Pink Ladies (Part III)

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by juultje, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Tina, wow! Mooie buik meid!
    En gave box :D Idd wel erg prijzig, maar hej, als je het je kunt veroorloven...waarom niet he ;)

Hier vandaag niet zo lekker in orde.
    Slaap al een paar nachten slecht...Veel buikpijn.
    Komt denk ik van de spanning.
    Met 16+4 kwam ik erachter dat het mis was. Mylan* leefde toen al 2 dagen ongeveer niet meer...Dus de termijn komt steeds dichter bij.
    Gelukkig voel ik dit kleintje wel heel erg goed, erg angstig ben ik dan ook niet. Maar voel wel de spanning heel erg drukken.

Vandaag ook een dip in de bloeddruk.
    Ging bijna van mn stokje in de supermarkt.
    Heb me maar even tegoed gedaan aan wat zoute drop en een patatje...Toen ging het wel weer. Maar ik weet wel, als manlief straks weg is...duikt deze mama het bed in.

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

Feb 17, 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Sorry meisjes. Ik kom even kort. Ik ben me moe!! Mijn ogen klappen vanzelf dicht als ik ze open doe.

Tina goed dat je er weer bent! Wat een mooie aankleding voor de box! Erg leuk. Je hebt ook een mooi buikje. Je draagt het goed naar voren. Pronken met mijn buik doe ik ook zonder bikini, hihi. Trots maakt je dat hè?

Mams ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, vooral rond deze tijd!! Lijkt me heel logisch. Wel erg vervelend dat je er slecht van slaapt.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Vergeet ik trouwens helemaal te vertellen dat manlief vandaag ook een schopje gevoelt heeft!!! Hoe vreemd is dat zo vroeg al.
    Ik lag op mn zij en voelde de kleine gewoon heel duidelijk spartelen.
    Zeg tegen manlief, voel eens...voel je dat...neuh zegtie, ik voel niks! Hej wacht!! hahaha dat voelde ik wel :D

Kwiebje, lekker optijd naar bed dus vanavond!

4. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Tina.., klinkt als een super week!! Fijn hoor., en die echo was vast fantastisch! Heerlijk zeg!!
    WOW wat een buik, en WAUW wat een mooie box zeg!! Nice..,
    HUH! Ik zit je tekst te lezen ik las voor mijn gevoel: Kleine ...(geslacht) en toen ik weer keek was t weg!! hahaha ik ben ook echt een vaag kind ook he., hihihi, Ik lag me rot als ik gelijk heb:D hihi.

Mams: Lijkt me best eng deze periode., bah!
    Doe rustig aan he., Komt vast helemaal goed bij deze..,
    Wat super leuk dat je vent het ook gevoeld heeft!! Gaaf hoor!!

Kwiebje.,: Lekker op tijd naar bed, denk aan jezelf.

Hier ook kapot! Wat een dag zeg!! Super super druk in de winkel. Hadden vanavond een gezellig avondje bedacht, lekker saampjes op de bank, maar net onder t eten een discussie gehad en dus een beetje uit ons hum, althans ik vind het vervelend en mannetje is naar t toilet gegaan en niet weer gezien. Ach het zal wel weer loslopen.., Soms heb je dat he.,
    Verder giga het gevoel ongi te worden, behoorlijke krampen die steeds erger worden en ECHT op ongi-krampen duiden.,

zit te denken om volgende cyclus gewoon aan de clomid te gaan, heb ze nog liggen, heb ze toendertijd niet voor niets gekregen toch? Wat zouden jullie doen? Kylie dacht eerst overleggen met de gyn, ik denk ach t kan vast geen kwaad..,

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    2,291
    0
    0
    Hey meiden,

Hier al een tijdje geen laptop meer. Dus tijdje niet gereageerd. Maar ik mis niks hoor, lees altijd mee op mijn telefoon. De meeste van jullie heb ik ook op Facebook. Dus jullie zien regelmatig dan even een foto van Floor langskomen. Kan op de iPad ook geen foto's toevoegen. Dus voor de andere meiden kan haar helaas even niet showen hier. Maar ze is mooi!!! Hahahaha...;)

Het gaat super goed, en mevrouw is alweer de 3 maandjes voorbij.

