Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

als jij k vd w bent dan ben ik m vd b.. hahahaha ik denk dat ik het ben;):D

2. me83

me83 Niet meer actief

fijn dat de meeting geslaagd is:D

heb de huisarts gebeld.. moet gewoon door blijven slikken.. dat bruinverlies hoort erbij en mijn lichaam moet aan de hormonen wennen dus vandaar..

3. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    oehhh leuk leuk!! Heb ik ook een gezicht bij jou!!
    Heb je toegevoegd.., :D

Vandaag een heel fijn gesprek gehad met 1 van mijn leidinggevenden over die collega die het continue over haar zwangerschap van wel geteld 5 weken heeft! Hij snapt het ook niet, en hij heeft samen met zijn vriendin (beiden 34) besloten nooit kinderen te willen omdat dat voor haar grote risico's meebrengt, en zelfs hem loopt ze te pushen en te stangen!!
    Ik heb te horen gekregen dat de leiding t helemaal zat is en binnenkort met haar een functioneringsgesprek hebben en het dan gaan aankaarten maar ze maakt hier geen goede beurt mee.,

Ook heb ik te horen gekregen dat hij meteen wilt weten als mij iets dwars zit of als dit niet ophoudt want ze willen absoluut niet dat ik ervandoor zou gaan omdat ze super blij met mij zijn., dit gesprek heeft me zoooo opgelucht en weer een veertje in mijn kont gekregen dat ik me de hele middag weer top gevoeld heb!! En het fijne is ook nog dat hij er zelf over begon..,

Tot zo ver mijn ego bericht.,

Ik lees dat de meeting super leuk was.., oooo ik wil de volgende keer ook hoor dames!! Ben zo benieuwd.,!! We moeten maar een keer een dag plannen dat er meer mensen kunnen., lijkt me leuk.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, altijd fijn zo'n pluim in je reet!! :D
    En fijn dat je collega op gesprek moet komen.

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja heerlijk!
    En inderdaad fijn dat ze op gesprek moet komen., ze heeft nog geen eens een echo gehad, zelfs klanten weten al hoe en wat., mijn leiding en ik denken toevallig allebei hetzelfde, dat t misschien wel een schreeuw om aandacht is, schijnt ze wel meer te hebben gedaan. beetje jammer dat soort dingen. Ach het zal wel loslopen..,

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo iemand gaat vanzelf op dr bek.

Hier net geplop in mn buik!!! Voelde al wel beweging maar echte plopjes nog niet :D
    Jeeeeeej!

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Oeeehhh wat leuk!! Ik kan echt NIET WACHTEN om DAT te voelen.., wat lijkt me dat speciaaal..., wordt er helemaal enthousiast van! :D hihihi

8. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. geniet van het geplop!:D

@kirst.. ohh veren in je reet zijn altijd goed:D fijn dat jij niet de enige bent die last van haar heeft! zulke gesprekken met wederzijds begrip zijn altijd erg fijn!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kirsten: altijd lekker zo'n veer in je reet. :)

Meeting: een volgende meeting moeten we dan in het weekend organiseren, dan zullen er meer mensen kunnen.

Hier een dochter die 7,5 uur heeft geslapen. Helemaal blij. (wel jammer dat ik zelf rond drie uur wakker werd en het weer even duurde voor ik sliep)

10. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie ohh watheerlijk zeg! hopelijk is het vaste prik! nou jij nog wennen aan een volle nacht;)

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Vaddieee, sowwww das een mooie verandering!! Daar moet je zelf ook gewoon aan wennen :p

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Vaddie dat is lekker!! Hopelijk houdt ze dit voortaan altijd aan. Dan kom jij ook beter aan je rust toe.

Kirsten je hebt het echt getroffen met je nieuwe baan zeg! Wel vreemd van die collega die iedereen het nieuws verteld. Of ze het nu horen willen of niet. Lijkt idd een gevalletje aandacht.

