Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Fijn dat alles goed is met de kleine... Voor jou nog een paar weken meis! Spannend :D
    Ja, ik hoop vrijdag ook wat te mogen zien van ontwikkelende eitjes, want dat zou betekenen dat Clomid 50 bij mij al aan slaat :D Ik verwacht niks van de eerste echo en denk zelf nog minimaal 2 of 3 keer extra terug te moeten. We zullen zien ;)

Jannie: Ik dacht ook dat je er na de zwangerschap steeds minder last van had en het kon gaan afbouwen... Jeetje, heel je leven!!! Dat is nog lang meis! En dan iedere week/iedere 2 weken een spuit? Pfoe!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    skaya, dat is er door mijn zwangerschap sneller uitgekomen.. had voor die tijd al klachten, maar die werden door de zwangerschap heftiger.. ook mijn miskramen zijn wssl daardoor veroorzaakt.

je lichaam maakt zelf geen b12 aan, maar neemt dat op uit oa vlees, melk en ei. mijn lichaam neemt dat dus onvoldoende op, waardoor ik heel veel klachten kreeg. na 8 weken lang 2x in de week spuiten, ben ik overgegaan naar elke week en sinds eind feb. spuit ik nog maar 1x in de 2 weken. dat wil ik laten terugdraaien en zolang ik borstvoeding geef wil ik weer elke week spuiten.
    in mijn bv zit nl ook b12 en daar komt in wat nodig is.. wat overblijf is dan voor mij.

je (ik dacht lever) heeft een voorraad b12 van ong. 2a3 jaar. dus als je klachten krijgt is het probleem al even aanwezig.

b12 tekort is vrij onbekent, maar een groot probleem.. google maar een op b12 tekort en kijk dan maar eens op de sie van h de jong. hij heeft mij geholpen om uiteindelijk de juiste behandeling te krijgen.

@hier, bezig de middelste zindelijk te krijgen.. is een lui mannetje en vind het allemaal wel prima... nou, mama was er klaar mee.. dus hij kreeg vanochtend gewoon geen luier om... inmiddels 1 ongelukje, maar wel 3 plasjes op het potje!

3. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hoi meiden,

Gister de curretage gehad. Moest lang wachten, want mijn gyn liep erg uit. Er was een vijfling geboren. Wat een contrast he... Was pas om 17.00 uur aan de beurt.
    Ze waren allemaal super lief op de dagverpleging en de OK. De tranen bleven maar komen op de OK. Bleven de hele tijd bij me.
    Mn gyn was ook super. Kwam nog even kijken en gelijk ook even checken met een echo of het goed schoon was.
    Verder weer haast geen last van de narcose, was ook heel snel weer wakker. Werd wakker met het uithalen van de zuurstofbuis uit mn keel. Niet zo lekker.
    Was om 20.15 uur weer thuis. Heb wat kunnen slapen. Wel veel wakker geworden.
    Voel me nu zo gebroken en leeg. Hopelijk word dat intense gevoel van verdriet snel wat minder. Weer slaat de angst toe dat het nooit meer gaat lukken of goed mag blijven gaan.
    Mn hart voelt letterlijk gebroken. Ga zo de truitjes die ik had gekregen die van mezelf waren vroeger en alle testen in een doosje stoppen. Heb ook een gedichtje geschreven net die ik erbij doe.
    Sorry voor heel mn egoverhaal. Wist niet dat dit zo heftig zou voelen.

Las wel dat de meeting leuk was geweest, mooi zo.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kwiebje, dat valt idd nog mee gelukkig!! Fijn dat alles goed was!! Ze heeft nog wel ffies om in te dalen!

Hier net even langs huisarts geweest. Assistente even mn bloeddruk op laten meten. Maar die was gelukkig prima. Kga even goed op mn eten en drinken letten en vroeg naar bed. Misschien ben ik gewoon toe aan mn verlof :p

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    het minimale is 1x in de 2 maanden, maar dat ligt per persoon verschillend.. sommige mensen moeten idd elke week blijven spuiten.
    hier ging het goed, maar na het afbouwen na 1x inde2 weken gaat het steeds iets minder.. dus ff telefonisch overleggen met de HA

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn dat je bloeddruk iig goed was... wanneer heb je verlof? werk je tot 4 weken vooraf door??

