Zo de loodgieter is gebeld. Vanmiddag na drie uur komen ze. Ben ook weer terug van de vk. Mijn bloeddruk is gemeten en rara hij was te hoog. Nogal wiedes met al die perikelen. Later heeft ze hem weer opgemeten en toen het al lager. De kleine was gedeeltelijk ingedaald de vorige keer, maar nu is ze er weer uit! Ik hoop niet door het op de knietjes zitten van gisteravond. Ik kreeg het verhaal van dat ik gelijk moet gaan liggen als de vliezen breken en zo. Ook dat er een kans is dat ik naar het ziekenhuis moet als ze door de weeën niet indaald. Nou ze heeft nog even om te zakken gelukkig. Verder alles goed. Gewicht ook weer 2 kg erbij. Zit nu op + 14!! Kan ook aan het vocht liggen wat ik een beetje vasthou. Skaya hoe laat moet jij naar de vk? Irritant hè zo vroeg wakker zijn? Ik ga nu lekker een tukkie doen. Ik ben kapot!
Kwiebje: He gadsie, zulke lekkage is nooit prettig. Maar ik zou het ook als rampzalig aanvoelen in deze toestand! Hoop dat alles netjes opdroogt en je er verder geen schade van ondervindt. Wat jammer dat je kleine spruitje weer 'losgeschoten' is. Ik kreeg van 1 van mn medecursusvrouwen (moest een versie laten doen) de tip om veel in kleermakerszit te gaan zitten. Op die manier heeft de kleine het meeste plaats om in te dalen. Je kan het altijd proberen Skaya: Ja, wel lekker dat ik zo vaak echo's heb Ben stiekem wel een beetje blij met mn hoge bloeddruk anders had ik ook gewoon naar de vk gemoeten. En van die bloeddruk heb ik toch geen last Vanmorgen lekker uitgeslapen en gedouched. Ga zodadelijk mn haartjes drogen en dan een stukje wandelen met de hond. Het zonnetje schijnt zooooo lekker Daarna nog even plat op de bank en dan in de namiddag naar het zh. Daarna nog langs de V&D. (Kwiebje: ik doet standje 'oma-snelheid') Dus heeeeeeeel op het gemak En dan vanmiddag de babyspullen strijken. Ga ik wel zittend doen...
Kwiebje, heh balen van je bloeddruk. Idd niet gek na gisteravond. Gelukkig herstelde die zich weer een beetje! Maar jou kleine meid is dus ook lekker eigenwijs. Lekker stelletje die aankomende baby's! Ik moet pas 16:45! Tina, goeie tip die kleermakerszit...ga het zeker proberen
He Bah Kwiebje, daar zit je nu ook niet niet op te wachten he! Hopelijk is het iets kleins en is het zo verholpen! Mn moeder is gister wel geweest en heeft me een klein beetje verlichting kunnen bieden, maar dat was maar tijdelijk. Vanmorgen de HA gebeld...Volgende week dinsdag kon ik wel terecht. Ik zeg nou het spijt me zeer maar ik heb acute pijn en ga daar niet mee lopen tot volgende week dinsdag! Nou dan kon ik vanmiddag wel terecht. Momenteel gaat het redelijk, dankzij de paracetamol. Maar sta moet te juichen hoor Nu eerst maar ff eitjes bakken voor de kleine man en mij.
Meiden: Net ovutest gedaan. Hij staat in mijn album onder 'Zwanger worden'. Hoe zou hij morgen zijn? Benieuwd wat de GYN vanmiddag ziet op de echo... Spannend!
Vaddie: Thanks meid! Wat fijn dat Kira zo goed geslapen heeft vannacht. Dan heb jij ook lekker bij kunnen slapen een keer Hopelijk de eerste nacht van vele goede nachten Zat even te denken, vandaag zien ze dan nog een eitje op de echo. Vrijdag weer komen en dan een gesprongen ei, als het goed is... Straks maar even vragen wat ze adviseren qua 'gemeenschap' zoals de GYN maandag zo netjes zei Hebben gister en eergister al geklust, dus ik weet niet of vanavond dan ook nog goed is, gezien de mooie positieve ovutest, of dat het beter is om donderdag pas weer te doen...
