Kirsten: Geen probleem meid... 1e Paasdag gaan we echt eieren zoeken bij schoonouders, dus ik lieg niet Iedereen van ZP weet wat ik bedoel en ook mijn zusje en moeder weten heb, de rest heeft geen flauw idee wat ik precies bedoel! Hihihi
Hahaha ik wist ook dat ik m prima kon maken voor mijn gevoel., omdat niemand er iets achter kan zoeken dan., Vond m wel leuk., hihi.
Hihihi Ik heb altijd van die cryptische zinnen. Als je goed tussen de regels door leest weet je hoe ik me werkelijk voel en wat er aan de hand is Maar goed, nu had jij als een voorsprong want je had hier al gelezen Ach, mag ook wel eens!!!
Ik ook Net op de terugweg van het ziekenhuis langs de supermarkt gereden en eten gehaald voor vanavond, was vergeten vlees te laten ontdooien (STOM!) dus nu maar iets gekocht, moest toch toiletpapier halen (wat ik ook vergeten was, DUBBEL STOM!). Mijn beweging voor vandaag gehad en het was nog lekker en prettig ook
Mira er is dus al een beginnetje!! Ik hoop dat deze maandag weer een stuk is gegroeid! Fijn dat je mannetje dan ook mee kan. Me ik hoop dat je na deze strip je ongi krijgt! Skaya mijn vluchtkoffer is nog niet helemaal klaar. Ik heb net de pyama gewassen die ik heb gekocht. Verder nog kleren erin en dan is hij zo goed als klaar. De babyspullen heb ik al klaar liggen naast de tas. Het mag ook wel, ben morgen alweer 37 weken!! Dan mag ik thuis bevallen als ze komt. Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten. Alles is rustig en ik heb er nog niet echt genoeg van. We hebben trouwens vanavond partneravond bij yoga. Ben zo benieuwd naar wat mijn mannetje ervan vindt!! Mams vandaag is eigenlijk ook niet een rustige dag hè?! Jannie succes bij de voorbereidingen voor de verjaardag?
Mira, oh al een eitje te zien!! Op naar maandag, dattie maar goed gegroeid is! Kirsten, ach joh, sommige dingen moet je ook gewoon aan de kerels over laten. Hahaahah vandaag wel ietsje rustiger hoor...Heb lekker tot 10uur in bed gelegen met de kleine boef (nu kan het nog) En nu koken, en ff op de bank ploffen, tv kijken en douchen. Vanavond pas weg..dus wel beter ingepland hahahaha
Goedzo mams., dat klinkt als een lekker dagje! Kwiebje veel plezier met de partneravond., Ja die plinten zijn te hoog., dus over de gehele lengte (2meter) moet een paar cm af., grrr maar denk dat ik t maar een keer heel goed opmeet en de plinten mee neem naar mijn werk, collega ze op maat laat zagen en dan is het een kwestie van klik en klaar! (zijn van die hoge plinten onderlangs het keukenblok) Verder ook ff een keer wat tijd voor mezelf genomen en lekker muziek geluisterd, gedanst, gezongen en gechilled! hihi., heerlijk! Als het goed is kom mijn vent zo thuis dan kunnen we naar de jarige.,
Mams je hebt lekker een relax ochtendje gehad zeg!! Gelukkig maar. Dat zal idd zo weer over zijn! Genieten genieten... Kirsten hier moeten de plinten onder de keuken ook nog aangepast worden. Kan ik je inhuren Manlief is van het kitten en dan moet het goed zitten. Nou niet dus. En ik ga niet meer op mijn knietjes. Dan kom ik bijna niet meer overeind
Mira, dat is een begin!! Ben heel benieuwd maandag!! Mams, dat klinkt al een stuk beter hahaah, het deel van tot 10uur in bed liggen! Kwiebje, jaaaaa bijna 37 weken!! Ze heeft morgen groen licht om te komen! Dat is toch bizar, zo snel!! Ben heel benieuwd wanneer je gaat ploppen Kirsten, meenemen naar je werk klinkt een stuk makkelijker! Hier is die draaikont volgens mij weer teruggedraaid. Voelde vanmorgen nog flinke schoppen in mn onderkant, maar nu is het weer het gekriebel van de knuistjes. Heel de dag (en nog steeds) flink druk en aan het draaien. In de theorieën lees je dat ze geen ruimte meer hebben om te duikelen, maar hij krijg het voor elkaar nog. Voelt dan alsof ik met mn buik door een achtbaan ga, de hele boel voelt ook een beetje beurs nu.
