Kirsten, dat met je blaas voel je toch al even een paar dagen. Dan moet je toch al wel even geleden je eisprong gehad hebben, bevruchting en innesteling voor er invloed kan zijn op je blaas. Dan zou over enkele dagen je test moeten kleuren Maak ik het zo makkelijker of moeilijker voor je hahaha Kylie, die broekrand, ja dat vraag ik me ook welles af. Heb zw-broek aan en die rand zit heel laag, maar toch als ik zit lijkt tie best strak. Tina, hoe geef je die vitamines aan de baby dan eigenlijk? Smeer je die op je tepel ofzo Ik ga mijn vk eens vragen wat hun denken over Maasstad en Ikazia. Fijn dat je suikers goed waren!!! Hahaha 6kg, dan krijgen we een geheel nieuw niveau in bevallen denk ik.
Et Voila! De boven is helemaal spik en span! Nu onder nog. Moet wel rustig aan doen. Als ik er teveel vaart achter zet, krijg ik me toch gemene steken in mn onderbuik... Nu dus even fruitsap-pauze. Kunnen we dadelijk weer verder. Kirsten: Goed dat je er zo nuchter onder blijft. Is natuurlijk hartstikke moeilijk om zo lang te wachten met testen...zeker met al die kwaaltjes. Kylie: hebben ze bij jou dan niet gelijk de waarde gezegd? Bij mij hebben ze met zo een diabetes-machinetje gelijk gemeten. En ik zit daar dan ook gelijk met mn neus bovenop he
Skaya: Whaaahaaa! Mutsie! Vitamine K op mn tepels! Als ik me niets wijs heb laten maken, zijn dat van die druppeltjes die je in het mondje geeft. Met zo een pipet-dingetje En dat 6-kilo-niveau...dat noem ik toch geen bevalling meer hoor. Das eerder een marteling! Lijkt me dat je bekken dan ook uit elkaar gerukt word... Brrr...moet er niet aan denken. Laatst hadden mn mannelijk collega's het over de pijn die het doet als het hoofdje eruit komt. Dat ze zich niet konden voorstellen hoe dat zou voelen...waarop een andere vrouwelijke collega riep: 'probeer maar eens een sinaasappel in je neusgat te wringen!' Man wat heb ik gelachen! Mannelijke collega's hebben er daarna ook geen woord meer over gerept Stel je voor he...6kg bij de geboorte...kun je die kleine gelijk inschrijven op de peuterschool! Maar ik ga weer aan het werk. Nog even doorbijten!
Kom ik nuchter over?? Nou dat ben ik niet hoor!! Wordt gek!! En skaya., je maakt het er zeker NIET makkelijker op..., haha., ik ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoudt.
@Tina: Nee, ze hebben weer onnodig bloed genomen, vind ik.. Hb en suiker kan met een paar druppeltjes..slaat nergens op..
@kwiebje en tina... goed bezig meiden!!! @skaya... wooow je groeit hard nu! mooi hoor meid!! @kirst.. jeeejjjj geen blaasonsteking! ik word al helemaal nerveus als ik denk aan dat je moet testen en je kwaaltjes!!! volgens mij had je de eerste keer zwangerschap ook al best vroeg kwaaltjes als ik mij dat goed herrinner? ook veel slijm en plassen enzo... en nu kan je vergelijken met toen.. spannend hoor!!!! @nino.. zat me al af te vragen waar je was gebleven hahahahah... fijn dat het nog goed gaat behalve je muts dan.. komt goed! spannend hoor je eerste echo!!!! ik duim voor een mooi knipperlichtje!!!
Tina hahahahah ik verzin het niet zelf hoor. Heb t ergens gelezen dat je dingen op je tiet kan smeren zodat de baby het binnen krijgt. Maar ik had ongeveer dezelfde reactie als jij hahahah Maar als het dan vies smaakt dan trekt die kleine voortaan altijd zn neus op als er een tiet in de buurt komt En met 6kg word de sinaasappel door je neus ineens een galia-meloen
Hahahahaha een galia-meloen door je neus!! AUW! hihihi., t gaat weer lekker hier.., Ja me: Ik dacht ook dat ik toen dezelfde kwaaltjes had maar ben ook bang dat ik het mezelf aanpraat.., lastig lastig.,! Maar de tijd zal het leren., we moeten gewoon nog ff geduld hebben (en dat zeg ik makkelijker dan dat t is.,!!)
