WOW Wat een mooie buik!!! Kan je trots op zijn meid.,!! Ziet er fantastisch uit!! Kwiebje ook lekker verlof heerlijk zeg.., geniet ervan. Jeetje mams.,: Grote jongen!! En wat goed dat hij het zo naar zijn zin heeft op school.., fijn hoor. he nino, wat vervelend zeg.,! Hoop dat je er snel vanaf ben meid. Hier: Plasje naar de HA gebracht, ze gaan het ff nakijken en ALS ik een kuurtje moet houden ze rekening met een eventuele zwangerschap. Bij het kruidvat voorbij de zw-testen gelopen maar niks meegenomen! Knap van mezelf., kan er nu toch niks mee., haha Zo maar eens boodschappen doen maar krijg weer lekker onduidelijke instructies van meneer; Heb vanavond wedstrijd dus iets eten wat niet zwaar op de maag ligt., (ik wilde graag nasi eten maar das niet goedgekeurd dus) dus ik zeg., roept u maar.., krijg ik een heel onduidelijk niet leesbaar smsje terug en hoor niks meer., nou dan zoekt ie t maar uit en ga ik gewoon iets lekkers halen voor vanavond! hihi.,
@Zussie: Groot gelijk Hier net 2 boterhammen gegeten en 1 beker melk, en nu tot 14.00u niet eten of drinken, bah!
Hoezo niet eten of drinken? Whattup? Vanmiddag tussen 2 en 4 kan ik bellen met de HA-praktijk. Ben benieuwd., Als het wat is kan ik meteen een kuurtje ophalen dat gaat altijd wel lekker vlot hier.,
Kylie, hoezo dan? En dat is nog anderhalf uur...dat hou je wel vol toch? Kirsten, ben benieuwd!!! Bij mij moesten ze het toen alsnog op kweek zetten en duurde het weer een dag langer. Hoop dat ze bij jou gelijk uitsluitsel kunnen geven.
@Zussie: Bloedsuiker prikken in het ziekenhuis..Geen zin in, heb zo'n trek ik een kop koffie en een snickersijsje (ligt er nog 1 in de vriezer )
Kylie, ohhhhhh snickersijsjeee!!! Maar goed dat die hier niet in de vriezer ligt Ik ben heel de dag ook al koffie-loos!! Ga het eens een dag zonder proberen. Succes int ziekenhuis!
@Skaya: Dat verschilt per dag of ik dat red of niet.. Heb hier om 10 uur 2 broodjes gegeten en tegen 12en echt misselijk van een lege maag. Ik neem gewoon een broodje mee naar het ziekenhuis, komt goed!
Ah oke., ja das shit.,! Maar komop duurt nog ffies., Mijn enigste eten van vandaag was een halve snicker die ik nog vond ik mijn tas! hihihi., sorry!!! Maar moet maar eens ff gaan lunchen zo., wordt wel ff tijd, eerst maar boodschapjes doen dan heb ik ook iets om te eten., en bedenken wat we vanavond nou WEL gaan eten.., grrr
Gelukkig geen bo!! Heb je nog steeds dezelfde kwaaltjes of is er al iets veranderd? Skaya een goed idee om een flesje mee te nemen. Kan ik gelijk de sterilisator uitproberen. Ik kijk ook of ze kleine pakjes voeding hebben. Vanmorgen heb ik de enveloppen opgehaald, slingers en balonnen gekocht en een roze hoofdbandje!!! Oh ja en een pyama bij de Hema met knoopjes! Ook roze, hihi. Ik moet hem alleen nog passen. Het is een s dus ik hoop dat dat nog lukt na de bevalling. Mijn lijstje wordt alweer korter!
Goed bezig kwiebje! Nou kwaaltjes zijn er nog niet echt bijgekomen., alleen nu met het naar de wc gaan zag ik spierwit slijm in mijn ondergoed., volgens mij had ik dat in december ook.., pfff spannend!!! Grrr irritant.,
Kirsten, hoelang ga je je kunnen inhouden Zeker nu de blaasontsteking uitgesloten is Kwiebje, las dat je ook portieverpakkingen kan kopen van flesvoeding. Zitten er dan 5 in ofzo. Moet ik zelf ook nog ff onderzoeken Wat moeten we nou voor supplement voor onszelf en de baby hebben na de bevalling?! Voor ons ijzersupplement en voor de baby vitamine k en d?