Mira: Testje ziet er goed uit! Gaat de goede kant op he! (Effe een vraagje...krijg je wel een betrouwbare test bij het gebruik van clomid? Ik bedoel maar...sommige 'producten' geven een vertekend beeld bij ovutesten. Maar weet niet of clomid 1 van die producten is...) Wel fijn dat de clomid (lijkt) aanslaat. Ben benieuwd hoe je FM is! Mams: Het is toch wat he met die huisartsen! Ik vind dat dus een regelrechte schande! Als mensen vandaag bellen met een klacht willen ze toch zo snel mogelijk geholpen worden??? Oke, sommige dingen kunnen wel wat langer wachten, maar als je pijn hebt hebt toch niet? Als buitenlandse vind ik de huisartsen hier in Nederland echt een aanfluiting! Pfoe, kan ik me zo druk en boos om maken! :x Goed dat je van je afgebeten hebt en vandaag al mag langskomen. Zo zie je maar he, als je niet voor jezelf opkomt schuiven ze je gewoon achter in het rijtje. Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen. Laat je niet zomaar naar huis sturen he! Vaddie: Zal wel heerlijk zijn als je zo lekker hebt kunnen doorslapen Ik ben echt benieuwd hoe ik dat ga ervaren als onze kleine spruit er is... Ik ga overdag denk ik echt bij moeten slapen anders kan je me na een week al bijeen vegen... Ben zo een slaapmuts! Zo, ik ga me klaarmaken voor het zh. Manlief komt net binnenwandelen.
Mams, goed dat je even voor jezelf opgekomen bent en niet tot dinsdag gaat zitten wachten!! Dat duurt nog een week zeg...hallo! Mira, spannnnennnddddd!!!! Lijkt me wel gek als er iemand tegen je zegt wanneer je het 'beste' kan seksen Tina, succes en veel plezier!! Vaddie, wowwieee!! Was het niet schrikken ineens zo een lange ruk slaap?! Kraamzorg is net geweest voor intake. Heb een mooi boek gekregen waar de kraamzorg in gaat schrijven. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Komt weer een stukje dichterbij nu! Heb me net een btje misselijk gegeten aan mn chocolade paashaas...bluhhhh! Eigen schuld heh!
Tina: Op een ander topic waar ik mee lees en schrijf zit ook iemand met PCOS en die had zelfs ovutesten van de GYN meegekregen. Dus ik ga er vanuit dat het wel effect heeft. De Clomid is denk ik al uit mijn lichaam, want de laatste pil heb ik vorige week dinsdag genomen, 8 dagen geleden. Skaya: Ja, is ook gek dat iemand zegt: "Voor de zekerheid zou ik dinsdag gemeenschap hebben, mocht het ei eerder springen.". Vooral als het iemand is die je dan net voor het eerst gezien hebt We hebben ons er maar aan gehouden, ze zal wel weten wat goed is, toch?! Ik ga zo richting ZKH voor FM3 en mijn vraag over 'de gemeenschap'. Whahahaha! Moet zo lachen om dat woord... Nou ja, ik kom straks nog wel even vertellen hoe het geweest is daar. Tot strakkies!
@mams... ohh hopelijk gaat het snel beter! en gelukkig kon je toch nog terecht! @kwiebje.. hopelijk niet al te veel waterschade... zo vervelend allemaal! hopelijk is het snel gemaakt en kan je weer afwassen enzo! en in de kleermakerszit dus @vaddie.. ohh heerlijk zeg! hopelijk houd je prinsesje dit vast! @mira... ik duim voor je maar heb zo goede hoop!!! ben benieuwd naar je echo! @skaya.. ook zo verslaafd aan chocolade? heb ik ook een handje van haaahaha
Meiden: Eitje was nu al 20 (WOW!) mm en staat op springen, zeker gezien de KNALLENDE ovutest. Deze verpleegkundige zei dat we alle kansen moesten benutten en gewoon door konden gaan met klussen (nou ja... gemeenschap ). Vrijdag weer en dan verwachten we dus geen eitje meer te zien omdat hij gesprongen is. Dan krijg ik ook een bloedbriefje of progesteron te prikken de week erna om te kijken of het een goede eisprong was en mag ik alvast een afspraak maken voor als ik niet zwanger mocht zijn. Vrijdag dus meer!!!
@Mira: Wat super!!! Ik had toen een eitje van 17mm, die elk moment zou springen volgens de gyn.. Maar dat kon volgens mij niet, want ik zat een paar dagen voor NOD.. En dat eitje is nu het ventje geworden!
Kylie: Thanks meid! Ben er zelf ook helemaal blij mee Manlief al sms gestuurd, ook super blij natuurlijk! De eerste ronde Clomid heeft gewoon als zijn werk gedaan, de laagste dosis... WAUW!!!