Nino., je bericht klinkt heel fijn, veel steun en ja ruimte op je werk is ook super fijn! Dat vond ik toen ook zooo fijn, Ik merkte ook dat ondanks ik geen stilzitter ben ik meer tijd nodig had dan ik dacht. Ja bobbelien de bouwer is helemaal klaar!! De stopcontacten zitten en ze doen het en mijn vent is er nog blij mee ook!! (had zwarte genomen op witte keukentegeltjes en dat wilde hij in 1e instantie niet,) maar nu ze erop zitten vind hij het mooi!! Ik ben trots., nu gauw afsluiten voordat die mevr van de party komt
Kirsten: Sow jij bent handig! Knap hoor. Kwiebje: Ja ben er echt heel blij mee. Jij lekker aan t genieten van je verlof? Kylie: Oke dat stelt me toch een beetje gerust.
Nino, fijn meid dat je een mooi bedeltje hebt kunnen vinden. En het moeite hebben met naar je lichaam kijken...oh wat ken ik dat goed Wat is dat een vreselijk gevoel he. Misschien is het wel heel positief dat je weinig vloeit...en ben je gewoon heel goed schoon gemaakt. Dikke knuf voor jou meid. Verder weinig puf... Ben net een half uur binnen. Kleine man in bed gedropt en zelf op de bank geploft. Dalijk douchen en mn bed in...ben gesloopt!
Nino wat lief dat je belangstelling hebt voor mijn verlof ondanks je eigen situatie. Het is heerlijk, maar je wereld wordt wel klein. Dat is echt wennen. Mams lekker slapen meid! En morgen wat rustiger aan doen hè! Kirsten vet stoer zeg!! Hoe was de party?
@mira. succes vandaag met de echo! hopelijk is er een mooi eitje te zien! @nino..wat fijn dat je overal steun krijgt.. en lekker vrij bent.. dat heb je echt even nodig.. het vloeien kan heel varierend zijn..maar hou altijd je lichaam inde gaten.. heb je straks nog steeds veel buikpijn..dan kan er nog iets inzitten..hopelijk niet ! hier nog steeds geen ongi of zo...alleensoms wat bruinverlies.. moet de pil blijven slikken... nog 9 nachtjes slapenen dan is me strip leeg!
Nino: Ik vloeide wel erg lang nog en omdat de gyn gezegd had dat t haast niet meer zou vloeien werkt ik ook bang dat ik nog een keer moest en ik vond het een hel!! BAH! Maar ze controleren naderhand als jij nog onder narcose bent heel goed of je leeg bent hoor., ik heb later nog telefonisch contact gehad en het was echt allemaal goed. En ja teleurstelling in je lijf had ik ook heeel erg ik dacht er na een dag wel helemaal bovenop te zijn, zo werkt het helaas niet. Doe rustig aan en verwerk dit meis! Me: Jeej nog 9 dagen!! Positief blijven en denken dat je dan vanaf nu nog 10 a 11 dagen op je ongi moet wachten en dan gaat ie komen., ik vrees alleen met veel krampen.., maar dat heb je er wel voor over denk ik. hihi. Kwiebje: Thnx! Klinkt tof als iemand dat zegt hihi., verder ben ik wel een meisje met legging en rokje enzo hoor., hihi., maar vind het gaaf als ik klussen kan afmaken, vandaag eens kijken of de plint onder de keuken gaat lukken De party was geweldig!! Wat een gezelligheid., tsjah zet 6 meiden met de leeftijdscategorie 20-25 aan 1 tafel!! Hihi, was superrrr Mira: Succes vandaag.., ik duim voor je! Hier: Heerlijk geslapen maar sinds gisteravond dat ik alle make-up eraf gehaald heb 1 traanoog., super irritant en nu dus ook nog steeds. Als het aanhoud die vrouw maar ff vragen of ze het vaker gehoord heeft. Verder ff wat klusjes nog doen, en kadootje kopen, Kleine van vrienden wordt alweer 4 !! Grote kanjer is dat, dat is zooo'n stoer ventje en super grappig haha., Gaat ie uit t niets MJ dansen enzo (voornamelijk het vastgrijpen van het kruis incl het gilletje, hahaha) Super grappig.
