Kirsten: Goed dat je even aan jezelf denkt. Als je even rust nodig hebt van dit forum, moet je dat echt nemen. En als je er weer klaar voor bent, kom je gezellig weer langs. Wij gaan heus niet zomaar weg Geniet van je Kirsten-tijd! Kylie zal je wel op de hoogte houden van onze komende plop-golf Knuffel voor jou!
@Zussie: moedig besluit van je.. Wat sloeg ze de spijker op zn kop hé! Nogmaals, doen waar JIJ je goed bij voelt! @Echo: was super, ben helemaal verliefd! Ik zal hier 2 foto's opzetten, als je ze alle 60 wilt zien, moet je op facebook kijken Bekijk bijlage 236916 Bekijk bijlage 236917
Kirsten: Vooral doen wat goed voelt voor jou! Dikke knuffel en hopelijk snel zwanger hier weer bij ons
Kylie: Mooie foto's meid Hebt vast genoten van al dat moois... Ei zoeken: Is goed gelukt vandaag Manlief was er zo blij mee, die heeft de hele tijd in de auto in mijn hand zitten knijpen en had heel veel vragen over hoe het nu verder gaat Nu is het echt aan het worden!!! Op naar woensdag
Zo! Goed nieuws! Kirsten, succes en sterkt met alles en tot binenkort hopelijk! stamper, ja dat werken he... Of ja, eigenlijk dat wegbrngn.... Maar komt goed! Weet t zeker! Ik moet over 2 weken weer. Zin om te werken, maar dat wegbrengen...
Wen ik heb jullie niet op fb, dus ik je kleine meid niet bewonderen!! Jammer. Krijg je wel weer een laptop?? Dan kan ik dr ook zien. Is ze alweer 3 maanden geweest! Het gaat hard he? Geniet ervan, want ze veranderen zo snel de eerste tijd. Nino kan je je twijfels door de krampen aan je gyn voorleggen? Wellicht kunnen ze je twijfel wegnemen? Dikke knuffel voor jou. Ik heb tot nog toe alleen contact gehad met mijn baas. Hij belde om te vragen hoe het ging. Erg aardig. Morgen bel ik met mijn andere collega's om te checken of ze het wel redden zonder mij Mams wat tof dat manlief de kleine al kan voelen. Idd snel, maar wel errug leuk! Vrijdag weer een mijlpaal. 4 jaar, dus zijn schoolcarriere kan officieel beginnen. Stampertje hoe was het weekendje? Heb je een beetje mooi weer gehad. Hier ging het zondag wel, maar maandag was het erg regenachtig. Is Jim trouwens alweer opgeknapt? Jeetje je gaat alweer aan het werk. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Neem maar een paar tissues mee als je Jim achter moet laten. Waar gaat hij heen? Kylie ahhh wat een mooie foto's. Op de tweede zie je ook echt een schattig neusje, smelt smelt!! De pijn die je beschrijft herken ik niet zo. Heb alleen weleens als ik verkeerd draait een korte heftige bandenpijn, maar dit verdwijnt als ik goed ontspan. Jannie nog gefeliciteerd met Jelle. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen Hopelijk is de afwijking van dr heupjes niet zo erg. Spannend zeg! Skaya hopelijk blijft ie nu liggen!! Het wordt vast een beweeglijk mannetje. Als ie nu nog zo ligt te draaien. Lijkt me ook niet echt fijn. Hier alleen nog trappen in de ribben "gelukkig". Laatste werkweek. Laatste loodjes en dan lekker relaxen. Moet je nog veel doen in je verlof? Mira wat super!!!! Klussen meid. Spannend allemaal hoor! Vaddie gourmetten, mmmm lekker zeg. Was het gezellig? Minim jij ook binnenkort aan het werk? Ik kan begrijpen dat het moeilijk is om hem weg te brengen. Ze zijn nog zo klein he? Jij ook de tissues mee dus. Kirsten je moet doen wat goed voor je is. En dat weet je zelf het beste. Als jij het weer fijn vindt om hier weer even te spieken en misschien mee kletsen dan kan dat altijd. Wij gaan nergens heen. Dikke knuffel voor jou. Hier vrijdagavond de partneravond gehad. Dat was leuk. Manlief was alleen erg moe. We hebben wel goede tips gehad die we gaan proberen straks. Verder alles prima en rustig. Ik heb wel af en toe harde buiken, maar niet echt noemenswaardig eigenlijk. Woensdag weer de wekelijkse check bij de vk.
