Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

eindelijk idd!! ben helemaal happy.. en geeneens buikpijn ofzo! was maar goed dat ik maandverband in had ivm bruinverlies.. dus geen lekkages ahahahh..

badkamer helemaal klaar.. ook gelijk achter het gasfornuis gesopt omdat k me zakje kruiden erachter liet vallen.. nja dan moet ie er toch uit.. kan ik net zo goed even soppen;) nu maar even naar de winkel want heb nog maar 2 maandverbandjes:$;)

2. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. ik hoop het ook.. maar denk wel dat het een ongi is ondanks dat ik geen buikpijn heb,. maar het was echt even een vloedgolfje.. en geen afveegsel na het plassen.. dus ga er wel vanuit dat het echt een ongi word.

morgen ga ik als ik nog steeds bloed een bannertje maken.. heb ik weer een beetje overzicht in mijn cyclus ...en hopelijk is ie dan niet heel onregelmatig..

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hoi meiden,

Ben zo intens verdrietig. De echo was niet goed. Het hartje is gestopt. Het was qua grootte wel op schema, dus het is pas mis gegaan. De vorm was ook iets afwijkend dacht ze te zien. Ik kon het niet geloven. Volgens de arts is het de natuur en overkomt dit 1 op de 9 vrouwen.
    Waarom hebben we dit weer terwijl we al zoveel ellende achter de rug hebben?
    Voel me zo radeloos en verloren. Dit had ik niet aan zien komen. De 4 weken blijdschap is helemaal in duigen gevallen.
    Morgen word ik al opgenomen. Hoefde geen afspraak meer bij de anesthesist, omdat die nog geldig is van de vorige operatie. Wel 'fijn' dat het zo snel kan.
    Ik ben er gewoon letterlijk ziek van. Ik wil het liefst 2 maanden onder narcose.
    Gaan misschien samen weg als ik me goed voel na morgen. Wil vluchten, er niet aan denken...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh nee lieve lieve Nino :(
    Waarom nou toch!!!
    Na al die narigheid waren jullie eindelijk zwanger! Eindelijk een lichtje aan het eind van de tunnel.
    Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...
    Waarom zou ik ook, jullie kleine moppie komt er niet mee terug.
    Wat zullen jullie intens verdrietig zijn.
    Heel veel sterkte, Vandaag, morgen...en de tijd die komen gaat.
    Een heeeeeeele dikke digiknuf meid!

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nino, wat verschrikkelijk meiddd!! Weet echt niet wat ik moet zeggen!! Had zooo gehoopt dat het goed zou gaan!! Heeeel veeel sterkte de komende tijd!!!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heel tegenstrijdig dit, maar ga toch ook nog even op de rest reageren.

Me, heb je de ha nog gebeld? Zou het wel ff doen, want zomaar weer stoppen met de pil maakt je lichaam weer van slag. Zou t tog ff overleggen.

Mams, wat een prachtige foto zag ik voorbij komen op fb!! Wel een klein slaapkoppie heh, betekend dat tie lekker aan het groeien en ontwikkelen is. Heeft tie straks veel energie om zn mams te pesten met zn voeten en ellebogen :p

Vaddie, is dat echt een must-have dat oei ik groei boek?!
    Die kleine van jou is dus lekker aan het binnenhalen, zal ze wel lekker gaan groeien ook!

Kwiebje, hoe was je eerste verlofdag?? Raar zeker?
    Ik moet nog 4 dagen vanaf nu. 2x de dinsdag en donderdag. Kan t me niet voorstellen dat volgende week mn laatste dag is. Het blijft gewoon onwerkelijk.

Kylie, zou bijna zeggen doe ze de groeten bij de echopraktijk, maar dat zal ze niet meer weten! Ik vond iig super daar!

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Nini: Nee!! Wat vreselijk! Weet niet goed wat ik moet zeggen, heel veel sterkte..En een dikke digi knuf

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Meid toch... Ik weet niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie er snel even tussenuit om weer tot jezelf te komen. Dikke knuffel!!!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nino!! Dat meen je niet!?!?! Ooo ik leef zoooo met je mee en voel alles weer opnieuw., gadver, ik weet precies hoe je je voelt!!
    Lieve meid dit is verschrikkelijk, probeer dit samen te verwerken en veel samen te praten, schrijf dingen van je af en stop het niet weg.
    Ik denk aan je meis.
    Dikke digi-knuf!

