Mira meid daar moet je je helemaal niet schuldig om voelen. Wij zijn er hier in voor en tegenspoed! Ik heb gisteren ook mijn baaldag hier verteld. Moet kunnen hoor. Fijn dat je lief zo begripvol is. Dat scheelt weer een stuk. Dan blijven jullie samen sterk staan in deze moeilijke tijden. Maar weet na regen komt altijd weer zonneschijn. Wanneer die zon doorbreekt weet je alleen niet. Het komt ook met jullie goed. Is het niet vandaag, dan wel morgen! Dikke knuffel.
Minim: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ties. Geniet er lekker van. Gaat alles goed met de kleine en met jou? Me: Getver! Wat een k#t nieuws! Had gewoon kippenvel toen ik het las. Weet je al wanneer ze je in gaan leiden. Dikke knuffel voor je meis. Is niet niks wat jullie moeten doorstaan. Heel veel sterkte. Jannie en Juultje zet m op vandaag!!! Ben heel benieuwd hoe t gaat. Moet zo gaan werken, maar ga vanavond als alle kids op bed liggen op mn werk snel ff kijken op mn gsm. Verder drukke dagen gehad. Zondag heel de dag met ons neefje en vrienden met hun kleine naar de winterefteling geweest. Was echt heel erg leuk! Stoere mannekes hoor (3 en 2,5 jaar) gingen gewoon mee in de bobslee Ging toch harder als ik gedacht had... Maar ze hebben niet eens gehuild! Mira: Ja die dipjes heb ik ook regelmatig. Ook in onze omgeving is het een ontzettende babyboom. Je word er dus geregeld mee geconfronteerd en dan bedenk je je... Gaat dit ons ook ooit gebeuren? Mogen wij dit ook allemaal mee maken? Meis het is zwaar klote dat we er zo voor moeten knokken. Maar ooit lacht het geluk ons ook toe. Dikke knuffel! Kwiebje: Je had ff een dipje las ik. Hoe gaat het vandaag met je? Mams: Fijn dat je nu toch eerder een echo hebt. Leuk!
@nino.. ik moet me morgen melden om 10 uur int ziekenhuis.. hopelijk vlot het allemaal een beetje.. hou er niet van om in een ander bed te slapen ahahha. @jannie..succes meid!!! zet em op! @juul.. ohh hopelijk breekt het door vandaag! zou wel fijn zijn.. maar geloof wel dat roze verlies een goed teken is? er gebeurt iig iets daarbinnen! @mams.. ohh k*t is dat he die wekker! zag je mooie foto op fb ervan.. met punaises erop en al geweldig! mooie foto's! je gaat het al echt zien vind ik!
Hahahaha ja dat is nog eens een mooie wekker he Tis zoooo jammer dat meneer zn mobiel als wekker gebruikt hahaha. Ja echt he! Maar je moet et nog helemaal niet zien joh! Hoe moet ik het dan stil houden??? tenten als kleding aantrekken is ook niet mijn stijl, dus dat gaat ook opvallen...
jaa hoe meer kindjes je hebt gehad de eerder je het ziet denk ik.. doe je niks aan.. miss tuniekjes of bloesjes die wijd uitlopen onder met vestje erop en riem erover om je middel.. dan is het beetje wijder aan de onderkant..dan letten mensen er niet op.. ik droeg ook veel wijde dingetjes.. veel wat strak van boven zat en wijd uitliep.. en dan een lang vest open erover heen bijv.zeker als je broek wat strak gaat zitten ben je echt een beetje een rollade aant worden.. dan valt het nog meer op hahaha
Mooi buikje mams! Ik ben bijna klaar met iets waar ik 2,5 dag over had moeten doen..met een beetje mazzel die dagen vrij
Ik denk...ga effe spieken naar jannie Maar nog geen nieuws zie ik... Spannend! Dan ga ik maar weer aan het werk...
Ja dat doe ik ook wel Me, maar ik vrees...dat mensen die dichtbij staan het alsnog wel heel snel door gaan hebben.
Oh ja Mandjeee welkom trouwens. Gezellig dat je erbij komt! Juultje: He jammer! Ik blijf af en toe spieken hoor Wie spelen er wordfeud??? Ik speel het ook sinds kort. Mijn naam is Nachoxena... Wie durft?
@juul . ohh balen!dan maar lekker tutten met jezelf en extra slapie doen.. @mams.. jaa das waar,al zijn het dan wel mensen dicht om je heen.. das altijd moeilijk om iets verborgen te houden. dus miss ook wel een beetje de tijd om voorzichtig een paar goede vrienden in te lichten.(als ze gaan vragen ernaar) je bent toch zo blij.. maar blijft vast wel dubbel met je gevoel naar mylan*.. je vreest ook weer sneller als anders dat het miss mis kan gaan..
Bevalling wilde niet vlotten, uiteindelijk spoed keizeesnee. Maar om 13:50 is onze dochter femke geboren. Gewicht 4640 gram
jannie: Gefeliciteerd meid! Leuke naam voor jullie meisie Hopelijk is de keizersnee je meegevallen... Heel anders dan een gewone bevalling, maar vaak wel veel beter voor moeder of kind! Nu lekker genieten en rusten, een keizersnee schijnt nogal een aanslag op je lichaam te zijn!!!
Jannie: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Jammer van die spoedkeizersnee. Daar zit je helemaal niet op te wachten natuurlijk... Hoe voel je je? We horen het wel als je er aan toe bent Is in ieder geval weer een leuke aanvulling in je weblog...3 kids, 3 verschillende bevallingen Nu lekker genieten van je meisie! Wat zullen je kerels trots zijn!
Jannie van harte gefeliciteerd!!! Ik had het net al gelezen op de mobiel, maar kon niet inloggen om te reageren. Geniet er lekker van meid en neem je tijd om te herstellen.
@jannie.. gefeliciteerd met jullie dochter Femke!! geniet ervan meid!! en toch ook best snel nog? ondanks de keizersnede heb je een goede tijd neergezet hoor!! nu lekker rusten en genieten!