Goedemorgen ladies!! Ik sluit gisteren het forum af en vandaag open ik hem weer. Ik lig al een tijdje wakker. Ik had me een honger!! Daarom maar eruit gegaan en even wat vla gegeten. Daarna ging me mannetje aankleden en die is nu net weg. Het gevolg is nu, dat ik klaarwakker ben. Het is nog veel te vroeg om op te staan. Gaaaaaap, zo das een goed teken. Ik ga toch proberen om mijn oogjes nig even dicht te doen. sorry voor deze nutteloze post, hihi. Xx
@kwiebje.. slaapse! @kylie.. mooie echo's hoor! @kirst... jij moet doen wat goed voelt voor jou! ik hoop dat alles voor de wind mag gaan en dat we je snel terugzien hier! dikke knuffel meid!!
goede morgen... kirsten, denk lekker aan jezelf en we zien je hopelijk snel weer zwanger komen buurten... dikke knuf! mira, yoehoe... een mooi paasei... hopelijk brengt dat een mooi kindje bij jullie!~ kwiebje, je was er vroeg bij meis... kylie, mooie echo's, zag ze idd op facebook wen, mooie meid hoor... plaats hier ook voornamelijk op facebook, dat kan nl vanaf mijn telefoon.. meeste foto's staan daar op en plaats ze dan gelijk.. en krijg het via mijn foon hier niet voor elkaar... hier verschikkelijk druk geweest en is nog niet voorbij... vandaag eerst maar de boel proberen aan kant te maken en de was weer weg te krijgen.. vanmiddag komt er niets van, want dan lopen hier 2 kleuters, een peuter en ligt er een baby in huis.. kreeg weer klachten, dus krijg vanaf nu weer elke week injecties.. hopelijk voel ik me dan ook weer beter.. zodra femke vaste voeding krijgt ga ik weer proberen af te bouwen.. de echo is vrijdag, maar zie daar heel erg tegenop...echo zelf stelt niets voor, maar de uitslag.. hoop zo dat het goed zit... nou ja, we zien wel.. ga gauw verder, was slingers aan het afhalen...
Jeetje heb een boel gemist zo te lezen. Stampertje gaat weer aan het werk...Het komt vast goed meid!!! Kan me voorstellen dat het even slikken is. Kirsten, lieve meid. Ik begrijp je keuze! Ben blij dat ik je op FB heb zodat ik toch nog wel een beetje kan lezen hoe het met je gaat. Hopelijk zien we je snel weer terug! Mira, YEAH een paasei meid Mn duimen draaien voor jullie!!! Het is jullie zo gegund! Kwiebje, 37 weken vandaag! Je kleintje mag nu officieel komen! Kylie, wat een prachtige echo's meid!! Hier gisteravond visite gehad. Bevriend stel kwam langs, blij nieuws. Ze zijn na een mmm traject in verwachting van een tweeling! Echt heel gaaf. Maar ze hebben dus nu een tweelingcombiwagenset aangeschaft en hadden al een maxi cosi staan. Die hebben ze aan ons gegeven. Een spiksplinternieuwe cabriofix. Echt heel gaaf, en lief! Dat was 1 van de weinigeg grote dingen die we nog moesten aanschaffen. Ben er echt onwijs blij mee! Zie ons kleintje er straks helemaal inliggen! Vandaag bij huis kalm aan doen...iets kalmer dan gepland want heb iets vastzitten bij mn schouderblad...PIJN!!!! Bah.
Meiden: Allemaal heel erg bedankt voor het meeleven!!! We wachten nu af wanneer hij gaat springen. Uitgaande van 1 mm per dag groeien en rond de 20 mm springen zou dat uitkomen op een eisprong tussen 14 en 16 april Een leuk cadeautje voor onze 1e trouwdag!!! Iedereen fijne paasdagen gehad? Hier wel, maar goed, jullie weten wel waarom Gisteren nog lekker zitten kletsen bij moeder en zusje. Heerlijk gegeten samen en spelletjes gespeeld
Pfff meiden, mag ik even wat van me afschrijven? Mn oma ligt sinds zaterdagnacht in het ziekenhuis. Ze is toen opgenomen met een hartaanval-in opbouw. Haar kransslagader was verwijd tot 5cm, wat ronduit gevaarlijk is. Ik heb haar donderdag nog gezien, zijn lekker uit gaan eten met haar en toen was er op zich nog niets aan de hand. Ze is zelfs nog meegeweest naar de 3D-echo! Maar nu ligt ze dus al enkele dagen in het ziekenhuis. Heb haar net aan telefoon gehad, maar ze klinkt helemaal niet goed... ze snakt naar adem en dan willen ze haar morgen misschien al naar huis sturen. Ik woon ruim 1,5u rijden van haar af, dus zomaar even langsgaan gaat niet...zeker niet in deze conditie... Ik zou zo in de auto stappen hoor, maar vind het niet prettig om zover weg te rijden zonder manlief. Stel dat er wat gebeurd... Ik probeer er niet teveel over te piekeren en na te denken, maar voel me er helemaal niet lekker onder. Je gaat toch zitten denken 'wat als het niet goed afloopt?' Ze is mn enige nog levende grootouder. Ons kindje is haar 3de achterkleinkind. Ben bang dat als het helemaal mis moet gaan met haar, ik misschien niet op de begrafenis aanwezig zou kunnen zijn, en die gedachte breekt gewoon mn hart... Aan de andere kant probeer ik mezelf voor te houden dat als ze haar morgen al naar huis willen sturen, het toch niet zo slecht gaat met haar. Maar ze klonk zo...zielig aan de telefoon. En telkens vraagt ze maar hoe het met mij is... Hoop zo dat ik me ongerust maak om niks... Mn nichtje was gisteren nog langsgeweest en die had er ook niet zo een goed oog in. Ik vind het zo moeilijk...mn oma is 84 en afgelopen donderdag zou ze nog zo op der fiets gestapt zijn om een eindje te gaan fietsen. Helemaal geen vuiltje aan de lucht. Ja ok, ze is de laatste tijd erg afgevallen, en ze hoest de laatste tijd wat meer (heeft astma), maar het is zo een taaie dame. En dan nu dit... Ik hoop zo dat alles goed komt. Dadelijk maar een kaarsje aansteken voor der...