Alle bijna plopers, zo spannend meiden. Ik zit echt met smart te wachten op de volgende pink baby's golf!! Zo benieuwd.

Heel veel liefs voor iedereen!!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje 3 maanden alweer voorbij! Zat t me net vandaag af te vragen toen ik een foto zag., gaat hard zeg.,

Hier weer 1 en al gezelligheid:D Zometeen een goede film in de speler (als de compu m gedownload heeft:D) Gone baby gone.., ben heel benieuwd!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Wow, wen... 3 maand alweer! Zie idd foto's op FB voorbij komen! Wat een lekker wijffie heb je toch.

Kirsten, Heb de film gezien...opzich ok, maar vond em niet super.
    Boek is beter ;)

8. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan!

9. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden.,

Ben al een beetje kalmer. Als ik er echt over nadenk word ik heel down en verdrietig, dus probeer wat afleiding te zoeken. Dan gaat het wel.

Kwiebje: Snap dat je wereldje dan wat kleiner word. Houd je wel ondertussen wat contact met collega's. Of ben je er niet zo hecht mee?

Tina: Dankje meid voor je lieve woorden. Het is inderdaad fijn om een vangnet te hebben. Voel me hier zo begrepen. Komt ook omdat er een aantal hier heel heftige dingen hebben meegemaakt. En stuk voor stuk lieve meiden die zich goed in kunnen leven.
    Prachtige toeter heb je! En een hele mooie box. Ook helemaal mijn smaak!

Mira: 11,5 is echt al goed hoor meis! Ben zo benieuwd naar maandag. Bijzonder dat ze fm doen op 2de paasdag.

Mams: Snap dat dat toch wat spanning geeft nu de datum waarop het mis ging met Mylan dichterbij komt. Heel begrijpelijk, maar je zei het zelf al, dit voelt anders, dus komt helemaal goed meis. Leuk dat je man jullie beebje ook voelde bewegen. Gaaf!

Wen: Jee wat gaat het hard zeg! En ze is zeker mooi!!!

Kirsten: hopelijk heb je de clomid nu niet eens meer nodig... Maar denk ook niet dat t veel kwaad kan.

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Ff inbreken hoor.. Grote kindjes makkelijke bevalling? Tina niet om je te ontmoedigen maar dat is echt onzin hoor.. MiniM had absoluut geen makkie, ik ook niet met 8 pond en n nogal groot hoofd waardoor ik 1 uur en 45 min heb liggen persen ;) en ook Jannie had t niet makkelijk ;) ach ja.. Bestaan makkelijke bevallingen? Ik weet t niet.. Ti's denk ik voor iedereen Zwaar.. En meiden dat zeg ik niet om jullie bang te maken want uiteindelijk merk je dat je als vrouw dit kan, je kunt t aan!!

Ik ben n weekendje weg dus kan niet zoveel posten nu.. Jim is nog niet helemaal lekker, slaapt minder goed enz.

Liefs uit Zeeland !

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    1,035
    0
    0
    Ps. Mira wat fijn! En idd bijzonder dat ze dat op 2e paasdag doen.

Nino: ik denk aan je meid!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mam: Kan me voorstellen dat het een moeilijke periode nu is, maar wat fijn dat je dit kleintje zo goed voelt!
    @Tina: Wat een mooie box! En mooie buik!
    @Kwiebje: Je mag vanaf nu thuis bevallen!!
    @Zusje: Je moet doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste.. Hangt er nu ook vanaf hoe je cyclus gaat.. Heb je al weer getest?

Hier: weer een enorme rotnacht gehad.. Naast bekkenpijn (om de 10 minuten moeten draaien van de ene heup op de andere heup) ook een soort krampachtige spierpijn die van heup tot heup loopt aan de onderkant van m'n buik. Herkent iemand dit?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Nino, fijn dat je voelt dat je bij ons terecht kunt meid! We zijn er ten alle tijde!

