Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Tegenstrijdig weer he.., de 1 staat op knappen van de zenuwen en wil graag een test doen en de ander zoveel verdriet.., Sorry Nino!!

Ik ga zo na de fysio testen kopen. Ben doodzenuwachtig en vannacht over een posi-test gedroomd en dat leek zo echt, beetje lullig want het was dus niet echt :(., nou ik ga naar fysio., Ik hou jullie op de hoogte.

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dames hij was negatief., heb 2 testen gedaan., haha zekere voor het onzekere he., maar helaas!
    Ga ff zorgen dat ik vandaag of morgen nog testen in huis haal zodat ik maandag ofzo nog kan testen als ik niet ongi ben geweest. Ik heb opzich nog goede hoop aangezien ik ook van alles weer beter begin te ruiken enzo maarja we zullen zien., Als het niet zo is ga ik weer drastisch afvallen, voel me echt dik en zitten de kwaaltjes dus blijkbaar tussen mijn oren.., we zullen zien

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Jammer meid! We houden de moed erin hoor, zeker met de klachten die je zo aangeeft. Ik blijf voor je duimen!!!

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen kirsten.. hopelijk test je na het weekend gewoon positief!

hier de middelste op school.. de oudste zit lekker spelletje te doen, dus ff met een bakkie achter de pc.. straks eerst maar weer wat in huis doen.
    manlief komt pas heel laat thuis van een uitje van zijn werk, dus straks maar ff kijken of mijn schoonmoeder thuis is en daar vanmiddag lekker heen.. ff eruit...

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Zoooo cupcakes in de oven :D Voorbereidingen voor de make-up party van vanavond., moet wel wat lekkers bij natuurlijk!! Jummmm hihi
    Nu ff het huis door met schoonmaken en vanmiddag nog boodschapjes doen natuurlijk want ik denk dat de mensen ook wel een sapje ofzo lusten:D hihi.,

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Kirsten wat jammer meis!! Hopelijk na het weekend nog. Ga eerst maar genieten van je make up party! Goede afleiding.

Jannie ff lekker eruit is goed voor lichaam en geest!!

Vanmiddag heb ik een afspraak bij de kapper voor knippen en kleuren. Dan kan ik er voorlopig weer mee vooruit en zie je mijn grijze streepjes niet op de foto's;)

7. me83

me83 Niet meer actief

@kirst..jammer meid.. maar je bent er aan de vroege kant.. zeker als je uitgaat van een kort cyclus.. dus nog effies wachten.. het blijft spannend!!!;) veel plezier vanavond!

@kwiebje.. lekker laten verwennen door de kapper! lig je er ook weer mooi bij met de bevalling:p

@mira.. hoe is het met jou meid? merk je al iets of benje nog ongi.. hoe gaat het nu verder? ben alles weer vergeten hoor ahahahah

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Zussie: lekker cupcakes!! En doe mij maar een biertje :D Heb er zin in :)

Hier zo even naar mn werk, gesprek met leidinggevende,..ben benieuwd..
    Verder lekker niets, behalve de make-up party natuurlijk!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nino, Wat rot dathet allemaal uitliep. En idd wat een contrast. Daar zit je echt niet op te wachten.
    Schroom vooral niet om hier je verhaal te doen hoor..Meerdere meiden hier weten precies hoe het voelt om een kindje te verliezen.
    Ik wil je nogmaals een heeeeeele dikke digiknuff geven meid!
    We hadden het jullie zo gegund.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kirsten, jammer meid!! Maar het kan nog...de symptomen zijn veelbelovend toch??

Me, hoe is het daar?

Kwiebje, lig jij er straks netjes bij als je gaat bevallen!

Mira, hoe gaat het bij jou?

