Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Jannie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Femke! Wat een mooie naam.
    Vervelend (lijkt me) van de spoedkeizersnee, maar fijn dat ze er na zoooo lang wachten eindelijk is :) Was je bij kennis tijdens de ok?

Hier: Het is dat de kleine lekker aan het bewegen is, anders had ik ff niet geweten waarvoor ik het deed.. Heb ontiegelijk veel last vandaag..

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kylie...zulke dagen mag je ook hebben meid.
    Hoe gaat het niet roken???

3. Kylie1986

Probeer zo veel mogelijk te minderen.. ga het sowieso met de verpleegkundige bespreken vrijdag..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet van mezelf dat minderen echt niet lukt.
    Dan zit er weer iets tegen of zit je slecht in je vel en dan rook je zo weer net zoveel als anders.
    Echt waar, gewoon kappen ermee en er afblijven, dat is een paar dagen moeilijk...minderen is elke dag moeilijk

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Roken: Manlief rookt niet, ik ook niet en daar bij ik heel erg blij mee :D Vooral als ik lees hoe moeilijk mensen het ermee hebben om te stoppen. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan ook niet helpen, maar wil iedereen die het probeert heel veel succes wensen!

Net weer 20 minuten op de Wii gestaan. Ging goed, maar mijn kuit begon wel weer echt zeer te doen, dus daarna gestopt en wat gestrekt. Nu amper last meer van dus komende dagen gaan we weer opbouwen :D

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, eerlijk is eerlijk.
    Ik ben 3x gestopt en het ging me zo makkelijk af. Had er echt geen moeite mee.

Ben uiteindelijk wel weer begonnen( gezelligheidsroker...maarja dat gaat natuurlijk ook nooit lang goed ;) )

Ik ben van mening, dat als je echt wil stoppen, dan lukt het je met gemak. Als het niet lukt, wil je het ook niet echt.

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie gefeliciteerd met jullie dochter Femke!!!! Geniet ervan!

Hier zo naar de vk. De laatste om de weken. Hierna moet ik vaker. Ik ben volgens mij niet veel aangekomen nu. Ben dus benieuwd wat ze zeggen.

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jannie, van harte gefeliciteerd met Femke!

Hier alles goed!

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jannie: Van harte gefeliciteerd met jullie meisje, Femke
    Wat fijn dat ze er eindelijk is.,!! Hoe is t met je? Hoe was de keizersnede?

Kylie wat super goed dat je m zo goed voelt.,!! Mijn neefje laat wel van zich horen., heel goed mannetje.,;)! Alleen je moet je moeder niet zoveel pijn doen., maar goed we nemen t maar voor lief he?

Roken: Tsjah kylie weet hoe ik erover denk., maar ik heb ook makkelijk praten omdat ik niet rook en ook eigenlijk wel een beetje op tegen ben.,! Vooral als je aan een kindje denkt, ermee bezig bent of zwanger bent., maar goed, het is ieders keus., mijn vent heb ik ook gevraagd te stoppen omdat het nou eenmaal beter is voor het zaad, maar ook hem is t niet gelukt.,
    Zoals ik al zei: Ik heb makkelijk praten en je moet t toch echt zelf doen en je eigen keuze maken.,

Hier: Vanmiddag tijdens t werk (paar zwaardere dingen getild) flinke krampen gekregen en toen ik naar de wc ging bleek dat ik behoorlijk wat bloed was verloren., Nu gaat t wel weer., blij dat ik niet heb hoeven fietsen.
    Heb ook de auto weer terug.,!!! Dus kan me weer verplaatsen zonder te MOETEN fietsen of een lift te vragen:D heerlijk., hihi.

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Jannie: gefeliciteerd meid! Geniet er van xx

Hier: druk, maar alles gaat heel goed!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: gefeliciteerd met Femke

@Juultje: gebeurd er al iets?

Hier is Kira nog maar 10 gram onder haar geboorte gewicht. Vannacht proberen of ze een voeding kan overslaan en ik dus 6 uur kan slapen....

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Succes vannacht!!!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie, zou je dan nou al wel doen???

Ik weet niet hoor hoe de regels nu zijn maar bij Tygho mocht dat echt niet.
    Nou gaf ik flesvoeding dus manlief kon ook wat voedingen doen. dat maakt natuurlijk wel een verschil.
    Maar ik deed altijd de nachtvoeding en manlief de late en de vroege.

14. Kylie1986

Zit een kern van waarheid in, dat kan ik beamen..
    Zo graag als ik van die rotgewoonte/verslaving af wil, toch zit er ergens een klein deel dat er anders over denkt..

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja dan wil je het niet genoeg...

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff meiden ik duik mn bedje in.
    Ben doodmoe...heerlijk die hormonen.
    Heb et vanavond ook niet helemaal lekker zitten...beetje verdrietig.

17. me83

me83 Niet meer actief

ach mams..lekker slapen dan maar! leuk he hormonen;)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    voel me erg angstig soms...bang dat ook dit wondertje niet mag blijven.
    En daar kan ik dankzij die hormonen niet zo goed mee omgaan...

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoe laat moet jij je morgen melden??

20. me83

me83 Niet meer actief

ik moet me om 10 uur melden..

ach jaa ik snap dat het zo dubbel is.. je wilt genieten maar je bent zo onzeker!en je moet nu nog wachten op de eerste echo.. als je die hebt gehad zal je vast al iets meer gerust zijn.. maar ik denk dat het dubbele gevoel nog wel een tijdje blijft.. is ook helemaal begrijpelijk mams!

en ik kan wel zeggen maak je niet druk.. maar dat doe je toch wel;)

dikke knuff!!

ohh btw.. willen jullie meiden me helpen met een lieve naam voor een meisje of jongen? ik wil de namen die ik ongeveer in gedachten had bewaren voor een volgend kindje..maar wil iets liefs voor dit kindje.. en ik vind angel meer voor een meisje.. moet ook nog iets voor een jongetje hebben.. suggesties???

Deel Deze Pagina