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn dat je weer thuis bent meis.. hele dikke knuf en heeeeel veel sterkte komende tijd om dit een plekje te geven!
    denk ff alleen aan jezelf.. de rest komt vanzelf wel weer... is niet niks wat er allemaal gebeurt is.. ook voor je lijf... geef het tijd!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn dat alles weer geod was meis... en wat lekker dat ze thuis komen! op naar de laatste loodjes!

liever die spuiten dan alle klachten hoor.. en is niet (net als diabetus) elke dag...

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, loop lekker te spammen zie ik nu...
    dat krijg je als de jongens aan het knutselen zijn en je erbij moet blijven en de kleine meid lief in de box speelt..

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, mn laatste dag is volgende week donderdag...met 35wk2d...officieel in de papieren is het 4 weken vooraf ja. Maar met pasen en goede vrijdag enz is het volgende week maar 2 dagen erken nog. Eitje! Morgen al eindgesprek met loc.manager.

Nino, jeeetje meid wat heftig allemaal!! Gelukkig zijn ze wel lief voor je geweest in het ziekenhuis! Sterkte de komende tijd meid en denk aan jezelf!! Alleen jij bent belangrijk en luister naar je lichaam! Het komt goed!
    Die 5-ling is idd wel een contrast zeg..pff jeetje!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Wat erg dat er juist die dag zo'n contrast aanwezig was... Hopelijk knap je lichamelijk snel op. Geestelijk zal het nog wel een tijd aan je blijven knagen, maar dat is helemaal niet gek! Denk goed aan jezelf, trek aan de handrem als het niet gaat en neem de tijd om alles weer langzaamaan aan de gang te krijgen. Als je van je af wil 'praten' zijn we altijd hier te vinden! Een hele dikke knuffel meis!!!

12. me83

me83 Niet meer actief

@nino.. heftig allemaal he meid! fijn dat ze wel lief waren voor je..
    het verwerken kan kort of lang duren... maar geef jezelf wel de tijd daarvoor! mooi dat je al een gedichtje hebt gemaakt en een doosje.. is goed voor de verwerking.. het is nu echt wennen en ontzwangeren..
    maar meis.. denk maar zo.. je was nu wel zwanger.. dus het is echt mogelijk dat je hierna weer zwanger kan worden.en je zit al in de mmm.. dus genoeg begeleiding en dat is ook fijn!

dikke knuffel meid!en veel sterkte!

13. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Dankjewel meiden. Jullie zijn lief!

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nino: Wat super heftig! Bah.., bij mij liep het toen ook zo uit., super vervelend is dat.., Ik hoop dat je nu kan beginnen met verwerken en dat je het allemaal een plekje kan geven meid.,

B12: Mijn moeder heeft t ook, moet ook leven lang spuiten blijven halen en mijn opa (haar vader) heeft t ook., voor mijn moeder heeft het een hele hoop opgelost! Doet echt wonderen bij mensen die t tekort komen.

Verder niet echt wat bijgelezen., vandaag trouwdag van mijn opa en oma (opa is er al een paar jaar niet meer) en ga dan altijd bij mijn oma langs., was wel weer ff heel leuk, mijn oom en tante en (harts)nicht was er ook! Ff gezellig.
    Morgen make-up party hier., wat een gezelligheid allemaal!!!
    Ga misschien morgen testen..,!!!! Moet alleen eerst testen halen..,

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Spannend meid, morgen testen! Ik hoop op goed nieuws voor jullie :D

16. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    NinO: sterkte!!

Kirsten: hartsnicht?

17. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Haha ja mijn nicht en ik waren vroeger altijd samen te vinden! Wanneer t maar kon!! Dus toen is harts-nichtjes ontstaan., haha Gewoon een soort geintje tussen ons., :D

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Nino: Blijft heftig hé.. Ik hoop dat jullie het op jullie manier een plekje kunnen gaan geven..Voel je niet bezwaard om hier even te 'klagen'! Als er iemand nu recht heeft, ben jij het wel..

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Volledig met kylie eens!!!
    En er zijn hier ook zat meiden die je als geen ander begrijpen!! Ook willen we wel een luisterend oor zijn als je dat nodig hebt. Schroom niet te zeggen wat je zeggen wil.

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Nino meis een hele dikke knuffel. Je weet ons te vinden.

Kirsten ik duim keihard voor jou!!!

Deel Deze Pagina