Skaya: Wanneer heb je de liggingsecho? Komende week? Hopelijk ligt hij straks goed en blijft hij zo liggen Vind het ook super dat het zo aangeslagen is. Heb hier ook al 4 receptjes liggen voor Clomid 50, dus mogen het dan zonder FM/echo gewoon zelf proberen! Maar we moeten eerst maar zien wat deze ronde ons brengt... Ik ga niks hopen, want als ik iets hoop, gaat dat meestal niet door!!!
Mira, niet teveel hopen idd om jezelf een beetje te beschermen tegen teleurstelling, maar het positief zien kan geen kwaad! Ik zie het positief iig! Woensdag gaat de vk weer 'voelen' of meneer al aan het indalen is, zo niet dan krijg ik een verwijzing voor een liggingsecho op korte termijn. Aangezien die nu weer half in stuit/dwars ligt, verwacht ik dat die echo er wel aan zit te komen. Stoute baby
Skaya: Meteen goed opvoeden die kids Mss gaat hij wel draaien als je hem een beetje gaat vervelen *Stoute Mira!!!* Idd, zelfbescherming! Mijn emoties zullen, ongeacht welke kant het op zal gaan, vast vreselijk zijn (of huilen van geluk of huilen van verdriet...).
Mira, jaaa dat kan ook niet anders! En heb die kleine reus van mij al flink op zn hoofd zitten timmeren in de hoop dat tie hem weer naar beneden zou draaien hahaha *just kidding*
Skaya: Als ik net zo emo ben als vorige ronde met ei, dan kan manlief nog wat verwachten. Toen werd ik ongi net op oudjaarsdag en om 0.00 uur moest ik echt janken, niet normaal!!! Nog even afwachten hier dus en bij jou ook! Ben benieuwd wanneer hij goed gaat liggen...
Hi ladies, ik vond ons terug op pagina 2!! Dat kan niet he! Dus daarom alvast even een kort berichtje. De verstopping was uiteindelijk vrijdagmiddag pas verholpen!! Maar goed, we zijn blij dat we er vanaf zijn. De vloer is alleen nog een klein drama. Het bobbelt en ruikt nog vochtig. Die moeten we dus nog een keer aanpakken. Eerst maar bevallen. Ik ga even lekker een tosti maken, daarna kom ik weer terug om op iederen te reageren.
@kwiebje: balen van de vloer zeg! Misschien kan je wat regelen via de verzekering. Is het nog niet aan het rommelen? Hier, zo naar de verloskundige, ben benieuwd hoe het met m'n bloeddruk is
Meiden, hier even een teken van leven zit op iPod dus dat schrijft niet zo handig. Maar wou gewoon even laten weten dat alles hier oké is. Ik lees nog alle dagen mee hoor. Maar heb het even druk met van alles en nog wat. Kom binnenkort uitgebreider reageren! Doei doei!
Kylie, succes bij de vk zo!! Kwiebje, oeh lekker tosti!! Ga ik vanavond maar eten, lekker makkelijk. Maar wel een luxe uitvoering met mozzarella en tomaat en lente-ui Hou je het nog een beetje vol met je dik 38 weken?! Wat rot van je vloer, daar wordt je niet vrolijk van! Tina, tot gauw dan he hahaha! Hier ligt mn kleine reusje weer goed! Heb gelijk een stuk lekkerder geslapen! Nu hopen dat hij zo blijft liggen!! Kben wel vernieuwend met mn berichten zo.. komt een keer een eind aan! Vandaag mn eerste officiele verlofdag. Heeerlijk. Heb samen met me schat een moorkop gedeeld om t te vieren hahaha! Slecht!!!