Net lekker naar de markt geweest met de kleine man. Lekker gebakken visje gehaald. Kunnen we het vanavond met een broodje af want uit mn werk gaan we gelijk door naar de verjaardag van mn vriendin dr oudste zoon.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Hier gaat alles goed. Ongi is eigenlijk over, alleen met afvegen af en toe nog wat kleur... Ik merk eigenlijk niks van de Clomid, dus bijwerkingen zijn er eigenlijk niet. De laatste dagen wel wat steekjes in mijn onderbuik links en rechts, maar ik durf er nog niks over te denken...
    Ik heb dinsdag mijn laatste Clomid ingenomen en mag morgenmiddag om 13.15 uur voor de eerste echo om te kijken of er eitjes te zien zijn die groeien. Hopen natuurlijk dat er al iets te zien is, maar zou kunnen dat dit nog niet te zien is of dat de dosis van de Clomid te licht is. Dus morgen weten we meer!!!
    Hoe gaat het bij jou? Nog iets van een ongi gezien of nu wachten tot het eind van de strip? Hopelijk kan jij ook snel weer verder met een goede cyclus!!!

Hier bezig met sollicitatiebrieven. Ik ben nog niet klaar met school en in deze tak van het onderwijs is amper werk te vinden, dus ik ga mijn geluk zoeken in de schoonmaakbanen in de zorg... Ik heb eerder al gewerkt als Hulp in de huishouding voor mensen die dat tijdelijk of voor langere tijd niet konden, dus hoop dat ik nu ook uitgenodigd ga worden. Zijn banen voor vakantiewerk, maar ook voor tijdelijk met uitzicht op een vaste baan...
    Mss niet slim om die kant op te gaan, maar manlief wil zo graag verhuizen en daarvoor het ik ook een baan nodig, want manlief verdiend gewoon niet genoeg om te kunnen kopen wat en waar we willen...
    Hopelijk komt er dus iets moois uit en kan ik ondertussen mijn school afmaken (hopelijk gaat school een beetje motiveren, want ze zijn nu nogal tegenwerkend...)!!!

12. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Kylie: alcoholvrij? Of drink je gewoon tijdens de zwschap?

Kirsten: meid toch.. Waarom zo vroeg testen?! Als je zwanger bent zie je t toch vanZelf op je nOd?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh Er is van dat heerlijke alcoholvrije lemon witbier...
    Ik ben geen bierdrinker, maar goed koud is die echt wel lekker!
    Maar toch...waag ik me er niet aan hahahaha *watje he*

vorige week ff met manlief naar de kroeg. Die had zich flesje bier besteld en voor mij sinas.
    Drukt die barman het rietje dus in et bier ipv in de sinas.
    Manlief zet em over in de sinas, ik neem een slok en heb mn smoel vol bier.
    Heb et zo zonder pardon in de asbak gespuugd hahaha.

Nope, nog geen druppel gaat er in hier! :D

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nee joh!! Tuuuurlijk drinkt Kylie niet!!! Ze heeft alleen sinds haar zwangerschap zoooo'n zin in bier, hahaha, dus alcoholvrij rosebiertje ofzo drinkt ze dan. Heb t nu niet in huis trouwens., zelf ook geen zin in alcohol.

Waarom zo vroeg testen? Tsjah testdrang en eigenlijk als mijn
    cyclus weer 27dagen is is mijn NOD morgen.
    We gaan t na t weekend beleven..,
    Ik ga ff de elektriciteitsvrouw uithangen, 2 nieuwe stopcontacten erop zetten., benieuwd of t gaat lukken!

15. Kylie1986

@Bier: Nee :) Zoals Kirsten al zei, ik heb sinds de eerste zwangerschap echt een enorme dorst naar bier :) Sappie is ook goed zussie!
    @Mira: Misschien heb je wel paaseieren!
    @Zussie: nog gelukt met de elektra? Je was zo aan het schelden :D
    @Mams: heb wel geleerd dat je goed moet opletten, alcoholvrij bier bestellen ergens en je krijgt Malt,..

Hier een slechte nacht gehad, niet zozeer door bekkenpijn, maar kon gewoon niet slapen,..En van al dat gedraai werd de kleine man ook wakker,..en is tot nu toe eigenlijk niet rustig geweest.. Hij is wel gedraaid! Van onvolkomen stuit, naar hoofd links onder en benen rechts boven, hij is op de goede weg :D

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: heel veel succes morgen. Hopen op een paar mooie eitjes.