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Nino meis nee!! Dit hebben jullie niet verdiend! Kruip maar lekker bij je mannetje. Samen komen jullie er doorheen. Een hele dikke knuffel van mij!! Sterkte.

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    En me voor jou natuurlijk super fijn dt je ongi eindelijk doorbreekt!! Top zeg
    Was t helemaal vergetem, zo aangeslagen door t slechte nieuws van nino..,
    Nogmaals sterkte meis

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Nino: $%^&*(^%$ Begrijpelijk dat je wil vluchten. Helaas is dat nogal moeilijk. Hele dikke digiknuf!

@Skaya: ik vind het een heel informatief boek. En zeer herkenbaar. Is wel een flink dikke pil.

13. me83

me83 Niet meer actief

@nino....ohhh meid neee!!! heb er gewoon geen woorden voor! dikke knuffel meid!

over mijn ongi..vals alarm! was wat bloederig maar met veel bruinverlies.. en in de avond weer normale afscheiding.. heb dus wel me pil ingenomen... ga vanmiddag de ha ff bellen..

@skaya.. als ik bloed zou zien moest ik gelijk weer stoppen met de pil.. maar helaas nog niet dus.

14. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me wat irritant zo!! Ben benieuwd wat je ha zegt.

Skaya het was en is nog steeds heel raar. Ik hoef alleen nog dingen te doen voor de komst van de kleine, maar ja daar heb ik nu 7 dagen in een week voor. Als ik er maar niet lui van word. Dan slaap ik 's nachts zo slecht. Jij nog maar vier dagen werken! Das echt weinig! Begint het al door te dringen?

Hier al anderhalf uur wakker! Beetje vroeg op een vrije dag. Vandaag is de meeting meiden. Veel plezier!!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Veel plezier met de meeting meiden!

Hier de kleine man naar school gebracht. Eens bedenken wat ik nu ga doen...
    Vanmiddag nog een paar uurtjes werken.
    Normaal heb ik Tygho dus overdag gewoon bij me.... dan doe ik van alles met hem. Maar nu ben ik helemaal alleen *snif*
    Eerst maar eens een wasje in de machine doen.

16. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ nino, wat ongelofelijk k*t. Heel veel sterkte de komende tijd

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ vaddie, hopelijk duurt de sprong geen 2 weken. Zie je al verandering in haar ontwikkeling?

@ me, Ik zou ook even de huisarts bellen ja. Wel vreemd zo.

@ kwiebje, lekker van je verlof aan het genieten? Veel slapen nu. Dat kan straks niet meer.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, okeee dat is wel duidelijk advies dan van de ha al op voorhand. Dan hoef je niet eerst te bellen wat te doen als het ECHT doorbreekt.

Kwiebje, neee het dringt nog niet helemaal door. Kan aan de andere kant niet wachten om de kleine eindelijk te zien over een paar weekjes, aan de andere kant is het zooo raaaaarrrr!!
    Naast de ongemakjes die steeds meer komen kijken, heb ik ook nog momenten dat ik me gewoon 'gewoon' voel en even vergeet dat ik zwanger ben. Het blijft zo onwerkelijk, kan er niet over uit :p

Mams, je ben niet alleen! Niet helemaal tenminste :p

Meeting meiden, have fun! Ben benieuwd hoe het is!

Hier zo werken tot 21uur ofzo. Hebben een bijeenkomst met het hele bedrijf vanavond over de komende bezuinigingen. Gaat niet helemaal lekker met de kinderopvang.
    Ben zo blij dat ik een vast contract heb, maar voor alle anderen is het best een rotperiode.

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Nino: heel veel sterkte vandaag.
    @Kwiebje: Erg hé.. Hier nog één en dan zit ik al eventjes thuis.. Maar het went wel hoor.
    @Me: wat raar, ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt.

Rest van de dames: veel plezier op de meeting vandaag! Wie gaan er eigenlijk?

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, wat vreemd meid.... Ben benieuwd wat de HA zegt.

Deel Deze Pagina