Me: Dat zou eens tijd worden... Raar lichaam hebben we maar Fijn dat het nu op gang gaat komen!!! Mans: Succes met het wegbrengen van jullie ventje. Nu hele dagen school toch? Vanmiddag sollicitatie bij een vakantiepark om in de schoonmaak te gaan werken en gisteren een sollicitatieformulier binnen gekregen van een organisatie in de thuiszorg, dus ik wacht even af wat ik vanmiddag te horen krijg en ga dan verder kijken wat de thuiszorg nog voor me kan doen... Spannend!
@mira.. succes met je sollicitatie! hier maar even een bannertje gemaakt.. hopelijk straks weer een regelmatig cyclus! kan k het even bijhouden hier hahaahah
pffff het was dramaaaaaa! De juf is ziek dus een vervangster die hij niet kent, hij is nog moe van gister en eergister en ik heb hem nog nooit zo hard horen schreeuwen.
Tina, aaaaahahahahaha vleeskleuren verschrikkelijk!!!! Me, jeeeey mooie banner!!!! We kunnen dus weer vooruit zullen we maar zeggen. Mams, aaaccchh je arme ventje! Tis ook niet niks allemaal voor zo een kleintje!! Hoop dat de nieuwe juf snel went. Kwiebje, succes bij de vk, ben benieuwd!! Hier gisteren nog wel ff misselijk geweest met VEEL harde buiken. Nu is het weer redelijk rustig, maar heb een zwaaar hoofd zeg, bah! Vanmiddag laat naar de vk en vanavond met mn dinnetjes naar het pannekoekenhuis als bedankje voor het organiseren van mn babyshower.
Hey meiden! Ik ben weer aan t werk sinds vorige week donderdag dus heb erg weinig tijd om te posten, sorry! Heb nu alles weer bijgelezen dus ik hoop dat ik t nu weer n beetje bij kan houden!! Kwiebje: gefeliciteerd vandaag! Was jij nou zelf jarig of je vriend? Tina: spannend meid!! Skaya: lekker van je verlOf aan t genieten? Dutchdiva: welcome back!! Mams: ben benieuwd wat t is!! N knul of n chickie Jannie: Hoeist nu met Femke? Nino: hoe voel je je? MiniM/wen: lekker van de laatste vrije dagen aan t genieten? Mira; spannend hoor!!
Hoe bevalt het werken Stampertje?? Mira, succes met je sollicitaties! Nog 20min en dan wandel ik lekker richting de school om mn kleine boef weer op te halen! Vind het helemaal niks, hem zo achterlaten en dan niet weten of hij weer gekalmeerd is (vast wel, anders hadden ze wel gebeld..maar toch(A) ) Weer lekker wat kunnen doen in huis en de was en wat boodschapjes, ff bij mn nicht op de thee geweest. Die extra tijd is wel heeeeeel lekker hoor. MAar merk wel dat ik zelf ook heel vermoeid ben, elke dag om 7uur de wekker(was ik niet gewend) en dan ben ik savonds gewoon een stuk eerder op. We moeten allemaal een nieuw ritme maken. zaterdag word een drukke dag. De nieuwe banken komen en de oude gaan weg. Dus grote schoonmaak en herinrichten Jeeeeej eindelijk (mag ook wel na ruim 1,5 jaar) Smiddags komt de "tuinman" om ons gras weer op te lappen en de tuin weer toonbaar te maken(verjaardagscadeautje van mn ouders voor manlief..hij heeft geen groene vingers en ik mag niet tuineren van ze hahaha) En dan hoooooop ik...dat ik manlief zo gek kan krijgen om zondag met me het bureau uit elkaar te halen en al wat van de meubels voor de babykamer in elkaar te zetten
Mams: Thanks! Ik ga vanmiddag maar gewoon met een ruime blik daar naartoe, kijken wat ze te bieden hebben en wat er precies van komt na dit gesprek... Ik ben benieuwd hoe het gegaan is met je kleine man... Hopelijk heeft hij het toch wel leuk gehad! Kan me voorstellen dat je moet wennen aan dit ritme. Maar ik denk dat je daar snel aan zal wennen, komt echt goed! Succes zaterdag, hopelijk lekker in huis aan de slag Hier is voor vanavond de les voorbereid, alleen nog even printen. Ik zit klaar voor mijn pakketje dat gisteren niet kwam, terwijl ik wel had aangegeven dat hij gisteren moest komen omdat ik de rest van de week druk ben met vanalles, dus ben een beetje boos (daarom gisteren sushi gemaakt die ik nu op zit te eten ). Hopelijk komen ze voordat ik naar de sollicitatie moet!!!
Zooo ben weer thuis. Haal ik hem net op...komtie met een briefje aan. Zijn eigen juf is voor wat jaren terug ernstig ziek geweest en moest vorige week voor controle (scan enzo) en het is dus niet goed. Voorlopig komt ze niet op school. Vind het echt heel heftig. En voor mn kleine man is het natuurlijk alles behalve prettig, zo tijdens zijn 1e schoolweken...steeds andere gezichten voor de klas. Maargoed, we hopen maar dat het allemaal goedkomt met zijn lieve juf.