Zo de tosti was lekker, mmm! Daar kan je me 's nachts voor wakker maken. Ook als ik niet zwanger ben hoor! Skaya eerste dag van je verlof!! Het gaat bij jou nu toch ook serieus opschieten. Als je beebje nu ook nog gewoon goed blijft liggen kan je nu lekker gaan genieten! Het zal wel even wennen zijn. Bij mij begint het al te wennen. Moet je nog veel dingen doen in je verlof? Trouwens een moorkop is een goede manier om je beebje boller te maken Kylie succes bij de vk! Ik hoop dat je bloeddruk goed is. Mooi buikie heb je meid! Ennuh 30 weken is toch weer een mijlpaal!! Gefeliciteerd. Tina jij bent nog drukker in je verlof dan daarvoor volgens mij Wanneer kwamen de kijkers ook alweer? Ik zou me ook niet te veel aantrekken van schattingen. De ene verloskundige zei dat ze waarschijnlijk 6 a 6,5 zou zijn en de andere zei 7 pond. Tja daar kan je niet veel mee. Wat ik wel erg fijn vond is toen de vk de laatste keer zei dat het hoofdje niet heel groot is! Mira zullen we een deal sluiten? Voor jou eind april een positieve test en voor mij een kindje? Maar ik snap dat je jezelf wilt beschermen, omdat het net zo goed niet raak kan zijn. Ik ben wel heel erg blij voor jullie dat de lage dosis al zo goed aanslaat! Dat biedt toch zeker heel veel hoop op een kindje voor jullie. Me bij jou blijft het een vage bedoeling he, met al dat tussendoor gebloed en gebruin. Hopelijk is het na deze strip weer normaal. Hoe lang denk je dat je nog aan de pil blijft. Jullie wilden toch eerst rustig aan doen? Vaddie dat zijn nog eens goede nachten. Daar red je het wel mee lijkt me. Kirsten wat goed een hond uit een asiel!! Geniet ervan. Mams wat fijn dat je het hartje hebt gehoord!! Een pak van je hart lijkt me. Dutch fijn dat je er weer bent. Ben je weer helemaal hersteld van je buikgriep of heb je er nog wel last van? Wen ben je al bij het cb geweest? Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Het besef begint hier nu ook goed binnen te komen dat ik elk moment kan bevallen Ik probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven, maar soms denk ik wel eens, ahhhh spannend!! Daarna kom ik waarschijnlijk ook eens bij de pink mama's spammen. Hier is het rustig. Rustiger dan toen ik nog werkte. Geen krampen of zo. Ik heb daarom het idee dat ze nog wel even blijft zitten. Maar toch hou ik er ook rekening mee dat ze vandaag zomaar geboren kan worden. Mijn mannetje denk dat het dinsdagnacht begint en dat ze woensdag komt. Ik ben dan jarig namelijk. Hij is ook op de verjaardag van zijn moeder geboren. Ha dat zou wel heel toevallig zijn! Ik hoef nog maar een paar dingetjes te doen. De enveloppen zijn nu allemaal geschreven. Nu nog even spullen voor de bevalling op een plek verzamelen en mijn vluchttas in orde maken. Die staat al weken half ingepakt! Ik kan namelijk niet beslissen welke kleding ik mee moet nemen. Het moet lekker zitten en niet te strak zijn. Maar ja dat wil ik nu ook aan. Vandaag of morgen toch maar eens een knoop doorhakken. Donderdag heb ik ook mijn laatste yoga les. Het loopt echt allemaal op het eind. Zo nu maar eens het kasboek controleren van de VVE. Ik zit in de kascommissie en dat moet natuurlijk ook klaar.
Goeiemiddag meiden!! Pffff druk weekend achter de rug! Maar we leven nog Had het zaterdag wel ff moeilijk gehad...Maar in de loop van de dag werd kleintje lekker druk in mn buik dus dat zette me wel ff weer met beide benen op de grond. Superleuke verjaardag gevierd van de kleine man. Vandaag mocht hij trakteren op school dus dat was wel weer heel spannend! Erg leuk om te zien hoe al die kindjes hem gewoon al accepteren, ondanks dat dit pas de 6e x was dat hij er was. Maaaar vanaf nu, elke dag naar school! Jeetje wat moet ik toch allemaal gaan doen met mn tijd! Hij ligt nu lekker op de bank uit te rusten en ik ff lekker kalm aan zitten. Heb nog niet veel gedaan vandaag maar ach...ik heb morgen ook tijd zat! en woensdag, en donderdag en vrijdag hahahahahahaah. Alleen ff bed van de kleine man verschonen dadelijk en ergens een x gaan koken. Vind et wel goed hahahhaha. Morgen 17 weken! De dag dat Mylan* moest komen...Morgenavond ben ik langer zwanger dan dat ik van hem ooit geweest ben. Gek idee. Maar gelukkig een heel druk spartelend kleintje in mn buik! Die morgen, hoop ik, gaat laten zien of het een hij of een zij is. Om 10:10 hebben we de (vooralsnog) laatste afspraak bij de gyn. Ik brand echt van de nieuwschierigheid hahahahahaha. Vanmorgen ook afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Duurt nog ff helaas. Manlief kan alleen maandags en vrijdags, mijn eigen VK is er alleen vrijdags...Dus het word vrijdag 18 mei. Dan ben ik 21 weken en 3 dagen. Ik ga van de week dus ff een pretechotje plannen bij de VK voor rond de 19 weken. Dan kan de kleine man ook nog ff mee kijken Anders duurt het me echt veeeeeuuuuul te lang! (A) Alle (bijna)ploppers staan nog steeds op knappen zo te lezen! Me, hoe is het daar? al ongi? Mira, hoe is het met jou????
