Angel is heel mooi., Zelf vind ik voor een overleden meisje Vlinder ook mooi.,: Een te mooi leventje dat van zijn ouders is weggevlogen om vervolgens voor altijd te kunnen meevliegen.., Dit heb ik al zoooo lang in mijn hoofd voor ALS het mij ooit overkomt., ik hoop echt van niet. Vind je er vrij sterk onder Me., Kan me voorstellen dat t echt een aanslag is en je er kapot van bent., Van mij iig een dikke digi-knuffel.,!! En als ik een jongensnaam tegenkom of in mij op komt zal ik t posten.,
Hey dames, Zal proberen om een dezer dagen een foto online te zetten!! Me: ik vind zelf fem of lotte heel mooi voor n meisje.. Xx sterkte!
Me: Een ruim half jaar geleden hebben van manlief een neef en zijn vriendin een kindje moeten laten gaan. Dat was een jongetje en zij hebben hem de naam Sky gegeven. Omdat ze het een mooie naam vonden en omdat 'de lucht' altijd bij je zal zijn en zo'n vlindertje dat ook is. Als ze nu naar de lucht/de hemel kijken, kunnen ze altijd aan hun Sky denken! Hopelijk kan ik je hiermee een beetje helpen in een richting voor een jongensnaam. Heel veel succes morgen, ik zal een kaarsje aansteken voor jullie. Dikke knuffel meid!!!
ahh wat een lieve naampjes allemaal.. word nog moeilijk hahahah.. @kirst.. jaa nu nog wel.. morgen zal alles anders zijn denk ik.. al kijk ik er wel naar uit..maar tis dan toch echt afscheid nemen..ik laat het maar over me heen komen allemaal,, meer kan ik niet doen.
Ja ik was dan lang niet zover., dus praat totaal niet over t zelfde., maar keek er ook wel naar uit om de daad uit te voeren zeg maar., Dan kan je het afsluiten en kan je proberen je leven weer op te pakken., maar als het vruchtje/kindje nog in je zit is dat een stuk lastiger., Dan ben je nog steeds zwanger terwijl dat ook weer niet zo is., pffff rotsituatie.,! Denk inderdaad dat t morgen wel even anders wordt., maar je kan het wel een plekje gaan geven denk ik., iig heel veel sterkte morgen! zal aan je denken! Ik kijk ondertussen nog ff verder voor mooie namen voor je., Daarna ga ik maar eens naar bedje toe., merk wel dat ik nog steeds erg moe ben,.
Jannie!!! Gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam en past mooi bij de rest. Me heel veel sterkte morgen denk aan je. Vind Sterre ook mooi maar is ook meer voor een meisje. Voor n jongen vind ik inderdaad sky wel mooi. Dikke knuffel en denk aan je morgen! X
Me heel veel sterkte vandaag. Ego: Ik heb sinds maandag middag krampen en steken en slaap slecht maar het wil niet doorzetten. Ik ben zo moe. Weet ff niet hoe lang ik het ga volhouden. (moet wel natuurlijk). Ik wil bevallen!
Goedemorgen., Juul: Wat super vervelend.,! Kan je het niet bespreken? Dit is geen doen zo joh.., Sterkte maar weer vandaag., Me: Nogmaals., ik denk aan je! Heel veel sterkte., Hier: Sinds vanmorgen flinke krampen weer,. heel irritant., neem zo maar een zakje ibu600mg dan kan ik er wel weer even tegen. Hierna 2 dagen vrij en.., morgen naar de Gyn., maar bloed nog behoorlijk dus vind het zo raar als ik dan met mijn benen wijd moed., maarja t is niet anders.
@kirst.. ach die mensen zien vaak niet anders.. ze zijn welwat gewend ahahah al voelt het voor jezelf wel smerig jaa sky vind ik ook heel mooi voor een jongen.. ik houd die zeker in gedachten.. thanks voor al jullie steun meiden.. jullie zijn top!! @juul succes .. hopelijk komt je kindje snel! zit nu ff aan een bakkie... zo onder de douche springen en de laatste dingetjes inpakken. ben wel nerveus.. net met tandenpoetsen stond ik bijna over te geven... bah!
Ben aan het werk dus kan eigenlijk niet reageren, maar wil het volgende toch even posten: @Jannie: van harte gefeliciteerd met FEMKE! Prachtige naam zeg! Hoe gaat het herstel na je keizersnede? Ze was inderdaad niet klein nee... @Me: meid, enorm veel sterkte gewenst vandaag. Ik denk aan je en zal als ik thuis kom een kaarsje branden voor jullie engeltje!
Vanavond een nachtje in het ziekenhuis slapen onder sedatie als het zo blijft rommelen. Wel fijn dat ze iets doen.
Juul wat fijn dat ze wat voor je willen doen meid. Vaddie, lees op FB dat je lekker hebt kunnen slapen. Fijn zo. Hier ook weer wat frisse goede zin gevonden vanacht. Heerlijk geslapen. Al is het wel echt wennen om manlief naast me te hebben doordeweeks. Vandaag beetje bij huis prutsen denkik... Heb nog een lading strijk staan waar je naar van word. Dus dan maar lappie mee naar boven, en online series kijken onder het strijken. Gister mn positiekleding weer in de kast gelegd. De kleine positiebroek die ik heb, draag ik alweer...oh wat zit dat lekker zeg. Mn andere broeken kneller onwijs als ik zit. Fijn is dat...ben nog geen 5 weken onderweg hahaha Dat beloofd wat!
Jannie!! Gefeliciteerd met je prachtige dochter!!! Eindelijk daar is ze!! Flinke meid ook zeg!! Herstel maar snel!! Ben benieuwd naar je verhaal!! Me, meid heel veel sterkte vandaag! Denk aan je!!! vind Sky zowel voor een jongen als meisje wel erg mooi! Kirsten, bahhh vervelend die krampen!! Hoop dat de ibu gauw zn werk doet! Juul, fijn dat ze in ieder geval je ff in de gaten gaan houden, want dit is natuurlijk niet te doen zo. Kan me voorstellen dat je op ben als de bevalling ECHT begint. Hoop date r flink wat voorwerk verricht is met de krampen en steken. Mams, dat gaat al snel idd zeg komt het niet door al die McChickens de afgelopen week (ik ga vanavond btw yeaah ) of heb je gewoon een tweeling en bij een volgend kind hoor je vaak dat je sneller gaat 'uitzetten'. Vandaag ben ik vrij. Zo even hond uitlaten, boodschappen doen en beetje keutelen in huis. Vanmiddag komt er een vriendinnetje en vanavond ook. De 24 weken voorbij, ga volgende week of vant weekend wel weer eens een buikfoto maken.
Hahahaahahha Skaya...Van de mcCHickens zal het echt niet komen...ik kan altijd eten wat ik wil zonder een grammetje aan te komen Ook tijdens een zwangerschap haha
Hhahahahah *was just kidding* Herkent iemand een beurs gevoel onder de ribben na een tijdje zitten? Voelt helemaal beurs, alsof de onderkant van mn ribben in mn buik zitten te prikken...zit niet echt lekker.
Kirsten, helemaal overheen gelezen. Wat rot dat je nog steeds zo bloed. En die gyn heeft dat echt wel vaker gezien hoor...bloedende dozen Niks om je voor te schamen. Hij zal waarschijnlijk een echo maken om te kijken of er nog weefsel is achtergebleven wat het bloeden zou kunnen verklaren.