@tina.. jeetje meid! maar kan goed door de druk op de bm mond.. of een deeltje van je slijmprop laat los.. hopelijk nog eventjes blijven zitten al zit je gelukkig tegen het veilige termijn aan zeg maar.. dus geen ramp! hoe was het met de kijkers? eindelijk oprecht intresse? @mams.. ik zie op de foto van FB duidelijk onder de 3 steepjes van de navelstreng 2 schaamlipjes hoor! anders even posten bij het nub topic? spannend hoor meid!! maar geweldig dat alles goed is!! kan je nu echt 10000000000% gaan genieten! hier net onder het boodschappen doen het idee dat ik ongi werd.. beetje krampjes enzo.. kom ik thuis.. veel slijm maar ook best wat helder bloed erbij! hopelijk zet het lekker door en blijf ik dit een paar dagen houden zodat het wel een ontrekkingsbloeding is..
2 dagen gestopt met de pil.. erg vroeg voor mij dus.. maar na in totaal 76 dagen na bevalling mag het van mij komen
op FB is de foto omgedraait. en die kan ik groter zien dan hier.. dan zie je best duidelijk 2 schaamlipjes.. en anders verward ik het met de billetjes ahahhahahah
haahahahah ik heb die van FB ook bekeken en nog zie ik het niet hahahaha. Achjaaaaa, vrijdag hebben we de pretecho JEeeej!
Mams, En die drie streepjes zijn van de navelstreng heh? Kan ook niet van de schaamlipjes zijn, want dan zou de boel overdwars zitten zeg maar Me, mijn ongi begon altijd 4 dagen na mn laatste pil. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nog. Je hebt idd lang genoeg gewacht!
@skaya.. kijk eens naar die echo op FB... onder die drie steepjes zie je of billetjes of schaamlipjes.. wel even vergroten dan.. miss zie jij het ook wel
Zie wel wat je bedoelt, het verlengstukje van de beentjes zeg maar. Zijn niet echt streepjes zoals bij de navelstreng, maar meer schaduwtje zo licht. Denk de billetjes! Wat is het hoofd dan nog groot in vergelijking met het lichaampje
Pfff voel me niet zo lekker. Ben beetje misselijk, licht in mn hoofd en regelmatig harde buiken. Maar even wat eten/drinken en dan plat op de bank. Vind maar niks om alleen thuis te zijn als ik me een beetje niet lekker voel, ben echt een muts. Word wat als de bevalling begint...volgens mij vergeet ik ALLLLES! Grote stresskip. Gelukkig bouwen weeen zich rustig op, dan heb ik (hoop ik) genoeg tijd om te zorgen dat manlief of moederlief snel hier is om voor me te denken haha.
jaaaa vrijdag al! Skaya, het hoofdje is niet zo heel veel groter dan de rest hoor, dat ligt aan het plaatje toen we zij aanzicht hadden zagen we mooie lange armen en benen en een aardig formaat voetjes
He meiden! Ja was toch wel spannend vanmorgen. Heb me vandaag redelijk kalm gehouden. (toch nog even naar xenos geweest en de geboortekaartjes besteld) Ik heb geen zittende kont he... Maar wel alles heel op het gemak gedaan. Heb de hele dag door harde buiken. Echt wel elke 5 minuten. Ik voel ze wel, maar ze doen geen pijn. Tja, zijn dat weeën in opbouw? Geen idee... Slijmprop: heeft gyn eigenlijk niets van gezegd... Mijn binnenkantje: Kennelijk was er slijm, afscheiding en vocht te zien 'vanbinnen'. Manlief had het in de auto ook over verschillende "vleeskleuren" vond ik nogal komisch uitgedrukt. Maar volgens gyn was de baarmoedermond nog gesloten en krulde die een beetje om naar buiten. Wat dat mag betekenen En op dat moment was ik zo bezig met mezelf dat ik eigenlijk niet gevraagd heb wat dat betekent. Gyn was er in ieder geval heel rustig onder. En ik eigenlijk