Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Succes met de loodgieter (nou ja... niet met de persoon zelf natuurlijk ;)). Hopelijk kan het alles snel verhelpen en loopt straks het weer zoals het moet!

Skaya: Hahahaha! Manlief is nog niet thuis en gaat vanavond richting zwembad om te trainen met een duikclub, dus we moeten maar even kijken hoe en wanneer ;) Maar klussen doen we zeker hoor :p

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mira ondanks dat de loodgieter er is kan ik natuurlijk niet aan jouw goede nieuws voorbij gaan! Geweldig zeg!! Je kan nu de liefde gaan bedrijven, hihi. Dat staat altijd in die romannetjes volgens mij.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow Mira! Die is echt goed gegroeid!!!
    Jou wil ik hier vandaag niet meer weerzien!:p

Met de kleine boef naar de tandarts geweest. Hij deed het weer prima.
    Zonder protest op de stoel, ik hoefde zn hand niet vast te houden. Netjes zn mond open. 2 kleine aandachtspuntjes die ons al wel bekend waren en we mochten weer gaan.

Nu ik zo naar de dokter. Gelukkig is het met de asperine qua beweging goed te doen. MAar niezen/hoesten/neus snuiten/hikken oid moet ik echt niet doen.
    Ben benieuwd wattie zegt.
    Ik geeft het 2 opties. Afwachten, of fysio ;)

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kwiebje: Thanks meid!

Mams: Moet ik alvast op bed gaan liggen :p Manlief is toch echt pas tegen 17.20 uur thuis hoor... Duurt nog zo lang! Mag ik niet nog even hier blijven zitten? AUB... *Zet haar liefste glimlach op* ;)

5. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. wat goed meid!!!!clomid slaat super goed aan zeg!!! nou ga jij maar lekker ''gemeenschap'' hebben:p:D

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Me: Hahahaha! Ik zal vanavond met veel plezier 'gemeenschap' gaan hebben ;) (Ik blijf het een lachuh-woord vinden :p)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Net bij de HA geweest.
    Heb een flink knoop in de spier onder mn schouderblad.
    Komt hoogstwaarschijnlijk van de spanning nu deze weken.
    Nog een poosje gehad over de vorige zwangerschap en hij heeft me op het hart gedrukt dat ik komende week afleiding moet zoeken en rustig elke dag 2x2 pcm mag hebben als ik erg veel last heb.
    Erg fijn bezoekje al met al.
    Gelukkig niks naars.

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, een spanningsknoop in je schouder dus...fijn hoor!

Net trg van de vk. Kleine lig nog lekker losjes en ze schat dat hij straks 6/6,5 pond zal zijn. Verklaard voor een deel wel waarom die nog aan het duikelen is!
    Als hij volgende week niet goed ligt, krijg ik een echo om te kijken hoe of wat. Vind het wel spannend nu!!!! :$;):)
    Leuk advies kreeg ik ook: als mn vliezen breken, moet ik meteen plat gaan liggen. Anders hebk het gevaar dat er wat mee naar buiten spoelt in de vorm van een arm of been ofzo...:(fijn hoor. Maar daar ben ik niet zo bang voor. Zie mn vliezen niet zo gauw breken! Die eigenwijze baby moet gewoon ff met zn hoofd in het gat gaan liggen!! :p

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nouja, fijn ;) fijn dat het niet iets "ergers" is hahahahah

Hoop dat jullie boef zich deze komende week goed draait en naar beneden laat zakken. En arm of been eruit zit je ook niet op te wachten..

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, neee daarom. Gelukkig niks ernstigs...daarom iets minder fijns :p

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahaha idd:p Straks lekker onder de warme dekens voor de buis hangen *denkt aan de bak B&J ijs die in de diepvries staat*

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohhhhhhhhhh ik wil ook zo een bak met ijsss!!!

Kga vanavond naar de film met een dinnetje :D

Iemand nog tips om mijn baby een beetje boller te maken :p

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Je baby boller maken????

Welke film ga je?

14. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. oohhh je beebje heeft nog een beetje ruimte over!:p hopelijk gaat ie nog zakken.. met het hoofdje naar beneden hopelijk!lijkt me lekker zeg.. loop je te winkelen en ineens bungelt er een arm of been uit ... hahahahah nee hoor loop je maar gek te maken:p

hoop je je beeb een beetje dikker te maken in de hoop dat ie vast gaat liggen? denk niet dat het lukt hahaha.. jij en je vriend zijn slank dus echt geen dikkerdje voor jou hoor!:p

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaaa wil m vetmesten zodat hij geen ruimte meer heeft om te duikelen hahaha! Nee hoor, keb er vertrouwen in dat hij nog wel goed gaat liggen en vooral STIL blijft liggen.
    Mn vent en ik zijn allebei niet dik en hij is ook nog es turks (lees niet zo lang :p), dus dat verklaren die 6 pondjes ook wel weer :p

Ga vanavond naar Ladiesnight. Film One for the Money...zie ik net. Zie ook dat ik m weken geleden al gezien heb...gedownload en al...shit shit shit :p Naja we gaan voor de goodiebag! :p Ahum!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahaha lekker dan Skaya!
    Noujaaaa idd voor de goodiebag dan maar!

