Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Hihihi, de gemeenschap was geweldig! Hahaha!
    Fijn dat er weer kijkers zijn, hopelijk worden het kopers!

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, ik zou toch maar lekker plat gaan mochten je vliezen nu breken. Zal niet gauw gebeuren, maar je bent ook de eerste niet denk ik.

@Tina & kwiebje, hebben jullie geen Facebook? Leuk om elkaar daar ook beetje in de gaten te houden, en foto's te showen.

Nog ff meiden! Zo leuk, leuk, leuk, leuk, leuk!! :D
    Ben weer zo benieuwd, hoe gaat de bevalling, de namen. Hoe jullie het gaan ervaren. Kwiebje en Tina een meid..:p skaya een babyboy!! :)

@mams, die van jou naar school. Grote knul alweer zeg. En bij ons al weer bijna naar het kdv. Heb nu al buikpijn bij het idee..

@Nino, je bent een toppertje! Zo sterke vrouw. Jullie kleine komt echt meid! Liefs...

@Mira, goed nieuws! Zet hem op!

Sorry vast een hoop vergeten!

Hier gaat het super. Ze is zo leuk! Krijgt nu ook al een beetje echt zo slappe lach. Dan gilt ze van de lol. Zo heerlijk.
    Maandag weer naar cb, en dan krijgt ze ook voor de 2 keer de prikjes.
    Vreselijk vond ik het de vorige keer.

3. me83

me83 Niet meer actief

@wen... ohh leuk is dat die schaterlachjes van die kleintjes! vind ik zo lief! kijk ook wel eens op youtube naar dat soort filmpjes ahhahah

@tina.. ga voor je duimen dat julli eindelijk jullie huisje kunnen verkopen!
    en ik denk net als wen ook dat je een meid krijgt;)

@mams...lijkt me zo moeilijk om je kind uit handen te geven... niemand is zo goed voor zijn kindje als de mama en papa.. hopelijk heeft ie het maandag super naar zijn zin zo'n hele dag op school!

@mira.... kan je nog lopen meid?:p ik duim hard voor raak hoor!!! tijd voor nog meer roze hier!:D

4. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Meiden verstopping is verholpen en er zijn leidingen vervangen waar een scheur in zat. Ben nu even van het padje af. Ik had me het toch allemaal even anders voorgesteld, zucht. Dus morgen kom ik denk pas weer even fatsoenlijk reageren. Xx

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina. Pin je niet te veel vast op die schattingen. Hier zou ik ook een zware baby krijgen... Niet dus. 2830 is niet echt zwaar. Hahaha

Hier een lekker dagje. Kira is lekker vrolijk en heeft veel in de box gelegen. Meestal wil ze dit niet. Ook vanmiddag boven geslapen dusnik heb veel kunnen doen.

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Vaddie: Ja, het is een om en nabij-schatting natuurlijk. Ik neem het ook met een korreltje zout. Het is en blijft een verrassing he ;) Ik neem gewoon maatje 50 en 56 mee naar het ziekenhuis en dan kijken we wel waar we hem/haar 'inproppen' :D En anders trekken we de luier wat strakker aan :p :D

Wen/Me: Ow jah? Een meid? :D Ja, wie weet... En anders is het een jongen he ;):D
    Ik krijg de laatste tijd vaak de vraag of het een tweeling is. Zou dat geen verrassing zijn hier in ons topic??? :p Nee das gekheid :D Maar vind het wel leuk om mensen in de waan te laten over het geslacht. Tot nu toe zijn in onze omgeving de meningen vrij verdeeld.Ben ook heel erg benieuwd naar de reacties voor onze naam. Ik ken echt niemand met die naam. Manlief en ik hebben al een paar keer gekscherend gezegd "jah, we hebben wat letters uit de scrabble-doos getrokken en daar een naam van gemaakt" :D:D:D Maar zo erg is het niet. Het is een bestaande naam waar voor ons heel veel betekenissen achter zitten. Maar als het zo ver is, zal ik dat nog wel uitleggen :)

Ben trouwens ook benieuwd wie er het eerste gaat 'ploppen'
    Heb heel lang het gevoel dat het een strijdje tussen kwiebje, skaya en mij zou gaan worden...maar heb sinds kort ook het gevoel dat kylie wel eens voor een verrassing zou kunnen gaan zorgen. ;)

Ik heb gisteren alvast slingers meegebracht van de v&d in de gepaste kleur. Waren zo schattige kleine vlaggetjes. Heb ook grote vlaggen en ballonnen en zo een 'hoera het is een....'-slinger. Wou ook zo een ooievaar die door het raam vliegt, maar denk dat ik dat toch maar niet ga doen. Met onze lamellen is dat niet echt makkelijk ophangen denk ik...

Oh en ik heb wel facebook, maar wil mn naam hier niet zo publiekelijk neerzetten :D Mensen die me willen toevoegen kunnen me wel even pb'en :)

Pfff hele namiddag eigenlijk niets gedaan. Was mn mp3-speler aan het zoeken en toen kwam ik mn oude dagboeken tegen. Daar dus lekker in zitten bladeren. Eerste nota dateert van 20 jaar geleden :D
    En uiteindelijk mn mp3-speler dus niet meer gevonden...