Skaya: Nja, we willen natuurlijk niet dat frummel de tiet niet lekker vind! Heb net nog eens gezocht op internet en ik zie overal staan dat het om vitamine K-druppels gaat. Oef! En ow jeej...een galiameloen...*denkt een na*...hmmmm...pijnlijk.... Kirsten: ja, je kan jezelf dan wel helemaal gek maken, maar vind dat je toch wel nuchter blijft. Je houdt er tenminste rekening mee dat je lichaam je ook volledig voor gek kan houden. Wat we niet hopen natuurlijk! Dames... ik ben ervandoor. Ga nog even mn woonkamer dweilen en dan wat eten. Daarna even opfrissen en omkleden en dan zal vriendinnetje wel voor de deur staan. Zie jullie morgen wel weer. Duimen jullie wel dat we kijkers hebben tijdens de open-huizendag? Is anders weer zonde van het geld... en mn poetsmoeite...
Ik duim voor je Tina!! Wachten op niks is niet wat., en er hoeft er maar 1 te komen he? Als dat de koper dan maar is!! Ja ik probeer er inderdaad wel rekening mee te houden, het vrouwelijk lichaam is iets aparts., maar ik moet wel zeggen dat als het negatief is dat ik wel ff in een put zal vallen denk ik.., Net heerlijke zelfgemaakte nasi gegeten!! Dat heb ik erg lekker gemaakt moet ik zeggen., zometeen mijn fiets weer ophalen, vanmiddag tikte ik tegen mijn spatbord en en hij sprong zo doormidden! Dus die is weer gemaakt.,
@Skaya: zou me niet druk maken om die vitaminen. Je kraamhulp die je na de bevalling komt helpen gaat je daar alles over vertellen. En zelf kan je idd je vitaminen blijven doorslikken die je nu slikt. Vanmiddag hier gewinkeld met mijn moeder en oma. Kira ook meegenomen. Ze is van vanmorgen half 10 tot half 6 wakker geweest. En maar kijken vanmiddag. Zo leuk. Nu hopelijk een betere nacht waarbij ze niet om de twee uur komt.....
@Vaddie: wat een gezellige dag! Je was ook flink verwent, las ik op FB. Succes vannacht (denk wel dat ze knock out blijft ) Hier, lekker naar bed..Kirsten staat morgen vroeg voor de deur..Haar kennende heeft ze dan het hele huis al gepoetst
Nou kirsten is vanavond blijven hangen bij een vriendin en moet morgenochtend de tickets enzo nog afdrukken en haar mannetje wil graag uitslapen dus geen gepoets voor mij, hihi. Lekker hoor Vaddie., Zulke dagen zijn om van te genieten!!
Wel de beneden verdieping nog ff opgeruimd. Op de 1 of andere manier zwerven er altijd overal schoenen en post. Maar nu ga ik echt slapen. Trusten meiden
eindelijk weer een zonnetje hier! heerlijk! @tina... veel succes vandaag! ik duim voor jullie! @kirst.. jaa dat krijg je ook weer.. dat als je niet zwanger bent je toch weer teleurgesteld bent.. hopelijk geen teleurstelling dit keer! @vaddie... ohhh lekker geshopt? fijn dat je kleine meid het heerlijk vond om indrukken op te doen! hopelijk heeft ze lekker door geslapen!
Me, weinig zon hier helaas. Vanavond heb ik mn babyshower bij mn vriendin thuis. Ze zijn er druk mee geweest dus ik ben onwijs nieuwsgierig
Oehhh wat leuk skaya!! Succes..,!! Vandaag met kylie naar bodyworld in Amsterdam geweest! Echt super gaaf.,!!! Daarna boodschappen gedaan en nu lekker thuis., Nu lekker samen genieten van het weekend. Fijn weekend dames!! Ondanks het rotweer:S ik vind het maar grauw en kil., bah!
Ze heeft redelijk goed geslapen vannacht. Twee blokken van 4 uur en daarna zat er 2 uur tussen (is altijd zo) Ze kan beter maar het is al een hele verbetering. Vanmorgen lekker gesport. En me voorgenomen vandaag zo min mogelijk te doen in huis. Zo even nieuwe muziek op me mp3 zetten
Kirsten, dat Bodyworld lijkt mij ook echt supergaaf! Wel beetje eng ook of is dat helemaal niet als je daar bent? Vaddie, dat klinkt al beter! Wat goed dat je al/nog puf hebt om te gaan sporten!!