Mams, ik ben ook heeeeel nieuwsgierig morgen!!! Lekker hoor dat je kleintje zo aan het schoppen is, kan zn moeder goed gebruiken
Kwiebje, getver succes met de kas van de VVE. Is ons ook gevraagd, nou nee dankje Misschien is het wel de stilte voor de storm bij jou...zou zomaar ineens kunnen! Lastig he met kleren in je vluchttas...ik zit ook nog met kleren voor mezelf. Wat zit er lekker en wat voor weer wordt het tegen die tijd? Doe wel 2 makkelijke setjes erin..een huisbroek met shirtje en een legging met jurkje. Verder geen ochtendjas of slippers enz hor...je bent als het goed is ook zo weer thuis. Heb je nog goeie tips van dingen die ik kan/moet doen in mn verlof? Krijg wel ineens de kriebels dat het nu echt gaat opschieten en of alles wel klaar is. Hier ben ik lekker een beetje aan het strijken, stofzuigen/dweilen, afwassen. Zo ff stukkie met de hond en dan nog heel even verder met poetsen.
Ik ben even een halve dag weg en gelijk veel geklets Gezellig!!! Kwiebje: Vind ik een goede deal! Ik heb mijn best al gedaan, manlief ook en nu kunnen we niks meer doen dan afwachten... Hier net terug van de rechtbank in Breda. Zaak tegen een verdachte zou vandaag besproken worden, bleek dat het onderzoek nog niet afgerond was en wij dus eigenlijk niet `nodig` waren vandaag. Wel wat nieuwe dingen gehoord over alles rondom een aantal verdachten en hoe het bij hen verlopen is nadat wij de politie gebeld hebben. De officier van justitie heeft nu ons haar mailadres gegeven en zij heeft die van manlief zodat ze ons kan berichten of de volgende datum dat ze zitting hebben ook echt inhoudelijk zal worden behandeld wat voor ons van belang is. Waarschijnlijk 5 juli weer, duurt nog even want er moest nog info vanuit Belgie komen en van het NFI (Nederlands Forensisch Instituut) ook nog wat resultaten. Dus dat horen we tegen die tijd weer! Hier gaat het verder wel goed. Temp vliegt niet echt omhoog, maar dat vind ik niet erg, alles is nog boven de coverline Aankomende vrijdag tot maandag een weekendje weg met schoonfamilie, toch best wel zin in. Heb dan weer wat afleiding (ben dan 8 tot 11 DPO, net een lastige periode die ik dan overbrug ). Verder druk met solliciteren, niet voor een baan waarvoor ik geleerd heb, want daar is op het moment bijna geen vacature voor, behalve in het noorden van NL en dat vind ik wat te ver reizen... Mss over een tijdje dat ik dat wel wil, maar nu nog niet. Komende dagen nog spullen pakken voor weekendje, bloed prikken op ZKH op vrijdag, donderdag verjaardag van neefje (die gaat alweer 7 jaar worden, de stoere vent!), na het weekendje is op dinsdag ons nichtje jarig (die gaat dan ook alweer 5 jaar worden, de prinses!) en daarna nog de gebruikelijke vrije dagen en dan komen er weer een aantal verjaardagen aan (waaronder die van mij en mijn nichtje, 10 mei ). Dus druk druk druk!!! Hahahaha!
