dan nu me ashanger.. wel met foon gedaan want heb geen batterijen in huis ahahahha dus beetje wazig.. voor een pootafdruk... achterkant haar naam ... Llena..(is spaans.spreek jenna)
en me laatste spam van vandaag.. heb me hanger laten graveren.. een gouden breekhart.. staat de letter S in.. maar door me foon zie je het niet.. maar hebben jullie wel een idee wat ik bedoel.. de S staat dus voor Sayani*...en mijn vriend en ik dragen allebei een deel van het hart
Hallo hallo! Hier Tina de race-eend Skaya: Ja ik doe wel rustig aan hoor. Maar moet zeggen dat het best wel goed gaat als ik tussendoor even ga zitten. Oh, en ik beval in het Ikazia Ging jij nou thuis bevallen of ook in het ziekenhuis? Hier verder nog geen last van lekkende tieten. Er zit wel soms zo een 'korstje' van het vocht op. Maar heb toch ook al de zoogcompressen in huis gehaald. Heb ik die vast bij de hand als het "nat" word Ik heb trouwen katoenen dingetjes gehaald. Die werden in de cursus aangeraden. Zouden niet zo gaan 'plakken' en zouden ook zachter zijn als je bv gaat geven en last hebt van je tepels. Maar dat moeten we nog maar zien tegen die tijd Kwiebje: Beval jij thuis of in het ziekenhuis? Hoe was je laatste dagje trouwens? Nu ook eindelijk verlof Kirsten: Zow, jij maakt het spannend En die vent van jou gaat het nog zwaar krijgen als er een kleintje is... Gebroken nachten en onregelmatig werken... pfewww Mijn mannetje heeft het hier ook zwaar. Hij slaapt erg licht, en ik heb momenteel nogal de gewoonte om veel te praten in mn slaap. Ik droom nog steeds heftig, en dan kan ik echt liggen te trillen of te schokken in bed en hij me dan maar sussen en strelen Ik heb zo met hem te doen. Mn schoonmoeder zei het afgelopen week nog. Hij heeft nogal wallen onder zn ogen! Mja...sorry Heb het er gisteren nog met hem over gehad. Hij zei dat ie het zwaar had op slaapvlak, maar dat hij het verder wel fijn vond dat ik niet liep te klagen en te zeuren over hoe zwaar het was en waar ik overal last van had. *Zucht* het is toch een schat he. Ik hou superveel van 'em,maar ben de laatste tijd weer helemaal verliefd
Me: mooi hoor die dekenkist! En die hangertjes trouwens ook! Helemaal goed dat jullie het zo een plekje kunnen geven.
Mooi Me., voor alle foto's !! Dekenkistje ziet er heel mooi uit zeg., Hangertjes zijn mooie aandekens en zien er ook top uit! Is goed om te hebben meis., Jaaa ik ga het heeel spannend maken!! Te spannend.,! Soms als ik eraan denk dat het wel eens zover kan zijn slaat serieus mijn hart op hol!!! Pfff wachten en wachten., zit niks anders op. Morgen wel ff naar de HA om mijn urine te laten checken of het geen blaasontsteking is.,Wel zo verstandig aangezien ik steeds vaker moet plassen!!
@kirst.. idd.. kan je dat uitsluiten hahaah.. hopelijk geen blaasonsteking! spannend hoor meid.. ik zit met pasen op het puntje van me stoel hoor! en wil alleen maar roze zien hoor!!
Hahaha dankejwel.,!! Ja ik kan ook niet wachten tot het pasen is., en we zijn vet druk met pasen dus wie weet test ik wel eerder of is het juist een stimulance om mooi laat te testen., Ja kylie (voor als je dit leest) ik weet dat ik gezegd heb dat ik niet meer ga testen omdat het toch alleen maar valse hoop geeft en dat ik het pas wil zien als ik een dikke buik heb en 3 maand niet ongesteld ben geweest! hahahaha, maar ik kan niet wachten!!!! hahaha
Me, super mooi je kist en je hangertjes! Wees er maar zuinig op. Super hoe je het gedaan hebt! Tina, waarom Ikazia en niet Maasstad? Ik wilde in Zwijndrecht, maar daar hebben ze geen gyn savonds en int weekend. Dus toch Maasstad, omdat dat het dichtste bij is. Hoor ook veel goeie verhalen over Ikazia. Dat korstje waar jij het nu over hebt, had ik dus ter grote van een kwartje in mn bh hhahahah eetsmakelijk Kirsten, je maak het wel spannend!!
Ik zou ook Ikazia boven Maasstad kiezen Hier: ook wakker, moet om half 11 naar de gewone fysio. Had ook niet verder kunnen slapen, werd weer lekker wakker geschopt. Heb vannacht heel naar en levindig gedroomd. Had gedroomd dat hij geboren was en een maand of 3 was, heel benauwd. Hij bleek MRSA te hebben en ik mocht hem niet aanraken. Ook mijn opa was overleden, heel naar.. Toen ik half wakker was, stond ik op het punt om mijn moeder te bellen om te vertellen dat de kleine heel ziek was en in het ziekenhuis lag. Gelukkig werd de beeb ook wakker en realiseerde ik me dat ik had gedroomd..