Mira, bijzonder zeg op 2e paasdag, maar ik denk dat er een heel mooi eitje gegroeid gaat zijn!!

Stampertje, lekker hoor een weekendje weg!! Hopelijk knapt Jim snel op! Niks aan als ze niet fit zijn!

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden.
    Gisteravond in bed was kleintje heel actief :) echt supergaaf om dat weer te mogen voelen, en zo duidelijk al zo vroeg!

Iedereen hele fijne paasdagen, wij gaan naar het voetbalveld eieren zoeken met de kleine man en vanmiddag naar de binnenspeeltuin en uit eten met mn ouders.

Fijne dagen meiden!

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Fijn dat het bij jullie al iets beter gaat! Het zal met de tijd wat slijten, maar vegeten doe je het nooit. Precies als een rouwproces meis... Dikke knuffel meis!!!

Nino en Stampertje: Het eitje kan er ook al gezeten hebben van de vorige ronde en niet goed uitgegroeid zijn, dus of het echt goed is, hoop ik morgen te horen! Ik vind het ook verrassend dat ze op 2e paasdag me inplannen voor FM, maar dan kan ik hopelijk wel paaseieren zoeken ;):p

En verder wil ik iedereen prettige Paasdagen wensen!

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Jaja alweer getest hoor zus.., negatief, nou mijn ongi mag dan wel opschieten want hij wordt nu alweer 3 dagen langer als de vorige cyclus., stome k*t PCOS! Grrrrr
    Volgende ronde wordt sowieso Clomid, mannetje is het er ook helemaal mee eens, t duurt m veeelste lang! (was heel schattig hoe hij het zei., hihi)

Mira: Nog 1 nachtje en dan weet je meer!! Ik denk aan je meis.,

Kylie: Je wordt al aardig op de proef gezet door t mannetje he, hij bereid je vast voor., arme jij!

Nino: Je kan ALTIJD bij ons terecht, ik ben blij dat je dat door hebt., veel leuke dingen doen is fijn maar je moet t ook verwerken he..,
    Hoe voel je je lichamelijk nu?

Hier lekker lang geluierd, vriendjelief ligt nog te slapen., we hebben gister een heeerlijke avond gehad!! Was echt genieten.., lekker bij elkaar gelegen, die film vond ik best goed!! Maar ik heb t boek niet gelezen dus geen vergelijkingsmateriaal, daarna nog DWDD-recordings gekeken en comedy central, uiteindelijk pas om 2 u naar bed (al had ik stiekempjes al een klein uurtje op de bank te pakken gehad, hihi)

Nu maar een paasontbijtje maken want om kwart over 12 staat kylie op de stoep voor verjaardag nr 1, vanavond verjaardag nr 2 en dan morgen weer om 9u fris en fruitig op mijn werk staan! Pfff fijn weekend zeggen we dan.., :D hihi

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stampertje, geniet van je weekendje!! En ik hoor idd ook hele tegenstrijdige dingen. Kleine kindjes kunnen ook voor hele pittige bevallingen zorgen...het het idee dat het niet aan de grote van het kind ligt altijd.

Wen, het is zooo een schatje dat kleine poppie van jullie, wat een bekkie :D!! Heb genoten van de foto's die je laatst op fb zette! hahaha :D

Mams, jaaaa spannende week nu!! Wel super dat jij en zelfs je man die kleine al hebben kunnen voelen! Dat is een goed teken!! Gaat helemaal goed komen!

Kylie, dat gevoel heb ik ook verschillende keren gehad.
    Nu vooral zere liezen aan beide kanten. Geen idee wat het is.
    Ga je morgen naar Papendrecht voor de echo?

Hier is die kleine weer aan het draaien geweest vannacht. Lag vanmorgen overdwars, met zn rug tussen mn ribben. Begin me een klein beetje zorgen te maken. In de theorie lees je dat ze al even niet meer de ruimte zouden hebben om te buitelen, maar die van mij flikt het in een handomdraai!
    Heb ook t idee dat hij nu weer in stuit ligt, omdat ik flinke trappen in mn onderkant voel.