Mams wat fijn dat je al duidelijkere plopjes voelt! Genieten geblazen!!!

Me het blijft dus voorlopig de pil slikken.

Hier in afwachting van de vk. Ik weet niet hoe laat ze komt, dus ik was al vroeg uit de veren. Gaaaaap. Misschien dat ik alvast op de bank een tukje kan doen.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Dat is fijn meis! Mss van de drukke dag van gisteren ;) Maar ik hoop gewoon dat het blijvend is!!!

Hier vanmorgen weer een hoge temp... Begreep het niet natuurlijk, zo'n temp heb ik pas na mijn ei, niet ervoor!!! Net opgezocht en van de Clomid kan je opvliegers krijgen, niet dat ik ze voel of er iets van merk, maar temp kan dus hoger worden. Weer iets geleerd!!!

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kirsten, fijn dat je iig niet alleen staat in het gevoel van de collega en er ook vanuit de leiding begrip is!

vaddie, heerlijk meis... hier een dipje met de nachten...helaas...

mams, lekker genieten meis..

meeting, hier het probleem van 3 kids en alleen in het weekend een auto, dus weekend zou voor mij het beste uitkomen. of meer richting midden van het land bvb. dat is met de trein nog wel te doen...

gister maar vroeg mijn bed in gegaan. heb het idee dat 1x in de 2 weken spuiten toch te weinig is.. ben weer erg moe en heb een kort lontje en begin weer lusteloos te worden.. morgen de HA maar ff bellen.. die is vandaag vrij...
    gelukkig hoef ik er dinsdag pas weer vroeg uit.. morgen hoeft alleen jelle maar naar de psz, dus hoeven we pas om 9.05 weg ipv 7.45 hopelijk werkt femke de komende dagen een beetje mee dat ik weer kan opladen..(al weet ik niet of het ook echt werkt met meer slaap, maar goed.. alleen het idee al...)

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    kwiebje, vervelend dat je geen indicatietijd hebt en er daarom zo vroeg uit moet...

mira, heeft tempen dan wel zin? als de clomid zoveel invloed erop heeft?
    blijf voor je duimen meis!!!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, kzou lekker stoppen met tempen en gewoon wachten op je FM.

Kwiebje, lekker handig, je zit dus aan huis gekluisterd?!

Jannie, hoelang moet je die spuiten nog blijven krijgen?

Hier gisteravond na eten niet lekker. Had een knalrood-hoofd, hoofdpijn en harde buiken. Kleine was ook heeel druk. Gelukkig goed geslapen, maar nog steeds hoofdpijn en zware ogen. Blegh!

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Hopelijk kun je snel weer wat bijslapen... Lijkt me vreselijk als je jezelf zo voelt. Snel de HA bellen ;)

Skaya: Ik vroeg het me eigenlijk gewoon af of het te maken kon hebben daarmee ;)

Normaal schiet mijn temp ook alle kanten uit, dus is het niet gek, maar nu is het wel 0,2 hoger dan het normaal voor ei maximaal is. Vandaar de vraag ;) Het is sowieso wachten op de FM!!! Nog 2 nachtjes slapen :p

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Skaya, mijn hele leven.

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, johhh! Ik dacht dat het een tijdelijk iets was door de zwangerschap!

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira ik ben benieuwd of je temp wat over de ontwikkeling van een eitje zegt. Ik hoop het voor je. Nog eventjes en je weet meer!

Skaya wat raar dat je gisteravond niet lekker was. Lijkt wel griep of migraine.

Jannie ik dacht ook dat die spuiten alleen voor tijdens de zwangerschap waren. Voor de rest van je leven die spuiten moeten krijgen lijkt me geen pretje.

De vk was er uiteindelijk rond kwart over tien. Viel nog mee. Alles was weer goed. Ze ligt nu een beetje lager dan voorheen, maar ze is niet helemaal ingedaald of zo. Verder weinig nieuws.

Deel Deze Pagina