Ff nog mn buikie spammen:p

17. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Mams: Mooie buik! Geniet van je B&J!
    @Skaya: Plezier bij de film!

Hier: Vanmiddag/vanavond nog in het ziekenhuis gelegen..Had vanmorgen op advies van de vlk wat urine langs gebracht bij de HA. Kwam niet meer dan wat ontstekingscellen uit. Maar vanwege de buik/spier/bandenpijn moest ik toch even langs komen.
    Daar het nog gehad over eventueel een eitje tegen schimmelinfectie, en nog even ter routine de bloeddruk meten. Oeps, te hoog. HA overlegt met het ziekenhuis, toch naar de verloskamers. Aan de CTG gelegen, hartfilmpje van de beeb, bloeddrukmeter, bloed en urineonderzoek, en nog een echo. Uiteindelijk was alles ok gelukkig, bloeddruk was weer wat gezakt, vals alarm! Maar we een beetje schrikken.

18. me83

me83 Niet meer actief

@kylie.. das zeker schrikken.. ga maar lekker rustig aan doen en veel met d ebeentjes omhoog!

@mams.. mooi buikje!!! :D

@skaya... hopelijk was de film toch leuk ondanks dat je em al gezien had;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Thnax meiden!!

Dalijk Tygho wegbrengen voor zn laatste wenochtend...Niet naar school dit keer maar naar het theater. Daarna lopen ze met zn allen terug naar school. Vind et wel een beetje eng, maargoed.
    Hoort erbij he!

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Haaaaaaai!

Mira: Enne? Goede en lekkere gemeenschap gehad? :p:D Toch goed met de benen omhoog gelegen he?

Mams: Jah, blijft spannend he om je knulletje los te laten :)

Kylie: He gadver, das natuurlijk wel schrikken ja. Lijkt erop dat jij echt je rust moet nemen meid. De fysio zei ook tegen mij, als je last krijgt van bandenpijn wil dat zeggen dat je teveel doet, en dat je moet rusten. Ook als dat betekend dat je dan eigenlijk niet uit bed kan stappen... Verder heeft ze mij geleerd om te 'vlinderen'. Je gaat rechtop zitten in bed en zet de onderkant van je voeten tegen elkaar. Dan trek je je voeten zo ver mogelijk omhoog (richting je muts) Je benen worden dan vleugeltjes waar je rustig mee moet wapperen (lees op en neer gaan) Op die manier zou je je spieren/banden rustig uitrekken en stretchen.
    Verder bij alle inspanningen die je doet, je navel naar binnen trekken. Ze span je je dwarse buikspieren aan. Bij mij hebben deze dingen enorm geholpen tegen de bandenpijn.

Kwiebje: Lekkage opgelost?

Hier: Gisteren weer echo gehad en controle. Frummel is aan de grote kant. Hoofdje lag mooi op curve, buik loopt nog steeds voor en beentjes liepen ook een beetje voor. Voorspelling...wij krijgen geen klein kindje...;) Maar dat hadden we al verwacht. Manlief is ook ruim 1.90m:) En we zijn alletwee niet superslank. Dus de appel valt niet ver van de boom:D Frummel wordt nu op iets meer dan 3kg geschat. Met nog een maandje te gaan, zal dat dus een aardig bengeltje worden. Maar alles zag er verder goed uit. Beeb was nog niet helemaal ingedaald, maar wel op de goede weg. Het zat al aardig laag :) Dus we wachten hier maar geduldig af.
    Gisteren trouwens nog 2 leuke nachthemden gescoord bij v&d. 1 om in te bevallen en nog 1 voor naderhand. Lekker elastisch, en er zaten een hele rij knopen aan voor de borstvoeding. En dat voor een tientje per stuk! Dus helemaal tevreden. Manlief was ook helemaal blij. Hij is zo bang dat ik mn vluchtkoffer niet op tijd klaar heb :D
    Ga ik vanmiddag werk van maken. is dat alweer een stressfactor minder voor hem. Heb nu weer een wasje met hydrofiel luiers in de machine zitten en ga straks nog wat beddegoed wassen. Morgen het geboortekaartje regelen en nog een afspraak bij de kapper. En dan zijn denk ik de grootste dingen wel geregeld. Jah, nog doopsuiker regelen en enveloppen schrijven... maar dat is het grootste werk niet.
    Komend weekend moet er weer gepoetst worden. We hebben volgende week weer kijkers in huis! :D Whoehoe! Ik zou die mensen haast met koffie en taart ontvangen :D fingers crossed voor een goede afloop!

Ow, ik hoor dat mn wasmachine uitgedraaid is. Tijd voor het volgende wasje! :)

Deel Deze Pagina