Kirsten, wat is dat toch met al die kleuters die gek zijn van MJ?! Nino, mooi dat je een goed bedeltje hebt kunnen vinden! Mooi symbool!! Me, die strip gaat al opschieten dan. Over een kleine 2 weken moet je dan wel echt ongi worden! Mams, beetje bijgekomen van je drukke dag? Kwiebje, lekker aan het uitrusten? Heb jij je vluchttas al klaar staan? Ik ga er binnekort maar serieus aan beginnen. Voor de kleine heb ik wel dingen klaar liggen, maar moet voor mezelf nog even op pad voor wat serieus ondergoed enz Hier het idee dat die kleine weer aan het draaien is geweest en in stuit ligt. Arrghh!! Hoop dat ik of ongelijk heb of hij snel weer goed gaat liggen. Want laatste keer was er een beginnetje gemaakt met indalen.
Ja ik weet ook niet wat t is., ik moet zeggen dat dit jochie aardig wordt aangestoken door zijn vader en mijn vriend hoor., haha, maar hij doet t aardig goed., hij kan redelijk de moonwalk, best komisch! Hier een uurtje bodypump gedaan vanaf youtube, ging best goed. Aangezien de test mij heeft verteld dat ik niet zwanger ben voel ik me behoorlijk dik en vet, dus ik ga weer flink aan de slag!! Alleen kan ik me qua eten nog moeilijk inhouden om heel strikt te zijn, hou er gewoon van om lekker kipsate-salade op brood te doen ofzo, heerlijk.., ach ik zie wel hoe streng ik word, moet ook nog blijven genieten toch? Wat balen dat hij misschien gedraaid is maar hij heeft nog sowieso 4 weken om weer goed te gaan liggen he.., hij kan wel 10 keer draaien.,
mira, s6 bij de echo.. hopelijk al een mooi eitje te zien! kirsten, ik ken iemand die het ook had, maar dan door de oogschaduw van oriflame (heb zelf die party's gegeven) lekker bezig met sporten meis! alles wat je doet is meegenomen toch? skaya, balen dat je denkt dat kleine weer gedraait is..wanneer moet je weer voor de vk hier alles aan kant maken voor jelle zijn verjaardag morgen.. vanavond naar de kerk samen met manlief, en daarna dus nog ff versieren.. alleen nog ff kijken wanneer we boodschappen gaan doen.. straks ook nog de taart en cake maken (en morgen de andere taart ophalen)
Ja ik heb nu een uurtje "gesport" thuis en het is over! hahaha., waar sporten al niet goed voor is haha Wat leuk dat je dat ook gegeven hebt. Nou ik heb het nu 2 keer gehad, was beide keren erg gezellig, en ze vroeg of ik t ook wilde gaan doen, nou ik werk 32u en ben al druk zat. Ben eerder distributeur geweest, maar dan van wat anders maar vond het helemaal niks, wat een gedoe. Ja dat is altijd een gedoe he., alles aan kant maken voor een verjaardag terwijl het dan binnen een uur weer chaos en smerig is, Maar goed je ontvangt mensen ook niet als je huis niet aan kant is haha.,
Meiden: Bedankt voor de succeswensen. Ben niet eens zenuwachtig, een nieuwe ervaring voor mij Kylie: Dat zou wel grappig zijn, paaseieren. Hopelijk zijn ze dan roze Hihihi! Nino: Wat lief dat je aan mij gaat denken! Weet dat ik ook aan jou denk!!! Idd, de rotpillen zijn wat mij betreft die om ongi van te worden... Had het redelijk onder controle, maar na een drukke en, voor mijn gevoel, chaotische dag aan het eind van mijn pillenreeks was het ook echt over... Ik ga straks op de fiets naar het ZKH (ongeveer 20 minuten fietsen en daarna nog stallen en volgens de afdeling 10 minuten lopen (beetje overdreven )). Manlief wilde graag de auto mee omdat hij vandaag vroeg moest beginnen vanwege overwerk (6 uur beginnen ipv 8 uur). Dus ga ik sportief doen Met dit weer kan dat wel
Goeiemorgen meiden! Vanacht echt bagger geslapen. Werd rond 4 wakker met onwijze buikpijn en het heeft zeker 1,5-2 uur geduurd voordat ik weer sliep. Maakte me dus logischerwijs weer ontzettend zorgen, maar heb kleintje vanmorgen weer even gehoord, samen met Tygho. Vandaag ga ik het wel iets kalmer aan doen hoor Dalijk ff wat strijk erdoor werken, vanmiddag ff naar een vriendin en vanavond met een vriendin wat drinken. Mira, heel veel succes! Skaya, wat balen dat de kleine gedraaid is. Kirsten, handige harry! Zou bijna denken dat je in een bouwmarkt werkt Jannie, jeetje Jelle morgen ook alweer jarig! Hoe oud word hij??
