en de afspraken bij de gyn lenen zich qua tijd er gewoon niet voor. Oh zegt ze, leuk! Dan kunnen we misschien ook wel zien wat het word
Mams, hahahah jaaaa de melkfabriek is geopend hahaha. Pfoe hoop dat het bij af en toe een druppeltje blijft voorlopig Heeeeeerlijk weer goedgekeurd!!! En over twee weken misschien al bevestiging van je fuchsia vermoedens Ben heeel benieuwd!!
Mams: Idd, nu leef je echt naar een datum toe Bij jou ook alles goed dus, geweldig!!! Op naar over een paar weken
Ik wacht nog wel ff hoor met wanneer ik die echo plan... Maandag weer naar de gyn en als we dan met 17 weken weer een afspraak hebben dan doen we de pretecho met 16 denk ik. Als die afspraak eerder of later is dan doen we pretecho met 17 weken.
Skaya drup drup!! Hihi ik heb dit nog niet gehad. Ik heb al wel van die pads liggen. Ze zijn heel charmant groot! Mira ohhh 6 april dat moeten we onthouden. Spannend hoor!!! Ik hoop dat je dan al een vergroot follikeltje hebt! Mams fijn dat alles weer goed is!! Dit zijn toch spannende weken voor jullie he? Hier kwamen net een heel stel collega's binnen om me uit te zwaaien!! Ik heb een leuke bloemetjes gehad voor buiten. Leuk wit met geel, dus ook voor het paasgevoel. Ik ga zo maar wat lekkers halen om uit te delen vanmiddag.
En daar zit je dan...op de bank...net 'afscheid' genomen van je collega's...met 4 maanden verlof in het vooruitzicht... HEEEEEEEEL RAAR GEVOEL! Ik liep ook haast jankend het kantoor uit Niet dat ik geen verlof wil, maar ik ga die drukte en gezelligheid wel missen. Kom je thuis in een stil huis. Laat die kleine maar komen, want mama vindt die stilte nu al niet meer leuk! Wat ga ik toch de hele dag doen? Deze week aan de poets en volgende week nog een midweekje weg. Maar daarna??? Heb trouwens een leuk boeketje bloemen gekregen van mn collega's. Dadelijk die maar eens in een mooi vaasje zetten. Nou, ik ga een boterham eten en dan kijken wat ik in huis kan verrichten. Wil tussendoor nog even liggen. *zucht* 4 maanden verlof ...
Tina MIJLPAAL!!!! Het scheelt als je je verveelt dan ben ik waarschijnlijk ook hier te vinden. Dan houden we elkaar bezig. Ik weet ook niet wat ik al die tijd moet doen. Maar bedenk maar dat we na de bevalling waarschijnlijk weer terug verlangen naar deze tijd!