Mams: Wat vervelend voor de kleine man, maar ook voor de juf... Hopelijk komt ze er weer bovenop en kan ze snel weer voor de klas staan. Had hij er verder wel leuk gehad vandaag? Lekker een middagje vrij, bijslapen
Het werken is best meegevallen ja! Heb ook n nieuwe hogere functie gekregen waardoor ik t heel druk heb en er veel meer uitdaging in Zit!! Erg leuk. En ik ga jim elke dag 2x voeden bij de gastouder. De donderdag Zijn er nog 2 andere kindjes, een van 1 en een van 3. De maandagen en vrijdagen is tie maar alleen dus dat is n luxe hij vind t wel prima daar, maar hij vind t ook duidelijk fijn mij weer te zien!
@Kwiebje: gefeliciteerd met je verjaardag! @Mams: Ja, alles goed, fijn zeg! En vrijdag al een nieuwe echo, heerlijk!!! Foto's blijven lastig, hopelijk kunnen ze het vrijdag goed zien. @Tina: Jeetje, meid, spannend hoor! Maar het komt nu ook wel snel dichterbij! Ben erg benieuwd naar alle beebjes die er aan komen en hun namen enzo! @Stampertje: gelukkig is het werken meegevallen, mooi! @Me: Ja, ongie! (dat we dat toch nog eens zouden zeggen...) Op naar een mooie, nieuwe, regelmatige cyclus en snel een nieuwe kans!!!
Lees wel mee (soms) maar even lekker nog genieten van Kira. Vanaf dinsdag moet ik helaas weer werken. @Me: fijn dat je ongi nu is doorgebroken. @Mams: hele geruststelling zo'n mooie echo. @Kwiebje: gefeliciteerd met je verjaardag @Stampertje: fijn dat het gaan werken meeviel.
Ego bericht.. Vanmiddag bij vk was mn bloeddruk 150/95 Dus gelijk door naar ziekenhuis voor ctg, bloedprikke, urine nakijken, bloeddruk bijhouden. 3uur zoet geweest en weinig duidelijkheid. Alles was prima..alleen eiwitte in urine maar niet veel. Gun had te druk dus kreeg echo door arts assistente die niet wist hoe ze moeat meten. Nu vrijdag terug voor weer bloeddruk en echo met metingen. Was even spannend. Vk zei dat als mn bloeddruk niet zou stabilisere ik moest overnachten daar. Gelukkig valt het mee. Morge ff langs ha voor check blaasontsteking.
Skaya dat is schrikken!! Ga je alleen even voor controle naar de vk en het volgende moment lig je in het ziekenhuis aan de ctg! Wel balen dat ze niet gelijk alles goed konden bekijken. Nu moet je weer wachten. Ik hoop dat het allemaal goed blijkt te zijn! Me jaaaa eindelijk een ongi!! hehe, dat duurde even! Nu op naar een normale cyclus. Mira hoe ging je sollicitatie? Mams arm ventje!! Hopelijk krijgt hij snel weer een vaste juf. Dan zijn ze toch nog erg klein he? Alvast succes met poetsen voor zaterdag. Stampertje fijn dat het werken weer goed bevalt! En nog promotie ook! Hoe krijg je dat voor elkaar tijdens je verlof? Onze kleine gaat straks ook naar een gastoudergezin. Die hebben alleen wel meer kinderen op een dag. Vaddie nog even genieten meid! Ben benieuwd hoe het gaat straks met werken erbij. Hier vanmiddag een super mooie leren tas gehad van mijn moeder! Ik ben er helemaal trots op!! Verder bij de vk geweest vanmorgen. In eerste instantie was mijn bloeddruk weer te hoog. Ze hebben sinds kort een digitale meter. De vk vertrouwde het niet helemaal en heeft even later nog handmatig nagemeten. Toen was het wel goed, pfff! Gewicht zit inmiddels op +15kg. En ze ligt nu beweeglijk boven bekken ingang. bbbi geloof ik. De vk kon dr in ieder geval bewegen, maar ze lag wel klaar om te zakken. Hoe ze nu ligt is perfect. Volgens het boekje zei de vk! Ikke trots natuurlijk.
Kwiebje: Sollicitatie ging goed. Ik ga een dagje meedraaien zodat we met elkaar en de werkwijze kennis kunnen maken... Is wel een oproep/0+ contract, maar alles is beter dan niets! Ik heb nog een sollicitatie lopen en ik hoop dat ik daarbij wat meer dagen kan werken, vaste dagen kan werken of een beter contract kan krijgen... We zullen zien!
Bah en ben beroerddddd...bijna niet geslapen. Ben misselijk. Straks aan de telefoon voor de afspraak van morgen. Ben er nog niet gerust op.
Hier een boeffie met waterpokken. Heb hem ziekgemeld van school. Wel lekker getimed zo in de 1e volle week, maarja het is niet anders. Strakjes ff havermout halen en heb van een vriendin al kidsclin gehad dus we overleven het vast wel. Al zullen we er wel ff zoet mee zijn.