@Tina: natuurlijk mag je van je afschrijven, dat is niet niets.. Is er niemand die met je mee kan, behalve je man? Of anders misschien vanavond als hij thuis is? Ik vind het al erg genoeg om te zien dat m'n grootjes geestelijk achteruit gaan, maar dit lijkt me heel erg. Ik zal zo ook een kaarsje aansteken.
he bah tina... hopelijk knapt ze toch weer op.. maar snap dat je er graag heen wilt en dat je alleen reizen nu niet prettig vind.. dikke knuf en hou je taai!
Tina: Wat erg meid! Hopelijk gaat het beter met haar en mag ze snel het ziekenhuis uit in goede gezondheid! Post hier maar gewoon wat je dwars zit hoor! Daar zijn we ook voor
Tina: tuurlijk mag je van je af schrijven. Is ook niet niks. Hoe oud je grootouders ook zijn, je wilt ze niet kwijt en nog zo lang mogelijk van ze genieten. Snap goed je gedachten. Je wil ook nog graag dat ze jullie kleintje ziet. Maar als er sprake is dat ze morgen misschien naar huis mag zal het wel goed zijn toch!? Dat zeggen ze niet voor niets. Dikke knuff meis! En inderdaad alleen daar naartoe rijden is ook niet zo'n fijn plan. Zou wachten tot je samen met je mannetje kan of familie. Mira: Heb je een afspraak voor morgen? Hoe laat? Ben zo benieuwd of ze weer groter zijn geworden. Waarschijnlijk moet je dan volgende week bloed prikken om te kijken of t eitje goed gesprongen is... Kirsten: Begrijp je zo goed. Heb ik ook ff gehad dat ik het helemaal los wilde laten en een tijdje niet hier bent geweest. Is soms toch wel even fijn om even tot jezelf te komen. Met andere dingen bezig te zijn. Het helpt inderdaad om je op andere dingen te richten. Ik zoek ook steeds nieuwe dingen om mezelf wat gelukkiger te voelen. Meis hopelijk zien we je hier snel terug met hele goede berichten! Het is je zo gegund! Ben ook blij dat ik je op fb heb. Kan ik af en toe ff spieken hoe t gaat. Kwiebje: Heb gister de huisartsenpost gebeld. Kreeg een verpleegster aan de lijn die pakte mijn gegevens erbij. Ze vroeg wat mn grootste angst was. Dat is dat ik nog een keer gecurreteed moet worden. Ze heeft die angst grotendeels wel weg genomen, want ze zei dat in het rapport stond dat ik goed 'schoon' was. Maar t liefst zou ik deze week nog een nacontrole hebben. Ook gezien ik maandag een midweekje weg ga. Mams: Wow wat een megacadeau! Echt heel gaaf. Oeh klinkt niet lekker met je schouder. Rustig aan he. Lekker een warme douche nemen en de straal op je schouder. En je mannetje om n massage bedelen hihi Kylie: Wat een prachtige foto's!!!
Nino: Ja, morgen om 15.00 uur mag ik weer komen voor een echo Verwacht dan een ei tussen de 16 en 17 mm te hebben Net een ovutest gedaan en die wordt ook al een stuk duidelijker dan de laatste tijd Ik ben er zo blij mee!!! Hoe gaat het bij jou meis? Als er iets is, zijn we hier te vinden he!!!
@Nino: hoe gaat het nu? Zijn jullie trouwens nog even weg geweest met zn tweeën? @Mira: Ben erg benieuwd hoeveel je eitjes gegroeid zijn! Klinkt iig allemaal erg goed! Hier: Ben er even klaar mee vandaag,..Kan niet eens normaal lopen van de bandenpijn, bah! Trekt helemaal van de linkerkant van mn onderbuik, over mn buik, naar rechts van m'n muts...