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

Dec 15, 2010
    3,773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wat een hoop geklets in 2 dagen/... geen tijd om bij te lezen sorry... ff snel ddorheen gekeken alleen..

mira, ga voor maandag duimen!
    nino, nog een dikke knuf
    en natuurlijk ook voor de andere meiden een dikke knuf :D

hier gister de 3e verjaardag van jelle geviert.. heeft de nodige voorbereidingen gekost, een drukje maar gezeligge dag gehad en vanochtend weer alles opruimen... straks ff nagenieten met z'n 5e (tjeerd is nu naar de kerk) en daarna naar een verjaardag van een vriend. morgen dagje schoonouders, dus heerlijk druk.

komende vrijdag echo voor femke haar heupen. ben er best wel een beetje bang voor.. omdat ze bij de KA al vertelde dat er een kleine afwijking was... kon nog wegtrekken en een spoegecho hoefde gelukkig toen ook niet...

hopelijk volgende week iets meer tijd om bij te lezen en te reageren.. lees vaak wel via de foon mee, maar reageren is dan echt een crime...

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Skaya: Denk dat het een soort banden/groeipijn is..Heb het niet in m'n liezen, voel echt duidelijk een strook van heup tot heup..
    Ja, morgen eindelijk de 3D echo in Papendrecht!! Ben benieuwd!
    @Nino: Fijn dat je het idee hebt dat je bij ons terecht kan :) Zo hoort het ook! Ook al zitten we bijna allemaal in een net andere situatie, over het algemeen kunnen we ons goed inleven :)

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,501
    0
    36
    KIRSTEN!!!! Eerst de gyn raadplegen voordat je aan de clomid gaat!!!! Clomid is een medicijn dat je NIET op eigen houtje moet gaan slikken. Breng de gyn op de hoogte of het ok is om te beginnen, en wanneer je dat best doet. Je moet zowiezo afspraken maken voor FM-metingen toch? Geen risico's gaan nemen na wat je hebt meegemaakt. Clomid kan zonder begeleiding helemaal verkeerd uitdraaien, denk aan overstimulatie enzo. Beloof me dat je eerst belt met de gyn voordat je je eerste pil slikt!

Mams: Begrijpelijk dat je in spanning zit... Mag je niet een keertje extra voor een echo langsgaan? (als je dat wat geruster zou maken)

Stampertje: Bedankt voor de bemoedigende woorden ;):( ...;):D Tja, het zal ook wel van vrouw tot vrouw afhankelijk zijn. En pijn gaat het zowiezo doen. We zien wel hoe het gaat :)

Hier vanmorgen lekker paasontbijt op bed gehad. Heerlijk!
    Vanmorgen wel wakker geworden van een GIGA kramp in mn kuit. Het zit er nog steeds in. Dadelijk maar om een massage vragen bij mn mannetje...(hij staat over mn schouder mee te lezen :p:D:D:D)

Doeiiiii!

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

Dec 19, 2010
    1,927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha tina., bedankt voor je noodkreet en dat terwijl we net aan de ontbijttafel de bijsluiter zaten te lezen en dat ik toen zei., trouwens, volgens mij moet ik een afspraak maken voor een fm-meting., dus moet toch maar ff van te voren bellen., hihi
    Dankjewel.,
    Verder denk ik persoonlijk nog steeds dat t niet echt kwaad kan, het is de laagste dosering en heb het toendertijd ook niet voor niets gekregen, maar komt allemaal wel goed hoor., zal van de week ff bellen met de gyn.,

Hahaha wat een subtiele hint zeg., typen terwijl hij meeleest! hihi, hoop dat je het voor mekaar hebt gekregen.

Jannie: Wilde jou al 10x feliciteren met je manneke, maar kwam er steeds niet van of op t moment van typen denken: Goh wat wilde ik er nou nog meer in zetten.., hihi dus bij deze:
    Nog van harte gefeliciteerd!!!

Hier maar eens onder de douche springen..,

Share This Page