Hier ook! Maar ook wel spannend! Toch eindelijk eens in mijn leven een blid date Fijn weekend allemaal!
Mira, hoe was twilight??? Beetje weinig actie deze film, maar verwacht dat dat helemaal goedkomt in de volgende! Wel lekker die bevalling he?! Kan die van ons alleen maar meevallen!! Tina, ohhhh balen dat er niemand is langsgeweest!!!! En van die droge plak-bek...je kan het weer heeeeerlijk poetisch omschrijven!! Tot volgende week he! MiniM, ohhhh jaaaaa jammer dat ik niet mee kan naar die blind-date!! Eventuele volgende keer dan, maar dan is tie een stuk minder blind voor jullie al! Alles goed daar? Gisteren mn babyshower gehad. Het was echt SUPER!!! Compleet met blauwe slingers, balonnen, blauwe drankjes/snoepjes/taartjes. Onwijs veel cadeautjes (ga er zo een foto van proberen te maken) en leuke spelletjes gedaan. Iedereen moest met een touwtje mn buikomvang schatten, allemaal te groot. Blind babyvoeding proeven, een woordenspel, oude babyfoto's raden en ik moest geblinddoekt een beer verschonen. Dat laatste ging trouwens perfect, vonden ze jammer joh
Hahaha wat super leuk meid! Klinkt echt tof., Hier geklust en ik kan er geen genoeg van krijgen hahaha, mijn blaas/heupstreek doet raar en ik word langzaam gek! Maarja, vandaag op visite en dan 3 dagen werken, daarna maar eens testen kopen., hihihi
Oh wat ben ik toch stom stom stom!!!! Ik kan dinsdag niet!!! Heb namelijk een afspraak met de vk. Ze komen tussen 1300 en 1500 thuis. Eerst moest ik 's avonds, maar dat is dus verandert. Ik kan alleen als er een bevalling is, want dan komen ze niet. Maar ja, dat weet ik ook pas op de dag zelf. Jammerrrr zeg. Ik had er zo'n zin in. Ik zal stamper maar eens berichten, zucht! Skaya wat een verwennerij zo'n babyshower. Leuk die spelletjes. Moet ik onthouden voor een vriendin van me. Die heeft in juni dr shower. Tina balen dat er niemand is geweest zeg!! Maar idd wel lekker alles spik en span, heerlijk! Kirsten heb je je plasje al naar Kylie gebracht Kylie jij gaat ook al hard hè? Serieuze buik ook al! Leuk leuk. Volgens mij is mijn dametje ingedaald. Mijn buik is platter aan de bovenkant en hij lijkt minder groot. Dat waren dan toch die steekjes. Eens kijken wat de vk zegt overmorgen. Oh ik had gisteren weer wat! Ik dacht dat ik een klein beetje bloedverlies had. Ik vertellen tegen manlief en hij bezorgd natuurlijk. We waren bij mijn schoonouders, dus wij gelijk naar huis. Wat bleek, ik had me verwond bij het trimmen, haha!!! Tja ik kan het allemaal niet zien wat ik daar doe. Het moet op gevoel.
Haha nou gelukkig maar Kwiebje!! Dat is dan weer een opluchting., maar bah wat zal dat schrikken zijn., maar t valt mee., Nee Kylie heeft mijn plasje nog niet., Donderdag of vrijdag kom ik bij t kruidvat en dan haal ik wel ff k2v5 en dan kan ik van t weekend testen met ochtendurine. Nu lekker Ik hou van holland terugkijken na een heerlijk ontbijtje met mijn vent.
Skaya: Oehh klinkt echt super leuk die babyshower. Ben benieuwd wat je allemaal hebt gekregen! Foto!!! Kwiebje: He wat jammer nou dat je niet kunt komen! Oehh auwww haha gelukkig was t dus van t trimmen. Hebben jullie toen wel hard om gelachen zeker... Kirsten: Goed zo. Nog ff gedult houden. Veel te vroeg testen heeft ook weinig zin. Dadelijk een teleurstelling voor niks. Gewoon een lekker druk weekje plannen, dan gaat de tijd harder. Je kunt het! Mams: Haha ja dacht ook al waar ben je nou... Tina: He shit zeg dat er niemand is komen kijken! Tuurlijk fijn dat t huisje weer spik en span is, maar wel een domper. Minim: Ja inderdaad een blind date! haha! Ben benieuwd ook naar je kleine man. Kylie: Prachtige buik hoor! Hier: Gaat alles goed. Gister een high tea gedaan met vriendinnen. Dinsdag weer! Mmm lekker eten! En nog een verjaardag gehad. Waren om 23.00 u thuis en ben meteen naar boven vertrokken. Heb het idee dat de vermoeidheid nu wat meer word. Oke herkenbaar dus dat dorstige. Afgelopen nacht 4 keer wakker geworden van de dorst. Gelukkig een hele kan water naast mn bed gezet. Had ik nooit kunnen bedenken, want ik ben normaal ook een hele slechte drinker. Ook max 3 a 4 glaasjes/kopjes per dag.
