Dit zijn mn cadeautjes van de babyshower. Heb ze een beetje over en op elkaar moeten leggen, want het past gewoon niet op de foto! Groot deel hangt nu aan de waslijn, had ik maar meer knijpers
Die grote bedoel je? Das een ledikantdeken Wit/grijs geblokt met handjes en voetjes . Wel leuk want heb al 2 blauwe!
Skaya: Wat een leuke cadeautjes meid!!! Lekker alles wassen, dan kan de kleine er straks ook heerlijk van gaan genieten
@Skaya: lekker verwend. Hier een lekker dagje gehad. Bv loopt weer lekker. Zo opgelucht. Kijk het nog een paar dagen aan de dan gaat de laatste bv vervangen worden door de fles.
Kylie: shit joh! Jammer.., Skaya; waaauwww wat veeeel!!!! Echt super verwend jij. Leuk zeg.., Hier; heerlijk uit eten geweest in nieuwegein bij de nicht van mn vriend. Was super super gezellig en heerlijk onbeperkt spareribs gegeten en ze waren echt heeerlijk gemarinneerd. Lig nu met een volle pens in bed tv te kijken. Zo lekker slapen. Dat t maar gauw pasen mag zijn!!! Haha
kylie, balen meis... vaddie, fijn dat het weer loopt.. kirsten, aftellen!!! skaya, wow, wat ben jij verwent! hier helemaal blij... inbakeren werkt goed en er begint weer meer regelmaat in te komen en slapen gaat ook beter.. de laatste dagen waren het vooral hazeslaapjes en onregelmatig drinken. sinds vrijdagavond doen we inbakeren en ze lijkt er tevreden mee.. ipv eten-slapen-spelen is het nu slapen-eten-spelen. en das hoe het hoort te zijn.. komende week maar 2 daagjes fietsen naar school en voorbereidingen voor de verjaardag van de middelste..die word alweer 3.. vieren we zaterdagmiddag/avond. en de zaterdag erop voor mijn familie samen met mijn nichtje.. die word komende zaterdag 5, dus doen we altijd samen vieren.. dus veel gezelligheid komende weken nu al zin in! ga de kleine dame wakkermaken en eten geven.. kan ik ook plat.. morgen weer vroeg dag.. hopelijk is het droog rond 7.50-9.30 dan kom ik droog thuis
@skaya,,,woooow verwend!!! @jannie.. fijn dat het inbakeren goed helpt! @kylie.. ahhh jammer zeg dat het niet meer mag..
ff snel. Ga nu rijden naar de gyn. Mn hart gaat tekeer en ben misselijk van de zenuwen. Kom vanmiddag verslag doen. Moet eerst nog ff stukkie mee vergaderen.
Joh.stemmen werven doet iedereen wel! Wwt flauw. Skaya, wow! Wat verwend meid! Gaaf. Jannie ,fijn dat het bakeren werkt. Kirsten....waarom maak je het zo spannend!? Vaddie, fijn dat de bv goed loopt! Nino, succes meid! Ben benieuwd naar jullie boontje! Hier de kleine man weer op school, manlief ochtendje thuis want ook wij moeten straks naar de gyn. Ff nog beetje opruimen enzo om de tijd te doden. Zat me net te bedenken, zouden ze met 15 weken geslacht kunnen zien??? Vast niet he? Hahahaha dat zou toch wat zijn!
Nino: veel succes!! Zal aan je denken xx Kwiebje: aaah nee das balen dat je niet mee kunt morgen.. Echt heel erg jammer. Kon je er niks aan verplaatsen dan? Mams: ook heel veel plezier!!
Mams, succes!! En wie weet, als je het met 16 weken kan zien, is er misschien wel een twijfelgevalletje te zien. Nino, ook succes!! ben benieuwd naar je verslag! Jannie, waarmee ben je nu aan het inbakeren? Ik heb van die slaapzakjes van Puckababy.
@Mams: jij ook veel succes/plezier.. Wij hebben met 15 weken een pretecho gehad (geen 3d) en daarop was duidelijk te zien dat het een jongen was. De gyn wilde niet kijken, met 17 weken.. Misschien als je een hele lieve hebt, en je beeb er goed voor ligt.. Ik zeg ROZE!!
zo, kids op school, bedden afgehaald.. ff tijd voor mezelf en zo ff de keuken soppen.. ik baker in met officiele inbakerdoeken van flanel. maar die leen ik nju van het CB. ga straks gewoon met flanellen luiers doen. (en veiligheidsspelden met een dopje erop...) mams, met een beetje geluk kunnen ze wel wat zien. plezier! nino, s6 zo
Jannie: Wat fijn dat t goed gaat met het inbakeren., zo komen jullie ook aan je rust. lekker hoor.., Nino: Aaaaahhh WAT SPANNEND!!! Kan me voorstellen dat je dood zenuwachtig bent., Ga je wel samen?? Iig veel succes., Mams: Heel veel plezier., ik ben benieuwd of ze wat gaan zien. Hier: Voel me nog steeds raar, gister had ik ochtendmisselijkheid en nu niet, heb nu wat krampjes onderin, misschien toch ongi. Het kan alle kanten op. gewoon nog ff afwachten. Nu gauw een broodje smeren want eigenlijk moet ik met 10minuten op de fiets, heb echt getreuzeld vanmorgen en niks gedaan! Dus nu een beetje voort maken, hihi.