Hier een hele vrolijke en gezellig kletsende baby. Zie al mijn spam op fb. :)
    Stiekum is ze wel een beetje moe. Valt iedere keer tijdens de fles in slaap

17. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ben heel blij dat ik jullie heb! Heb ook veel steun aan mn ouders, mn broer en schoonzus. Mn 2 beste vriendinnetjes zijn net langs geweest. Mn werk geeft me ook alle ruimte. Wat dat betreft heb ik het echt getroffen met mn werk. Mn collega heeft me de komende diensten uitgeroosterd en ik had al vakantie genomen, omdat ik een midweekje weg ga de 16de. Dat volgt er dan meteen op. Heb dus nu bijna 3 weken vrij. Ben niet zo'n stil zitter, dus denk dat ik volgende week toch een dagdienst van iemand over ga nemen.

Voel me weer iets meer mens vandaag. Heb vanmorgen lekker gedoucht (mocht gister nog niet :() Vanmorgen even met mn vriend naar de juwelier geweest. Heb van t merk Joy de la luz een leren armbandje (wikkelarmbandje) en daaraan een bedeltje van een vlindertje uitgekozen. Vind het heel mooi. Was daarna wel heel moe, dus ff dutje gedaan.
    Alleen vanmorgen heel even gehuilt in de douche. Mn borsten zijn nog gevoelig en kreeg al een beetje opgezet buikje door mn darmen. Vond het moeilijk naar mn lichaam te kijken. Ben er zo in teleurgesteld. Klinkt misschien gek...
    Ben ook bang dat ik nog een keer moet, omdat ik nu eigenlijk al niet meer vloei. Alleen dezelfde dag en de dag erna nog een beetje. Gister en vandaag alleen een beetje lichtbruin met afvegen. Ga morgen maar bellen, want ze zeiden dat t ongeveer als n heftige menstruatie zou zijn. Nou niet dus...

Kirsten: Geen sorry gekkie. Snap dat je stuitert van de testzenuwen. Hoop het zo voor jullie. En gun het jullie zo erg. Hopelijk was t nu nog te vroeg en heb je van t weekend een mooi 2de streepje. Het word tijd dat we op dit forum allemaal op roze mogen en dat het ook mag blijven. Duim voor je meis.

Mira: Ook voor jou duim ik voor morgen. Het is idd nog wat vroeg, maar hopelijk is er al een eitje net iets boven de 10 mm. En wie weet heb je helemaal geen hoge dosis nodig van de clomid. Fijn dat je van de clomid weinig last had. T zijn alleen die rotpillen om ongi te worden he.

18. Kylie1986

@Nino: Ik heb na de curretage ook amper bloedverlies gehad..Alleen na de ingreep tot de ochtend daarna en daarna alleen nog wat bruin, maar niet noemenswaardig..
    Wat fijn dat je een mooi armbandje uitgezocht hebt.
    En de teleurstelling in je lijf herken ik heel erg,..hoe moeilijk het nu ook lijkt, je kan er niets aan doen..Dikke digiknuf!

19. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira nog maar een nachtje slapen!! Fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de clomid. Dat scheelt weer. Ik ben benieuwd of er al wat te zien is. Je temp is trouwens alweer flink gezakt.
    Succes met solliciteren! Is tioch altijd een spannend iets.

Kylie heel goed dat je niet drinkt! Hier al Bijna anderhalf jaar geen alcohol meer op. Is een kleine opoffering. Ik zou best wel weer eens een keer een lekker wijntje willen. Maar als ik mocht kiezen dan zou het toch een broodjes met filet americain worden!!! Jummie!!
    Wat fijn dat ie nu met zijn hoofdje in de goede richting gaat. Nog zo'n nachtje en hij ligt goed;)

Bobine de Bouwer haha knap hoor!! Zitten de stopcontacten al goed? Veel plezier met de party! Kylie ook natuurlijk

Me en mams ze mag vandaag komen, want dan zit in ieder geval mijn haar goed voor de foto's, hihi!

Stampertje hoe is het met Jim drinkt en slaapt hij nog steeds zo goed?

Vaddie wat lief dat ze zo lacht!!! Ik kan niet wachten tot ik zover ben. Eerst nog maar even een bevalling afwachten.

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Nino ik had je berichtje nog niet gezien.

Wat fijn dat je zo'n mooi aandenken hebt gekregen. Hopelijk helpt het om het een plaats te kunnen geven. Fijn ook dat je zoveel goede steun krijgt van de mensen om je heen. Doe rustig aan en een dikke knuffel.

Deel Deze Pagina