Willen jullie op mij stemmen? Zwangerschapspagina - Buik van de Maand @Nino: Kwaaltjes gaan goed hé! @babyshower: wat leuk!! Ben erg benieuwd naar de kado's!
Kylie: Mooie foto! Heb op je gestemd. Ja kwaaltjes vind ik nog meevallen. Ben nog steeds verbaasd dat ik niet hoef over te geven. Wel fijn natuurlijk.
Leuk Kwiebje!! Weer een volgende stap.., Kylie: Gedaan!! Nino: Ooo dat klinkt allemaal mooi., goedzo! En indd., te vroeg testen heeft geen zin maar ik wordt echt gek! Zelfs mn make-up wil niet meer pakken op mijn huid., dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt! Nouja misschien zie ik ook wel dingen die er niet zijn.., afwachten maar.,!
twilight was geweldig!!! maar zat er zo in dat ik verontwaardigd was toen ze net vampier werd de film was afgelopen... crapzooi! nou moet ik weer wachten het verhaal ging nu wat dieper in op de personages dus was wel fijn.. denk de volgende deel meer actie.. gezien het einde in het boek kan dat niet missen @kylie.. ik gaat voor je stemmen hoor! @tina... ohhh jammer zeg dat er niemand kwam! gelukkig geniet je zelf wel van je schone huisje @skaya.. fijn dat het leuk was!!! en dat het verschonen je al goed af ging... altijd handig met je ogen op half zeven midden in de nacht een luier goed aan doen.. zal je vast wel overkomen wel spammen hoor je kadootjes! @kweibje... dat was schrikken!! jullie hebben vast wel een lolletje gehad over het trimmen hihiihi
Dank jullie wel! @Kwiebje: wat een schrik! Ik heb dat ook wel eens gehad, elke keer plakte het wondje aan mn ondergoed vast, au! Ik mag trouwens een echopraktijk in Papendrecht testen, namens HappyKidzz! Krijg een echobon van 100,- die ik alleen daar kan besteden, staat gelijk aan een 3d echo van 40min. Ik neem schoonouders ook mee, hebben ze ook wat om naar uit te kijken!
Kylie ik heb op je gestemd. Wat leuk dat je nog een echo krijgt zo!! Nino hoe lang nog toch je echo?? Deze week toch? Fijn zeg dat je niet hoeft over te geven. Dat is toch zo naar! Tina straie! Jeetje, had je er al? Of zijn dit de eersten? Me mijn mannetje wilde het eerst niet geloven. Hij wilde de vk bellen. Niet gedaan hoor! Hoe gênant zou dat zijn!! Kirsten ik ben wel benieuwd naar hoe ver je bent met Pasen. Mocht het positief zijn. Je hebt al erg vroeg kwaaltjes. Hier net enveloppen geschreven. We moeten er nog maar zes en dan is het klaar. De box staat ook, maar ik moet hem nog schoonmaken en het kleed erin doen. Daarna maak ik pas een foto.
@Kwiebje: Haha, zie het al voor me,..lig je daar met je benen wijd M'n foto is verwijderd trouwens, het schijnt dat je geen stemmen mag werven?
Kylie, ik heb mn pretecho in papendrecht gedaan. Wen trouwens ook. Ben heeeeeel tevreden! Ben benieuwd wat jij ervan vind en superleuk dat je dat mag doen! Nino, beter hoor dat je niet hoeft over te geven. Ik ben ook zo blij dat dat me bespaard is gebleven. Me, jaaaa dat had ik ook bij de film!! Het is al bijna weer november *ahum* Tina, toch nog striae?!?! Ik dacht dat als ik het nu nog niet had het niet meer zou komen?! AAARRGGGHH!! Ga gelijk weer netjes elke avond smeren Ben laks geworden. Kwiebje, hahahaha dan had de vk ook weer een leuke grap om te vertellen bij het avondeten Ben benieuwd naar je box. Twijfel wanneer ik m uit de kelder zal takelen
Kylie: Ik las het net ook... Jammer meid! Ja, wisten wij veel... Er zijn zoveel meiden die dat doen (in handtekening, via PB, enz). Een andere keer gewoon weer meedoen zou ik zeggen
Kylie, dat meen je niet joh!! Ik stem elke maand volgens mij al op iemand die daar een verzoekje voor doet in een topic.
Ik las toevallig net dat die regels er al waren, maar dat ze nu gaan controleren..Gewoon pech.. Maar er zijn belangrijkere dingen