Ik weet t niet., maar ik zal wel moeten te vroeg testen is sowieso negatief, daar heb ik helemaal niks aan.., maar het is heeeeel moeilijk!! Ik ben er bijna van overtuigd dat mijn vrouwelijke intuitie het goed MOET hebben, maarja straks is het niet zo en is het echt een domper, we zullen het zien., BLEGH WAT MOOOEEEHOOEEEIIIILLIIIJJJKKKK
Maasstad vind ikzelf absoluut geen optie... de ziekenhuisbacterie... in andere ziekenhuizen hangen ze niet voor niks papieren op dat je moet melden als je daar bent geweest... er stond ook nog een stukje van in een krantje. Heb het niet heel goed gelezen, maar ik geloof dat die bacterie daar nog steeds heerst. Plus het Ikazia is net ietsje korter voor ons. Vrienden van ons zijn 2jaar geleden ook in het Ikazia bevallen (kindje was prematuur en vrouw had zwangerschapsvergiftiging) en zij zijn er heel goed behandeld. Toen ik vorig jaar met mn BBZ liep, zeiden manlief en ik eigenlijk gelijk dat we naar het Ikazia wilden. Spijkenisse had ook gekund, maar daar hebben we in de familie heeeeeeeel slechte ervaringen mee. Dus ja, was voor ons toen vrij logisch om naar het Ikazia te gaan. En ik loop daar nu al sinds vorig jaar januari. Binnekort kom ik daar aanmerking voor een VIP-kaart En qua oudheid...Ikazia is druk bezig met verbouwingen en vernieuwingen hoor De inkomsthal is volledig vernieuwd. De verloskamers zijn ook net nieuw. Mooi buikje trouwens! Je bent aan een inhaalspurt begonnen geloof ik Vitamines: bij borstvoeding moet je vitamine K en D hebben voor de kleine. Vitamine K moet je gelijk bij de eerste voeding geven, en D is vanaf dag 3 geloof ik... Ik slik verder mijn 'puur mama' vitamines gewoon door. Was volgens de kraamzorg voldoende. Nino: Spannend hoor, die eerste echo! Kwiebje: Bij mij zei de kraamzorg dat er van die kleine pakje melk bestaan. Stel dat de borstvoeding niet zo goed lukt, dan kan je die gebruiken (eventueel om bij te voeden). Als je zo een grote bus poeder koopt, moet je die binnen een maand opmaken omdat dat spul niet goed blijft. Als je borstvoeding dan opeens wel goed aanslaat moet je misschien 3/4 van die bus weggooien... Ik haal voor de zekerheid die pakjes melk, dan heb ik altijd iets achter de hand. En dan zien we verder wel... Oh, mocht je het niet in huis willen halen...de apotheek van het ziekenhuis is normaal 24u per dag open en daar kan je het ook nog halen. Dat werd in ieder geval tegen mij gezegd. Hier 2 pakken luiers in het kleinste maatje (2-6kg) in huis. Allebei gekregen. Denk niet dat ons frummeltje meer dan 6 kilo weegt bij de geboorte. En anders heb ik een probleem...maar dan bedoel ik niet op luiervlak Mams: Wat een flinke jongen zeg! Wees blij dat hij er zo makkelijk in is Je zal maar zo een 'jankerd' hebben die je jas aan flarden scheurt bij de schoolpoort. Effe doorbijten met dat bloedend moederhart... Kirsten: Gelukkig geen bo! Wat het natuurlijk alleen maar spannender maakt. Ik hoop het zo voor je! Hier: Vandaag 2 keer suiker geprikt. Vanmorgen 6.4 en vanmiddag 5.8. Was volgens 'de prik-dames' ok. We zien wel. Heb over 2 weken een afspraak staan, dus dan horen we wel weer meer. Verder boodschapjes gedaan met manlief en ons geboortekaartje in orde gemaakt. Kunnen we die binnenkort ook gaan bestellen. Ik ga weer aan het werk. Moet huis nog stofzuigen en dweilen. Vanavond misschien even weg met mn vriendinnetje.
@Tina: fijn dat ze je suikers ok vonden.. Hier zit er 1 tegen mn broekrand aan te trappen, wat ik me nu al een tijdje afvraag, zou hij er last van hebben?
Hahaha kylie., nou dat redden wij nooit!!! IK MOET HET DAN OOK WETEN HOOR.,! hahaha., Ik wil testen met pasen, eerder heeft geen zin. Eerst maar eens kijken of ik ongi wordt., anders is het ook weer zonde van de testen toch.,? Laten we even realistisch blijven hoe moeilijk dat ook is! hahaha! Tina., ik hoop ook dat hij/zij onder de 6kg blijft!!! Hahaha Mooi tina, dat je suiker ok was. Kylie.., bij jou dan??