@mams... heerlijk hoor dat luisteren naar je kleintje! thank god for angelsounds! @kirst.. ben altijd laat ongi van de pil dus duurt al vier dagen na de strip voor mijn ongi.. dus een kleine 2 weken nog..en zal vast wel pijn doen in me buik... maar heb ik nu ook steeds hoor dat gevoel.. soms weer weg en soms zelfs steken.. ben na die bevalling absoluut niet kleinzerig meer met buikpijn. al was ik al niet kleinzerig van mezelf ben ook niet bang dat ik dan geen ongi krijg.. maar daarna hoop ik wel dat me cyclus weer is opgepakt en niet weer een heel lang cyclus ofzo.. time will tell! @mira.. oeeeh eieren zoeken!!! ik hoop dat je 2epaasdag een heel mooi gegroeit eitje hebt!! kan je lekker klussen(alsof je dat nooit doet)
Kwiebje: Hahaha ik zie jou al balanceren op je bolle buik!! hihihi, nee laat dat maar aan anderen over., mijn klusje is ook weer makkelijk uitgesproken hoor, uitvoering moet ik nog een keer doen, ben niet zo'n ster in meten., ach komt wel een keer., Me: Nee snap dat je niet zo kleinzerig meer bent, ik ben t ook wel minder na de cytotec, pfff dat deed pas zeer!! Ach we moeten dat soort dingen ff door als vrouw. Ik duim voor je dat je over ongeveer 2 weken een dikke ongi krijgt zodat je lichaam weer schoon is.., Skaya: Klinkt alsof ie nog wel een paar keer kan gaan draaien, ach hij ligt nu weer goed! Verjaardag was super super gezellig, en wat een geweldig mannetje is het ook!! Hij had t net helemaal trots over he grabbelen dat ie dat zo leuk vond schouderklopje voor mij dus! hihi.
Hoi meiden! Tina is ba-ack!!!! Heb even bijgelezen euhm denk dat ik wel een uur bezig ben geweest voor de afgelopen week bij te benen en te reageren op jullie. Gaat een hele post worden dus. Gelukkig eerst alles in word gezet, anders is dat dus niet mogelijk maar hier komt ie dan! Ik heb een heerlijke midweek gehad in Center Parcs met manlief. Lekker relax en heerlijk gezwommen. Dat is echt een aanrader! In het water had ik echt helemaal nergens last van. Za-lig! Het moment dat je uit het water stapt is het wel gelijk pats-boem alle pijntjes en gewicht weer terug. Maar ik heb er zo van genoten. Verder elke dag lekker uit gaan eten. De nachten waren wat moeilijk. Hadden elke nacht rond een uur of 3 een koor ganzen aan de schuifdeur staan kwamen speciaal een serenade voor ons zingen. Man wat maken die beesten een lawaai!:x Oh, en we hebben een 3D/4D echo laten maken. Ons frummeltje ziet er zoooo schattig uit! De echoscopiste waarschuwde me wel voor een zwaardere bevalling. Frummel is een hele bengel Maar ik laat me niet bang maken! *zucht* Ben helemaal verliefd* Vandaag box opgezet met mn mannetje. Helemaal happy ermee. Zal zometeen een foto posten van ons pronkstuk. Oh, zal ik gelijk ook mn buik even spammen (iedereen zegt dat ik zo dik ben ) Skaya: Wat leuk van je babyshower! Zow he! Dat zijn veel spullen!!!!!!! Kwiebje: Haha, een trim-ongelukje! Maar ik kan best