Mira, pff hadden ze jullie niet even kunnen inlichten?! Lekker hor even een weekendje weg, komt idd niet ongelegen
Skaya: De officier van Justitie en rechter hadden al tijdens de inleiding van de zitting gezegd dat wij, schijnbaar, niet op de hoogte zijn gebracht van de verandering in de planning/agenda van deze zitting. De officier kwam daarna nog even praten en haar excuus aanbieden daarvoor. Daarom hebben we nu contact met haar over de volgende zitting, het kan namelijk zijn dat die wel door gaat maar dat we dan ook nog niet 'nodig' zijn omdat ze nu nog een aantal verhoren gaan doen met 4 mensen ivm een ander feit dat er gepleegd is door een van de verdachten en dat willen ze duidelijk hebben zodat ze een veroordeling voor alles tegelijk kunen geven... Dus of 5 juli door zal gaan weten we niet. We zijn dan op Scoutingkamp maar hebben al tegen elkaar gezegd dat we dan zeker weer willen gaan als we dan 'nodig' zijn. Dus dan moeten ze maar even zonder ons We hebben trouwens vandaag 1 van de verdachten gezien en die leek verrassend veel op de persoon die ik achterna gereden ben die avond... Hij zag ons ook en we hebben hem gelijk een vuile blik gegeven waar hij schijnbaar nogal van schrok, hij keek gelijk naar beneden en naar zijn stoel Hahahaha! Wij zijn minder bang van hem dan hij van ons schijnbaar
Mams het gaat helemaal goed komen met deze kleine spruit. Als hij/zij zo goed beweegt kan dat bijna niet anders. Geniet van de echo morgen. Ga je het hier vertellen wat het is?? het komt goed uit dat je wat meer tijd hebt. Dat kan je als je verder komt in je zwangerschap goed gebruiken! Voor mijn gevoel sta ik soms letterlijk op knappen. Voel me soms net een ballon die te hard is opgeblazen. Skaya ik vind de controle van de kas niet erg om te doen. Ik hou ervan om met cijfertjes in de weer te zijn. Dat is immers ook mijn werk. Nu alleen nog de tijd om het te doen. Ik heb ook een joggingbroek erin zitten en daarnaast wilde ik nog een iets netter stel meenemen. Dan kan ik de kleding aanpassen aan hoe ik me voel. Oh ja en een lekker vest. Een ochtendjas heb ik niet eens en die ga ik niet speciaal aanschaffen. Pantoffels heb ik wel bij me, want ik heb een gruwelijke hekel aan koude voeten. Uhhhmm tips om te doen... Alles wassen, enveloppen schrijven, alles bij elkaar verzamelen voor de bevalling op de lijst van de vk, lijst met telefoonnummers van wie wanneer gebeld moet worden en vooral lekker relaxen! Mira mooi dan hebben we een deal!! Jullie zijn maar druk met die inbraak. Heeeel goed dat je hem vuil aan hebt gekeken. Dat heeft ie verdient. Hij moet mijn zijn jatten van andersmans spullen afblijven!!
Kwiebje: Helemaal mee eens hoor! Schijnbaar is zijn broer er ook bij betrokken, dus kan ook zijn dat ik zijn broer gezien heb (als hij er heel veel op lijkt in ieder geval, maar hij zit nog wel vast en zijn broer niet...). Ach, ze hebben veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer gedaan dan alleen bij ons hoor! Er lagen allerlei gestolen spullen en veel geld in de woning waar ze allemaal zaten. En tijdens zo'n zitting leer je heel wat nieuwe feiten en ook voor en achternamen Alleen zij ook die van ons, nou ja, alleen achternaam, dat scheelt al!
@kweibje..schiet al lekker op meid! dik 38 wk! ik zou gewoon inpakken wat je denkt dat je nodig hebt.. en als dat een extra stel is... gewoon doen.. soms weet je niet of je toch nog een nachtje moet blijven slapen of dat je kleintje een lekbek heeft met voeden hier geen ongi.. nog steeds bruinverlies en veel slijm met rood erin.. @skaya.. dat word in de lotushouding meid! hopen dat je ventje zijn plekkie nu vast houd! @mams..spannend meid! maar met al die beweging in je buik moet het gewoon goed zitten! ben zo benieuwd of je kleintje al wat wilt laten zien vanzichzelf morgen! @kylie.. hopelijk alles weer toppie bij de vk! @mira.. wat een drukke dagen voor jullie zeg!!! maar wel fijn dat je dan lekker bezig bent en niet steeds zo gebrand bent op het testen.. super ook een weekendje weg! heb je verdiend meid! en scheelt weer idd een paar dagen overbrugging! ik duim nog steeds voor je!
Kwiebje, dat gevoel van die te hard opgeblazen ballon heb ik vooral als ik een harde buik hebt. Poehhh wat staat het dan allemaal strak, je kan je geen kant op bewegen. Welke lijst van vk voor bevalling bedoel je precies? Gewoon alles wat je in huis moet hebben zeg maar voor erna? Geboortekaartje moeten we nog helemaal regelen...enveloppen hebben we dus nog niet eens...wel iets om even haast mee te maken. Lijst met telnr staan gewoon in mn tel, moet goed zijn toch? Me, wat raar dat bruinverlies nog steeds...ongi zou nu toch snel moeten losbarsten?