Pink Ladies (Part III)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juultje, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya wat vervelend dat je zo naar bent!! Ik zou het ook melden hoor. Al heerst er wel een flinke griep met diarree en overgeven. Misschien is dat het gewoon.

Mira fijn dat het goed ging! Maar idd een contract met meer vaste uren lijkt mij ook prettiger. Dan weet je beter waar je aan toe bent. Wanneer hoor je van die andere wat?

Mams arme man!! Dat wordt lekker krabbelen. Dat is altijd zo zielig!! Verwen hem maar lekker.

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Onderdruk was weer hoog. Hoofd is rood vd hoofdpijn en ben onwijs misselijk. Vk heeft afspraak gemaakt voor morgenochtend 9u. Bah wat voel ik me shit! Vk vertrouwd het niet helemaal en wil geen risicos neme...dus wie weet gaat het allemaal wel snel nu. Even morgenoch afwachten.

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he bah meis.. doe rustig aan he! had ze geen tips? als je het zelf echt niet vertrouwd gewoon weer bellen he... beter een x teveel als een keer teweinig!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje Skaya...hou je een beetje rustig he meid!!!
    Komt allemaal goed!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya wat vervelend meis. Zo wil je niet dat het gaat! Doe rustig aan en hou ons op de hoogte.

Hier weer wat klusjes van mijn lijstje klaar. De magnetron en de wc zijn schoon, het bed is ook bijna weer schoon en ik heb lekker boodschappen gehamsterd bij de ah. Nu wel moe, dus even met de voetjes omhoog. Vanavond de laatste keer yoga.

6. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. ohh meis wat vervelend allemaal! hopelijk komt alles goed.. gelukkig zit je aardig richting safe zone! rustig aan meid!

@mams.. ohhh waterpokken... bah!!! dat jeukt zo erg! hopelijk knapt je mannetje snel op.. ze kunnen er zo van slag van zijn!
    morgen je pretecho!!! leuk leuk leuk!:D

@mira.. ohh leuk dagje meelopen.. kan je gelijk zien of het wat voor je is! veel succes meid!;)

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Skaya: Jeetje,..rustig aan hoor, en direct bellen als er wat is
    @Mams: toch pokken? beterschap voor je mannetje

Hier: veel te veel gedaan vandaag, nu op de bank..

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mams: beterschap voor de kleine man

@Kwiebje: ben ook heel benieuwd hoe het gaat als ik weer moet werken. Denk dat het heeeel erg tegen gaat vallen

@Skaya: sterkte. Hopelijk geen vergifteging ofzo.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Even korte update...weer zkh geweest. Had vanmiddag rode vlekke in gezicht.vd hoofdpijn en lag met emmer bij me moeder op de bank voor de misselijkheid. Vk gebeld en kon gelijk weer voor rondje ondrzoeken. Nu geen eiwitten in urine maar waren mn leverwaardes verhoogd in mn bloee. Morgen dua gelijk weer voor een hele ronde onderzoeke en groei echo. Wordt er btje simpel van. Heb een blauw ei op mn arm vant prikke. Kleine maak ut prima gelukkig.

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya sterkte!!

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Skaya: suc6 meid!!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya ,sterkte en succes!

13. me83

me83 Niet meer actief

@skaya.. sterkte en succes meid!

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    JeeTje Skaa... Succes!

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, succes. Ik zou een tas klaar maken voor het geval dat je in het ziekenhuis moet blijven.

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Skaya: Sterkte meid!

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Succes Skaya!

Vanmiddag gaan we weekendje weg, vandaag nog de laatste dingen halen en inpakken en dan vertrekken we vanmiddag zodra neefje en nichtje uit school zijn :D

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Skaya meid, ze motten jou echt hebben hè. Hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Succes in het zh (zal je nu wel zitten) en dan horen we straks wel hoe het geweest is.

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he bah skaya, heel veel s6 en sterkte!

mira, fijn weekend meis.. lekker genieten :D

hier lekker druk.. ondertussen alles weer lekker opgepakt.. helaas merkte ik wel dat het afbouwen van mijn injecties niet goed ging, dus moet weer wekelijks spuiten en ook vit. D en ijzer maar weer opgehoogt... hopelijk ga ik me dan ook weer beter voelen..

Femke doet het super... heeft op het moment volgens mij wel last van een sprongetje, maar we gaan de goede kant weer op.. volgende week naar het CB, ben benieuwd wat ze weer gegroeit is..

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, fijn weekend meid :D
    Geniet er lekker van!!

Deel Deze Pagina