Kylie, hoezo beter Ikazia? Het ziet er zo oud uit! Maasstad zal toch ook wel goed zijn? Nou ga ik twijfelen. Naar die dromen he! Herken ze wel, heb ook van die maffe gehad. Soms lijken ze levensecht!
goeiemorgen meiden!! Lekkere tietmelk en korsten praat hier Me, mooi meid!!! Kirsten, oh meid wat maak je het spannend!! Kylie, jeetje wat een droom! Hier de kleine man alweer op school. Vanmorgen werd hij wakker en vroeg naar welke school die mocht vandaag. Toen ik zei dattie naar de nieuwe mocht, wistie niet hoe vlot ie op moest staan. Weet niet wat ik meemaak. Hij eet ineens 2 boterhammer sochtends (normaal een halve cracker) Jammer van de regen he meiden Maar alhoewel, zie nu dat er ineens wat planten in bloei gaan. Eindelijk bloemen eraan!!
Ik heb over het algemeen gewoon betere ervaringen met Ikazia, heb er ook stage gelopen een paar jaar geleden.. En verder hoor je een hoop slechte verhalen over Maasstad.. Verder is het niet echt ergens op gebaseerd hoor
Kylie, jaaa ik heb ook niet zo een goed gevoel over Maasstad. Maar waar dat vandaan komt? Slaat in mijn geval eigenlijk nergens op. Kga woensdag met vriendin mee naar de kaakchirurg, zal dan wel even een rondje maken over de kraamafdeling Ikazia is net even 10 min verder weg. Mams, woww ineens 2 boterhammen!! Die kleine man van jou is ineens met sprongen gegroeid naar een echt naar school-gaand mannetje! Die boterhammen kan die goed gebruiken daar voor al zn indrukken
Hey meiden, Sow heb een drukke week achter de rug. Iedere dag gewerkt. Nu lekker weekend! Ben maandagavond nog naar de huisartsenpost gegaan. Kon pas woensdag terecht bij mn ha en ik kon haast niet meer plassen van de pijn. T was toch geen schimmelinfectie, maar spontane wondjes op mn muts Dat was maandag een beetje open en had een beetje bloed, dus schrok me helemaal rot. Ze weet niet precies wat t is, maar waarschijnlijk omdat je weerstand lager is tijdens de zwangerschap, kun je van die gekke kwaaltjes krijgen. Heb een verdovende zalf gekregen. Heb wel t idee dat t helpt en het minder word. Kwiebje en Tina: Jeeejjj verlof! Lekker genieten meiden! Mira: Jaaaa super! Volgende week vrijdag de 1e fm. Weer een stapje! vandaag beginnen met de clomid dan toch? Skaya: Prachtige buik. Echt mooi! Mams: Leuk dat ie zo enthousiast is over zn nieuwe school. En 2 boterhammen ineens! Word al een grote knul! Kylie: Getver wat een rotdroom. Eng he als het zo echt lijkt! Poehhh hier aftellen tot maandag! Dan de 1e echo! Vind het zooooo spannend! Heb er vannacht al slecht van kunnen slapen. Word nog wat!
Me wat een mooi kistje! Wil ik ook!!! ik vind het ook heel mooie hangertjes. Vooral het hartje in twee delen vind ik een heel mooi idee. Tina ik ga thuis bevallen. Ik heb wel in mijn geboorteplan staan dat als er ook maar de minste aanleiding is, dat ik naar het ziekenhuis wil. Ik ga niet onnodig risico lopen en op het pijnlijkste moment nog verkassen. Het ziekenhuis is hier nog geen tien minuten vandaan, dus dat scheelt. Waar wilde jij ook weer bevallen? Mijn laatste dagje was prima. Volgens mij heb ik alles gedaan wat ik moest doen. Ik was alleen bekaf aan het einde. Skaya het maasstad is toch dat ziekenhuis waar die bacterie heerste? Je hebt een mooi buikje zeg!! Heel netjes. Kirsten duim duim duim!! Pasen duurt nog een week. Oehhhhhh spannend!!!! Hier straks mijn paspoort en de enveloppen van de geboortekaartjes ophalen. Daarna misschien nog wat van mijn lijstje. Ik twijfel nog steeds of ik eerste voeding en de kleinste pampers moet halen. Ik ga wel bv geven, maar stel dat het niet lukt en het is zondag of nacht?
Nino wat een vervelende kwaal zeg!! Hopelijk is het snel weg. Maandag eindelijk jullie eerste echo!! Nog maar drie nachtjes slapen!! Spannend hoor. Mams de kleine jongen wordt echt groot!! Er is weer een nieuwe fase aangebroken.
Nino, wat raaaaar!!!! Heb wel een kennis die heeft niet een koortslip, maar dat virus eens in de zoveel tijd op/in dr muts waar ze dan wondjes/blaasjes krijgt. Ook als dr weerstand lager ligt. Hoop dat de zalf goed helpt, ga maar volop aan de vitamine C! Kwiebje, ja Maasstad is met die bacterie. Maar daar ben ik niet zo bang voor. Ik twijfel ook over die flesvoeding mocht bv niet lukken. Maar sowieso is de apotheek int ziekenhuis dag en nacht open en kan je altijd daar voeding halen mocht je omhoog zitten. Sowieso hebben ze voor de eerste 3 dagen reserves en moet je het wel ff volhouden om borstvoeding op gang te laten komen. Maar ik snap je dilemma, heb er zelf ookal over zitten nadenken. Doe ook wel een fles in mn vluchttas voor de zekerheid. Net de gratis producten van kruidvat opgehaald. Weer een pak gratis luiers, een fles en een tube zinkzalf.