ook harde buiken op monitor: mijn harde buiken waren duidelijk te zien op de monitor. Zodra ik mn buik hard voelde worden zag je de curve ook omhoog gaan. Het lichte gerommel voelde ikzelf niet. Wat ook wel interessant was, was dat als frummel begon te bewegen, je de hartslag opeens zag pieken naar +/- 160 slagen per min. In 'normale' toestand zat ie rond de 140. Ik ben nu wel eens benieuwd naar het verdere verloop. Af en toe heb ik wel eens een venijnig steekje in mn onderbuik. Maar denk dat dat nog niets voorstelt. Beetje moeilijk ook omdat ik niet weet wat ik qua '(pijn)gevoel' zou moeten voelen... en misschien is dit allemaal vals alarm en loop ik nog wel een tijdje rond. Ik weet het niet. Maar het is wel erg spannend Oh, kijkers waren best enthousiast. Volgende week hadden ze een afspraak met hun bank ivm een hypotheekberekening specifiek voor ons huisje dus dat klinkt voorlopig nog erg goed! Manliefs sollicitatie ging ook best goed naar zijn gevoel. Ziet ernaar uit dat het volgende week ook weer spannend wordt Alle goede dingen komen in 3 zeggen ze...een baby, huisje verkocht en manlief z'n droomjob Dat zou 'em zijn! Ik ga weer op de bank liggen. Sorry dat ik niet op iedereen reageer hier. Ik lees wel alles wat jullie schrijven, maar het blijft niet echt hangen. Momenteel is dat brein van mij een beetje ego ingesteld.
@tina..ohh dat zou super zijn zeg als jullie je huisje kunnen verkopen en je lief ook nog eens een superjob vind! klinkt wel goed dat ze die berekening maken voor jullie huis bij de hypotheker.. spannend hoor!
Mams gelukkig weet je vrijdag al wat het wordt!! Spannend zeg, oehh! Me hopelijk is het bloed een goed teken. Hoe is het vandaag? Tina ik duim voor je dat de kijkers gaan kopen!! En dat je man een nieuwe job heeft. Maar je kindje mag nog wel even blijven zitten hè?! Is beter voor dr. Lekker bij mama. Het schijnt dat als je veel voorweeen hebt dat de bevalling dan sneller gaat! Beter! Die steken kunnen trouwens van het indalen zijn. Had ik tenminste. Skaya is alles rustig gebleven gisteren? Jij moet vandaag ook weer naar de vk toch? Ik ook. De spulletjes op de lijst zijn niet aanschafspullen, maar meer dingen die je al hebt verzamelen. Zoals vuilniszakken, emmers, zaklamp, wc papier en dat soort dingen. Ik heb hier alles bij elkaar neergezet bij het kraampakket. Maar misschien doen ze het bij jouw vk anders hoor. Geen idee. Hier gisteravond zenuwachtig gemaaakt door manlief. Hij bleef maar vragen of er al wat rommelde. Volgens hem moet het vandaag op mijn verjaardag geboren worden. Zou leuk zijn, maar ik heb hem toch maar verzocht om op te houden. Zenuwachtig aan een bevalling beginnen lijkt mij niet echt bevorderlijk voor de voortgang. Straks moet ik naar de vk. Hopelijk is ze nu wel weer ingedaald en is mijn bloeddruk weer stabiel. Ik denk wel dat ze is gedaald. Ik had eind vorige week weer zo'n akelig gevoel en steken onderin. Na de vk ga ik met mijn mams naar de stad. Ik krijg wat voor mijn verjaardag. Ik weet nog niet wat. Ben nieuwsgierig!!!! Zo nog even een uurtje rusten en dan eruit!
na die ene vloeing hield het op.. maar in de avond weer steeds bloed met afvegen.. en daarnet toch echt weer aardig wat bloed..dus denk zeker wel mijn ongi wel blij dat ik haast geen buikpijn heb..
@mams.. ahhh arm ventje.. als ie straks al ze vriendjes ziet vind ie het vast wel weer leuk! @kwiebje.. shopse straks en niet ploppen onderweg he