begrijpen dat je helemaal schrikt. Hier is het scheren ook op het gevoel hoor ofwel voor de spiegel. (ik kwam er afgelopen week ook achter dat ik een heel stuk gemist had ik wist niet wat ik zag toen ik voor de spiegel stond! Was een aardig kunstwerk ) Kapper wil ik ook nog naartoe. Fotos na de bevalling zullen zowiezo niet al te charmant zijn, maar als je haar maar goed zit he! Heb hier ook nog een uitgroei die weggewerkt mag worden. Straie sta er ondertussen vol mee. Ach ja, het is niet anders. En ik ben geen 16-jarige meer met van die superkorte truitjes En ALS ik dan al een bikini aantrek tja, ze mogen best wel zien dat er een kindje ingezeten heeft. Trouwens zo iets leuks meegemaakt in het zwembad. Ik stond op manlief te wachten aan het wc. Komt er een papa met zn kinderen van het toilet. Zegt dat kleine mannetje papa, kijk! Die mevrouw heeft een baby in haar buik! Vond ik zooooo leuk! Mams: fijn om te lezen dat je echo was meegevallen. Nino: Meid wat erg! Ik heb zo met je te doen. Was het eindelijk gelukt, krijg je dit Heel veel sterkte om dit te verwerken Ik denk aan je en steek straks een kaarsje voor je aan. Die 5-ling is inderdaad een heel contrast als je zoiets hoort op dat moment dan breekt je hart nogmaals ik kan het me nog goed herinneren van mijn BBZ. Ik werd s nachts toen gewekt door een huilende baby. Dat slaat er wel even in ja Ik had na mijn operatie (geen curretage) trouwens ook nauwelijks bloedverlies. Een beetje bruin en dat was het. Ik geloof dat ik een week ofzo erna wel ben gaan bloeden. Toen was al het HCG verdwenen uit mijn lichaam Oh, en het gaat jullie heus nog wel lukken hoor. Je kan zwanger worden, dat is nu bewezen. Geef het even wat tijd. Praat/schrijf je gevoelens van je af. Blijf er zeker niet mee lopen. Ook al denk je dat je loopt te zeuren dat is niet zo! Krop je verdriet niet op. Zoals de meiden hier al aangeven, bij ons kan je altijd terecht. Hopelijk kunnen wij een klein vangnet voor je zijn. Fijn dat ze op je werk zoveel begrip hebben voor je situatie. Hoef je daar toch niet mee bezig te zijn. Leuk trouwens van je armbandje! Kirsten: Jij bent echt met je kont in de boter gevallen op die nieuwe werkplaats! Leuk dat ze zo tevreden over je zijn. Jammer van je testjes meid. Maar misschien brengt paasmaandag wel een verrassing? Meeting: fijn dat iedereen het zo leuk vond! Volgende keer hoop ik ook mee te kunnen. Maarre ik ben nu toch wel heel benieuwd wat er allemaal verteld is. Jullie hebben toch niet stiekem zitten te roddelen over de rest he??? Vaddie: Leuk zo een lachebekje! Ik hoop dat ons frummeltje ook snel gaat lachen en brabbelen. Dat zijn zulke smelt-momenten! Heerlijk zo een opgewekte baby! Mira: mooi dat je al een eitje gezien hebt! Nu hopen dat ie doorgroeit! Mijn duimen draaien voor je. Zow, tot zover mijn gekwebbel Ga gelijk mn fotos opzoeken om die ook nog te spammen en dan ben ik voor vanmiddag wel klaar hier.