Ik ga mn vluchtkoffertje maar eens maken. Dan lekker macaroni eten en daarna een tina-avondje houden. Het is alweer even geleden dat ik mezelf in de watten heb gelegd. Hoog tijd voor nog eens een maskertje, scrubje, lekker doucheke en tierelantijntjes :D
    Nu even mn sokken zoeken, heb me toch een partij ijs-poten!

7. me83

me83 Niet meer actief

@tina... lekker hoor zo'n frummelavondje! is ook wel eens nodig voor de innerlijke en uiterlijke vrouw!en leuke versieringen gekocht! jeeejjj.. en heerlijk is dat als je af en toe ineens oude spulletjes tegenkomt.. lekker snuffelen erin hihiihhi

ik denk dat kwiebje als eerste gaat ploppen.rond uitgerekende datum... maar denk dat kylie vroeger bevalt dan uitgerekend..denk skaya ook iets eerder.. maar miss maar 1 weekje.. kylie naar mijn gevoel rond de 34 a 35 wk.
    en met tina denk ik overtijd... hoop het niet voor je maar mijn gevoel denkt van wel aahahah
    begint je aparte naam met een B?

@vaddie.. wat heerlijk dat je meid lekker vrolijk is vandaag en lekker in de box kon liggen.. had jij ook even je handen vrij!

@kweibje...jaa kan me voorstellen dat het best een domper is zo met je laadste loodjes en dan dit nog erbij..maar beter nu dan in je kraamtijd ..lekker relaxen nu hoor!

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Me: Thanx...een week overtijd lopen...;) Wat doe je me aan! :$ Gaat echt niet gebeuren he! :x Tegen die tijd ga ik eerst manlief plat*dingesen*, en als dat niet helpt smeek ik de gyn om in te leiden.
    Ik denk trouwens niet dat ze mij echt veel langer zouden laten lopen vanwege mn bloeddruk en suikerschommelingen. Hoop dat dat 'verzachtende' omstandigheden zijn :D Maarja, je weet het nooit he.
    Oh en over de naam doe ik nu geen uitspraken. ;) Zou nu wel kunnen zeggen dat het niet met een B begint, maar zo kunnen we het hele alfabet afgaan he :D Dus kort maar krachtig...No comment! :cool:

Koffer bijna klaar. Zoek mn toilettas nog. Heb geen zin om met mn beautycase te gaan sleuren :) Moet dadelijk nog een paar leuke pakjes uitzoeken voor de kleine. Jah, worden toch fotos gemaakt he, dus hij/zij moet ook een beetje deftig voor de dag kunnen komen :D

Ik ga eten...ik rammel!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vandaag weer overleefd...
    De kamer in de feeststemming gebracht voor de verjaardag van de kleine boef morgen.
    Al voel ik mezelf alles behalve feestelijk.
    Mn schouder gaat beter maar verder is het drama.
    Ik ben zo ontzettend bang...Vandaag zit ik op de termijn dat het hartje van Mylan* gestopt is met kloppen.
    Heb vandaag nog leven gevoeld dus het zal wel goed zitten...maar heb wel kramp in mn buik die doortrekt naar mn bovenbenen.
    Zal wel van de spanning komen ofzo.
    Zou zo graag ff het hartje luisteren, maar die kan ik al een dag of 2-3 niet vinden. Erg jammer wat het zou me heel erg gerust stellen.
    Maar zodadelijk maar lekker mn bedje in als manlief thuis is en vroeg gaan slapen. Morgen gaan we lekker zwemmen.
    De kleine man verdient gewoon een leuke verjaardag dus die gaat hij krijgen ook, ook al is mama er met de kop niet helemaal bij.

10. me83

me83 Niet meer actief

@mams.. achhh wat een rottijd is het dan ook nu.. hopelijk vind je 1 deze dagen toch nog een keer het hartje.. maar zolang er beweging is moet het goed gaan...veel plezier met de verjaardag van je kleine man.. en gefeliciteerd!

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, dat je nog leven gevoeld heb is een heel goed teken! Weet zeker dat je het hartje snel weer een keer zal vinden. Die pijn zou goed te maken kunnen hebben met de spanning, tis ook niet niks! Nog even en je bent deze onzekere periode voorbij! Straks weet je wat het gaat worden!!!
    Gefeliciteerd met je kleine man!

Tina, ahahah Wen denkt dus een meid..ik denk het eigenlijk ook :p

Wen, aaahwwww heeeerlijk dat ze zo vrolijk is!!! Genieten geblazen dus!!

Kwiebje, fijn dat de verstopping verholpen is!! Hoe is het verder? Rommelt er al wat :p het zou toch zomaar kunnen :p

Hier gisteren mn laatste werkdag gehad. Zooo raar!! Maar ook wel lekker. Kan nu lekker thuis gaan rommelen en stiekem af en toe lang in bed blijven liggen, hoewel uitslapen niet meer lukt.
    Kleine ligt nog steeds goed, maar nog steeds hoog.

12. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Tina: whaha lig hier helemaal slap van de lach met je plat *dingensen*. Hilarisch! Ik gok op een babyboy!

Wen: Thanks lieve Wen. Voel me niet zo sterk hoor. Ben zo jaloers op de zwangere vrouwen (bekende) om me heen. Dat ik erg bijna groen van zie. Bah wat een naar gevoel is dat. Ben helemaal niet zo snel jaloers. Vind t zo slecht van me. Heb mn hoop en positiviteit dat t ooit nog gaat lukken ook nog niet terug gevonden.
    Ahhh wat geweldig dat ze de slappe lach heeft uitgevonden. Zo schattig als die kleintjes dat doen! Moet ook zo lachen op die reclame van Bol.com van die lachbaby!
    Prikjes is niet leuk! Zo zielig en ze zijn daarna zo slap en niet lekker, bah! Hopelijk slaat ze zich er goed doorheen.

Mira: Geweldig! 20 mm! En dat voor de eerste ronde laagste dosis. Bijzonder hoor. Gelukkig blijft die ellende van teleurstelling dat er niets groeit je bespaart. Nu ook nog meteen raak natuurlijk dat zou het allermooiste zijn! ben benieuwd of ie vandaag weg is...

Mams: Gefeliciteerd met je kleine man! Snap dat je in deze periode gespannen bent. Lekker zwemmen vandaag, lekker afleiding en ontspannen.

Vaddie: Fijn dat ze lekker slaapt en je even je handen vrij hebt.

Skaya: Lekker van je verlof genieten. Heerlijk! Moet je nog veel laatste voorbereidingen doen waarmee je je kunt bezig houden?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bedankt voor de felicitaties meiden!
    Net terug van een paar uurtjes zwembad...Oh wat heerlijk, was al wel een jaar geleden dat ik voor het laatst gezwommen had.
    En voor de kleine man dus ook.
    Toen hij de kat uit de boom had gekeken ging hij helemaal los!
    Hij deed zelfs 2x een salto vanaf de kant! (en heeft geen zwemdiploma!)
    Kleine stuntpiloot hahaha.
    Maar het was heerlijk om ff lekker te ontspannen in het water.
    Ben nu wel helemaal gesloopt en er moet nog van alles gebeuren hahahaah.
    En vanavond nog een verjaardag...Oh man hoe ga ik dat overleven...

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kreeg net telefoon dat ons nieuwe bankstel binnen is
    Ivm de verjaardag van de kleine man gaan we hem volgend weekend ophalen!
    Morgen eventjes een foto maken van de bank die er nu staat en dan kan die op MP.

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Ik ben er ook erg blij mee :D Hij is trouwens gesprongen hoor! Lees hieronder maar ;)

Meiden: Net terug uit ZKH (lekker gefietst ;)). Ei is gesprongen, was duidelijk te zien (zat een beetje vocht in de buik, dat is normaal na eisprong ;)) dus GYN is blij.
    Volgende week vrijdag (in de ochtend, want in de middag gaan we weekendje weg) bloed laten prikken op progesteron voor een goede eisprong. Woensdag belt de GYN me dan op met de uitslag van het bloed. En daarna is het afwachten.
    Als ik weer ongi ben mag ik zelfstandig verder met Clomid (heb 4 receptjes meegekregen, dus kan vooruit ;)) dus zonder FM want ze zien dat de Clomid werkt. Als mijn cyclussen nu toch langer worden dan 35 dagen (wat volgens haar toch wel een bovengrens is) moest ik weer even contact opnemen met de afdeling voor een afspraak en hetzelfde geldt voor als mijn receptjes op waren (maar dat hopen we natuurlijk niet ;)). Dus voor zover mijn ZKH avonturen :D

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, ik duim voor je dat je ei besprongen word door het aanstormende leger!! :p

Mams, succes met de verkoop van je bank!
    Hou je je hart niet vast als je vent zo aan het stunten is??

Nino, veel hoefk niet meer te doen. Wel flink ruimen en alles een plek geven :p

Hier lekker kilooooos fruit gehaald op de markt. Ben helemaal weg van al het citrusfruit :p dus lekker aan ut perse geweest net.

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow, ga heeeeel hard voor je duimen meis!!!!! wanneer zou je nu mogen testen??

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Skaya: Er ligt een legertje klaar van 4 dagen achter elkaar 'gemeenschap' ;):p Dus er zal zeker een gevecht uitbarsten. We hopen op een mooie wapenstilstand :p

Jannie: Thanks meid! Vorige ronde met ei had ik een LF van 11. Gisteren is hij gesprongen dus dan 24 april, maar hou zelf 14 dagen aan, dus tussen 24 en 27 april is mijn NOD! Spannend!!!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, spannenddd hooor!!!! Hele goeie kansen deze ronde!! :D

20. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Mira: Spannend!!! Ga voor je duimen dat t meteen raak is!

Deel Deze Pagina