Hier net terug van het ZKH: rechts was 1 eitje te zien van 11,5 mm. Aangezien het mijn eerste echo is was het nog niet te zeggen of dit eitje door de Clomid gegroeid is of dat het er al zat. Dus maandag mag ik terug voor een 2e echo en hopen we dan een gegroeid eitje te zien! Ik had vandaag een andere GYN (vrouw) en een co of arts-assisten (man) erbij. De jongen, want zo heel oud was hij niet, mocht alleen meekijken... Maandag is er sowieso iemand anders, want deze GYN vertelde dat ze dan vrij was. Op naar de 2e echo dus!!!
Kijk Mira., dat is tenminste iets., Nu op naar maandag en kijken of je eitje gegroeid is!! toppie., He mams wat vervelend zeg.,! Bah., Gelukkig heb je hem/haar weer kunnen horen, dat stelt gerust. Ja wordt langzamerhand steeds handiger., de plinten is niet gelukt en heb ook geen zin, giga last van mijn rug nog van gister, bah. Net een mooie Dino-grabbelton gemaakt want zoontje van vrienden is jarig, hij wordt 4 dus vanmiddag lekker laten grabbelen. En de volgende uit de vriendengroep is bevallen!! Een hele mooie meid., Nu is Kylie de eerst volgende.., spannend meis!! DAARNA BEN IK! hahaha.,
Kirsten: Plinten zijn ook niet leuk om te doen... Geef mij maar een hele muur die in de verf moet Vind ik heerlijk!!! Een kwast, wat verf en laat me maar gaan Idd, is in ieder geval iets. Als er helemaal geen eitjes hadden gezeten dan had de Clomid sowieso helemaal niks gedaan... Dus ik hoop dat maandag het eitje wat gegroeid is Maandag is het dus spannender dan vandaag Daarna gaan we gelijk door naar mijn moeder voor Pasen, dus manlief kan dan mee! Zal hij leuk vinden (NOT)!
Mijn vent wilde graag mee naar t ziekenhuis hoor., hij zegt dit is iets wat we samen willen en niet wat jij alleen hoeft te doen., Ik denk dat het voor maandag wel fijn is dat jullie samen gaan., Ja verven vind ik ook leuk., al heb ik nog heel wat verwerk staan maar heb er geen zin in., ga zo de bloemkool vast in de pan doen voor morgen, vandaag eten we bij het jarige jobje heb ik net gehoord haha.
Kirsten: Manlief is alleen bij de eerste afspraak geweest omdat het toen makkelijk was dat hij mee ging ivm info die ze van hem wilden. Hij werkt 45 minuten fietsen van huis en om voor iedere keer vrij te vragen is niet te doen. Dan is hij zo door zijn vrije dagen heen... En eigenlijk vind ik het niet erg dat ik alleen moet, alleen bij belangrijke gesprekken heb ik hem er liever bij Maandag moet hij gewoon mee, ga niet heen en weer blijven rijden, dus mag hij lekker mee, kan hij de nieuwe afdeling ook een keer zien
Ja inderdaad., Mijn vent moet er ook vrij voor nemen, echt heel rot, Dus als we inderdaad voor folikelmeting ofzo zouden moeten zou hij ook niet elke keer meegaan denk ik., en toen die keer om te kijken of ik leeg was is hij ook niet mee geweest, toen is kylie mee geweest. Maar je voelt zelf aan wanneer het fijn is dat hij erbij is en wanneer je het wel alleen kan toch.,
Zeker!!! Er zijn gewoon dingen die je samen moet doen en dingen die ik best alleen kan. Voel je idd zelf aan!