Tina, hahahahaha fijn dat je weer terug bent en heerlijk genoten hebt!! Dat zwemmen klinkt wel fantastisch, heb het nog niet ondervonden. Geen idee of ik me op mn gemak voel in bikini nu, terwijl ik me nooit ergens voor schaam...heel raar! Je buik is een flinke TOETERRRRRRRRRRRR maar wel echt prachtig!! Box is ook super, wat een liefie zeg met dat hemeltje! Hoe kom je aan dat ding voor de zijkanten?! Mooi kleurtje!
@tina... super dat je midweekje geslaagd was.. jammer dat de ganzen zo vervelend waren ihihihi.. had je miss toch maar ganzen terrine ervan moeten maken en je box is supermooi! is ook echt mijn smaak hahahaha mooie toeter hoor!! ben nu al benieuwd naar je bevalling! maar goed dat je je niet bang laat maken.. vaak worden de flinke kindjes juist makkelijker geboren dan de kleintjes.. tenminste.. wat ik hier op het forum lees dan
Het hele boxsetje is van Quax. Is volgens mij een belgisch merk. De hele aankleding van de box is wel erg prijzig... voor mijn setje was ik 376 euro kwijt. (is buiten de kinderwagen het duurste wat ik voor ons frummeltje heb gekocht) Setje is dan de boxbekleding (zijkanten) een boxmatras, een dekentje+overtrekje en het hemeltje+hemelstaaf. Quax heeft zulke mooie dingen (+superkwaliteit) maar is best wel prijzig. Maar voor het pronkstuk in de woonkamer hadden we er dat wel voor over Ben er zelf ook heel gelukkig mee. Zo een box-set kan je trouwens op internet van nog meer merken vinden hoor. Zoek maar op boxbekleding of parkbekleding. Je vindt ze ook goedkoper. (maar meestal belgische sites) Skaya: ik heb me lopen pronken in het zwembad met mn buik! Het viel me trouwens ook op dat mensen eerst naar mn buik keken en daarna pas naar mn gezicht Maar dat vond ik helemaal niet erg. Ben nog nooit zo trots geweest op mn buik! Heb altijd een hangbuikje gehad, maar heb na mn pubertijd ook sch*t gehad aan de gedachten van een ander. Is niet altijd makkelijk, geef ik toe. Ik zou ook gelijk tekenen voor een prachtlijntje! Maar dat is nu eenmaal niet zo. Ben nu van het principe: 'als mensen het niet mooi vinden, kijken ze maar de andere kant op! Dit ben ik!' Het mooiste wat een vrouw kan uitstralen doet ze niet met haar gezicht of een slanke lijn, maar met zelfvertrouwen. Uiterlijke schoonheid is niet eeuwig Hoewel ik soms ook wel eens denk dat dat een typische uitspraak is voor mij en de mn forsere medevrouwen Maar wederom... daar heb ik ook schijt aan! Me: Echt waar? Makkelijkere bevalling bij grotere kindjes? Tja, ik woog bij mn geboorte ook ruim 4 kg en mn moeder heeft het klusje ook in een paar uur geklaard. Misschien ben ik ook wel zo een makkelijke 'bevalster' Let's hope so! Maar verder geen schrik hoor. Heeft totaal geen zin nu. Raak je alleen maar van in de stress. En dat kunnen we niet gebruiken he Oh en ganzenpate...mag je dat tijdens de zwangerschap??? Ik had best wel schrik voor die beesten. Zo groot, en dan ook zo blazen! Brrr... Vanmiddag een voedingsbh en 2 3/4-leggings/joggingbroeken gescoord. Kan ik in het ziekenhuis en tijdens de kraamtijd dan dragen. Lekker makkelijk voor in huis. Daar mn extra-elastische zomertruitjes op en dan kom ik de kraamweek wel vlot door. Niks speciale borstvoedingskledij. Gewoon dingetjes die ik naderhand nog kan afdragen. Moet alleen nog een goedkoop nachthemd vinden. En dan is mn vluchtkoffer zo goed als klaar denk ik Moet volgende week nog effe kijken. Doe ik wel als ik de kleding van de kleine aan het wassen ben.